Autor Wątek:  wypadek:(  (Przeczytany 48382 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline AIR

  • Deweloper
  • Wiadomości: 654
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 505
wypadek:(
« Odpowiedź #30 dnia: 12 Czerwca 2006, 23:50:15 »
można też znając długości wagonów i ilość (jak np. jedzie 40 eanosów)
zmierzyć czas przejadzu od pierwszego do ostatniego i potem obliczyć. Robie to od kilku ładnych lat na rózne sposoby i wszystkie dają bardzo podobne wyniki.
Więc w/g CTL "mam prędkościomierz w oczach"
Niebo jest Bogiem, a skoki nałogiem...->
http://www.youtube.com/watch?v=nE9G-qiZqSU

Offline oko

  • Wiadomości: 283
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
wypadek:(
« Odpowiedź #31 dnia: 12 Czerwca 2006, 23:53:45 »
Prosta zasada przy 120km/h jadac miajamy dokładnie 1 słupek co 1 sekunde reszta to juz tylko wlasne obliczenia mój ojciec jak mu hasler siadł to tak własnie jechał na tej zasadzie na "oko";];];]

Offline Żuk

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1085
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 3
wypadek:(
« Odpowiedź #32 dnia: 13 Czerwca 2006, 00:54:45 »
Jak mu hasler padł to powinien na najblizszej stacji wołać przez radio o wymiane loka.

Offline defiler

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1094
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 81
wypadek:(
« Odpowiedź #33 dnia: 13 Czerwca 2006, 01:34:57 »
Dlaczego zmiane loka ? ;)

Offline oko

  • Wiadomości: 283
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
wypadek:(
« Odpowiedź #34 dnia: 13 Czerwca 2006, 01:39:58 »
To akurat było przed Poznaniem do domu już wracał tzn. dojeżdżał do stacji końcowej pociągiem BWE wiec nie mogli sobie na opóźnienie przecież pozwolić- zbyt ważny pociąg aby go opóźnic.

Offline Bart

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 415
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
wypadek:(
« Odpowiedź #35 dnia: 13 Czerwca 2006, 12:46:52 »
Cytat: "oko"
Prosta zasada przy 120km/h jadac miajamy dokładnie 1 słupek co 1 sekunde reszta to juz tylko wlasne obliczenia mój ojciec jak mu hasler siadł to tak własnie jechał na tej zasadzie na "oko";];];]


haha.. no to wspaniale oko. Twój ojczulek smigał dokładnie 360 km/h...
1 słupek na sekunde - 100m/s
Marcin_EU (21-08-2005 20:42) napisał:
wystarczy znalezc wielu frajerow i za 10 lat ze starego symka bedziecie mieli bve, a za 50 to moze i mstsa

andrev1989

  • Gość
wypadek:(
« Odpowiedź #36 dnia: 13 Czerwca 2006, 13:10:26 »
To wg. moich obliczeń, powinien śmigać 1 słup na 3 sekundy, żeby było 120.

Offline Butchy_83

  • Wiadomości: 174
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
wypadek:(
« Odpowiedź #37 dnia: 13 Czerwca 2006, 13:24:38 »
Cytat: "Bart"
haha.. no to wspaniale oko. Twój ojczulek smigał dokładnie 360 km/h...
1 słupek na sekunde - 100m/s

ciekawe jak to na taśmie wygladalo;)
'Ruszyła MaSzyna po szynach..'


Offline defiler

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1094
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 81
wypadek:(
« Odpowiedź #38 dnia: 13 Czerwca 2006, 13:39:27 »
Cytat: "andrev1989"
To wg. moich obliczeń, powinien śmigać 1 słup na 3 sekundy, żeby było 120.


no i zapewne o to chodzilo, z tym ze kolega sie pomylił i napisał 1/sekunde:P

Offline oko

  • Wiadomości: 283
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
wypadek:(
« Odpowiedź #39 dnia: 13 Czerwca 2006, 13:49:03 »
Ale przypał sory pomyliłem sie;p;p;p;p;p heheh <total lol> no 1 słup na 3 sec ;]  No co każdy może sie pomylić nie ;p heheheh;] :D

Offline Mariusz W.

  • Wiadomości: 392
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
wypadek:(
« Odpowiedź #40 dnia: 13 Czerwca 2006, 13:51:58 »
Wracając do tematu, przytoczę fakty. Maszynista CTL-u przekroczył prędkość o 10 km/h. W CARGO za takie przekroczenie maszynista zostałby przeniesiony na warsztat. Fakty mówią same za siebie.
CTL pewnie będzie teraz musiał zapłacić koszty komunikacji zastępczej i naprawy/wymiany torowiska.

A co do opinii o prywaciarzy, to nie tylko maszyniści z CARGO mają taką opinię o prywaciarzach. Również inne uczuciwe środowiska kolejarzy dobrze im nie wróżą. Swoją drogą CTL zatrudnia sporo maszynistów zwolnionych wcześniej dyscyplinarnie z CARGO, i to za poważne przewinienia.

Offline defiler

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1094
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 81
wypadek:(
« Odpowiedź #41 dnia: 13 Czerwca 2006, 13:59:37 »
Widzisz z taborem u prywaciarzy jest podobnie - loki skreslone z inwentarza PKP i przeznaczone na zlomowanie - widzimy jezdzace w barwach prywaciarzy.

Jesli chodzi o trzymanie sie przepisow - to prosty przyklad : wiekszosc sputnikow od prywaciarzy, nie ma odgarniaczy :>

Offline Patrykos

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4511
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 9
wypadek:(
« Odpowiedź #42 dnia: 13 Czerwca 2006, 14:43:39 »
Cytat: "defiler"
Widzisz z taborem u prywaciarzy jest podobnie - loki skreslone z inwentarza PKP i przeznaczone na zlomowanie - widzimy jezdzace w barwach prywaciarzy.

Jesli chodzi o trzymanie sie przepisow - to prosty przyklad : wiekszosc sputnikow od prywaciarzy, nie ma odgarniaczy :>


A dokładnie prawie wszystkie z PCC RS
Pozdrawiam, Patryk
https://www.facebook.com/WarsztatPatrykosa
Węgrom gratulujemy Ikarusa.

Offline Mariusz W.

  • Wiadomości: 392
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
wypadek:(
« Odpowiedź #43 dnia: 13 Czerwca 2006, 15:39:11 »
A co do tych samochodów, to że tak spytam, sam osobiście nie wierzę w to, by jeździły po platformach, ale pomijająć to, jaki prywatny przewoźnik przewozi samochody?

Offline Jaco

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1059
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 485
wypadek:(
« Odpowiedź #44 dnia: 13 Czerwca 2006, 18:42:37 »
Cytat: "Mariusz W."
jaki prywatny przewoźnik przewozi samochody?

Rail Polska i często można na tym pociągu EM62 zastać.
"Atlas przewoźników kolejowych Polski 2011/The 2011 ABC of Polish Railway Carriers"

Offline OczeQ

  • Wiadomości: 172
  • Wariat Torowy
    • Zobacz profil
    • http://www.sgkw.eu
  • Otrzymane polubienia: 0
wypadek:(
« Odpowiedź #45 dnia: 13 Czerwca 2006, 19:24:56 »
Cytat: "defiler"
Jesli chodzi o trzymanie sie przepisow - to prosty przyklad : wiekszosc sputnikow od prywaciarzy, nie ma odgarniaczy :>


bry,
kolegazwraca uwagę na prywatnych, a spojrzał kiedy na kible "PR"ów ????
pzdr.
_________________
OczeQ vel Puchacz


Offline Mariusz1970

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3927
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 287
wypadek:(
« Odpowiedź #46 dnia: 13 Czerwca 2006, 19:58:06 »
OczeQ napisał:
Cytuj
bry,


A już myślałem, że się Winger odezwał :)

Pozdrawiam
Mariusz

Offline uetam

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2641
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 6
wypadek:(
« Odpowiedź #47 dnia: 13 Czerwca 2006, 21:16:11 »
Cytat: "Mariusz W."
Wracając do tematu, przytoczę fakty. Maszynista CTL-u przekroczył prędkość o 10 km/h.

No dzieki, ale jezeli po przekroczeniu szlakowej o 10 km/h wozki maja wypadac z szyn to ja chyba przestane jezdzic pociagami :|

Offline defiler

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1094
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 81
wypadek:(
« Odpowiedź #48 dnia: 13 Czerwca 2006, 21:17:55 »
Cytat: "OczeQ"
bry,
kolegazwraca uwagę na prywatnych, a spojrzał kiedy na kible "PR"ów ????


Przyznam, ze nie zwracam;)

Offline Mariusz W.

  • Wiadomości: 392
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
wypadek:(
« Odpowiedź #49 dnia: 13 Czerwca 2006, 21:34:19 »
Cytat: "Mariusz W."
Wracając do tematu, przytoczę fakty. Maszynista CTL-u przekroczył prędkość o 10 km/h.
Z polecenia moderatora podaję źródło informacji: oficjalna wypowiedź p. Marka Michty, zastępcy dyrektora ZLK w Skarżysku-Kamiennej zamieszczona tu:
Cytuj
[...]
- Tam jest ograniczenie prędkości do 50 km na godz. Skład jechał o 10 km na godz. szybciej. A proszę pamiętać, że jego masa brutto to ponad 3 tys. 300 ton. Na zakręcie jeden z wagonów wypadł z torów i pociągnął następne - wyjaśnia Michta.

hunter

  • Gość
wypadek:(
« Odpowiedź #50 dnia: 13 Czerwca 2006, 22:03:37 »
Cytuj
Na zakręcie jeden z wagonów wypadł z torów

Na zakręcie... To są dzisiejsze media.

Cytat: "Mateu"
No dzieki, ale jezeli po przekroczeniu szlakowej o 10 km/h wozki maja wypadac z szyn to ja chyba przestane jezdzic pociagami :|

No wiesz, takie 10km/h robi różnice w zależności od ciężkości składu.

Offline uetam

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2641
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 6
wypadek:(
« Odpowiedź #51 dnia: 13 Czerwca 2006, 23:12:15 »
Cytat: "Hunter"

No wiesz, takie 10km/h robi różnice w zależności od ciężkości składu.

No to WOS powinien byc o te 10 km/h w dol i tyle.

Offline defiler

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1094
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 81
wypadek:(
« Odpowiedź #52 dnia: 14 Czerwca 2006, 00:03:27 »
WOS jest ok, to przeciez prywatny mechanior przekroczyl ograniczenie o 10km/h.

andrev1989

  • Gość
wypadek:(
« Odpowiedź #53 dnia: 14 Czerwca 2006, 09:01:05 »
Taki mały offtopic: mam nadzieję, że zauważyliście że to temat o wypadku kolejowym...

Offline AIR

  • Deweloper
  • Wiadomości: 654
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 505
wypadek:(
« Odpowiedź #54 dnia: 14 Czerwca 2006, 12:12:31 »
tylko, że przy ograniczeniu do 50km/h przekroczenie o 10km/h to jest aż 20% a tak jak pisałem w pierwszym poście tam (koło Warcholandu) są tory naprawde w złym stanie.
Ciekawe czy teraz mi wieżą ci co pisali, że niemozliwe jest, że spotykam pociągi towarowe które przekraczają dozwolona prędkość;)
Niebo jest Bogiem, a skoki nałogiem...->
http://www.youtube.com/watch?v=nE9G-qiZqSU

Offline Bart

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 415
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
wypadek:(
« Odpowiedź #55 dnia: 14 Czerwca 2006, 12:17:51 »
Czemu tak się dziwicie o te 10 km/h? Może gdyby wszyscy jeździli zgodnie z przepisami to tory byłyby w lepszym stanie i takiemu jednemu co się spieszy nic by się nie stało. Myśle że ciężko jest co pare miesięcy weryfikować wszystkie szlaki czy nie uległy dalszej degradacji, a obecne ograniczenia juz sa za małe.

Swoją drogą ciekawe jak się określa że np po danym szlaku można jechać 30km/h (pozdro dla szlaku Lubliniec - Częstochowa), a nie np 40 km/h.

Ps. Ten kto powyżej twierdził że w CTLu jeżdżą loki skreślone z PKPowskiego inwentarza niech powoła się na konkretne przykłady i źródła(jeśli nie chce ostrzeżenia). :]
Marcin_EU (21-08-2005 20:42) napisał:
wystarczy znalezc wielu frajerow i za 10 lat ze starego symka bedziecie mieli bve, a za 50 to moze i mstsa

Offline Akvin

  • Wiadomości: 1006
  • We Will Rock You
    • Zobacz profil
    • http://my.opera.com/akvin-profeta
  • Otrzymane polubienia: 2
wypadek:(
« Odpowiedź #56 dnia: 14 Czerwca 2006, 12:27:07 »
Cytat: "Bart"
Ps. Ten kto powyżej twierdził że w CTLu jeżdżą loki skreślone z PKPowskiego inwentarza niech powoła się na konkretne przykłady i źródła(jeśli nie chce ostrzeżenia). :]

Może to sie przyda: http://www.privat-bahn.de/CTL.html
Pozdrawiam
All you have to do is save the world...

Offline CTL

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 383
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 57
wypadek:(
« Odpowiedź #57 dnia: 14 Czerwca 2006, 12:50:45 »
Cytat: "defiler"
Jesli chodzi o trzymanie sie przepisow - to prosty przyklad : wiekszosc sputnikow od prywaciarzy, nie ma odgarniaczy :>


I niech wyjaśni co to ma do rzeczy i jakie przepisy mówią o tym że każda lokomotywa powinna mieć odgarniacz, oczywiście poparte konkretami czyli jak sam napisał przepisami !

Dodano po 7 minutach:

 
Cytat: "Akvin"
Cytat: "Bart"
Ps. Ten kto powyżej twierdził że w CTLu jeżdżą loki skreślone z PKPowskiego inwentarza niech powoła się na konkretne przykłady i źródła(jeśli nie chce ostrzeżenia). :]

Może to sie przyda: http://www.privat-bahn.de/CTL.html


Ta strona to totalna bzdura, podaję argumenty:
-wg niej CTL posiada połowę więcej taboru niż jest to w stanie faktycznym
-żadna z lokomotyw TEM2 nie pochodzi z PKP, były dostarczone bezpośrednio od producenta, polecam artykuł o lokomotywach TEM2\SM48 w KMiD 1\2005
-tak samo żadna z lokomotyw SM30 nie pochodzi z PKP
-firma nie posiada lokomotywy 5200.04-3 (V180) nie mają one wogole dopuszczenia po jazdy w PL
-pozatym jak widać są duże braki i nieścisłości, jakby kolega znał troche ten temat to by się orientował

A więc stroną tą absolutnie nie należy się sugerować, potwierdzić może to także kolega Jaco który jest jednym ze speców od prywatnych przewoźników. A więc nadal uprasza się tego gościa o podanie konkretnych przykłądów lokomotyw które po skreśleniu z inwetarza PKP trafiły do przewoźnika prywatnego, skoro to napisał zakładam że miał ku temu podstawy!

Więc czekaj BarT aż gość osobiście wyjaśni tą sprawe zarówno z lokomotywami jak i zgarniaczami, bo wymyślać i pisać bzdury to każdy może.

Offline Akvin

  • Wiadomości: 1006
  • We Will Rock You
    • Zobacz profil
    • http://my.opera.com/akvin-profeta
  • Otrzymane polubienia: 2
wypadek:(
« Odpowiedź #58 dnia: 14 Czerwca 2006, 13:03:34 »
Cytat: "CTL"
Ta strona to totalna bzdura

Rzeczywiście... widziałem kiedyś bardzo podobną po polsku... moze tym sie zasugerowałem bo tam wyglądało to bardziej prawdopodobnie. Czekamy wiec nadal...
Pozdrawiam
All you have to do is save the world...

Offline Mariusz W.

  • Wiadomości: 392
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
wypadek:(
« Odpowiedź #59 dnia: 14 Czerwca 2006, 13:19:59 »
Cytat: "Akvin"
Cytat: "CTL"
Ta strona to totalna bzdura
Rzeczywiście... widziałem kiedyś bardzo podobną po polsku...
Czyżby stronę?
Tam jest ilostan pojazdów trakcyjnych CTL. A z tego co wiem, to w PKP jest zakaz sprzedawania lokomotyw prywatnym przewoźnikom, bo to jest konkurencja, dlatego też PKP woli złomować lokomotywy. Ostatnio ET21-100, którą PKP oddało do skansenu, została sprzadana prywatnemu operatorowi, ale to pośrednio, a kasę wziął skansen, ale to inna sprawka.
Ale parę lokomotyw które pracuje na CTL, wcześniej pracowało na PKP, choćby np. wszystkie serie 201E (oprócz trzech sztuk z Maroka) - cała seria ET22 była produkowana dla PKP, tak więc skąd CTL ma te lokomotywy?
Przykładów byłoby więcej, ale obecnie tego procederu nie ma.