Właśnie spróbowałem bocznikowanie na pierwszym układzie. No jest jakaś regulacja, ale czy ja wiem. Więc matematycznie pozycji w boczniku jest 6 a pomiędzy 1 a 2 układem na EU chyba 15, to gdzie jest większa możliwość regulacji. Wiem, mechanik w relau to inna sprawa, jest również odpowiedzialny za stan techniczny lokomotywy (czy nie zesmażył oporów), ale tutaj w MaSzynie i przy rywalizacji. Ja w tym momencie nie przejmowałbym się oporami. Ważne, że jechałbym z daną szlakową. Próbowałem na 1 układzie bocznik i z ledwością doszedł do 90, jakbym wrzucił więcej wagonów to kto wie.
Dodano po 6 minutach:
Chociaż może 2 układ bezoporowy i utrzymałbym tą 90. Może macie rację, że jest tak elestyczna. Tylko chodzi mi o jedną sprawę, że przy tej rywalizacji będzie można jeździć jak się chce, bylby wykres był najładniejszy, a tego jak się jechało czy na oporach czy nie już się nie sprawdzi, a mając 15 pozycji regulacji czy 6 wybieram 15.