Autor Wątek:  Nowe exe.  (Przeczytany 20683 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Krzysiek626

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 5904
  • EXIT
    • Zobacz profil
    • Krzysiek626
  • Otrzymane polubienia: 429
Nowe exe.
« dnia: 13 Lipca 2006, 10:14:38 »
Mam pytanie:
Do jakich sterowników przeznaczone jest nowe, albo może raczej najnowsze exe 674kb.  Chdzi mi o karty NVIDIA.
Wiem że na pewno wysypuje się na 45,23.

Offline uetam

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2641
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 6
Nowe exe.
« Odpowiedź #1 dnia: 13 Lipca 2006, 10:49:00 »
Mi tam chodzi nawet na najnowszych :)

Offline Krzysiek626

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 5904
  • EXIT
    • Zobacz profil
    • Krzysiek626
  • Otrzymane polubienia: 429
Nowe exe.
« Odpowiedź #2 dnia: 20 Lipca 2006, 17:37:28 »
Cytat: "Mateu"
Mi tam chodzi nawet na najnowszych :)


No tak, długo testowałem ale jest problem. Nie wszystkie misje można otworzyć na tym exeku. Wysypuje się przy inicjalizacji taboru. Jest na to jakaś rada. Exe jest rozwiązaniem pewnych bolączek 2 Kabina SN61 a także na podskakiwanie loka nad torem. Jeśli jest na to recepta to jaka?

Offline Alex149

  • Wiadomości: 15
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Nowe exe.
« Odpowiedź #3 dnia: 21 Lipca 2006, 17:01:12 »
Ja też nic z tego nie wiem. MAm Geforca 2 mx440 (64Mb) i średnio co 2 dni muszę zmieniać sterowniki. Raz chodzi na 53.03, potem przestaje i działają 43.45. Muszę zaznaczyć, że za każdym razem symek się uruchamia a problemy zaczynają się po kilku minutach jazdy. Nie wiem o co tu chodzi.

Offline Krzysiek626

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 5904
  • EXIT
    • Zobacz profil
    • Krzysiek626
  • Otrzymane polubienia: 429
Nowe exe.
« Odpowiedź #4 dnia: 23 Lipca 2006, 18:47:48 »
Wiem już czemu wysypuje się exe. 674kb na niektórych sceneriach i misjach, dzięki za odpowiedzi.

EOT.

Offline Dolmio89

  • Wiadomości: 1185
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 9
Nowe exe.
« Odpowiedź #5 dnia: 23 Lipca 2006, 21:18:33 »
Jak wiesz to może mógłbyś mnie też oświecić? Bo u mnie niestety nie działa na najnowszych sterownikach.

Offline Krzysiek626

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 5904
  • EXIT
    • Zobacz profil
    • Krzysiek626
  • Otrzymane polubienia: 429
Nowe exe.
« Odpowiedź #6 dnia: 04 Sierpnia 2006, 20:55:14 »
Poczytałem sobie na forum ostatnią kłótnię panowie.
Ale do rzeczy.
Zadałem w tym wątku pierwszy parę pytań i nie dostałem odpowiedzi. Wiem dlaczego exek się wysypuje.
Ale ponieważ zakładam, że wie również autor exeka, to może on powinien na ten temat się wypowiedzieć!
Jeśli się nie wypowiada to może jest jakaś przyczyna?
Potem dopiero ja się wypowiem!
Dlaczego?
Bo może nie warto się trudzić i przerabiać, powielać ilość plików w symku.
Wiem że rozgorzeje też dyskusja szczególnie wśród użytkowników którzy nie poradzą sobie ze zmianami w plikach scn. a także z zamianą lub powieleniem innych plików.

Może jednak nie warto tego robić bo autor poprawi lub już poprawił exe. Może to zresztą nie jest błąd tylko zamierzenie autora wpływające na znaczący wpływ FPS.

Gorąca prośba do autora o wypowiedź na temat tego exeka.
To chyba nie będzie trudne napisać czy mamy sobie radzić sami czy będzie exek czytał wszystkie pliki i wiedział co ma znimi zrobić?
Proszę o odpowiedź nie dla mnie, ale z czystego szaunku dla forum.

Jeśli takiej nie będzie podam co należy zrobić aby uruchomić każdą scenerię, gdzie należy zamienić wpisy a gdzie podmienić pliki.
Strasznie boję się bałaganu na forum....

PS:
Nie upoważniłem Mariusza1970 bo sprawa była świeża i nie sprawdzona.

Offline Mariusz W.

  • Wiadomości: 392
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Nowe exe.
« Odpowiedź #7 dnia: 04 Sierpnia 2006, 21:24:19 »
Ostatnim autorem *.exe jest ABu (który juz chyba nie odwiedza forum), obecnie poprawki wprowadza youBy, ale z nim nie ma żadnego kontaktu od ponad miesiąca.

Offline Bart

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 415
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Nowe exe.
« Odpowiedź #8 dnia: 05 Sierpnia 2006, 02:20:44 »
Cytat: "Krzysiek626"


Może jednak nie warto tego robić bo autor poprawi lub już poprawił exe. Może to zresztą nie jest błąd tylko zamierzenie autora wpływające na znaczący wpływ FPS.


Siedzieliśmy z ABu nad exe miesiacami i mi napisał że wyżyłował je pod kątem wydajności ile się da, a zrobił to wtedy gdy inni autorzy mówili ze już bardziej się nie da, więc zaskocz nas

Jednak z drugiej strony podmiana plików do FPS ma sie nijak, MaSzyna to 2 bilblioteki dll i jedno exe, więc pod kątem FPS nie spodziewajcie się cudów :), no chyba że np Q wypuścił QspeedExe którego ja nie sprawdzałem już :P.
Gdyby to była wina sterów to myśle że porady Krzyska tyczyłyby się tylko ATI lub nVidii...
No, ale czekamy...

Ps. Jako jeden z posiadaczy źródeł pozwalam Ci powiedzieć co i jak naprawić żeby było lepiej, bez zbędnych "ja wiem ale wam nie powiem" :).
Marcin_EU (21-08-2005 20:42) napisał:
wystarczy znalezc wielu frajerow i za 10 lat ze starego symka bedziecie mieli bve, a za 50 to moze i mstsa

Offline Krzysiek626

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 5904
  • EXIT
    • Zobacz profil
    • Krzysiek626
  • Otrzymane polubienia: 429
Nowe exe.
« Odpowiedź #9 dnia: 05 Sierpnia 2006, 06:55:08 »
@Bart doceniam Twoje pozwolenie na opublikowanie co i jak naprawić, ale nie jestem pewien czy było ono potrzebne.
W exe 674kb jest albo błąd lub zamierzone działanie.
Źle mnie zrozumiałeś.
Nie interesuje mnie poprawa ilości FPS, nie o tym pisałem.
Ilość FPS na tym exe jest duża i chwała ABu.
Nie mam nic do exeka i źródeł.

Poczytaj wątek na bocznicy o czym była draka.
Błąd polega na nie wczytywaniu większości scenerii, a moje pytanie brzmi:
czy to działanie celowe czy niedopatrzenie?
Myślę że wiesz także czemu to exe się wysypuje na samym końcu wczytywania i o to pytałem.

Napisałem że podam jak poradzić sobie żeby exek się nie wysypywał. Poprawki nie dotyczą exe.
Nikogo nie mam zamiaru zaskakiwać.
Nie mam zamiaru trzymać tego tylko dla siebie!
Jednak muszę sprawdzić czy poprawki przyniosą skutek, a pierwsze wyniki są obiecujące.
Przypominam że co innego znaleźć błąd a co innego znalęźć antidotum.
Nie wspomnę o czasie i cierpliwości.

Offline Profeta

  • Wiadomości: 632
  • CM Czechowice-Dziedzice
    • Zobacz profil
    • http://my.opera.com/akvin-profeta/
  • Otrzymane polubienia: 1
Nowe exe.
« Odpowiedź #10 dnia: 05 Sierpnia 2006, 18:34:40 »
Kiedyś na forum w pewnej dyskusji padły takie słowa:
Hunter napisał: "ShaXbee podał w DEVS linka do najnowszego EXE. Tyle tylko, że ono jest niekompatybilne z wieloma trasami, min. z moją się wysypuje. A na tym, co podałeś wszystkie traski działają."
na co Abu odpowiedział: "O ile się nie mylę tą niekompatybilność można usunąć jednym wpisem do scenerii - ważne, bo to 'ostatnie' exe ma poprawiony bardzo poważny błąd."
Więc pytam każdego kto posiada taką wiedzę, czy Abu się nie mylił, a jeśli się nie mylił to jaki to jest wpis?
Po drugie, Krzysiek gdybyś podał swoje podejrzenia do publicznej wiadomości to więcej osób mogłoby to sprawdzać i szybciej możnaby dojśc do tego, czy masz rację. A tak to czekamy nie wiadomo na co.
Tyle z mojej strony w tym temacie.
Pozdrawiam!
EP05 (100%), EU05 (100%), Projekt 201E (100%), Kabina SU46/SP47 (100%), Kabina 4E (100%), 104E (100%), Traxx F140MS (100%), Eurosprinter ES64F4 (80%).
www.my.opera.com/akvin-profeta

Offline Bart

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 415
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Nowe exe.
« Odpowiedź #11 dnia: 06 Sierpnia 2006, 13:28:02 »
ABu nie miał pojęcia co się stało że niektóre scenerie zaczeły się wysypywać, a co do niekompatybilności z niektórymi sceneriami to wydaje mi się że chodziło o wpis startu symulacji "start end"
Marcin_EU (21-08-2005 20:42) napisał:
wystarczy znalezc wielu frajerow i za 10 lat ze starego symka bedziecie mieli bve, a za 50 to moze i mstsa

Offline pudel

  • Wiadomości: 111
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Nowe exe.
« Odpowiedź #12 dnia: 06 Sierpnia 2006, 20:59:39 »
przydaloby sie zeby ktos naprawil problem uderzenia w sciane na tym exe

Offline Mariusz1970

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3899
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 231
Nowe exe.
« Odpowiedź #13 dnia: 06 Sierpnia 2006, 21:26:06 »
pudel nie wiem czy na tym exe również występuje owe zjawisko, tu jest do rozwiązania większy problem. Natomiast co do uderzania w mur poszukaj na forum Krzysiek626 zmienił stery do grafy i mu to pomogło i gdzieś jest to opisane.

Pozdrawiam
Mariusz

Offline Bart

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 415
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Nowe exe.
« Odpowiedź #14 dnia: 06 Sierpnia 2006, 23:59:05 »
Szczerze mówiąc pierwszy raz uderzyłem składem w ściane w zimie 2003 roku. Właściwie to nie była ściana a inny skład, ale stojący na sąsiednim  torze - ciekawie to wyglądało bo wagonu "widma" ugieły, mimo że mój uderzający skład był na pustym torze.
Marcin_EU (21-08-2005 20:42) napisał:
wystarczy znalezc wielu frajerow i za 10 lat ze starego symka bedziecie mieli bve, a za 50 to moze i mstsa

Offline pudel

  • Wiadomości: 111
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Nowe exe.
« Odpowiedź #15 dnia: 08 Sierpnia 2006, 16:33:11 »
mam karte ATI x1600pro jade na najnowszych bardziej to kwestia typu karty jak mialem 9600pro nie bylo tego problemu :)

Offline Bart

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 415
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Nowe exe.
« Odpowiedź #16 dnia: 08 Sierpnia 2006, 17:53:23 »
I ile masz FPSów na czystym (bez żadnych przeróbek czy zmiany taboru)Quarku, ze przerobionej paczki Mariusza1970?
Marcin_EU (21-08-2005 20:42) napisał:
wystarczy znalezc wielu frajerow i za 10 lat ze starego symka bedziecie mieli bve, a za 50 to moze i mstsa

Offline Krzysiek626

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 5904
  • EXIT
    • Zobacz profil
    • Krzysiek626
  • Otrzymane polubienia: 429
Nowe exe.
« Odpowiedź #17 dnia: 08 Sierpnia 2006, 19:53:04 »
Czysty system win xp, ale zmieniony tabor exe674kb misja EU07-424

wielki kac po podczepieniu siódemki
do składu po odjeździe SU 18/20 FPS
na trasie do 45 FPS  mijanie z innym składem do 35 FPS
Dejawy 25/28 FPS

Offline Cesky Kretek

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1704
  • Trust no one.
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 137
Nowe exe.
« Odpowiedź #18 dnia: 08 Sierpnia 2006, 19:57:56 »
Cytat: "Bart"
bez żadnych przeróbek

Bez żadnych przeróbek, to Quark się wywala... bynajmniej na 674kb...

Offline Mariusz1970

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3899
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 231
Nowe exe.
« Odpowiedź #19 dnia: 08 Sierpnia 2006, 20:01:57 »
A wywala Ci jak wybierzesz misja ET41? Bo mnie inne wywala, a to nie.

Pozdrawiam
Mariusz

Offline Krzysiek626

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 5904
  • EXIT
    • Zobacz profil
    • Krzysiek626
  • Otrzymane polubienia: 429
Nowe exe.
« Odpowiedź #20 dnia: 08 Sierpnia 2006, 20:15:36 »
Cytat: "Mariusz1970"
A wywala Ci jak wybierzesz misja ET41? Bo mnie inne wywala, a to nie.

Pozdrawiam
Mariusz

No następna ciekawostka bo paczka Defilera z orginalnymi składami, misja ET41 nie odpala się.
Ja jechałem na kopii tej paczki ze zmodyfikowanymi składami bo inaczej nie można było.

Napiszę jakie modyfikacje taboru zrobiłem.
Wszystkie tekstury tga zamieniłem na bmp. Oczywiście są to te same orginalne tekstury.

Offline Mariusz1970

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3899
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 231
Nowe exe.
« Odpowiedź #21 dnia: 08 Sierpnia 2006, 20:20:54 »
Ja mam taki:
trainset TME4252 koniec7start 10.0 0.0
node -1 0 ET41-145-A dynamic PKP\EU07 et41-145 203E-A 0.0 headdriver 23 0 enddynamic
node -1 0 ET41-145-B dynamic PKP\EU07 et41-145 203E-B 0.0 connected 3 0 enddynamic
node -1 0 5051-503320-2 dynamic PKP\eaos none eaos 0.0 nobody 3 0 enddynamic
node -1 0 5051-503320-2 dynamic PKP\eaos none eaos 0.0 nobody 3 0 enddynamic
node -1 0 5051-304510-1 dynamic PKP\Sgs #Lumber1.tga 412Za 0.0 nobody 3 15 lumber enddynamic
node -1 0 5051-304510-1 dynamic PKP\Sgs #Lumber2.tga 412Za 0.0 nobody 3 15 lumber enddynamic
node -1 0 5051-304510-1 dynamic PKP\Sgs #Lumber1.tga 412Za 0.0 nobody 3 15 lumber enddynamic
node -1 0 5051-503320-2 dynamic PKP\Uahs none 406Ra 0.0 nobody 3 0 enddynamic
node -1 0 5051-503320-2 dynamic PKP\Uahs none 406Ra 0.0 nobody 3 0 enddynamic
node -1 0 5051-503320-2 dynamic PKP\Uahs none 408R 0.0 nobody 3 0 enddynamic
node -1 0 5051-503320-2 dynamic PKP\Uahs none 406Ra 0.0 nobody 3 0 enddynamic
node -1 0 5051-304510-1 dynamic PKP\Sgs none 413Z 0.0 nobody 3 0 enddynamic
node -1 0 5051-304510-1 dynamic PKP\Sgs MAERSK 413Z 0.0 nobody 3 1 container40foot enddynamic
node -1 0 5051-304510-1 dynamic PKP\Sgs MAERSK 413Z 0.0 nobody 3 1 container40foot enddynamic
node -1 0 5051-304511-3 dynamic PKP\Sgs gray 413Z 0.0 nobody 3 1 container40foot enddynamic
node -1 0 5051-304511-3 dynamic PKP\Sgs gray 413Z 0.0 nobody 3 1 container40foot enddynamic
node -1 0 5051-304510-1 dynamic PKP\Sgs MAERSK 413Z 0.0 nobody 3 1 container40foot enddynamic
node -1 0 5051-503320-2 dynamic PKP\eaos none eaos 0.0 nobody 3 0 enddynamic
node -1 0 5051-304510-1 dynamic PKP\Sgs none 412Za 0.0 nobody 3 0 enddynamic
node -1 0 5520371-2 dynamic PKP\Es none 9W 0.0 nobody 3 0 enddynamic
node -1 0 5520312-3 dynamic PKP\Es none 9W 0.0 nobody 3 0 enddynamic
endtrainset

Jak wygląda w paczce defilera to nie wiem, bo jej nie mam. Ten skład chyba jest orygnialnym z Quarka, bo nie pamiętam, abym go zmieniał, choć mogę się mylić.

Pozdrawiam
Mariusz

Offline Cesky Kretek

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1704
  • Trust no one.
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 137
Nowe exe.
« Odpowiedź #22 dnia: 08 Sierpnia 2006, 20:29:47 »
Mi całego Quarka wywala, jakiejkolwiek misji bym nie wybrał.

Offline Profeta

  • Wiadomości: 632
  • CM Czechowice-Dziedzice
    • Zobacz profil
    • http://my.opera.com/akvin-profeta/
  • Otrzymane polubienia: 1
Nowe exe.
« Odpowiedź #23 dnia: 08 Sierpnia 2006, 22:56:37 »
Cytat: "Český_Krtek"
Mi całego Quarka wywala, jakiejkolwiek misji bym nie wybrał.

To wywal wszystkie wagony powodujące to wywalanie... jakie to opisane jest już w Na Warsztacie.
Pozdrawiam!
EP05 (100%), EU05 (100%), Projekt 201E (100%), Kabina SU46/SP47 (100%), Kabina 4E (100%), 104E (100%), Traxx F140MS (100%), Eurosprinter ES64F4 (80%).
www.my.opera.com/akvin-profeta

Offline Cesky Kretek

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1704
  • Trust no one.
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 137
Nowe exe.
« Odpowiedź #24 dnia: 09 Sierpnia 2006, 19:26:08 »
Odkryłem że wysypuje się na wagonach Bdhpumn. Narazie tyle - mogę już odpalić moczniki... :)

Offline pudel

  • Wiadomości: 111
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Nowe exe.
« Odpowiedź #25 dnia: 09 Sierpnia 2006, 22:37:28 »
Cytat: "Mariusz1970"
pudel nie wiem czy na tym exe również występuje owe zjawisko, tu jest do rozwiązania większy problem. Natomiast co do uderzania w mur poszukaj na forum Krzysiek626 zmienił stery do grafy i mu to pomogło i gdzieś jest to opisane.

Pozdrawiam
Mariusz


pozostaje mi jedynie czekac na nowe exe moze na nim nie bedzie tego błedu albo zalatwic kompa z inna grafą :)

Offline Profeta

  • Wiadomości: 632
  • CM Czechowice-Dziedzice
    • Zobacz profil
    • http://my.opera.com/akvin-profeta/
  • Otrzymane polubienia: 1
Nowe exe.
« Odpowiedź #26 dnia: 09 Sierpnia 2006, 22:49:43 »
Cytat: "Český_Krtek"
Odkryłem że wysypuje się na wagonach Bdhpumn. Narazie tyle - mogę już odpalić moczniki... :)

Tak bo posiadają format tekstury 1024X256. Mówiłem żeby wszystkie takie wyrzucić ;)
Pozdrawiam!
EP05 (100%), EU05 (100%), Projekt 201E (100%), Kabina SU46/SP47 (100%), Kabina 4E (100%), 104E (100%), Traxx F140MS (100%), Eurosprinter ES64F4 (80%).
www.my.opera.com/akvin-profeta

Offline Krzysiek626

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 5904
  • EXIT
    • Zobacz profil
    • Krzysiek626
  • Otrzymane polubienia: 429
Nowe exe.
« Odpowiedź #27 dnia: 09 Sierpnia 2006, 23:21:19 »
Poniewąz na tenmoment nie widzę innej możliwości  podam jeszcze takie wieści. Testując exe 674kb uparłem się na odpalenie jednego z wagonów. Po wpisaniu go do scenerii okazało się że exek nie odpalił. Wpisałem inny wagon- odpaliło.
Zastanawiałem się chwilkę i okazało się że te prawie identyczne wagony różnią się teksturami a ściśle ich formatem. Wagon który wysypał scenerię miał teksturę w formacie *.tga
Postanowiłem sprawdzić tabor z teksturami tga i za każdym razem exek się sypał.
No i zrobiłem takie coś. Przekonwertowałem te tekstury do formatu bmp.
Potem zmieniłem wpisy do scenerii, zastępując wpisy tekstur z tga na bmp.
Traski zaczęły się odpalać. Błąd odkryłem 23 lipca ale nie mogłem tego dogłębnie sprawdzić ponieważ są wakacje i wyjechałem.
Teraz mając pewność ale nie 100% podaję że jedyna droga po za ingerencję w exe, jest konwersja tekstur tga na bmp.
To nie jedyna niestety przyczyna, Wagony Z1 o których pisał Profeta pomimo tekstur BMP wysypują się, i tu problemem pewnie jest rozmiar tekstur. I na to jak na razie nie ma pomysłu. Zresztą takich tekstur jest więcej.
Są też wyjątki gdzie tekstury tga wczytują się poprawnie i to wystąpiło u Mariusza 1970. Ale wyjątkowo i tylko jedna traska.
Inna propozycja to zestawić składy tak aby nie korzystać z taboru wysypującego symka.
Nie potrafię powiedzieć, czy warto torobić dla exeka 674kb Zaleta tego exeka to wyraźny wzrost FPS.
Pozdrawiam

Offline Profeta

  • Wiadomości: 632
  • CM Czechowice-Dziedzice
    • Zobacz profil
    • http://my.opera.com/akvin-profeta/
  • Otrzymane polubienia: 1
Nowe exe.
« Odpowiedź #28 dnia: 10 Sierpnia 2006, 00:29:55 »
Tak, u mnie też niektóre tga się odpalają, czyli te nieposiadające feralnego formatu tzn. rozmiaru (1024X256 -nie wiem jak to nazwać ;) ). U mnie nie pomagała zmiana z tga na bmp. Trzeba przyznać, że problem jest dość dziwny. Z bmpowskich tekstur dochodzą jeszcze (oprócz Z1) Bdhpumn.
Pozdrawiam!
EP05 (100%), EU05 (100%), Projekt 201E (100%), Kabina SU46/SP47 (100%), Kabina 4E (100%), 104E (100%), Traxx F140MS (100%), Eurosprinter ES64F4 (80%).
www.my.opera.com/akvin-profeta

Offline Krzysiek626

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 5904
  • EXIT
    • Zobacz profil
    • Krzysiek626
  • Otrzymane polubienia: 429
Nowe exe.
« Odpowiedź #29 dnia: 10 Sierpnia 2006, 07:41:12 »
Cytat: "Profeta"
Tak, u mnie też niektóre tga się odpalają, czyli te nieposiadające feralnego formatu tzn. rozmiaru (1024X256 -nie wiem jak to nazwać ;) ). U mnie nie pomagała zmiana z tga na bmp. Trzeba przyznać, że problem jest dość dziwny. Z bmpowskich tekstur dochodzą jeszcze (oprócz Z1) Bdhpumn.
Pozdrawiam!


Czy chodzi o te wagoniki?


Bo te co widać odpalam w Quarku bez problemu na exe674kb i tekstury rzeczywiście są 1024x256.

Ale takie sprawdzenie niema sensu. Trzeba scenerię  bez ewentów, i postawić najpierw loki po kolei sprawdzając który jest be. To samo należy zrobić z wagonami. Sprawdzenie tego w dużej scenerii daje za wiele kombinacji.