witam!
mam pewien problem- otóż kolega podesłał mi do testów nowy model pewnego loka i jego kabiny, nie podal mi wpisu do scenerii ani dynamic.dat tylko podał kawałek wpisu i stwierdzil zebym odpalił to z bata ;)
jak od podstaw stworzyć, a potem uzytkować ten plik?
dzieki za odpowiedz ;)
3 pliki... *.MMD, *.T3D i *.CHK ...
wpis w scenerii to:
node -1 0
ET21-422 dynamic
PKP\Et21 ET21-422 3E 0.0 headdriver 3 0 enddynamic
kolorami:
biały - nazwa pojazdu ( moze byc dowolna... )
niebieski - katalog/folder docelowy
zolty - plik z tekstura ( tylko w przypadku replacable skin. jezeli tekstura jest podzielona na kilka plikow, przykladowo dzieła
@kudłacza SM31-165, simms... wpisujemy w miejsce tekstury
NONE.
czerwony - jest to nazwa pliku *.CHK.
To wszystko, zaden *.bat nie jest Ci potrzebny.
Acha w Dynamic.dat, zeby start.exe widzial pojazd nalezy wpisac:
3E
ET21
1
3E - oczywiscie nazwa CHK
ET21 - teksturka miniatury ( tylko dla start.exe )
1 - pojazd z kabina
Pozdro