Ankieta

Czy jesteś zainteresowany trasą nie-PKP'owską z uwzględnieniem fragmentów LHS i wąskotorówki (bez taboru)

Tak
113 (76.4%)
Nie
22 (14.9%)
Nie mam zdania
13 (8.8%)

Głosów w sumie: 129

Głosowanie skończone: 24 Września 2006, 22:28:12

Autor Wątek:  Realistyczna trasa kolei piaskowych  (Przeczytany 121445 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline mannek

  • Wiadomości: 50
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Realistyczna trasa kolei piaskowych
« Odpowiedź #150 dnia: 08 Lipca 2007, 09:05:13 »
Witam a mi wyskakuje komunikat Length < 500

Offline Charlie89

  • Wiadomości: 669
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
Realistyczna trasa kolei piaskowych
« Odpowiedź #151 dnia: 08 Lipca 2007, 09:08:45 »
Cytat: "Grand"
No i d. blada bo link nie dziala, nie pojezdze sobie :/

Działa bo dziś każdy z nas pobrał tą trasę

Cytat: "mannek"
Witam a mi wyskakuje komunikat Length < 500

Kliknij na ok, tak bedzie kilka razy, sceneria załaduje się!
Z miasta gdzie początek swój bierze Warta a kończy się CMK :)

Offline REWIZOR

  • Administrator
  • Wiadomości: 3679
    • Zobacz profil
    • www.eu07.pl
  • Otrzymane polubienia: 27
Realistyczna trasa kolei piaskowych
« Odpowiedź #152 dnia: 08 Lipca 2007, 09:09:23 »
Cytat: "mannek"
Witam a mi wyskakuje komunikat Length < 500

Wciśnij enter i jazda. http://img242.imageshack.us/img242/729/pmppwab6.jpg
Jakby komuś link niechulał to proszę, podzielę się efektami pracy Żabka => http://rapidshare.com/files/41675039/pmppw_ver070707_BETA.zip
Pozdrawiam

Offline Krzysiek626

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 5904
  • EXIT
    • Zobacz profil
    • Krzysiek626
  • Otrzymane polubienia: 428
Realistyczna trasa kolei piaskowych
« Odpowiedź #153 dnia: 08 Lipca 2007, 09:19:57 »
Jeśli chodzi o link, to trasę można pobrać z:
http://mamut.mysza.eu.org/~krzysiek626
trwały link.
Trasa jest super. @Żabek, jak już poprawiłeś te zwrotnice to masz już bardzo z górki.

Offline Żabek

  • Wiadomości: 546
  • Gdzie jest guzik rezygnacji?
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2
Realistyczna trasa kolei piaskowych
« Odpowiedź #154 dnia: 08 Lipca 2007, 11:21:02 »
Cytat: "Krzysiek626"
http://mamut.mysza.eu.org/~krzysiek626


Cytat: "REWIZOR PKP"
http://rapidshare.com/files/41675039/pmppw_ver070707_BETA.zip


Dzięki wielkie :)

Cytat: "mannek"
Witam a mi wyskakuje komunikat Length > 500


Wiem, nawet kilka razy. Nie przeszkadza to jednak i sceneria wygląda tak jak powinna na tym etapie :)

Pokusze się jeszcze o małe podsumowanie pracy :P
- 161km^2 terenu;
- 3420 obiektów typu track o łącznej długości 190,1km;
- 3066 obiektów typu traction o łącznej długości 157km, co daje elektryfikację scenerii na poziomie 82,5%;
- 172 obiekty typu road o łącznej długości 15,5km;
- 183 obiekty typu river o łącznej długości 18,1km;
- 2730 drzew;
- 251 nasypów o sumarycznej ilości 21026 trojkątów;
- 15 obiektów płaszczyzn terenu o sumarycnej ilości 24759 trójkątów;
- 405 zwrotnic;
- 252 semafory, powtarzacze, tarcze...
The Frog

Offline Grand

  • Wiadomości: 382
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Realistyczna trasa kolei piaskowych
« Odpowiedź #155 dnia: 08 Lipca 2007, 11:26:54 »
W jednej misji z bykiem, zaraz jak sie ja zaczyna, to trakcja jest tak jakby za wysoko. Nie wiem czy to jest celowe, czy cos tam bedzie nad tym ? Czy przypadkiem tak Ci sie zrobilo.
Po za tym trasa robi ogromne wrazenie. Musiales sie niezle napracowac.
/ \  / \  / \

pol102

  • Gość
Realistyczna trasa kolei piaskowych
« Odpowiedź #156 dnia: 08 Lipca 2007, 23:04:25 »
Teraz ja coś powiem. I żeby nie było (sam jestem trasopisarzem) to ma posłużyć jako konstruktywna krytyka. A mianowicie:
1. Trakcja - wg mnie już na tym etapie cała do poprawy. W tej kwestii niech się wypowie specjalista master @Mateu.
2. Nasypy - no tu jest taka bolączka że są jak podejrzewam ze skryptu; są cholernie fps'o-żerne. Ale "dopsz" jak już je wykorzystałeś to mogłeś się pokusić o inną tex nasypów.
3. Cholernie fajne mosty ale bez tekstur. I żeby nie było to załączam loga  http://www.mateusz.jawnet.pl/fuu/tempdown/log.txt
4. Ten dziwny komunikat o którym już pisano - sypie exe by yB (700kb) raczej na nim. Śmiem przypuszczać że któryś tor jest zbyt długi( w sensie pojedynczego odcinka).
5. Zwykłe mosty te nad rzekami wstaw z includów które już są.
6. Lasy - myślę że lepiej wstawić plane'a z odpowiednią tex a przed nim kilka drzewek 3D to podniesie ilość fps.
7. Szkoda że wszędzie jest taka sama tex trawy.


Chwilowo to wszystko :]

Offline Mariusz1970

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3900
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 233
Realistyczna trasa kolei piaskowych
« Odpowiedź #157 dnia: 08 Lipca 2007, 23:16:27 »
Length > 500 wyświetla się nizależnie od exe. Oznacza, iż jakiś tor, droga, rzeka ma większą długość niż 500 metrów, która to jest za duża na exe. Kiedyś napisałem skrypt, specjalnie pod SDR18 Pawła1987, który w scn wyszukuje obiektów dłuższych niż 500 metrów. Na tamtej trasie ZTCP były dwa takie przypadki.

Offline JONIN_EZT

  • Wiadomości: 918
  • Dalej student. Linia 202 maker
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
Realistyczna trasa kolei piaskowych
« Odpowiedź #158 dnia: 08 Lipca 2007, 23:21:12 »
Witam

błąd z długością torów dłuższych o 500m metrów pojawia się na kilku exe (nie wiem czy na wszystkich bo starszych już nie używam). Jak sam buduje trasy to przy tej informacji nic się nie psuje na trasie, ale poprawiłbym to bo trochę denerwujące jest wciskanie entera przy tym błędzie.

Trakcja jak na początek (w zrobionych miejscach) nie jest zła. Bym ją lekko w góre podniósł (przy górzystym terenie) o 0,5m no chyba że tak ma byc.

Textury nasypów zawsze można poprawic to nie jest problem.

Las utworzony z pojedynczych drzew jest lepszy, fakt faktem kradnie FPS. W niektórych miejscach można by tak zrobic. Generalnie w takich gdzie po jednej stronie toru już nic nie będzie czyli puste górki itp, bo między torami to nie pasuje ten sposób.

Ale i tak dużo już jest na trasie.

Pozdrawiam i czekamy na kolejne aktualizacje. Powodzenia dla kolegi @Żabka żeby się nie poddał podczas budowy kolejnych obiektów.
Linia 202
Układ torowy (tory główne) - 100%
Układ torowy (reszta) - 15%

pol102

  • Gość
Realistyczna trasa kolei piaskowych
« Odpowiedź #159 dnia: 08 Lipca 2007, 23:22:10 »
Mariusz wstaw na jakiś ludzki serwer ten skrypt. Przydatna rzecz :)

Najlepsze do testów jest exe od Q! Odporne na braki modeli t3d, tex, inc, totalnie wszystkich bledow beta

Offline uetam

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2641
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 6
Realistyczna trasa kolei piaskowych
« Odpowiedź #160 dnia: 08 Lipca 2007, 23:26:40 »
Ogolnie podziwiam trud jaki autor wlozyl w ta trase ale chyba niemozliwa rzecza jest zeby jedna osoba zrobila cala trase do konca... Chyba ze zajmie to xlat...
pozdrawiam

Offline Mariusz1970

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3900
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 233
Realistyczna trasa kolei piaskowych
« Odpowiedź #161 dnia: 08 Lipca 2007, 23:27:20 »
Cytuj

Mariusz wstaw na jakiś ludzki serwer ten skrypt. Przydatna rzecz :)

Musiałbym jeszcze raz go napisać, bo to była jednorazówka i wydawało wtedy się mi, że to już nie będzie potrzebne i usunąłem z HDD. Jak najdzie mnie ochota, to napiszę jeszcze raz, ale jak na razie nie jest to chyba takie częste zjawisko, aby pisać takie coś. Wtedy stwierdziałem, że warto mieć w swojej kolekcji tę trasę (SDR18), która pozbawiona jest m.in. takich błędów.

Offline Krzysiek626

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 5904
  • EXIT
    • Zobacz profil
    • Krzysiek626
  • Otrzymane polubienia: 428
Realistyczna trasa kolei piaskowych
« Odpowiedź #162 dnia: 09 Lipca 2007, 09:33:10 »
Cytuj
Witam a mi wyskakuje komunikat Length < 500

Ten błąd powoduje:
 tor_1261
 tor_1333
 tor_1342
Te tory można odnaleźć w pliku PMP_PW.scm i zaremować. W ten sposób pozbędziemy się trzech takich komunikatów.
Niestety to nie jest pełna lista. Resztę błędów powodują odcinki dróg i rzek, zawarte w odpowiednich plikach drogi.inc i rzeki.inc
listę błędów z tych inców wyślę do  @Żabka na PW.
Po usunięciu tych odcinków nie ma błędów jak będę miał zgodę autora, to poprawione wersje plików udostępnię.

@Pol102 To jest bardzo wczesna beta tej trasy, a my poczekamy na Twoją.
1. Co w trakcji byś poprawił? jakieś screeny może pokażesz.
2. Racja, trasa żre FPSy jak diabli. Mnie się wydaje że to nie jest wina nasypów.
3. No nie ma tekstur bo są nie gotowe.
4. Tu masz rację, ale nie sypie exe (żadnego) po enterze idzie dalej. Błędy jak pisałem powyżej odnalazłem. Jest po sprawie.
5. Ta scn ma odzwierciedlać rzeczywistość, więc pewnie te includowane...... no nie pasują.
6. OIDP jest zaczęta inna trasa, z tym samym pomysłem na las. Dlatego jest mało fps i dlatego jest klimatycznie i fajnie. Jak dla mnie trzeba tak zostawić
7. Tu nie będę dyskutował, mnie trawa w symku się nie podoba. Tu nawet zmiana tex nic nie pomoże.

@Żabek napisał że czeka na PW na konstruktywne recenzje o scenerii.
Myślę że nie pogardzi też każdą sensowną pomocą.

Offline Żabek

  • Wiadomości: 546
  • Gdzie jest guzik rezygnacji?
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2
Realistyczna trasa kolei piaskowych
« Odpowiedź #163 dnia: 09 Lipca 2007, 11:15:59 »
Cytat: "pol102"
1. Trakcja - wg mnie już na tym etapie cała do poprawy. W tej kwestii niech się wypowie specjalista master @Mateu.

Cała to może za dużo powiedziane. Część. Po primo, wysokość drutu nad torem była tu inna niż na PKP - 5,20m na całej długości i tak starałem się zrobić w scenerii. Po secundo - powinna być inna tekstura wysięgnika. Jest już zrobiona przez @Paweł-1987 ale jeszcze nie zmieniona.
Cytat: "pol102"
2. Nasypy - no tu jest taka bolączka że są jak podejrzewam ze skryptu; są cholernie fps'o-żerne. Ale "dopsz" jak już je wykorzystałeś to mogłeś się pokusić o inną tex nasypów.

Zaremuj wszystko w pliku *.scn i zobacz, czy podniesie się fps w znaczący sposób. U mnie praktycznie się nie zmienia...
Cytat: "pol102"
3. Cholernie fajne mosty ale bez tekstur. I żeby nie było to załączam loga  http://www.mateusz.jawnet.pl/fuu/tempdown/log.txt

Mosty są autorstwa Q. Tekstur nie mają, bo foty, które zrobiłem są zbyt kiepskie żeby zrobić z nich tekstury a ja na kolejną sesję fotograficzną się nie wybieram bo za dużo tam ochrony :)
Cytat: "pol102"
4. Ten dziwny komunikat o którym już pisano - sypie exe by yB (700kb) raczej na nim. Śmiem przypuszczać że któryś tor jest zbyt długi( w sensie pojedynczego odcinka).

To już opisał w swojej wypowiedzi @Krzysiek626 :)
Cytat: "pol102"
5. Zwykłe mosty te nad rzekami wstaw z includów które już są.

Będzie się to mało nijak do realizmu. Mosty nad Białą Przemszą i nad Przemszą (zielone) są autorstwa bodaj CTLa i nie wiem czemu nie ma na nich tekstury, gdyż nazwa jest poprawna, wymiar też i symek ładuje plik tekstury...
Cytat: "pol102"
6. Lasy - myślę że lepiej wstawić plane'a z odpowiednią tex a przed nim kilka drzewek 3D to podniesie ilość fps.

Na innych odcinkach tak jest ale nie wygląda odpowiednio dobrze :P
Cytat: "pol102"
7. Szkoda że wszędzie jest taka sama tex trawy.

Nie mam innej wystarczająco znośnej a poza tym masz przecież kiepską imitację pola piaskowego Maczki...
The Frog

Offline janek32

  • Wiadomości: 567
  • EMIT Ghp400M4C
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
Realistyczna trasa kolei piaskowych
« Odpowiedź #164 dnia: 09 Lipca 2007, 11:48:58 »
Cytat: "log"
Model: pkp/w20.t3d Does not exist
Scene parse error near node


Skąd ściągnąć ten model?
-Środa 844012.
-Zgłaszam się.
-Zapytaj energetykę, czy zapłacili rachunki, luzem ciągniemy i jest 2900.

Offline Krzysiek626

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 5904
  • EXIT
    • Zobacz profil
    • Krzysiek626
  • Otrzymane polubienia: 428
Realistyczna trasa kolei piaskowych
« Odpowiedź #165 dnia: 09 Lipca 2007, 12:08:14 »
Cytat: "janek32"
Cytat: "log"
Model: pkp/w20.t3d Does not exist
Scene parse error near node

Skąd ściągnąć ten model?

Ten model jest w każdej paczce. Przynajmniej powinien być.
wejdź w windowsową szukajkę i wpisz do niej:
w20.t3d
powinno wyszukać to co potrzebne.

Offline Mariusz1970

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3900
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 233
Realistyczna trasa kolei piaskowych
« Odpowiedź #166 dnia: 09 Lipca 2007, 15:33:29 »
Napisałem ponownie narzędzie do wychwytywania długości tracków > od 500.
Oto log:


Plik: C:\pmppw_ver070707_BETA\scenery\pmppw\PMP_PW.scm
node -1 0 Tor_1261 track normal 0.0 1.435 0.25 25.0 20 0 flat vis
Rail_screw_used1 4.0 TpBpS-new2.tex 0.2 0.5 1.1
  -2937.39 4.065 442.156 0.0 // Point 1
  -143.531 0.669 134.798 // Control vector 1
  140.311 0.0 -138.149 // Control vector 2
  -3350.12 8.428 864.749 0.0 // Point 2
  0.0
endtrack
Różnica wspórzędnych X: 412.73
Różnica wspórzędnych Y: 422.593
Długość wektora: 590.703729926433

Plik: C:\pmppw_ver070707_BETA\scenery\pmppw\PMP_PW.scm
node -1 0 Tor_1333 track normal 0.0 1.435 0.25 25.0 20 0 flat vis
Rail_screw_used1 4.0 TpBpS-new2.tex 0.2 0.5 1.1
  880.353 6.766 -1283.37 0.0 // Point 1
  -199.594 -0.621 -5.26 // Control vector 1
  198.025 0.0 -25.532 // Control vector 2
  286.968 5.0 -1201.63 0.0 // Point 2
  0.0
endtrack
Różnica wspórzędnych X: 593.385
Różnica wspórzędnych Y: 81.7399999999998
Długość wektora: 598.988468858124

Plik: C:\pmppw_ver070707_BETA\scenery\pmppw\PMP_PW.scm
node -1 0 Tor_1342 track normal 0.0 1.435 0.25 25.0 20 0 flat vis
Rail_screw_used1 4.0 TpBpS-new2.tex 0.2 0.5 1.1
  854.793 6.54 -1271.67 0.0 // Point 1
  -191.958 -0.597 -3.354 // Control vector 1
  190.412 0.0 -24.55 // Control vector 2
  284.089 5.0 -1194.02 0.0 // Point 2
  0.0
endtrack
Różnica wspórzędnych X: 570.704
Różnica wspórzędnych Y: 77.6500000000001
Długość wektora: 575.962306159005

Plik: C:\pmppw_ver070707_BETA\scenery\pmppw\rzeki.inc
node -1 0 none track river 500.0 5 0.5 100 5 0 mountain vis
 RiverMnt1.bmp 6.0 RiverMnt1bank.bmp 0.5 0.5 2.0
-1621.8 -3.0 2010.08  0.0  //point 1
-171.003 0.0 181.485  //control vector 1
210.027 0.0 -134.415  //control vector 2
-2264.42 -3.0 2393.02  0.0  //point 2
0
velocity 1.0
endtrack
Różnica wspórzędnych X: 642.62
Różnica wspórzędnych Y: 382.94
Długość wektora: 748.066513085568

Plik: C:\pmppw_ver070707_BETA\scenery\pmppw\rzeki.inc
node -1 0 none track river 100.0 10.0 0.5 100 5 0 mountain vis
 RiverMnt1.bmp 6.0 RiverMnt1bank.bmp 0.5 0.5 2.0
-2044.52 -9.8 461.596  0.0  //point 1
-244.517 0.0 131.901  //control vector 1
243.142 0.0 -134.418  //control vector 2
-2780.47 -9.8 852.821  0.0  //point 2
0
velocity 1.0
endtrack
Różnica wspórzędnych X: 735.95
Różnica wspórzędnych Y: 391.225
Długość wektora: 833.474296619278

Plik: C:\pmppw_ver070707_BETA\scenery\pmppw\rzeki.inc
node -1 0 none track river 100.0 10 0.5 100 5 0 mountain vis
 RiverMnt1.bmp 6.0 RiverMnt1bank.bmp 0.5 0.5 2.0
-5260.73 -9.8 1316.63  0.0  //point 1
-131.345 0.0 106.28  //control vector 1
123.343 0.0 115.471  //control vector 2
-5741.47 -9.8 1477.3  0.0  //point 2
0
velocity 1.0
endtrack
Różnica wspórzędnych X: 480.740000000001
Różnica wspórzędnych Y: 160.67
Długość wektora: 506.878482972004

Plik: C:\pmppw_ver070707_BETA\scenery\pmppw\drogi.inc
node -1 0 none track road 500.0 9 0.85 -1 15 0 flat vis
 AsphaltDark1_DashedWhite.bmp 6.0 AsphaltDark1_side1.tga 0.2 0.2 0.5
-1693.42 9.0 2625.37  0.0  //point 1
-13.1263 0.0 243.664  //control vector 1
233.486 0.0 -70.9109  //control vector 2
-2112.05 7.2 3225.9  0.0  //point 2
0
endtrack
Różnica wspórzędnych X: 418.63
Różnica wspórzędnych Y: 600.53
Długość wektora: 732.043275906555

Plik: C:\pmppw_ver070707_BETA\scenery\pmppw\drogi.inc
node -1 0 none track road 100.0 9 0.85 -1 15 0 flat vis
 AsphaltDark1_DashedWhite.bmp 6.0 AsphaltDark1_side1.tga 0.2 0.2 0.5
-1679.45 9.0 2624.8  0.0  //point 1
-13.9843 0.0 251.407  //control vector 1
240.929 0.0 -73.1711  //control vector 2
-2112.05 7.2 3244.04  0.0  //point 2
0
endtrack
Różnica wspórzędnych X: 432.6
Różnica wspórzędnych Y: 619.24
Długość wektora: 755.381319334811

Jak więc z tego wynika exe powinien burzyć się więcej niż 3 razy.
Wnioski są takie: exe jest niekonsekwentny :) albo Krzysztof626 niedokładny :) albo mój algorytm wyszukiwania pochrzaniony :)

Dziwi mnie również ten zapis:

Plik: C:\pmppw_ver070707_BETA\scenery\pmppw\rzeki.inc
node -1 0 none track river 100.0 10 0.5 100 5 0 mountain vis
 RiverMnt1.bmp 6.0 RiverMnt1bank.bmp 0.5 0.5 2.0
-5260.73 -9.8 1316.63  0.0  //point 1
-131.345 0.0 106.28  //control vector 1
123.343 0.0 115.471  //control vector 2
-5741.47 -9.8 1477.3  0.0  //point 2
0
velocity 1.0
endtrack
Różnica wspórzędnych X: 480.740000000001
Różnica wspórzędnych Y: 160.67
Długość wektora: 506.878482972004

Czyżby miały pływać tam statki z ograniczeniem V do 1km/h? :)

Link do narzędzia znajduje się w tym wątku:
http://www.eu07.pl/forum/viewtopic.php?t=5875

Ponadto zapisy:

include;pmppw/perony.inc;end

powodują iż tego includa nie widzi STV.
STV łyka

Include pmppw/perony.inc end


Tej scn nie odpalałem w symku, ale odpaliłem w STV, ja pierdziu :), ale źeś nawalił tych torów, podziwam, normalnie pajęczyna.

Offline Krzysiek626

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 5904
  • EXIT
    • Zobacz profil
    • Krzysiek626
  • Otrzymane polubienia: 428
Realistyczna trasa kolei piaskowych
« Odpowiedź #167 dnia: 09 Lipca 2007, 15:58:15 »
Lenght >500 był więcej niż trzy razy, ja podałem tylko tory których to dotyczy.  Resztę poprawek wysłałem autorowi.
Wyniki mamy te same.

Offline Mariusz1970

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3900
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 233
Realistyczna trasa kolei piaskowych
« Odpowiedź #168 dnia: 09 Lipca 2007, 16:01:38 »
Sory niedoczytałem tego:
Cytuj

Niestety to nie jest pełna lista. Resztę błędów powodują odcinki dróg i rzek, zawarte w odpowiednich plikach drogi.inc i rzeki.inc

Offline Żabek

  • Wiadomości: 546
  • Gdzie jest guzik rezygnacji?
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2
Realistyczna trasa kolei piaskowych
« Odpowiedź #169 dnia: 09 Lipca 2007, 17:48:58 »
Witam!

@Krzysiek626 poprawił błędy Length>500 a ja obróciłem tor na którym stoi EN57-402, żeby był przodem do kierunku jazdy :P
Sprawdziłem też, przejezdna jest już misja Demo03 z Jęzora Centralnego na Szyb Kazimierz IV :)

Tak więc update: http://www.sendspace.com/file/b8b4yo

---
EDIT
Wkradł się mały chochlik za co przepraszam. Wyżej zaktualizowany link :)[/b]
The Frog

Offline REWIZOR

  • Administrator
  • Wiadomości: 3679
    • Zobacz profil
    • www.eu07.pl
  • Otrzymane polubienia: 27
Realistyczna trasa kolei piaskowych
« Odpowiedź #170 dnia: 09 Lipca 2007, 18:57:45 »
Jak ktoś woli Rapida TU poprawka,to samo co ŻABEK.
Pozdrawiam

Offline Macianty

  • Wiadomości: 12
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Realistyczna trasa kolei piaskowych
« Odpowiedź #171 dnia: 09 Lipca 2007, 19:01:29 »
Mi wyskakuje błąd: "model/head5-gryw.t3d Does no exist". Ściągnąłem ten cały head5-gryw.t3d tylko nie wiem, gdzie on ma być umieszczony? z góry dzięki za pomoc ;)

Offline Krzysiek626

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 5904
  • EXIT
    • Zobacz profil
    • Krzysiek626
  • Otrzymane polubienia: 428
Realistyczna trasa kolei piaskowych
« Odpowiedź #172 dnia: 09 Lipca 2007, 19:05:31 »
Ta trasa do pobrania także tu:
http://mamut.mysza.eu.org/~krzysiek626

Offline Patrykos

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4511
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 9
Realistyczna trasa kolei piaskowych
« Odpowiedź #173 dnia: 09 Lipca 2007, 20:43:27 »
Tu macie mój katalog PKP, uwaga! zróbcie kopię zapasową swojego katalogu PKP!
http://s007.wyslijto.pl/?file_id=49153627935170484065
Pozdrawiam, Patryk
https://www.facebook.com/WarsztatPatrykosa
Węgrom gratulujemy Ikarusa.

Offline pudel

  • Wiadomości: 111
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Realistyczna trasa kolei piaskowych
« Odpowiedź #174 dnia: 09 Lipca 2007, 20:59:13 »
nie wiem co jest grane trase wrzucilem do paczki mariusz defiler i wywala sie bez podania zadnego bledu na
ading - texture: textures\rail_screw_used1.bmp
OK
Loading - texture: textures\tpbps-new2.tex
OK
Loading - texture: textures\rail_screw_unused1.bmp
OK

czy coś mi brakuje??

pol102

  • Gość
Realistyczna trasa kolei piaskowych
« Odpowiedź #175 dnia: 09 Lipca 2007, 23:13:12 »
od wczoraj wiele się wyjaśniło, to dobrze :) Mariusz dzięki wielkie za link (zawsze się przyda). Teraz co do misji: w Demo 1 nie moge ruszyć (brak drutu nad lokiem) oraz brak tex podłoża w okolicach stacji; Demo 2 jedyny mankament to obrócony EZT i dziwnie wyglądająca trakcja; Demo3 no to mnie przerosło, tak jakby ktoś tor zap...    zapożyczył bo się null track robi i exe sypie.

@krzysiek stestuj to na exe 700kb by yB
@Żabek weź kilka osób do pomocy, inaczej nie dasz rady. Mówisz że trakcja była na wysokości 5,2m - "dopsz" ale co z symkowej stajni można na takie coś puścić? i co tam jeździło?
Szkoda że Q na razie nam nie pomoże :/ , ach te hiszpańskie truskawki :p

Offline REWIZOR

  • Administrator
  • Wiadomości: 3679
    • Zobacz profil
    • www.eu07.pl
  • Otrzymane polubienia: 27
Realistyczna trasa kolei piaskowych
« Odpowiedź #176 dnia: 09 Lipca 2007, 23:59:22 »
Cytat: "pol102"
Teraz co do misji: w Demo 1 nie moge ruszyć (brak drutu nad lokiem) oraz brak tex podłoża w okolicach stacji; Demo 2 jedyny mankament to obrócony EZT i dziwnie wyglądająca trakcja; Demo3 no to mnie przerosło, tak jakby ktoś tor zap...    zapożyczył bo się null track robi i exe sypie.

Ściągnij link z poprawką. Misje 2 i 3 działają bez zarzutu. Nie narzekaj wszak to demo. ;)
Pozdrawiam

Offline Charlie89

  • Wiadomości: 669
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
Realistyczna trasa kolei piaskowych
« Odpowiedź #177 dnia: 10 Lipca 2007, 00:00:55 »
Cytat: "pol102"
Mówisz że trakcja była na wysokości 5,2m - "dopsz" ale co z symkowej stajni można na takie coś puścić? i co tam jeździło?

No właśnie, wracając do realizmu scenerii to jakie tam loki można było spotkać??
Z miasta gdzie początek swój bierze Warta a kończy się CMK :)

pol102

  • Gość
Realistyczna trasa kolei piaskowych
« Odpowiedź #178 dnia: 10 Lipca 2007, 00:12:43 »
Cytat: "REWIZOR PKP"
Ściągnij link z poprawką. Misje 2 i 3 działają bez zarzutu. Nie narzekaj wszak to demo. ;)


Wszak to jest konstruktywna krytyka :D

Offline Krzysiek626

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 5904
  • EXIT
    • Zobacz profil
    • Krzysiek626
  • Otrzymane polubienia: 428
Realistyczna trasa kolei piaskowych
« Odpowiedź #179 dnia: 10 Lipca 2007, 07:25:59 »
@pol102, jaki jest koń każdy widzi.
Jeśli zaś chodzi o poprawki to można je pobrać z serwera którego adres jest w mojej stopce (podpisie).