no widze że szykują sie kolejne EZT. Jak na teraz prezentują sie bardzo dobrze ale mam pare zastrzeżeń co do EW60
taka jedna sprawa co do wywietrzników (taka mała pierdółka ale chyba nie zaszkodzi) otóż z tego co widze na tych screenach wyraźnie brakuje paru wywietrzników dokładnie. W wagonie ra jest jeden wywietrznik nad 3 drzwiami po prawej stronie patrząc od kierunku kabiny maszynisty w głąb. i w wagonie s są 3 wywietrzniki po obu stronach (tylko nie ma jednego nad 2 drzwiami patrzac od wagonu ra)
o to jedne ze znalezionych przeze mnie zdjęc
http://www.andrzej-pkp.moja-strona.pl/pkp-lokomotywy/ew60.jpghttp://stud.pam.szczecin.pl/~wizard/data/media/79/EW60-002001_19950317.jpgco do reszty to nie mam zastrzeżeń. Model prezentuje sie bardzo dobrze.
2 sprawa to juz z EW58. Otóż mam pytanie co do wnętrza (głównie przedziały pasarzerskie) bo spotkałem sie z 2 rodzajami wnetrza:
1 to tak jak jest w EN57/71 czyli normalny przedział
2 to takie ze przedziały są podzielone charakterystycznymi ścianami takie jak tu
http://transport.asi.pwr.wroc.pl/0.1A/tournee.php?p=4339akurat to jest wnetrze EW60 ale w EW58 wygląda prawie identycznie
Te nowe drzwi w ED73 sie nieźle prezentują chociaż nigdy nie widziałem tego w realu. Mam nawet taką małą propozycje co do tych drzwi, bo można by takie zastosowac w EN57/71 jako drzwi w jednostach zmodernizowanych (ale to tylko tak na przyszłośc)
Wrazie czego jak będzie trzeba to moge jeszcze spróbowac dograc więcej dźwięków EW58 (aktualnie cały czas w ruchu od poniedziałku do piątku po podajże 7 kursów) np dźwięki sprężarek przetwornicy i drzwi.
Pozdrawiam I Życze powodzenia w dokańczaniu tych modeli.