Autor Wątek:  UNOFF REV290706  (Przeczytany 47559 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline queuedEU

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1265
    • Zobacz profil
    • Celebrity Maszyna
  • Otrzymane polubienia: 33
UNOFF REV290706
« dnia: 29 Lipca 2006, 08:14:01 »
Dziendobry... Nie wiem co powiedziec... Naprawde. Dziekuje, dziekuje wam - jestescie boscy!
Mhmhm zapedzilem sie no ale to sie zdarza,
a na moje podziekowania za Wasz aplauz jeszcze bedzie czas...

Niedawno, bo kilka dni temu, mieliscie okazje poznac mnie jako modelarza
profesjonaliste mimo ze na poczatku pozory mylily. Chociaz nazwanie sie profesjonalista jest zbyt mocne poniewaz mam konkurencje, ktora dla mnie jest czyms nie osiagalnym, chocby dla tego, ze potrafi (czyt. chce jej sie) otymalizowac modele pod katem FPS. WIelkie uklony w strone OLI_EU, Barta i ew Kakisha... Wracajac do tematu...
Pierw byl MECHANIK, pozniej -  '00  - poznawanie pascala w srodowisku
DELPHI, sciaganie niezliczonej ilosci faqf, tutorow, exampli i oczywiscie pisanie mniej lub wiecej i/lub w ogole nie przydatnych aplikacjirownolegle
poginajac po lanie i po necie 56k w Q2. Z czasem samo granie zaczynalo byc nudne tzn. zaczalem byc cieki jak sik pajaka, wiec pomyslalem ze trza
go popsuc (Q2). Tu zaczely sie ruzne .. (osz fak pozdro dla DiziXagi :]) ...
QDevels, 3D Inside, Sourceforge itp., itd. Pierw psulem klejka pod LCC pozniej narzedzie destrukcji zamienilem na VisualC++6 by docelowo zakonczyc na  Q2DELPHI (generalnie Wielkie Pozdro dla Johna C.)
Nastepnie okazalo sie, ze to jeszcze nie to a tego prawdziwego satori wciaZ szukam, mimo ze jakos od polowy 2k1 juz bylo gdzies tam na hdd, znalezione gdzies tam na necie, ale co z tego ze jednak MECHANIK nadal trzymal gore majac 'to cos'. Natepne 2 lata ('02-'03) minely pod znakiem urwanego filmu, bylo zielone i bynajmniej nie mialo kol :/ - jakos tam zlecialo :] Rok 2k4, luty? - Queued odkrywa #eu07 i mateuzs ;D,
szkoda tylko ze jet tak samo zielony jak jego satori ;]. Poczatek maja - queued instaluje GMaxa, buduje w nim swaja hacjende coby po miesiacu
podziekowac temu produktowi (grrrr). W czerwcu spotyka sie z Marcinem C., ktory to mu zapodaje (po wielu blaganiach) plyte z upragnionym 3ds max'em. Po miesiacu (w miedzy czasie sluchajac na kanale mitow min.
o OLO_EU, i o tym jak trzymal wszystkich za jaja (ach.. ze tez nie dane bylo mi go wczesniej poznac))  zabawy z maxem odkrylem tajniki exportu T3D - wkoncu zaczelo byc fajnie ;)...Jednym zpierwszych modeli byla kopia wloclawskiego mostu kolejowego we wloclawku nad rz. zglowiaczka a nastepnie most tworzony wg zdj. Jakuba Remisiewicza.
W ten oto sposob mijal piekny maszynowo zielony 2k4, mijal glownie na
tworzeniu modeli statycznych jak i obiecankach o pieknych trasach i tepe i tede... by wkoncu znalezc plugin do konwersji z .s, a byl to.. hmm 2005 marzec bodajze. Pierwsze konwerty byly robione na szybko (Lgjs), czyli poprostu zrobic model jak jest, zero inwencji wlasnej i do widzenia - trzymcie jestem wielki ;) .. A nie sorry pierwszy byl dumb dash9 ;]
a dopiero jakos w kwietniu wystartowal maraton wagonowy.
W miesiac ich naspawalem jakies 13 - mialy texturowe wozki i bez sprzegow i w ogole idz z tad i nie wracaj. Obsss.. Przeciez to mial byc tekst o programowaniu w tym no C++Builder zrodel sciagnietych z ftp://eu07.pl  rev220604 :]. No nic... Zrodla wiec no sciagnalem jakos w wakacje 2004 oidp... :> ;P Przejdzmy do meritum tematu :]
...Dzisiaj chcialbym podzielic sie z wami, a wlasciwie zaczacz sie dzielic innowacjami wprowadzanymi przez te 2 lata, a ktore mam nadzieje sprawia, ze stara MaSzyna jeszcze niejednemu potrzepie swoim zielonym kolorem leb. Rownoczesnie otwarty jestem na propozycje oczywiscie te bardziej sensowne, ktore sprawia, ze symulator bedzie rozwijany pod wzgledem merytorycznym a nie vizualnym.

Na dzien dzisiejszy:

suportowanie JPG dla T3D
konsola komend
przechodzenie do dowolnego loka na scn (narazie jako komenda)
odpalanie dowolnego eventu zdefiniowanego w scn (jako komenda)
wrzucenie plikow log.txt do katalogu DATA\
zamiana eu07.ini na DATA\config.conf

to chyba narazie tyle...

http://www.members.lycos.co.uk/queued/download/

Offline ZT-POZNAN

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 493
  • PKP Cargo S.A
    • Zobacz profil
    • Wszystko o ET22
  • Otrzymane polubienia: 0
Re: UNOFF REV290706
« Odpowiedź #1 dnia: 29 Lipca 2006, 10:14:47 »
Cytat: "queuedEU"

Niedawno, bo kilka dni temu, mieliscie okazje poznac mnie jako modelarza
profesjonaliste mimo ze na poczatku pozory mylily.


Serio? To może pokaż jakiś profesjonalnie wykonany model?

P.S. Sorry, ale nie mogłem się powstrzymać i musiałem, chociaż te 30 s. być trollem :)
www.et22.pl - zapraszam

Offline darek71wrc

  • Wiadomości: 1364
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 25
UNOFF REV290706
« Odpowiedź #2 dnia: 29 Lipca 2006, 10:22:29 »
A gdzie to wgrac ??? do maszyny ? czy to jeszcze nie skończone

Converter

  • Gość
UNOFF REV290706
« Odpowiedź #3 dnia: 29 Lipca 2006, 12:59:42 »
No, jeśli już tyle stworzyłeś do MaSzyny to jesteś super. Ale co jest z tym wirusem ? Czy da się go usunąć, nie uszkadzając twojej pracy ?

Offline queuedEU

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1265
    • Zobacz profil
    • Celebrity Maszyna
  • Otrzymane polubienia: 33
UNOFF REV290706
« Odpowiedź #4 dnia: 29 Lipca 2006, 15:52:20 »
Niestety nie ma takiej opcji. Exe jest definitywnie do wymiany.
Jeden komp odrobaczony teraz czas na ten, na ktorym kompiluje...

Dodano po 11 minutach:


Cytuj
Serio? To może pokaż jakiś profesjonalnie wykonany model?




Oooo  ZT-POZNAN. Wybaczysz ze Cie pominalem? :D

Dodano po 1 godzinach 30 minutach:

 No tym razem juz dobre- niezainfekowane exe oddaje do testow.

~   - konsola
F12 - screenshot


Wersja posiada wbudowany LAUNCHER takze nie ma koniecznosci nadpisywania EU07.exe - zostawiamy pod nazwa jaka jest

Folder DYNAMIC mozna nadpisac - sa tam tylko 2 replacable dla 07
Wlasciwie cala reszte spokojnie wrzucamy do katalogu z maszyna.

Offline Czomo

  • Wiadomości: 152
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 3
UNOFF REV290706
« Odpowiedź #5 dnia: 29 Lipca 2006, 16:13:32 »
Zasysałem to owe poprawione exe czy jak to nazwać i tam było do zciągnięcia exe i pliki dodatkowe jak to rozumiem ale samo archiwum miało error bo brakuje kilku plkiów lub kilkunastu przy uruchomienu też jest błąd i też tego nie kumam może zrobiłem coś źle a może to nie moja wina

Offline CT

  • Wiadomości: 281
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2
UNOFF REV290706
« Odpowiedź #6 dnia: 29 Lipca 2006, 16:18:14 »
Ja bardzo przepraszam ale dalej jest wirus. Radze przeskanowac paczke po sciagnieciu.

Offline queuedEU

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1265
    • Zobacz profil
    • Celebrity Maszyna
  • Otrzymane polubienia: 33
UNOFF REV290706
« Odpowiedź #7 dnia: 29 Lipca 2006, 16:56:33 »
Spokojnie powoli opanowujemy sytuacjje... Prosze nie pobierac do odwolania

Offline Elektryk(09-040)

  • Wiadomości: 22
  • Muah :*Buziaczek Dla PKP-ICC
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
UNOFF REV290706
« Odpowiedź #8 dnia: 29 Lipca 2006, 17:22:14 »
Jest Wirus Ale Szypko Sie Rozprzestrzenia Najpierw 1 Wira W Paczce queuedEU A Po  Paru Godzinach Znalazłem 18 wirusów(Win32/Jeefo.A virus) W Różnych Folderach (Tak Jak b Sie Mnożył);[

Offline Nowicjusz26

  • Wiadomości: 41
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
UNOFF REV290706
« Odpowiedź #9 dnia: 29 Lipca 2006, 17:23:06 »
ja pobrałem paczke i przeskanowałem archiwum i nic nie znalazłem
Nowicjusz

Offline queuedEU

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1265
    • Zobacz profil
    • Celebrity Maszyna
  • Otrzymane polubienia: 33
UNOFF REV290706
« Odpowiedź #10 dnia: 29 Lipca 2006, 17:36:39 »
Dobra, daje Wam S2 na paczke 'paczka_pub_ok'

Offline PaPiK Cargo S.A

  • Wiadomości: 106
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 3
...
« Odpowiedź #11 dnia: 29 Lipca 2006, 17:47:10 »
Witam wszystkich. Skopiowalem wszystko do folderu z maszyna i gdy wlaczam np trase SCN_JPG.scn naciskam ~ wpisuje cmd changelok (nie mozna wpisac <>) i wyskakuje unknown command . co robic??
Za prawdziwym nastawnikiem - 15361 KM
// na forum od 2005 roku :)

Offline Cesky Kretek

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1712
  • Trust no one.
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 159
UNOFF REV290706
« Odpowiedź #12 dnia: 29 Lipca 2006, 17:54:20 »
Cytat: "Nastawnik"
Jest Wirus Ale Szypko Sie Rozprzestrzenia Najpierw 1 Wira W Paczce queuedEU A Po  Paru Godzinach Znalazłem 18 wirusów(Win32/Jeefo.A virus) W Różnych Folderach (Tak Jak b Sie Mnożył);[

W końcu to robak...

Converter

  • Gość
UNOFF REV290706
« Odpowiedź #13 dnia: 29 Lipca 2006, 17:56:33 »
Moje uwagi: (dostrzeżone błędy)
- Nie działa przycisk zamknij w programie startowym
- Program startowy nie obsługuje pliku dynamic/PKP/dynamic.dat (nie można pojeździć chociażby SMrodkiem i EP23)
- Wirusy ?
- Konsolka nie obsługuje znaczników <>
- Obsługa jpg według mnie źle zrobiona, gdy teraz *.jpg jest domyślne nie wyświetla się wiele tekstur *.bmp
- Program się sypie.
- Nie działa wiele scenerii (nie można odpalić lub wysypują się przy PlayerTrainInit OK
Ogółem fajny pomysł z tą konsolką i funkcjami, oraz z programem startowym.
Mam nadzieję, że to uwzględnisz, tworząc następną wersję.
Rozumiem, że to unoff - błędy muszą być ;)

Offline queuedEU

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1265
    • Zobacz profil
    • Celebrity Maszyna
  • Otrzymane polubienia: 33
UNOFF REV290706
« Odpowiedź #14 dnia: 29 Lipca 2006, 18:14:33 »
Cytat: "PaPiK Cargo S.A"
Witam wszystkich. Skopiowalem wszystko do folderu z maszyna i gdy wlaczam np trase SCN_JPG.scn naciskam ~ wpisuje cmd changelok (nie mozna wpisac <>) i wyskakuje unknown command . co robic??


dla przykladu daj sobie np. dwie rozne siodemki, pilnujac aby nodename byly unikatowe czyli przykladowo jak w scn_jpg.scn:

node 1000 0 EU07-486 dynamic PKP\EU07 eu07-486.jpg 303E 0.0 headdriver 3 0 enddynamic
node 1000 0 EU07-399 dynamic PKP\EU07 eu07-399.jpg 303E 0.0 headdriver 3 0 enddynamic

W konsoli wpisujemy poleceine bez nawiasow <>, np:

changelok eu07-486

Wyzwalanie eventow:

event jakisevent

Wszystko ok?

Dodano po 10 minutach:

 
Cytuj
- Nie działa przycisk zamknij w programie startowym
-
Tak procedura dziala tylko w 9x, XP jej nie suportuje
Cytuj
Program startowy nie obsługuje pliku dynamic/PKP/dynamic.dat (nie można pojeździć chociażby SMrodkiem i EP23)

Zgadza sie - launcher juz nie korzysta z tego pliku narazie pojazdy przewidziane do prowadzenia sa z gory zdefiniowane w kodzie
Cytuj
- Wirusy ?

Ze co? ;) prosze mi nie psuc opinii :)
Cytuj
- Konsolka nie obsługuje znaczników <>

bo takowy nie ma obslugiwac (patyrz wyzej)
Cytuj
- Obsługa jpg według mnie źle zrobiona, gdy teraz *.jpg jest domyślne nie wyświetla się wiele tekstur *.bmp

Faktycznie, bo dalem przydielanie TextureID na ifach nie uwzgledniajac
wyjatku gdy nie ma podanego rozszerzenia (dzis poprawie)
Cytuj
- Program się sypie.

Na czym?


Cytuj
- Nie działa wiele scenerii (nie można odpalić lub wysypują się przy PlayerTrainInit OK

Bedzie ciezko to wyczaic

Cytuj
Ogółem fajny pomysł z tą konsolką i funkcjami, oraz z programem startowym.

Tak jestem tego swiadom ;)

Cytuj
Mam nadzieję, że to uwzględnisz, tworząc następną wersję.
Rozumiem, że to unoff - błędy muszą być ;)


pare rzeczy.

Pozdro 424

Dodano po 2 minutach:

 
----------------------------------------------------------------------------------

available commands:

cmd r <message> - wysyla komunikat radiowy
cmd event <event_name> - uruchamia podany event
cmd moveto <nodename> - przechodzi do widoku z objektu 3D zdefinipowanego w pliku
cmd sshot - zrzut ekranu
cmd changelok <lok_name>
cmd help - help for this command is not available, sorry ;)

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

parametry podajemy BEZ <>

Dodano po 1 minutach:

 .. A no i komende wpisujemy bez 'cmd' ...

Offline Profeta

  • Wiadomości: 632
  • CM Czechowice-Dziedzice
    • Zobacz profil
    • http://my.opera.com/akvin-profeta/
  • Otrzymane polubienia: 1
UNOFF REV290706
« Odpowiedź #15 dnia: 29 Lipca 2006, 22:00:26 »
A powiedzcież mi ludzie jak się pozbyć tego "Debuggera", który wyskakuje mi za każdym uruchomieniem i uniemożliwia dalsze działania.
Pozdrawiam!
EP05 (100%), EU05 (100%), Projekt 201E (100%), Kabina SU46/SP47 (100%), Kabina 4E (100%), 104E (100%), Traxx F140MS (100%), Eurosprinter ES64F4 (80%).
www.my.opera.com/akvin-profeta

Converter

  • Gość
UNOFF REV290706
« Odpowiedź #16 dnia: 29 Lipca 2006, 22:18:24 »
Nie mogę odpalić wielu scenerii ;) W innych wersjach exe'ka tak nie było :P
Niektóre działają bez zarzutu, inne powodują wysypanie programu po player train init (mimo, że przez chwilę sceneria się wyświetla, wszystko ok)
Sprzęt :
Laptop
Czyżby jakieś niekompatybilności ze sprzętem ? ;)
« Ostatnia zmiana: 07 Listopada 2018, 10:07:07 wysłana przez Converter »

Offline Nowicjusz26

  • Wiadomości: 41
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
UNOFF REV290706
« Odpowiedź #17 dnia: 29 Lipca 2006, 22:26:54 »
Profeta: Wciśnij alt i lewy klik;) potem alt+F4 :) mnie tak się udało
Nowicjusz

Offline queuedEU

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1265
    • Zobacz profil
    • Celebrity Maszyna
  • Otrzymane polubienia: 33
UNOFF REV290706
« Odpowiedź #18 dnia: 29 Lipca 2006, 22:32:15 »
Sie zrobi nowa scenerie pod to.
Mimo to bede staral sie wychaczyc buga, albo poprostu zrob to usuwajac z trasy poszczegolne elementy zacznij od eventow. Jak to nie pomoze zacznij sklady, moze cosz pamiecia zwiazane?

Pozniej moze maly apdejcik. Pa.

Offline Nowicjusz26

  • Wiadomości: 41
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
UNOFF REV290706
« Odpowiedź #19 dnia: 29 Lipca 2006, 22:48:31 »
Cytat: "queuedEU"
Sie zrobi nowa scenerie pod to.
Mimo to bede staral sie wychaczyc buga, albo poprostu zrob to usuwajac z trasy poszczegolne elementy zacznij od eventow. Jak to nie pomoze zacznij sklady, moze cosz pamiecia zwiazane?

Pozniej moze maly apdejcik. Pa.


Powiedziałem jak wyłączyć Buga;) da się.
A tak ogólnie to dobra robota.Szkoda tylko,że dla mnie w tej chwili to tylko
ciekawostka.No ale cóż bywa;)

Dodano po 3 minutach:

 Nie,przepraszam:alt+Tab.Sa dwie ikony maszyny.Jedna z nich to buger.Potem alt+F4
Nowicjusz

Offline SQT

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 306
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 87
UNOFF REV290706
« Odpowiedź #20 dnia: 30 Lipca 2006, 00:12:40 »
@queuedEU jeśłi udałoby Ci się poprawić wydajność to byłoby cudnie :)

Offline pkp.

  • Wiadomości: 144
  • ECCO RAIL Maszynista
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
UNOFF REV290706
« Odpowiedź #21 dnia: 30 Lipca 2006, 11:38:54 »
Czemu jak ściągne paczki to są uszkodzone?

Offline Nowicjusz26

  • Wiadomości: 41
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
UNOFF REV290706
« Odpowiedź #22 dnia: 30 Lipca 2006, 13:57:03 »
Cytat: "pkp."
Czemu jak ściągne paczki to są uszkodzone?


Pub jest ok.Może połączenie coś fiksuje?ściagasz Pub,czy całościową Mariusza??
Nowicjusz

Offline pkp.

  • Wiadomości: 144
  • ECCO RAIL Maszynista
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
UNOFF REV290706
« Odpowiedź #23 dnia: 30 Lipca 2006, 16:26:21 »
Ja mam takie pytanie jaki ma wyglądać wpis przy tym exe bo w quarkan jeden pociąg jest tylko do załadowania sn61 a resz tak jak np:byk nie.

Offline queuedEU

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1265
    • Zobacz profil
    • Celebrity Maszyna
  • Otrzymane polubienia: 33
UNOFF REV290706
« Odpowiedź #24 dnia: 30 Lipca 2006, 18:32:04 »
Oto zaszczyt mam przedstawic  pare devshotow z prac nad zegarem peronowym.











Zegar bedzie posiadal kilka wlasciwosci, ktore moga wplynac n realistyke, oto one:

PAR01= eksploatowany?
PAR02= pokazywanie godzin
PAR03= pokazywanie minut
PAR04= pokazywanie sekund
PAR05= wskazowka godzinna uszkodzona
PAR06= wskazowka minutowa uszkodzona
PAR07= wskazowka sekundowa uszkodzona
PAR08= wskazowka gododzinna uszkodzona na pozycji...
PAR09= wskazowka minutowa uszkodzona na pozycji...
PAR10= wskazowka sekundowa uszkodzona na pozycji...
PAR11= pozycja X
PAR12= pozycja Y
par13= pozycja Z
par14= grubosc tarcz 0.01 zeby bylo ok
par15= szerokosc tarczy
par16= wysokosc tarczy
par17= +- minutnika     (nie obslugiwan narazie)

i przykladowy plik z zegarami....


1…1…1…1…0…0…1…14…37…17…1.5…1.8…1.0…0.01…0.60…0.60…2…    //// ZEGAR NA W ZAWIECHACH, PERON 4
1…1…1…1…0…0…1…14…37…17…2.5…1.8…2.0…0.01…0.40…0.40…2…    //// ZEGAR NA W ZAWIECHACH, PERON 4
1…1…1…0…0…0…1…14…37…17…3.5…1.8…3.0…0.01…0.50…0.50…2…    //// ZEGAR NA W ZAWIECHACH, PERON 4
1…1…1…1…0…0…1…14…37…17…4.5…1.8…4.0…0.01…0.40…0.40…2…    //// ZEGAR NA W ZAWIECHACH, PERON 4
0…1…1…0…0…0…1…14…40…27…5.5…1.8…5.0…0.01…0.40…0.40…2…    //// ZEGAR NA W ZAWIECHACH, PERON 4
EOTD



ps. parser nie czyta poprawnie quarkow - wywalo "is not integer value" (narazie)

Offline Profeta

  • Wiadomości: 632
  • CM Czechowice-Dziedzice
    • Zobacz profil
    • http://my.opera.com/akvin-profeta/
  • Otrzymane polubienia: 1
UNOFF REV290706
« Odpowiedź #25 dnia: 30 Lipca 2006, 18:33:21 »
Zmiany wprowadzone przez autora są bardzo ciekawe. Zwłasza niebo z prawdziwego zdarzenia. Jednak kilka rzeczy można poprawić. Przede wszystkim ten starter, który w moim odczuciu jest dość toporny i mało przejrzysty. Pod względem ergonomicznym start.exe prezentuje się lepiej. Do tego dochodzi kwestia niewyświetlania się pewnych lokomotyw, o czym było już pisane. Poza tym ten "Debugger", który wyskakuje przy uruchomieniu każdej scenerii i trzeba go najpierw wyłączyć by móc cokolwiek robić. Reszta błędów, które zauważyłem była już poruszana.
Niemniej dzięki tym zmianą symek stał się jakby nowocześniejszy. Niebo znacznie poprawiło grafikę symulatora. Konsola również daje nowe możliwości. Jednak muszę to jeszcze głębiej potestować, gdyż na razie robiłem to dość pobieżnie (Parowozjada, a potem trzeba ją było odespać ;) ).
Pozdrawiam!!!
EP05 (100%), EU05 (100%), Projekt 201E (100%), Kabina SU46/SP47 (100%), Kabina 4E (100%), 104E (100%), Traxx F140MS (100%), Eurosprinter ES64F4 (80%).
www.my.opera.com/akvin-profeta

Offline Mariusz W.

  • Wiadomości: 392
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
UNOFF REV290706
« Odpowiedź #26 dnia: 30 Lipca 2006, 18:38:52 »
queuedEU, a czy w tej wersji ktora upubliczniles sa swiatla (te co pokazywales na swoim FTP)?

Offline queuedEU

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1265
    • Zobacz profil
    • Celebrity Maszyna
  • Otrzymane polubienia: 33
UNOFF REV290706
« Odpowiedź #27 dnia: 30 Lipca 2006, 19:57:53 »
Czesc Mariusz.
Niestety w tej wersji nie ma swiatel i prawdopodobnie nie bedzie z  conajmniej dwoch powodow:

a: zeby swiatla dobrze sie rozchodzily po terenie musial by byc on bardzo posegmentowany, to samo tyczy sie podsypki.
b: narazie nie potrafie zrobic zeby linia swiatla byla caly czas prostopadle do czola loka

Jednak mimo to jeszcze bede eksperymentowal, przynajmniej z oswietleniem ineruchomym np. na stacjach... Zaraz za chwile... Zegary do testow. Pozdrawiam.

Dodano po 36 minutach:

 http://www.members.lycos.co.uk/queued/download/update_300706.rar

lub w razie problemow ...

http://www.dizi.lama.net.pl/pub/q/

btw.

HASH = LowerCase(SG->Cells[0] [LOOP]);
     NAME = LowerCase(SG->Cells[3] [LOOP]);
     PATH = LowerCase(SG->Cells[4] [LOOP]);  // { POBIERANIE SCIEZKI POJAZDU }
     SKIN = LowerCase(SG->Cells[5] [LOOP]);  // { POBIERANIE SKINU }
     CHK =  LowerCase(SG->Cells[6] [LOOP]);  // { POBIERANIE CHARAKTERYSTYKI }
     sCAB =  LowerCase(SG->Cells[8] [LOOP]);


         if ((ISLOK == false) &&

                                 ((CHK == "303e") ||                            // EU07
                                  (CHK == "4e") ||                              // EU06
                                  (CHK == "6D") ||                              // SM42
                                  (CHK == "104e") ||                            // EP09
                                  (CHK == "3e") ||                              // ET21
                                  (CHK == "ls150") ||                           // SM03
                                  (CHK == "sn61") ||                            // SN61
                                  (CHK == "ls800") ||                           // SM42
                                  (CHK == "m62") ||                             // ST44
                                  (CHK == "301d") ||
                                  (CHK == "el101") ||                           // EP01
                                  (CHK == "303d") ||                            // SU46
                                  (CHK == "411d") ||                            // SM31
                                  (CHK == "201e") ||                            // ET22
                                  (CHK == "201eb") ||                           // EP23
                                  (CHK == "6ba") ||                             // EN57ra
                                  (CHK == "211m") ||                            // SA109
                                  (CHK == "211w") ||                            // SA109
                                  (CHK == "203e-a") ||                          // ET41
                                  (CHK == "203e")))                             // ET22
           {
            ISLOK = true;

            if ((sCAB == "headdriver") || (sCAB == "reardriver"))
               {

                 ...


Prosze zglaszac brakujace pojazdy. Z gory dziekuje.

Dodano po 3 minutach:

 

w 300706 :

a: obsluga zegarow wczytywanych z pliku
b: poprawione wczytywanie replacableskin bez rozszerzenia
c: mozliwosc wyboru ktory lok ma byc obsadzony jezeli wiecej niz jeden w skaldzie

Offline Czomo

  • Wiadomości: 152
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 3
UNOFF REV290706
« Odpowiedź #28 dnia: 30 Lipca 2006, 20:43:59 »
Tak się zastanawiam czy owe niebo nie dało by się zrobić linii horyzontu troche wyżej moim zdaniem jest troche za nisko i w sumie czy da się zrobic na tej zasadzie noc pochmurną lub gwiazdzistą (tryb dnia i nocy jest w nowym exe) więcej rodzajów nieba moge zrobić sam.
Co do świateł to jest duży problem poruszany na tym formum nie tylko przez zemnie ale także i przez wielu innych. Czy zostanie on rozwiązany sam nie wiem ja widze że queuedEU pisze o metodzie oświetlania danego opszaru sceneri (chyba że się pomyliłem).
Co do samego okna startowego to jest mało przejżyste sam za nim się w tym połapałem minęło kilka minut można by to troche poprawić.
Więcej uwag nie mam.

Offline Profeta

  • Wiadomości: 632
  • CM Czechowice-Dziedzice
    • Zobacz profil
    • http://my.opera.com/akvin-profeta/
  • Otrzymane polubienia: 1
UNOFF REV290706
« Odpowiedź #29 dnia: 30 Lipca 2006, 22:41:37 »
Brakujące pojazdy: EP02, EP05, ED72.
Konkretnie co do mojej produkcji: EP05-01 (EP0501.chk), EP05-04(EP0504.chk), EP05-16 (EP0516.chk), EP05-23 (EP0523.chk).
Co do update'a to wreszcie "Debugger" nie wyskakuje i starter poprawia swe oblicze. Natomiast nie wyświetlają się (przynajmniej u mnie) tekstury zawierające kanał alfa (byćmoże wszystkie tga). Krótko mówiąc zamiast szyby mamy w kabinie tekturę. Również podczas uruchamiania scenerii wyskakiwał mi komunikat o treści "8". To takie na szybko zauważone sprawy.
Pozdrawiam!!!
EP05 (100%), EU05 (100%), Projekt 201E (100%), Kabina SU46/SP47 (100%), Kabina 4E (100%), 104E (100%), Traxx F140MS (100%), Eurosprinter ES64F4 (80%).
www.my.opera.com/akvin-profeta