Jesli chodzi o trzymanie sie przepisow - to prosty przyklad : wiekszosc sputnikow od prywaciarzy, nie ma odgarniaczy :>
I niech wyjaśni co to ma do rzeczy i jakie przepisy mówią o tym że każda lokomotywa powinna mieć odgarniacz, oczywiście poparte konkretami czyli jak sam napisał przepisami !
Dodano po 7 minutach: Ps. Ten kto powyżej twierdził że w CTLu jeżdżą loki skreślone z PKPowskiego inwentarza niech powoła się na konkretne przykłady i źródła(jeśli nie chce ostrzeżenia). :]
Może to sie przyda: http://www.privat-bahn.de/CTL.html
Ta strona to totalna bzdura, podaję argumenty:
-wg niej CTL posiada połowę więcej taboru niż jest to w stanie faktycznym
-żadna z lokomotyw TEM2 nie pochodzi z PKP, były dostarczone bezpośrednio od producenta, polecam artykuł o lokomotywach TEM2\SM48 w KMiD 1\2005
-tak samo żadna z lokomotyw SM30 nie pochodzi z PKP
-firma nie posiada lokomotywy 5200.04-3 (V180) nie mają one wogole dopuszczenia po jazdy w PL
-pozatym jak widać są duże braki i nieścisłości, jakby kolega znał troche ten temat to by się orientował
A więc stroną tą absolutnie nie należy się sugerować, potwierdzić może to także kolega Jaco który jest jednym ze speców od prywatnych przewoźników. A więc nadal uprasza się tego gościa o podanie konkretnych przykłądów lokomotyw które po skreśleniu z inwetarza PKP trafiły do przewoźnika prywatnego, skoro to napisał zakładam że miał ku temu podstawy!
Więc czekaj BarT aż gość osobiście wyjaśni tą sprawe zarówno z lokomotywami jak i zgarniaczami, bo wymyślać i pisać bzdury to każdy może.