Pytanie jest ogólnie do MaSzyny - bez rozróżniania na oldskul czy SPT. BTW: nie spodziewajcie się od SPT jakiś cudów w dziedzinie FPS. Mówi się że tyle pięknych gier ładnie chodzi a taka MaSzyna się tnie. Powtórze jeszcze raz (bo to właściwy na to wątek). W najnowszych grach - przykładowo wyscigi NFS MW, mamy 4 super piękne wozy mające po kilkadziesiat tysięcy poly, troche bardziej kwadratowych samochodów ruchu ulicznego i boxowate budynki ze swiecącymi teksturami. Jakby to zsumować wyjdzie że trójkątów na "planszy" jest mniej niż na takim Quarku gdzie spotkały się na jednej stacji 3 lub 4 czterdziesto wagonowe składy. I tu się okazuje że silnik MaSzyny wcale nie jest taki kiepski tylko my za dużo wymagamy.
Nie mam zdania. A twoje modele do ktorej grupy mozna zaliczyc?
Trudno powiedzieć. Przy starych modelach to moje są 2x "cięższe", przy EP01 moje są 2x lżejsze, a całe EU07 to jeden wózek youBego.
Ja wolę szczegółowe z dodatkową wersją uproszczoną.
Na to bym nie liczył. Nikomu się nie chce robić wersji ubogiej. Ciężko się szpeci swój model i równie ciężko jest wybrać co by tam wyciąć...
A jaki wskaźnik osiągnęli twórcy innych kabin
Kabina EU07 (tej która niedługo wyjdzie - mam już czas na kończenie) ma też coś koło 11, 12 tys poly.
Czy dla pozostałych ładowane też są elementy kabiny, mimo iż to tylko AI lub dekoracja?
Nie są ładowane. Co więcej: znika Twoja kabina jak wciśniesz F4 :). Nie wierzysz? Wcisnij F4 i ustaw kamere tam gdzie powinna być kabina (na nowym exe). Możesz zrobić to samo na starszym od Wingera. Porównaj wynik :)
nie patrzeć na fps (gdyż za np. 6 miechów i tak kompy w domu będą mocniejsze)
Co 6 miechów zmieniasz kompa? :). Mi wychodzi srednia 1 komp na 6 lat :).
Zresztą... Sam wiesz, jaki zrobiłeś modelik eu07, ep09 (widać na screenach)... Co tu dużo gadać.. Po prostu dla mnie jesteś No.1 w tworzeniu modeli (widać, że masz zapał i chęć do ich robienia, choć wiem, że wymaga to KUPĘ czasu i samozaparcia).
Własnie te modele przy np takim wózku youBego są tymi "gorszymi" modelami. Mają całe tyle poly ile sam wózek.
A własnie: co do jakości zdjęć i modeli. Odpalcie dowolną scenerię z EN57 i przyjrzyjcie się wózkom członu RS. Pamiętam że mi się bardzo podobały. Są proste, ale foto realistyczne. Czy ktoś zwrócił na nie uwagę? Oczywiście wystarczyło by ich teksturę złożyć z 2 fotek żeby maźnice nie wydawały się mieć "zeza rozbieżnego"... czy w nich dużo więcej trzeba by dorobić?A po dwa. Z jakiej odległości trzeba na nie patrzeć żeby dojrzeć niedoskonałości?
Jednak pomimo upakowania około 200 sztuk wagonów dało się tam płyninie jeździć. Screeny chyba jeszcze są w odpowiednim wątku.
A to powiedz jaki masz komp. U mnie standardowo w Quarku jest 22 FPS (w Kacku) bez 200 wagonów ze stajni Q(na AMD 3000+)
Im mniej szczegółowy tabor, tym go więcej i/lub bardziej szczegółowa sceneria. A to tak na popatrzenie:
Przy super szczegółowym taborze o czymś takim możemy zapomnieć (i tak na tą chwile jest tam jednocyfrowe FPS - na AMD3000+)
Tyle teraz ode mnie. Czekam dalej na wasze głosy i komentarze.