Autor Wątek:  Linia 546  (Przeczytany 147785 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Mariusz1970

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3930
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 288
Linia 546
« Odpowiedź #90 dnia: 15 Lutego 2006, 15:09:13 »
Jeżeli chodzi o błąd "Parameters mismatch: dynamic object ep07-522 from pkp\eu07\303e"

to jeżli używmy jakiś stare 303e lub 303e-m, to trzeba w plikach 303e.chk
i 303e-m.chk dopisać wiersz:
Load: MaxLoad=52 LoadQ=pieces LoadAccepted=pantstate LoadSpeed=1 UnLoadSpeed=0.1

gdyż te pliki nie przyjmowały parametru pantstate
czyli w chk było:
...
...
Param. Category=train M=83500 Vmax=125 PWR=2000 SandCap=500
// rodzaj (train,auto,ship), masa [kg], Vmax [km/h], moc [kW]
...
...

ma być:

...
...
Param. Category=train M=83500 Vmax=125 PWR=2000 SandCap=500
Load: MaxLoad=52 LoadQ=pieces LoadAccepted=pantstate LoadSpeed=1 UnLoadSpeed=0.1
// rodzaj (train,auto,ship), masa [kg], Vmax [km/h], moc [kW]
...
...

Pozdrawiam
Mariusz

Dodano po 44 minutach:

 Load: MaxLoad=52 LoadQ=pieces LoadAccepted=pantstate LoadSpeed=1 UnLoadSpeed=0.1

ma to być w jednym wierszu

Offline Ass

  • Wiadomości: 16
    • Zobacz profil
    • http://www.klub4.prv.pl
  • Otrzymane polubienia: 0
Re: Linia 546
« Odpowiedź #91 dnia: 16 Lutego 2006, 09:28:46 »
Cytat: "Hunter"
Nareszcie ukończyłem Linię 546. To taki spóźniony prezent na Wigilię :-)

http://www.eu07.kolej.szczecin.pl/uploads/maszyna/linia546.exe - główny plik trasy. Gdy instalator zapyta gdzie wypakować pliki, wybieramy wtedy folder MaSzyny. UWAGA! Osoby, które miały wcześniejszą wersję trasy (spakowaną RAR'em) niech też ściągną tą paczkę!

http://www.wojtazz.irssi.pl/temp/linia546/linia546_sounds.rar - poprawka, podczas testów dwa dźwięki nie miały charakterystycznego "ding-dong". W jednym natomiast była nieodpowiednia częstotliwość (co wiązało się z "przyśpieszeniem" dźwięku w MaSzynie). Plik nie znajduje się na Krasuli, ponieważ były problemy ze ściągnięciem.

Kto nie może wytrzymać i chce szybkich transferów, proszę ściągać stąd:
http://www.wojtazz.irssi.pl/temp/linia546/linia546.exe i http://www.wojtazz.irssi.pl/temp/linia546/linia546_sounds.rar

Proszę NIE używać Download Acceleratorow na tym "szybkim linku", bo na tym serwerze jest limit 2 połączeń z jednego IP, za nieprzestrzeganie jest automatyczny ban z serwera czyli blokada dostępu. Dziękuję koledze @Wojtazz'owi za miejsce na serwerze.

Instrukcja znajduje się po wypakowaniu w głównym katalogu MaSzyny w pliku linia546-readme.html . Życzę wszystkim przyjemnej oraz miłej jazdy.


ej a dlaczego w linia 546_sm42.scn niema pociągu?

Offline Mariusz1970

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3930
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 288
Linia 546
« Odpowiedź #92 dnia: 16 Lutego 2006, 10:06:22 »
Ass napisał:
"ej a dlaczego w linia 546_sm42.scn niema pociągu?"

Oj chyba oberwie Tobie się od kogoś ważnego z tego forum.
Przeczytaj w ...\scenery\linia546\Dodatki\sm42-misja.html



Pozdrawiam
Mariusz

Offline Ass

  • Wiadomości: 16
    • Zobacz profil
    • http://www.klub4.prv.pl
  • Otrzymane polubienia: 0
Linia 546
« Odpowiedź #93 dnia: 16 Lutego 2006, 17:25:50 »
wybacz :(

Offline pudel

  • Wiadomości: 111
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Linia 546
« Odpowiedź #94 dnia: 14 Marca 2006, 11:55:04 »
czy do tej trasy oprocz jelitkowa trzeba cos dograc specjalnego? glownie chodzi o tekstury, bo traska z sm42 i wczesniejsza nie dziala mi za to 2 pierwsze jakos idą :P

Offline Bartholomew

  • Wiadomości: 11
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Linia 546
« Odpowiedź #95 dnia: 14 Marca 2006, 23:33:25 »
Co jest grane? :(

Po zainstalowaniu trasy pare razy ją uruchomiłem, pojechałem ET22 i EU07 - wszystko grało (no może oprócz tego, że na trasie nocnej teren nie był wyświetlany gdy "patrzyłem" na niego pod odpowiednim kątem (?)). Po kilku dnich znów uruchomiłem symulator, odpaliłem trasę z EU07, trasa się wczytała i w momencie "uruchamiania wybranego pojazdu" nastąpiło to:



:/ W debug to samo.

Log wygląda tak:

Starting MaSzyna rail vehicle simulator.
Compilation 140904v13 - UNOFFICIAL <wersja niepubliczna>
Online documentation and additional files on http://www.eu07.pl
Authors: Marcin_EU, McZapkie, ABu, Winger, Tolaris, nbmx_EU, OLO_EU, Bart, Quark-t and others
Renderer:
RADEON 9550 x86/MMX/3DNow!/SSE
Vendor:
ATI Technologies Inc.
OpenGL Version:
2.0.5147 WinXP Release
Supported Extensions:
GL_ARB_multitexture GL_EXT_texture_env_add GL_EXT_compiled_vertex_array GL_S3_s3tc GL_ARB_depth_texture GL_ARB_fragment_program GL_ARB_fragment_program_shadow GL_ARB_fragment_shader GL_ARB_multisample GL_ARB_occlusion_query GL_ARB_point_parameters GL_ARB_point_sprite GL_ARB_shader_objects GL_ARB_shading_language_100 GL_ARB_shadow GL_ARB_shadow_ambient GL_ARB_texture_border_clamp GL_ARB_texture_compression GL_ARB_texture_cube_map GL_ARB_texture_env_add GL_ARB_texture_env_combine GL_ARB_texture_env_crossbar GL_ARB_texture_env_dot3 GL_ARB_texture_mirrored_repeat GL_ARB_transpose_matrix GL_ARB_vertex_blend GL_ARB_vertex_buffer_object GL_ARB_vertex_program GL_ARB_vertex_shader GL_ARB_window_pos GL_ATI_draw_buffers GL_ATI_element_array GL_ATI_envmap_bumpmap GL_ATI_fragment_shader GL_ATI_map_object_buffer GL_ATI_separate_stencil GL_ATI_texture_env_combine3 GL_ATI_texture_float GL_ATI_texture_mirror_once GL_ATI_vertex_array_object GL_ATI_vertex_attrib_array_object GL_ATI_vertex_streams GL_ATIX_texture_env_combine3 GL_ATIX_texture_env_route GL_ATIX_vertex_shader_output_point_size GL_EXT_abgr GL_EXT_bgra GL_EXT_blend_color GL_EXT_blend_func_separate GL_EXT_blend_minmax GL_EXT_blend_subtract GL_EXT_clip_volume_hint GL_EXT_draw_range_elements GL_EXT_fog_coord GL_EXT_multi_draw_arrays GL_EXT_packed_pixels GL_EXT_point_parameters GL_EXT_rescale_normal GL_EXT_secondary_color GL_EXT_separate_specular_color GL_EXT_shadow_funcs GL_EXT_stencil_wrap GL_EXT_texgen_reflection GL_EXT_texture3D GL_EXT_texture_compression_s3tc GL_EXT_texture_cube_map GL_EXT_texture_edge_clamp GL_EXT_texture_env_combine GL_EXT_texture_env_dot3 GL_EXT_texture_filter_anisotropic GL_EXT_texture_lod_bias GL_EXT_texture_mirror_clamp GL_EXT_texture_object GL_EXT_texture_rectangle GL_EXT_vertex_array GL_EXT_vertex_shader GL_HP_occlusion_test GL_NV_blend_square GL_NV_occlusion_query GL_NV_texgen_reflection GL_SGI_color_matrix GL_SGIS_generate_mipmap GL_SGIS_multitexture GL_SGIS_texture_border_clamp GL_SGIS_texture_edge_clamp GL_SGIS_texture_lod GL_SUN_multi_draw_arrays GL_WIN_swap_hint WGL_EXT_extensions_string WGL_EXT_swap_control
glClearColor (FogColor[0], FogColor[1], FogColor[2], 0.0);
glFogfv(GL_FOG_COLOR, FogColor);
glClearDepth(1.0f);  
glEnable(GL_TEXTURE_2D);
glShadeModel(GL_SMOOTH);
glEnable(GL_DEPTH_TEST);
glEnable(GL_ALPHA_TEST);
glEnable(GL_ALPHA_TEST);
glAlphaFunc(GL_GREATER,0.04);
glBlendFunc(GL_SRC_ALPHA, GL_ONE_MINUS_SRC_ALPHA);
glDepthFunc(GL_LEQUAL);
glHint(GL_PERSPECTIVE_CORRECTION_HINT, GL_NICEST);
glPolygonMode(GL_FRONT, GL_FILL);
glFrontFace(GL_CCW);
glEnable(GL_CULL_FACE);
glLineWidth(1.0f);
glPointSize(2.0f);
glLightModelfv(GL_LIGHT_MODEL_AMBIENT,ambientLight);
glLightfv(GL_LIGHT0,GL_DIFFUSE,diffuseLight);
glLightfv(GL_LIGHT0,GL_SPECULAR,specularLight);
glLightfv(GL_LIGHT0,GL_POSITION,lightPos);
glEnable(GL_LIGHT0);
glEnable(GL_COLOR_MATERIAL);
glColorMaterial(GL_FRONT, GL_AMBIENT_AND_DIFFUSE);
glMaterialfv( GL_FRONT, GL_AMBIENT_AND_DIFFUSE, whiteLight );
glEnable(GL_LIGHTING);
glFogi(GL_FOG_MODE, GL_LINEAR);
glFogfv(GL_FOG_COLOR, FogColor);
glFogf(GL_FOG_START, 1000.0f);
glFogf(GL_FOG_END, 2000.0f);
glEnable(GL_FOG);
Font init
Font init OK
Sound Init
Loading - texture: textures\logo.bmp
OK
Sound Init OK
Textures init
Textures init OK
Models init
Models init OK
Ground init
Scenery atmo definition
Scenery light definition
Scenery camera definition
Scenery time definition
Loading - texture: textures\rail_screw_used1.bmp
OK


(wycinam tekstury, kilka jest failed, ale to chyba nie jest przyczyna)


Loading - text model: models\linia546/dworce/546_dworzec-malelasy.t3d
Loading - texture: textures\linia546/546_dworzec-malelasy.bmp
OK
Loading - texture: textures\linia546/546_dworzec-malelasy_dach.bmp
OK
Loading - text model: models\linia546/lampy/546_lampa-poj.t3d
Loading - texture: textures\linia546/546_lampa-beton.bmp
OK
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Loading - text model: models\linia546/lampy/546_lampa-podw.t3d
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Loading - texture: textures\#546_treeline1.tga
OK


Czy powyższe stanowi jakiś problem?

Loading - texture: textures\tm8.bmp
OK
InitNormals
InitNormals OK
InitTracks
InitTracks OK
InitEvents
InitEvents OK
InitLaunchers
InitLaunchers OK
InitGlobalTime
InitGlobalTime OK

[...]

Ground init OK
Player train init: eu07-503
Loading - text model: dynamic\pkp\eu07\kabina-eu07-a.t3d
Loading - texture: dynamic\pkp\eu07\eu07sciana.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\eu07\lampka_off.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\eu07\eu07hamulec.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\eu07\eu07radio.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\eu07\przel_ham.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\eu07\dost_sil.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\eu07\rozruch.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\eu07\lampka_on.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\eu07\lampka-pom_on.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\eu07\bocznik.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\eu07\eu07hamulec_pom.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\eu07\tlo_kabiny.tga
OK
Loading - texture: textures\tabor/tacho.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\eu07\shp-on.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\eu07\eu07inne.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\eu07\wlacznik_swiatla.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\eu07\grzejnik.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\eu07\shp-off.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\eu07\przelacznik.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\eu07\kuchenka.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\eu07\klapka-noz.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\eu07\piasek.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\eu07\pulpit.tga
OK
Loading - texture: textures\tabor/eu07sufit.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\eu07\drzwiwn.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\eu07\wyc-kuch-lewa.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\eu07\eu07volto.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\eu07\eu07mano.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\eu07\drzwi-maszynownia.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\eu07\przycczerw.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\eu07\przycziel.tga
OK
Player train init OK


Wszystko przeinstalowałem od nowa (paczka oficjalna, nieoficjalna, nowy exe, jelitkowo i trasę 546 - i wciąż ten sam bład :(

Inne trasy działają, nie wiem co jest grane, pomocy! Bardzo mi się podoba trasa, a tu taki zonk... :(

Offline Bart

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 415
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Linia 546
« Odpowiedź #96 dnia: 14 Marca 2006, 23:49:18 »
a spróbuj na jakimś starszym exe :]
Marcin_EU (21-08-2005 20:42) napisał:
wystarczy znalezc wielu frajerow i za 10 lat ze starego symka bedziecie mieli bve, a za 50 to moze i mstsa

Offline Bartholomew

  • Wiadomości: 11
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Linia 546
« Odpowiedź #97 dnia: 15 Marca 2006, 00:07:18 »
Cytat: "Bart"
a spróbuj na jakimś starszym exe :]


:D Zadziałało! Po wywaleniu "time" z trasy oczywiście. Dzięki wielkie!!!

Ale co w takim razie jest nie tak? :/

hunter

  • Gość
Linia 546
« Odpowiedź #98 dnia: 15 Marca 2006, 16:16:35 »
Cytat: "Bartholomew"
Cytat: "Bart"
a spróbuj na jakimś starszym exe :]


:D Zadziałało! Po wywaleniu "time" z trasy oczywiście. Dzięki wielkie!!!

Ale co w takim razie jest nie tak? :/


po prostu najnowsze exe wypuszczone przez ShaXbee nie jest kompatybilne z kilkoma trasami. po prostu ściągnij exe stąd: http://members.lycos.co.uk/air4/eu07.zip (prawy przycisk myszy i "zapisz element docelowy jako...")

Pozdrawiam.

Offline pudel

  • Wiadomości: 111
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Linia 546
« Odpowiedź #99 dnia: 15 Marca 2006, 22:19:55 »
jesli mozna prosic link do kabiny sm42, zauwazylem b. dziwna rzecz pociag en57 staje na pierwszej trasie po przejechaniu pierwszej stacji (jakby opor na torze i nie da rady jechac) to samo obserwuje na calkowie , cos dziwnego z tym exekiem bo na tym z 160704 jest wszystko ok , krzyzowo chodzi z nowym exe spoko a tu najwyrazniej cos trzeba poprawic tylko co?:P

Offline Bartholomew

  • Wiadomości: 11
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Linia 546
« Odpowiedź #100 dnia: 16 Marca 2006, 13:31:08 »
Cytat: "Hunter"
po prostu najnowsze exe wypuszczone przez ShaXbee nie jest kompatybilne z kilkoma trasami. po prostu ściągnij exe stąd: http://members.lycos.co.uk/air4/eu07.zip (prawy przycisk myszy i "zapisz element docelowy jako...")

Pozdrawiam.


Dzięki!

hunter

  • Gość
Linia 546
« Odpowiedź #101 dnia: 17 Marca 2006, 20:10:02 »
Cytat: "pudel"
jesli mozna prosic link do kabiny sm42, zauwazylem b. dziwna rzecz pociag en57 staje na pierwszej trasie po przejechaniu pierwszej stacji (jakby opor na torze i nie da rady jechac) to samo obserwuje na calkowie , cos dziwnego z tym exekiem bo na tym z 160704 jest wszystko ok , krzyzowo chodzi z nowym exe spoko a tu najwyrazniej cos trzeba poprawic tylko co?:P


U moich betatesterów i u mnie nie spotkałem problemu stawania EN57. Może plik chk/mmd?

Pozdrawiam.

Offline pudel

  • Wiadomości: 111
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Linia 546
« Odpowiedź #102 dnia: 17 Marca 2006, 21:24:17 »
Cytat: "Hunter"
Cytat: "pudel"
jesli mozna prosic link do kabiny sm42, zauwazylem b. dziwna rzecz pociag en57 staje na pierwszej trasie po przejechaniu pierwszej stacji (jakby opor na torze i nie da rady jechac) to samo obserwuje na calkowie , cos dziwnego z tym exekiem bo na tym z 160704 jest wszystko ok , krzyzowo chodzi z nowym exe spoko a tu najwyrazniej cos trzeba poprawic tylko co?:P


U moich betatesterów i u mnie nie spotkałem problemu stawania EN57. Może plik chk/mmd?

Pozdrawiam.


problem opisuje w dziale pomoc http://www.eu07.pl/forum/viewtopic.php?p=35798#35798

hunter

  • Gość
Linia 546
« Odpowiedź #103 dnia: 23 Marca 2006, 15:01:35 »
Zamieściłem najnowszą poprawkę do Linii 546. Uprasza się o ściągnięcie :D Link w pierwszym poście tego tematu.

Pozdrawiam.

Offline AIR

  • Deweloper
  • Wiadomości: 654
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 506
Linia 546
« Odpowiedź #104 dnia: 23 Marca 2006, 17:16:29 »
a mógł byś napisać co zostało zmienione
Niebo jest Bogiem, a skoki nałogiem...->
http://www.youtube.com/watch?v=nE9G-qiZqSU

Offline JacekBlachoot

  • Wiadomości: 17
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Linia 546
« Odpowiedź #105 dnia: 24 Marca 2006, 13:01:46 »
Bardzo przyjemny update. Dodał pan to czego brakowało. Przejechałem wszystkie misje (wersja nieoficjalna i nowy .exe 664kb) i nie zauważyłem żadnych nowych błędów.
pozdrawiam

Offline zbych

  • Wiadomości: 156
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Linia 546
« Odpowiedź #106 dnia: 24 Marca 2006, 17:36:22 »
Witam..
No o to  w tej misji chodziło  teraz wszystko jest w jak najlepszym porzadku!!!.milutko sie jezdzi!!.
Tak na marginesie pierwsza odsłona była pod choinkę ,ta teraz na Wielkanocnego "Zająca"
Fajny prezent...
Pozdrawiam...
Chciałbym iść do nieba ze względu na klimat, ale... w piekle tylu znajomych...
Do Miłego..ZBYCH.

Offline P.J.

  • Wiadomości: 176
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 16
Linia 546
« Odpowiedź #107 dnia: 25 Marca 2006, 14:26:52 »
No w tej poprawce do et22_1.scn w kradł się mały bląd. Na semaforze wjazdowym do Krosowa jest sygnał S5 a powinien być S4 (bo następny wskazuje S10). Chciałem pogrzebać w eventach , ale troche ich jest i mi się odechciało.

POZDRAWIAM
Prawdziwy Wielkopolanin: Poznań  Główny - Środa Wielkopolska - Jarocin - Ostrów Wielkopolski - Kępno - Kluczbork - Lubliniec - Tarnowskie Góry - Bytom - Katowice - Kraków Główny i 170 kilometrów wielkopolskiego szlaku.

Offline Wojti

  • Wiadomości: 38
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Linia 546
« Odpowiedź #108 dnia: 28 Marca 2006, 17:22:07 »
Panowie podczas ładowania misji z SM42 pod koniec wyskakuje mi "Unrecognized Comand: endtrainse" i oczywiście symek frrrrrrr. Może ktoś mi podpowie jak to naprawić?
Pozdrawiam
Ale pędziłem po szynach.

Offline PEKAP

  • Wiadomości: 588
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Linia 546
« Odpowiedź #109 dnia: 28 Marca 2006, 17:27:04 »
Otwórz plik .scn tej trasy i do "endtrainse" dopisz literę "t" (powinno być: "endtrainset")
-//-

Offline Wojti

  • Wiadomości: 38
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Linia 546
« Odpowiedź #110 dnia: 28 Marca 2006, 18:36:16 »
Cytat: "PEKAP"
Otwórz plik .scn tej trasy i do "endtrainse" dopisz literę "t" (powinno być: "endtrainset")

No niestety nie zadziałało wpis miałem dobry
Ale pędziłem po szynach.

Offline Patrykos

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4511
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 9
Linia 546
« Odpowiedź #111 dnia: 28 Marca 2006, 18:37:32 »
Kurcze ale co dodal kolega do tego update ? nic nowego ! ściągnąłem trase z pierwszego postu i nic ! co jest ?
Pozdrawiam, Patryk
https://www.facebook.com/WarsztatPatrykosa
Węgrom gratulujemy Ikarusa.

Offline JacekBlachoot

  • Wiadomości: 17
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Linia 546
« Odpowiedź #112 dnia: 28 Marca 2006, 19:35:13 »
http://www.wojtazz.irssi.pl/temp/patch.zip

To jest ten link. Znajduje się w pierwszym poście i jest przy nim napisane poprawka, koniecznie zainstalować. Link w wierszu powyżej zawiera pdst. pliki trasy.
pozdrawiam

Offline Titanium

  • Wiadomości: 16
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Linia 546
« Odpowiedź #113 dnia: 28 Marca 2006, 21:10:53 »
Żeby działała misja sm42 trzeba edutować plik sklady-sm42.inc w folderze scenery/linia546. i tam zamienić przy trzecim składzie endtrainse na endtrainset

Offline Wojti

  • Wiadomości: 38
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Linia 546
« Odpowiedź #114 dnia: 29 Marca 2006, 21:23:36 »
Cytat: "Titanium"
Żeby działała misja sm42 trzeba edutować plik sklady-sm42.inc w folderze scenery/linia546. i tam zamienić przy trzecim składzie endtrainse na endtrainset

Wielkie dzięki. Znalazłem i działa.
Pozdrawiam
Ale pędziłem po szynach.

Offline tokarekdawid

  • Wiadomości: 102
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Linia 546
« Odpowiedź #115 dnia: 14 Kwietnia 2006, 14:05:10 »
No mam problema. Wywala mi abnormala.
Starting MaSzyna rail vehicle simulator.
Compilation 140904v13 - UNOFFICIAL <wersja niepubliczna>
Online documentation and additional files on http://www.eu07.pl
Authors: Marcin_EU, McZapkie, ABu, Winger, Tolaris, nbmx_EU, OLO_EU, Bart, Quark-t and others
Renderer:
RADEON X600 PRO x86/MMX/3DNow!/SSE2
Vendor:
ATI Technologies Inc.
OpenGl Version::
1.5.4454 WinXP Release
Supported Extensions:
GL_ARB_multitexture GL_EXT_texture_env_add GL_EXT_compiled_vertex_array GL_S3_s3tc GL_ARB_depth_texture GL_ARB_fragment_program GL_ARB_fragment_program_shadow GL_ARB_fragment_shader GL_ARB_multisample GL_ARB_occlusion_query GL_ARB_point_parameters GL_ARB_shader_objects GL_ARB_shading_language_100 GL_ARB_shadow GL_ARB_shadow_ambient GL_ARB_texture_border_clamp GL_ARB_texture_compression GL_ARB_texture_cube_map GL_ARB_texture_env_add GL_ARB_texture_env_combine GL_ARB_texture_env_crossbar GL_ARB_texture_env_dot3 GL_ARB_texture_mirrored_repeat GL_ARB_transpose_matrix GL_ARB_vertex_blend GL_ARB_vertex_buffer_object GL_ARB_vertex_program GL_ARB_vertex_shader GL_ARB_window_pos GL_ATI_draw_buffers GL_ATI_element_array GL_ATI_envmap_bumpmap GL_ATI_fragment_shader GL_ATI_map_object_buffer GL_ATI_separate_stencil GL_ATI_texture_env_combine3 GL_ATI_texture_float GL_ATI_texture_mirror_once GL_ATI_vertex_array_object GL_ATI_vertex_attrib_array_object GL_ATI_vertex_streams GL_ATIX_texture_env_combine3 GL_ATIX_texture_env_route GL_ATIX_vertex_shader_output_point_size GL_EXT_abgr GL_EXT_bgra GL_EXT_blend_color GL_EXT_blend_func_separate GL_EXT_blend_minmax GL_EXT_blend_subtract GL_EXT_clip_volume_hint GL_EXT_draw_range_elements GL_EXT_fog_coord GL_EXT_multi_draw_arrays GL_EXT_packed_pixels GL_EXT_point_parameters GL_EXT_rescale_normal GL_EXT_secondary_color GL_EXT_separate_specular_color GL_EXT_shadow_funcs GL_EXT_stencil_wrap GL_EXT_texgen_reflection GL_EXT_texture3D GL_EXT_texture_compression_s3tc GL_EXT_texture_cube_map GL_EXT_texture_edge_clamp GL_EXT_texture_env_combine GL_EXT_texture_env_dot3 GL_EXT_texture_filter_anisotropic GL_EXT_texture_lod_bias GL_EXT_texture_mirror_clamp GL_EXT_texture_object GL_EXT_texture_rectangle GL_EXT_vertex_array GL_EXT_vertex_shader GL_HP_occlusion_test GL_NV_texgen_reflection GL_NV_blend_square GL_NV_occlusion_query GL_ARB_point_sprite GL_SGI_color_matrix GL_SGIS_texture_edge_clamp GL_SGIS_texture_border_clamp GL_SGIS_texture_lod GL_SGIS_generate_mipmap GL_SGIS_multitexture GL_SUN_multi_draw_arrays GL_WIN_swap_hint WGL_EXT_extensions_string WGL_EXT_swap_control
glClearColor (FogColor[0], FogColor[1], FogColor[2], 0.0);
glFogfv(GL_FOG_COLOR, FogColor);
glClearDepth(1.0f);  
glEnable(GL_TEXTURE_2D);
glShadeModel(GL_SMOOTH);
glEnable(GL_DEPTH_TEST);
glEnable(GL_ALPHA_TEST);
glEnable(GL_ALPHA_TEST);
glAlphaFunc(GL_GREATER,0.04);
glBlendFunc(GL_SRC_ALPHA, GL_ONE_MINUS_SRC_ALPHA);
glDepthFunc(GL_LEQUAL);
glHint(GL_PERSPECTIVE_CORRECTION_HINT, GL_NICEST);
glPolygonMode(GL_FRONT, GL_FILL);
glFrontFace(GL_CCW);
glEnable(GL_CULL_FACE);   
glLineWidth(1.0f);
glPointSize(2.0f);
glLightModelfv(GL_LIGHT_MODEL_AMBIENT,ambientLight);
glLightfv(GL_LIGHT0,GL_DIFFUSE,diffuseLight);
glLightfv(GL_LIGHT0,GL_SPECULAR,specularLight);
glLightfv(GL_LIGHT0,GL_POSITION,lightPos);
glEnable(GL_LIGHT0);
glEnable(GL_COLOR_MATERIAL);
glColorMaterial(GL_FRONT, GL_AMBIENT_AND_DIFFUSE);
glMaterialfv( GL_FRONT, GL_AMBIENT_AND_DIFFUSE, whiteLight );
glEnable(GL_LIGHTING);
glFogi(GL_FOG_MODE, GL_LINEAR);
glFogfv(GL_FOG_COLOR, FogColor);
glFogf(GL_FOG_START, 1000.0f);
glFogf(GL_FOG_END, 2000.0f);
glEnable(GL_FOG);
Font init
Font init OK
Sound Init
Loading - texture: textures\logo.bmp
Failed
Sound Init OK
Textures init
Textures init OK
Models init
Models init OK
Ground init
Scenery atmo definition
Scenery light definition
Scenery camera definition
Scenery time definition
Loading - texture: textures\rail_screw_used1.bmp
OK
Loading - texture: textures\tpbps-new2.tex
OK
Loading - texture: textures\wzp.bmp
OK
Loading - text model: models\wza.t3d
Loading - texture: textures\metal/metalfrictionpattern1.tga
OK
Loading - texture: textures\zwrot34r300pods-new.tex
OK
Loading - texture: textures\wzl.bmp
OK
Loading - texture: textures\chodnik2.tga
OK
Loading - texture: textures\chodnik-6k-1x2m.tga
OK
Loading - texture: textures\plants/#swierk1.tga
OK
Loading - text model: models\pm/akademik1.t3d
Loading - texture: textures\pm/akademik1.bmp
OK
Loading - texture: textures\pm/akademik1we.bmp
OK
Loading - texture: textures\pm/akademik1bok.bmp
OK
Loading - texture: textures\grasbrown2.bmp
OK
Loading - texture: textures\asphaltdark1_dashedwhite.bmp
OK
Loading - texture: textures\asphaltdark1_side1.tga
OK
Loading - texture: textures\roof/roof-redtiles-aged1.bmp
OK
Loading - texture: textures\plants/#drzewo_12.tga
OK
Loading - texture: textures\plants/#lipa1.tga
OK
Loading - texture: textures\plants/#sosna3.tga
OK
Loading - text model: models\bud/stodoladrewn01.t3d
Loading - texture: textures\bud/stodoladrew01.tga
OK
Loading - text model: models\bud2/domek3k.t3d
Loading - texture: textures\bud2/domek2.tga
OK
Loading - texture: textures\bud/zofia70-ts.bmp
OK
Loading - text model: models\bud/dom1tynk01.t3d
Loading - text model: models\pm/budynek1.t3d
Loading - texture: textures\pm/budynek1.bmp
OK
Loading - texture: textures\mc/blok4.bmp
Failed
Loading - text model: models\mc/4blok02.t3d
Loading - texture: textures\mc/blok4a.bmp
OK
Loading - texture: textures\mc/blok4d.bmp
OK
Loading - texture: textures\mc/blok4w.bmp
OK
Loading - text model: models\pm/apart1.t3d
Loading - texture: textures\pm/apart1.bmp
OK
Loading - texture: textures\pm/apart1bok.bmp
OK
Loading - texture: textures\pm/apart1g.bmp
OK
Loading - texture: textures\pm/apart1murek.bmp
OK
Loading - texture: textures\pm/apart1u.bmp
OK
Loading - text model: models\pm/budowa1.t3d
Loading - texture: textures\pm/budowa03.bmp
OK
Loading - texture: textures\pm/budowa01.bmp
OK
Loading - texture: textures\pm/budowa02.bmp
OK
Loading - texture: textures\bud/blachaogr01.bmp
OK
Loading - text model: models\pm/kamienica11.t3d
Loading - texture: textures\pm/kamienica11.bmp
OK
Loading - texture: textures\pm/kamienica11b.bmp
OK
Loading - texture: textures\roof/roof-redtiles-aged2.tga
OK
Loading - text model: models\mc/krakow-bosacka-ceg-l.t3d
Loading - texture: textures\mc/krakow-bosacka-cegl-fasada.tga
OK
Loading - texture: textures\mc/krakow-bosacka-cegl-klatka.tga
OK
Loading - texture: textures\mc/krakow-bosacka-cegl-bok.tga
OK
Loading - text model: models\bud/factory3.t3d
Loading - texture: textures\bud/will_brick2_bottom.tga
OK
Loading - texture: textures\bud/will_brick2_base.tga
OK
Loading - texture: textures\bud/will_window_ghetto.tga
OK
Loading - texture: textures\bud/doorindustrialgray_aged1.tga
OK
Loading - text model: models\mc/krakow-bosacka-ceg-p.t3d
Loading - text model: models\bud/domcegla01.t3d
Loading - texture: textures\bud/domcegla02a.tga
OK
Loading - texture: textures\bud/domcegla01a.tga
OK
Loading - text model: models\bud/domtynk02.t3d
Loading - texture: textures\bud/domtynk02a.tga
OK
Loading - texture: textures\bud/domtynk02b.tga
OK
Loading - texture: textures\wood/woodredbrown1_planks.bmp
OK
Loading - texture: textures\wall/wallbrickdark_dirty1.bmp
OK
Loading - texture: textures\asphalt1.bmp
OK
Loading - text model: models\mc/wolafilip-szkola.t3d
Loading - texture: textures\mc/wolafilip-szkola1.tga
OK
Loading - texture: textures\mc/wolafilip-szkola5.tga
OK
Loading - texture: textures\mc/wolafilip-szkola2.tga
OK
Loading - texture: textures\mc/wolafilip-szkola4.tga
OK
Loading - texture: textures\mc/wolafilip-szkola3.tga
OK
Loading - text model: models\pm/budynek2.t3d
Loading - texture: textures\pm/budynek2.bmp
OK
Loading - text model: models\pm/blok10.t3d
Loading - texture: textures\pm/blok10.bmp
OK
Loading - texture: textures\roof/roof-asphaltstrip1.tga
OK
Loading - text model: models\bud/domtynk03.t3d
Loading - texture: textures\bud/domtynk03a.tga
OK
Loading - texture: textures\bud/domtynk03b.tga
OK
Loading - text model: models\bud2/domek1k.t3d
Loading - texture: textures\bud2/domek1.tga
OK
Loading - texture: textures\forest02topslope.tga
OK
Loading - text model: models\pm/blok12.t3d
Loading - texture: textures\pm/blok12.bmp
OK
Loading - texture: textures\pm/blok12dach.bmp
OK
Loading - text model: models\pm/hala1.t3d
Loading - texture: textures\pm/hala1.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/wskazniki1.bmp
OK
Loading - texture: textures\water01.bmp
OK
Loading - texture: textures\concrete1.tga
OK
Loading - text model: models\pm/apart2.t3d
Loading - texture: textures\materials/stones1.tga
OK
Loading - texture: textures\pm/apart2.bmp
OK
Loading - texture: textures\pm/apart2balk.bmp
OK
Loading - texture: textures\pm/apart2bok.tex
OK
Loading - texture: textures\pkp/#wskazniki3a.tga
OK
Loading - texture: textures\pkp/w8_5.bmp
OK

Nie wazne co włacze jaką misję, to mam abnormala. Mam nowe exe.
WWW.DREZYNY.KOLEJ.ONE.PL / WWW.SMKS2.HISTO.PL

Offline Eryś

  • Wiadomości: 87
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Linia 546
« Odpowiedź #116 dnia: 14 Kwietnia 2006, 20:18:57 »
Witam.
Zainstaluj sobie paczke "W27" z download. Mi to pomogło.
Pozdrawiam
Pozdrawiam
Eryk "Eryś" Konieczny

Offline Dominik22

  • Wiadomości: 28
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Linia 546
« Odpowiedź #117 dnia: 14 Kwietnia 2006, 21:02:27 »
Mam pytanie czy wam  ta trasa wolno chodzi z malutkim opużnieniem?bo mi tak i czy jest na to jakaś rada?odpiszcie.

Offline Butchy_83

  • Wiadomości: 174
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Linia 546
« Odpowiedź #118 dnia: 14 Kwietnia 2006, 21:34:54 »
Cytat: "Dominik22"
Mam pytanie czy wam  ta trasa wolno chodzi z malutkim opużnieniem?bo mi tak i czy jest na to jakaś rada?odpiszcie.

"poczekać na SPT";) ewentualnie lepszy sprzęt..pozdrawiam
'Ruszyła MaSzyna po szynach..'


andrev1989

  • Gość
Linia 546
« Odpowiedź #119 dnia: 14 Kwietnia 2006, 21:41:10 »
Cytat: "Dominik22"
Mam pytanie czy wam  ta trasa wolno chodzi z malutkim opużnieniem?bo mi tak i czy jest na to jakaś rada?odpiszcie.


ALe o co CI chodzi z tym opóźnieniem?? Jeżeli trasa Ci się poprostu ścina i widzisz pojedyńcze klatki to na to pomóc może tylko lepszy komp, a czasami nawet i to nie pomaga, bo to jest fps a z tym w Symku różnie bywa.

Pozdrawiam.