Autor Wątek:  Linia 546  (Przeczytany 131424 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Żuk

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1085
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 3
Linia 546
« Odpowiedź #60 dnia: 30 Grudnia 2005, 21:00:43 »
ja mam pomysł aby zrobić jakis dzial na stronie i wyznaczyc kilka osob ktora zajmowala by sie sprawdzaniem tasm z haslera i wytypowanie najlepszego wirtualnego maszynisty(punkty za kazda misje)

Offline ZT-POZNAN

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 493
  • PKP Cargo S.A
    • Zobacz profil
    • Wszystko o ET22
  • Otrzymane polubienia: 0
Linia 546
« Odpowiedź #61 dnia: 30 Grudnia 2005, 21:35:40 »
Cytat: "Żuk"
ja mam pomysł aby zrobić jakis dzial na stronie i wyznaczyc kilka osob ktora zajmowala by sie sprawdzaniem tasm z haslera i wytypowanie najlepszego wirtualnego maszynisty(punkty za kazda misje)


hahaha :D w czym problem stworzyć własną www z możliwością uploadu plików, zatrudnić kilka osób i samemu zorganizować dany projekt?
Najlepiej tak napisac co by się chciało ale juz swoich czterech liter nieruszać i czekać aż ktoś zrobi.
www.et22.pl - zapraszam

Offline Żuk

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1085
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 3
Linia 546
« Odpowiedź #62 dnia: 31 Grudnia 2005, 13:34:54 »
Zt gdybym miał czas  to moglbym sie tym zajac. Ale ja jestem w domu 2 razy w miesiac. A zreszta prponuje aby ten watek przeniesc gdzie indziej. Na tym temacie skupmy sie na linii 546.

Dodano po 3 godzinach 36 minutach:

 CO zrobic zeby swiatla dzialaly. (zalaczam swiatla ale ciemno jak w .....)

Offline Daro

  • Wiadomości: 52
    • Zobacz profil
    • http://www.hotrod.oz.pl
  • Otrzymane polubienia: 2
Linia 546
« Odpowiedź #63 dnia: 31 Grudnia 2005, 14:25:08 »
Cytat: "Żuk"

 CO zrobic zeby swiatla dzialaly. (zalaczam swiatla ale ciemno jak w .....)
Może ci się żarówki przepaliły?:]

Offline mookie

  • Wiadomości: 70
    • Zobacz profil
    • http://www.hampel-fanclub.pl
  • Otrzymane polubienia: 1
Linia 546
« Odpowiedź #64 dnia: 31 Grudnia 2005, 14:51:46 »
trzeba podniesc pantografy
Pomogłem?
Obok przycisku "Cytuj" jest taki mały plusik.
Wciśnij go !

Offline Kozi

  • Wiadomości: 791
  • Prosto z Serca Europy...
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2
Linia 546
« Odpowiedź #65 dnia: 31 Grudnia 2005, 15:02:08 »
Cytat: "Żuk"
Zt gdybym miał czas  to moglbym sie tym zajac. Ale ja jestem w domu 2 razy w miesiac. A zreszta prponuje aby ten watek przeniesc gdzie indziej. Na tym temacie skupmy sie na linii 546.

Dodano po 3 godzinach 36 minutach:

 CO zrobic zeby swiatla dzialaly. (zalaczam swiatla ale ciemno jak w .....)


swiatla sie swieca ale ty nie widzisz ich smug bo poprostu ich nie ma :P sa tylko tekstury swiatel

a jesli chcesz miec "prawdziwe" swiatla zglos sie do Youbiego (jesli zle napisalem przepraszam)
"... W Moich Snach Wciąż WŁOSZCZOWA !!!"

Offline SiBiK

  • Wiadomości: 80
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Linia 546
« Odpowiedź #66 dnia: 01 Stycznia 2006, 12:27:55 »
U mnie nie chce sie wlaczyc zaden z elementow "events". Co zrobic aby to naprawic??
Loading - text model: models\linia546/lampy/546_lampa-poj.t3d
Loading - texture: textures\linia546/546_lampa-beton.bmp
OK
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Loading - text model: models\linia546/lampy/546_lampa-podw.t3d
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Degenerated triangle found
Loading - texture: textures\#546_treeline1.tga
OK
Loading - texture: textures\#546_treeline2.tga
OK
Loading - text model: models\wzk.t3d
Loading - texture: textures\wzk.bmp
OK
Loading - texture: textures\rozkrz34r150-tpd1.bmp
OK
Loading - texture: textures\tpd1-pods.tex
OK
Loading - text model: models\bud/0domdrewn01.t3d
Loading - texture: textures\bud/r-zaryte.tga
OK
Loading - texture: textures\wall/wallbricksbrown_a.tga
OK
Loading - texture: textures\wood/woodlightbrown2_planks.bmp
OK
Loading - text model: models\bud/dombale01.t3d
Loading - texture: textures\bud/dombale01a.tga
OK
Loading - texture: textures\bud/dombale01b.tga
OK
Loading - texture: textures\wood/woodredbrown2_agedplanks.bmp
OK
Loading - text model: models\bud/stodoladrewn02.t3d
Loading - texture: textures\bud/stodoladrew02.tga
OK
Loading - texture: textures\rozkrz34r150-tpbps-new2.bmp
OK
Loading - texture: textures\tok.bmp
OK
Loading - texture: textures\p.bmp
OK
Loading - texture: textures\q.bmp
Failed
Loading - texture: textures\top.bmp
OK
Loading - texture: textures\toq.bmp
Failed
Loading - texture: textures\tm1.bmp
OK
Loading - text model: models\pkp/ms2nbk.t3d
Loading - texture: textures\tm2.bmp
OK
Loading - texture: textures\tm3.bmp
OK
Loading - texture: textures\tm4.bmp
OK
Loading - texture: textures\tm5.bmp
OK
Loading - text model: models\pkp/ms2nbi.t3d
Loading - texture: textures\tm6.bmp
OK
Loading - text model: models\linia546/szopy/546_szopa-rabinow.t3d
Loading - texture: textures\linia546/546_szopa-podst.tga
OK
Loading - texture: textures\linia546/546_szopa-glowne.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/w8_3.bmp
OK
Loading - texture: textures\linia546/546_nazwystacji.bmp
OK
Loading - texture: textures\w4.bmp
OK
Loading - text model: models\linia546/wiaty/546_wiata-krosowo.t3d
Loading - texture: textures\linia546/546_wiata-krosowo_beton.bmp
OK
Loading - texture: textures\linia546/546_wiata-krosowo_papa.bmp
OK
Loading - texture: textures\linia546/546_wiata-krosowo_napis.bmp
OK
Loading - texture: textures\linia546/546_nazwystacji2.bmp
OK
Loading - texture: textures\roadstonewhite1.tga
OK
Loading - texture: textures\road-side1.tga
OK
Loading - texture: textures\#stad_villa_var_01.tga
OK
Loading - texture: textures\toc.bmp
OK
Loading - texture: textures\tod.bmp
OK
Loading - texture: textures\toe.bmp
OK
Loading - texture: textures\r.bmp
OK
Loading - texture: textures\s.bmp
OK
Loading - texture: textures\t.bmp
OK
Loading - texture: textures\u.bmp
OK
Loading - texture: textures\v.bmp
Failed
Loading - texture: textures\w.bmp
OK
Loading - texture: textures\x.bmp
Failed
Loading - texture: textures\y.bmp
Failed
Loading - texture: textures\z.bmp
OK
Loading - texture: textures\tow.bmp
OK
Loading - texture: textures\tox.bmp
Failed
Loading - texture: textures\toy.bmp
Failed
Loading - texture: textures\toz.bmp
OK
Loading - texture: textures\roof/roof-asphaltstrip1.tga01
Failed, unknown extension
OK
Loading - texture: textures\roof/roof-asphaltstrip1.tga02
Failed, unknown extension
OK
Loading - texture: textures\ms1.bmp
Failed
Loading - texture: textures\ms2.bmp
Failed
Loading - texture: textures\ms3.bmp
Failed
Loading - texture: textures\ms4.bmp
Failed
Loading - texture: textures\ms5.bmp
Failed
Loading - texture: textures\ms6.bmp
Failed
Loading - texture: textures\ms7.bmp
Failed
Loading - texture: textures\ms8.bmp
Failed
Loading - texture: textures\ms9.bmp
Failed
Loading - texture: textures\ms10.bmp
Failed
Loading - texture: textures\ms11.bmp
Failed
Loading - texture: textures\ms12.bmp
Failed
Loading - texture: textures\ms13.bmp
Failed
Loading - texture: textures\ms14.bmp
Failed
Loading - texture: textures\ms15.bmp
Failed
Loading - texture: textures\ms16.bmp
Failed
Loading - texture: textures\ms17.bmp
Failed
Loading - texture: textures\ms18.bmp
Failed
Loading - texture: textures\ms19.bmp
Failed
Loading - texture: textures\ms20.bmp
Failed
Loading - text model: models\pkp/sp2ccxx.t3d
Loading - texture: textures\pkp/w8_7.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/w8_8.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/w27_10.bmp
OK
Loading - texture: textures\pkp/w27_12.bmp
OK
Loading - text model: models\linia546/wiaty/546_wiata-dzierzawa.t3d
Loading - texture: textures\linia546/546_wiata-dzierzawa_papa.bmp
OK
Loading - texture: textures\linia546/546_wiata-dzierzawa_napis.bmp
OK
Loading - texture: textures\linia546/546_wiata-dzierzawa_beton.bmp
OK
Loading - texture: textures\tm7.bmp
OK
Loading - texture: textures\tm8.bmp
OK
InitNormals
InitNormals OK
InitTracks
Event1 "malelasy_za1_otwieraj1" does not exist
Event2 "malelasy_za1_zamykaj" does not exist
Event1 "czlapy_za1_zamykaj" does not exist
Event2 "czlapy_za1_otwieraj1" does not exist
Event1 "czlapy_za_zamykaj" does not exist
Event2 "czlapy_za_otwieraj1" does not exist
Event1 "czlapy_za1_otwieraj1" does not exist
Event2 "czlapy_za1_zamykaj" does not exist
Event1 "czlapy_za_otwieraj1" does not exist
Event2 "czlapy_za_zamykaj" does not exist
Event1 "czlapy_przed_zamykaj" does not exist
Event2 "czlapy_przed_otwieraj1" does not exist
Event1 "krosowo_za_zamykaj" does not exist
Event1 "katy_krosowskie-przed_zamykaj" does not exist
Event2 "katy_krosowskie-przed_otwieraj1" does not exist
Event1 "kaszana_za_zamykaj" does not exist
Event2 "kaszana_za_otwieraj1" does not exist
Event1 "katy_krosowskie-przed_otwieraj1" does not exist
Event2 "katy_krosowskie-przed_zamykaj" does not exist
Event1 "kaszana_przed_zamykaj" does not exist
Event1 "kaszana_pierwszy_zamykaj" does not exist
Event1 "kaszana_za_otwieraj1" does not exist
Event2 "kaszana_pierwszy_otwieraj1" does not exist
Event2 "kaszana_za_zamykaj" does not exist
Event1 "kaszana_przed_otwieraj1" does not exist
Event2 "kaszana_przed_zamykaj" does not exist
Event1 "kaszana_pierwszy_otwieraj1" does not exist
Event1 "sianowice_przejazd3_zamykaj" does not exist
Event2 "sianowice_przejazd3_otwieraj1" does not exist
Event2 "kaszana_pierwszy_zamykaj" does not exist
Event1 "sianowice_za_zamykaj" does not exist
Event2 "sianowice_za_otwieraj1" does not exist
Event1 "sianowice_przejazd3_otwieraj1" does not exist
Event1 "sianowice_za_warning" does not exist
Event2 "sianowice_przejazd3_zamykaj" does not exist
Event2 "sianowice_za_zamykaj" does not exist
InitTracks OK
InitEvents
Event "rabinow_za2_otwieraj1" does not exist
Event "rabinow_za2_otwieraj2" does not exist
Event "rabinow_za2_zamykaj" does not exist
Event "czlapy_przed_otwieraj1" does not exist
Event "czlapy_za_otwieraj1" does not exist
Event "czlapy_za1_otwieraj1" does not exist
Event "czlapy_przed_zamykaj" does not exist
Event "czlapy_za_zamykaj" does not exist
Event "czlapy_za1_zamykaj" does not exist
Event "malelasy_przed_otwieraj1" does not exist
Event "malelasy_za_otwieraj1" does not exist
Event "malelasy_przed_zamykaj" does not exist
Event "malelasy_za_zamykaj" does not exist
Event "palsecko_przed_otwieraj1" does not exist
Event "palsecko_za_otwieraj1" does not exist
Event "palsecko_za1_otwieraj1" does not exist
Event "palsecko_przed_zamykaj" does not exist
Event "palsecko_za_zamykaj" does not exist
Event "palsecko_za1_zamykaj" does not exist
Event "rusice_pierwszy_otwieraj1" does not exist
Event "rusice_przed_otwieraj1" does not exist
Event "rusice_za1_otwieraj1" does not exist
Event "rusice_za2_otwieraj1" does not exist
Event "rusice_za3_otwieraj1" does not exist
Event "rusice_pierwszy_zamykaj" does not exist
Event "rusice_przed_zamykaj" does not exist
Event "rusice_za1_zamykaj" does not exist
Event "rusice_za2_zamykaj" does not exist
Event "rusice_za3_zamykaj" does not exist
Event "krosowo_za_zamykaj" does not exist
Event "krosowo_za_zamykaj" does not exist
Event "sianowice_za_otwieraj1" does not exist
Event "katy_krosowskie-przed_zamykaj" does not exist
Event "kaszana_za_zamykaj" does not exist
Event "kaszana_pierwszy_zamykaj" does not exist
Event "sianowice_przejazd3_zamykaj" does not exist
Event "sianowice_za_zamykaj" does not exist
Event "krosowo_za_zamykaj" does not exist
InitEvents OK
InitLaunchers
InitLaunchers OK
InitGlobalTime
InitGlobalTime OK
Loading - text model: dynamic\pkp\eu07\303e-m.t3d
Loading - texture: dynamic\pkp\eu07\wozekeu.tga
OK
Loading - texture: textures\tabor/koloalst.bmp
OK
Loading - texture: textures\tabor/#sprzeg.tga
OK
Loading - texture: textures\tabor/pantograf.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\eu07\eu07-424.bmp
OK
Loading - text model: dynamic\pkp\ds\bagazowy.t3d
Loading - texture: dynamic\pkp\ds\#bagazowy.tga
OK
Loading - texture: textures\tabor/wozek1xx.tga
OK
Loading - texture: textures\tabor/pradnica.tga
OK
Loading - texture: textures\tabor/kolopeln.bmp
OK
Loading - text model: dynamic\pkp\bd\111a.t3d
Loading - texture: dynamic\pkp\bd\bdu-0.tga
OK
Loading - text model: dynamic\pkp\wars\wars.t3d
Loading - texture: dynamic\pkp\wars\#wars.tga
OK
Loading - text model: dynamic\pkp\adu\112a.t3d
Loading - texture: dynamic\pkp\adu\#1klasa.tga
OK
Loading - text model: dynamic\pkp\syp\syp.t3d
Loading - texture: dynamic\pkp\syp\#syp.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\eu07\eu07-536.bmp
OK
Loading - text model: dynamic\pkp\en57\6b-a.t3d
Loading - texture: dynamic\pkp\en57\en57-800r.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\en57\en57drzwi.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\en57\6b-dodatki.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\en57\shp.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\en57\sprez.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\en57\wozek-r.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\en57\en57-795ra.bmp
OK
Loading - text model: dynamic\pkp\en57\6b-s.t3d
Loading - texture: dynamic\pkp\en57\en57-800s.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\en57\x03e-podwozie.bmp
Failed
Loading - texture: dynamic\pkp\en57\wozek-s.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\en57\polka.tga
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\en57\sufit.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\en57\sklejka_srodek.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\en57\podloga_rowkowana.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\en57\inne.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\en57\fotel.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\en57\grzejniki.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\en57\en57drzwip.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\en57\en57-795s.bmp
OK
Loading - text model: dynamic\pkp\en57\6b-b.t3d
Loading - texture: dynamic\pkp\en57\en57-795rb.bmp
OK
Loading - texture: dynamic\pkp\eu07\eu07-032.bmp
OK

i w tym momencie wyskakuje blad windows-a ...

Offline Dawid

  • Wiadomości: 18
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Problem z pośpiechem
« Odpowiedź #67 dnia: 08 Stycznia 2006, 02:00:26 »
Witam

Po przyjeździe do Dzierżawy nie mogę się doczekać na manewrowy i muszę już drugi raz zostawić loka na pastwę losu :)
Czy to tylko moja przypadłość?

Offline AIR

  • Deweloper
  • Wiadomości: 646
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 497
Re: Problem z pośpiechem
« Odpowiedź #68 dnia: 08 Stycznia 2006, 10:19:30 »
Cytat: "Dawid"
Witam

Po przyjeździe do Dzierżawy nie mogę się doczekać na manewrowy i muszę już drugi raz zostawić loka na pastwę losu :)
Czy to tylko moja przypadłość?


nie tylko twoja mam to samo
Niebo jest Bogiem, a skoki nałogiem...->
http://www.youtube.com/watch?v=nE9G-qiZqSU

Offline EU05

  • Wiadomości: 536
  • Tekstury produkuję!
    • Zobacz profil
    • http://www.tgk.rail.pl
  • Otrzymane polubienia: 0
Linia 546
« Odpowiedź #69 dnia: 08 Stycznia 2006, 13:08:31 »
Ja również. Nie pisałem, myślałem, że to tylko mój błąd. Trzy razy próbowałem, trzy razy próby skończyły się fiaskiem. Podjeżdżałem pod semafor, odjeżdżałem, znów podjeżdżałem, dawałek Rp1 (a co! symulator to symulator ;) ) i nic.
Chętnie przyjmę zdjęcia na tekstury lokomotyw serii EU06, EU07, EP07, EP08 a także ET21, ET22, ET40, ET41 i ET42.

Kontakt mailowy.

hunter

  • Gość
Linia 546
« Odpowiedź #70 dnia: 08 Stycznia 2006, 17:19:38 »
Cytat: "EU05"
Ja również. Nie pisałem, myślałem, że to tylko mój błąd. Trzy razy próbowałem, trzy razy próby skończyły się fiaskiem. Podjeżdżałem pod semafor, odjeżdżałem, znów podjeżdżałem, dawałek Rp1 (a co! symulator to symulator ;) ) i nic.


Nie zrobiłem tam eventów, że na boczne tory jedziemy :D Więc hamujemy przed S1 i wciskamy F10 :P

Pozdrawiam

Offline EU05

  • Wiadomości: 536
  • Tekstury produkuję!
    • Zobacz profil
    • http://www.tgk.rail.pl
  • Otrzymane polubienia: 0
Linia 546
« Odpowiedź #71 dnia: 08 Stycznia 2006, 17:34:02 »
Cytat: "Hunter"
Nie zrobiłem tam eventów, że na boczne tory jedziemy :D Więc hamujemy przed S1 i wciskamy F10 :P

Pozdrawiam

Jeśli tak, to trzeba było napisać. Ja przeczytałem (spokojnie, czytać umiem ;) ), że zjeżdżamy do szopy. Szopą nie nazwałbym toru głównego zasadniczego czy głównego dodatkowego.

A tak w ogóle, linia bardzo ciekawa (szkoda, że tylko jedna misja z siódemką; może zrób jeszcze misję typu siódemka z bipą, pociąg w dwóch kierunkach, z oblotem składu np. w Rabinowie - byłoby fajnie) i gratuluję pomysłu. Może tylko w następnej wersji zrób zapowiedzi wraz z odjazdem podawanym przez kierpocia nieco głośniejsze - sama przetwornica (nie mówiąc o sprężarce) komlpetnie je zagłusza.

To tyle moich uwag. ;)
Chętnie przyjmę zdjęcia na tekstury lokomotyw serii EU06, EU07, EP07, EP08 a także ET21, ET22, ET40, ET41 i ET42.

Kontakt mailowy.

hunter

  • Gość
Linia 546
« Odpowiedź #72 dnia: 09 Stycznia 2006, 16:49:10 »
Cytat: "EU05"
Cytat: "Hunter"
Nie zrobiłem tam eventów, że na boczne tory jedziemy :D Więc hamujemy przed S1 i wciskamy F10 :P
Pozdrawiam

Jeśli tak, to trzeba było napisać. Ja przeczytałem (spokojnie, czytać umiem ;) ), że zjeżdżamy do szopy. Szopą nie nazwałbym toru głównego zasadniczego czy głównego dodatkowego.


Przepraszam, moje niedopatrzenie. Pisałem tam z pośpiechu i zapomniałem wywalić tego zdania. Dlatego też Linia 546 została wydana na pośpiech i mogą właśnie być takie błędy. Poprawię jeśli będę miał odrobinkę czasu.

Cytat: "EU05"
A tak w ogóle, linia bardzo ciekawa (szkoda, że tylko jedna misja z siódemką; może zrób jeszcze misję typu siódemka z bipą, pociąg w dwóch kierunkach, z oblotem składu np. w Rabinowie - byłoby fajnie) i gratuluję pomysłu. Może tylko w następnej wersji zrób zapowiedzi wraz z odjazdem podawanym przez kierpocia nieco głośniejsze - sama przetwornica (nie mówiąc o sprężarce) komlpetnie je zagłusza.
To tyle moich uwag. ;)


Tak jak wyżej. Jak znajdę trochę czasu. Wogóle ostatnio leniwy jestem i nie chce mi się tego patcha robić co tam miały podkłady być wymienione :D Więc na to możemy czekać do roku pańskiego 200X (może nawet do czasu, kiedy Nebula wyjdzie [jeśli wogóle wyjdzie]).

Pozdrawiam.

Offline EU05

  • Wiadomości: 536
  • Tekstury produkuję!
    • Zobacz profil
    • http://www.tgk.rail.pl
  • Otrzymane polubienia: 0
Linia 546
« Odpowiedź #73 dnia: 09 Stycznia 2006, 20:38:47 »
Leń! Leń! Nic nie robi cały dzień. :P

Mnie też się nie chce, a jednak robię, sam nie wiem czemu (patrz podpis).

Nie żebym jakoś gonił, rozkazywał, ale zrób patcha/dodatkową misję, bo warto - naprawdę.
Chętnie przyjmę zdjęcia na tekstury lokomotyw serii EU06, EU07, EP07, EP08 a także ET21, ET22, ET40, ET41 i ET42.

Kontakt mailowy.

Offline zbych

  • Wiadomości: 156
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Linia 546
« Odpowiedź #74 dnia: 11 Stycznia 2006, 15:59:55 »
Cytuj
Może tylko w następnej wersji zrób zapowiedzi wraz z odjazdem podawanym przez kierpocia nieco głośniejsze - sama przetwornica (nie mówiąc o sprężarce) komlpetnie je zagłusza.

Jak poprawić to samemu ..?
Jakimkolwiek Wave Editorem , dobry jest w prog. Nero"...
Otworzyc go w edytorze, prosto zwiekszyc suwakiem głośność ..mozna bo jest nagrana w polowie skali głosnosci ..mozna zwiększyc na jakieś 85..90 %.. zeby zbytnio nie zniekształcic głosu , i ponawnie kliknac zapisz i tyle.
Po tej operacji słychac bardzo dobrze wszystkie komunikaty nawet przy włączonych wszystkich urządzeniach w loku..!
Pozdrawiam...
Chciałbym iść do nieba ze względu na klimat, ale... w piekle tylu znajomych...
Do Miłego..ZBYCH.

Offline AIR

  • Deweloper
  • Wiadomości: 646
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 497
Linia 546
« Odpowiedź #75 dnia: 18 Stycznia 2006, 16:12:04 »
chyba jest jakiś błąd  w eventch bo jechałem et22-1 z węglarkami i na szlaku jednotorowym zderzyłem się z naprzeciwka jadącym pośpiechem (eu07-503) :/
Niebo jest Bogiem, a skoki nałogiem...->
http://www.youtube.com/watch?v=nE9G-qiZqSU

Offline AIR

  • Deweloper
  • Wiadomości: 646
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 497
Linia 546
« Odpowiedź #76 dnia: 23 Stycznia 2006, 10:12:54 »
jak zmienić wpis w .scn aby misją en57 mozna było jechać w dzień i bez mgły??
myślałem, że jak zmienie parametry na:
atmo 0.7 0.8 0.9 300 1600 0.7 0.8 0.9 endatmo
light -500 500 200  0.5 0.46 0.40  0.30 0.33 0.35  0.75 0.74 0.70 endlight
ale to niestety niepomogło:(
Niebo jest Bogiem, a skoki nałogiem...->
http://www.youtube.com/watch?v=nE9G-qiZqSU

Offline zbych

  • Wiadomości: 156
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Linia 546
« Odpowiedź #77 dnia: 23 Stycznia 2006, 16:42:21 »
Można to robić na dwa sposoby;...
Zakładam ze masz nowe start..Exe;...
Włączając tryb debugmode,i trzymając wciśnięty klawisz F-1 naciskać klawisz-F-6..przestawic godzine scn.                                                            Lub zmienic wpis w scn. na taki;

atmo 0.7 0.8 0.9 300 1600 0.7 0.8 0.9 endatmo  //atmosfera: kolor nieba, mgla: poczatek, koniec oraz skladowe RGB (0...1)
light -500 500 200  0.5 0.46 0.40  0.30 0.33 0.35  0.75 0.74 0.70 endlight //pozycja, kolory RGB skladowych ADS swiatla dziennego

camera 0 4 0 0 0 0 endcamera
time 12:11 6:00 21:50 endtime..
Przy tym wpisie zmieniając godz np. z 12:11, na 22:00, bedzisz miał nocną scn.???
Pozdrawiam..!
Chciałbym iść do nieba ze względu na klimat, ale... w piekle tylu znajomych...
Do Miłego..ZBYCH.

cinek84

  • Gość
Linia 546
« Odpowiedź #78 dnia: 29 Stycznia 2006, 10:16:44 »
co mam zrobic jezeli wyskakuje mi taki blad
Parameters mismatch: dynamic object ep07-522 from pkp\eu07\303e

hunter

  • Gość
Linia 546
« Odpowiedź #79 dnia: 29 Stycznia 2006, 12:42:13 »
Po zainstalowaniu nowego exe z działu DEVS problem powinien się naprawić (poraz kolejny nie chce sie przeczytać readme.html)...

Pozdrawiam.

cinek84

  • Gość
Linia 546
« Odpowiedź #80 dnia: 29 Stycznia 2006, 13:25:51 »
Wlansie o to chodzi ze ja mam nowe exe i wszystko chodzi oprocz jednej misji tej ktorej jedzie sie EU07

Offline Butchy_83

  • Wiadomości: 174
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Linia 546
« Odpowiedź #81 dnia: 29 Stycznia 2006, 13:37:16 »
Cytat: "cinek84"
Wlansie o to chodzi ze ja mam nowe exe i wszystko chodzi oprocz jednej misji tej ktorej jedzie sie EU07

A masz paczke z ep07-522 ?
'Ruszyła MaSzyna po szynach..'


Offline Mariusz1970

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3899
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 231
Problem z ładowaniem trasy Linia 546
« Odpowiedź #82 dnia: 31 Stycznia 2006, 15:09:32 »
Witam wszystkich!!
  Jest to mój pierwszy post na tym forum i w pierwszych słowach dziękuję twórcom maszyny i twórcom tras. Nie chce zbytnio zasłodzić, ale symulator jest świetny!!!
  Teraz pytanie, przy ładowaniu trasy linia 546 dostaje komunikaty:
Event1 "rabinow_q_wyg" does not exist
Event "rabinow_toq_wyg" does not exist
Event "sianowice_toh_wyg" does not exist
Gdy popchne dalej w końcu trasa się odpala.
Jak temu zaradzić?
Dzięki za pomoc

Offline Butchy_83

  • Wiadomości: 174
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Re: Problem z ładowaniem trasy Linia 546
« Odpowiedź #83 dnia: 31 Stycznia 2006, 15:51:33 »
Cytat: "Mariusz1970"
Witam wszystkich!!
  Jest to mój pierwszy post na tym forum i w pierwszych słowach dziękuję twórcom maszyny i twórcom tras. Nie chce zbytnio zasłodzić, ale symulator jest świetny!!!
  Teraz pytanie, przy ładowaniu trasy linia 546 dostaje komunikaty:
Event1 "rabinow_q_wyg" does not exist
Event "rabinow_toq_wyg" does not exist
Event "sianowice_toh_wyg" does not exist
Gdy popchne dalej w końcu trasa się odpala.
Jak temu zaradzić?
Dzięki za pomoc

tym sie nie przejmuj, po prostu klikaj ok
'Ruszyła MaSzyna po szynach..'


Offline Mariusz W.

  • Wiadomości: 392
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Linia 546
« Odpowiedź #84 dnia: 31 Stycznia 2006, 15:59:52 »
Zawsze mnie ciekawiło, czy to wpływa jakoś na przebieg symulacji?

Offline Mariusz1970

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3899
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 231
Linia 546
« Odpowiedź #85 dnia: 31 Stycznia 2006, 17:07:11 »
Dzięki, wiem że można popychać, ale to mnie troche denerwuje.
Ponadto nie mogę dostać się do http://www.eu07.kolej.szczecin.pl/uploads/maszyna/linia546.exe
Robię zapisz jako i czeka, czeka, aż się wywala. Próbowałem od dzisiaj w nocy do teraz co jakiś czas i ciągle to samo. Scenerię ściągnąlem z
http://www.wojtazz.irssi.pl/temp/linia546/linia546.exe, ale na niej mam te błędy. Nie wiem czy pod oby dwoma adresami jest ta sama sceneria.
Prośba, czy Wy też nie możecie się dostać do:
http://www.eu07.kolej.szczecin.pl/uploads/maszyna/linia546.exe
Dzięki

Offline Mariusz W.

  • Wiadomości: 392
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Linia 546
« Odpowiedź #86 dnia: 31 Stycznia 2006, 17:42:50 »
Cytat: "Mariusz1970"
Prośba, czy Wy też nie możecie się dostać do:
http://www.eu07.kolej.szczecin.pl/uploads/maszyna/linia546.exe
Dzięki
Tak, powodem jest wyłączenie serwera Krasula, szczegóły na pl.misc.kolej (tutaj).

Offline METALL

  • Wiadomości: 10
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Linia 546
« Odpowiedź #87 dnia: 13 Lutego 2006, 14:08:29 »
Witam wszystkich!!
Jest to mój pierwszy post na tym forum i w pierwszych słowach dziękuję twórcom maszyny i twórcom tras. Nie chce zbytnio zasłodzić, ale symulator jest świetny!!!
Teraz pytanie, przy ładowaniu trasy linia 546 dostaje komunikaty:
Event1 "rabinow_q_wyg" does not exist
Event "rabinow_toq_wyg" does not exist
Event "sianowice_toh_wyg" does not exist
Gdy popchne dalej w końcu trasa się odpala.
Jak temu zaradzić?
Dzięki za pomoc


Witam mam ten sam problem z eventami lecz mi sie symek nie odpala wywala błąd explorera eu07 bo mam win 98 i po ptakach pozdrawiam
co mam żle mam zainstalowane wszystko co potrzeba i nowe exe
pozdrawiam

Offline Mariusz1970

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3899
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 231
Linia 546
« Odpowiedź #88 dnia: 13 Lutego 2006, 20:56:42 »
1. Myśle, że coś nie tak robisz, bo symek się nie wywala od tego. Ja robiłem ALT+TAB przełączałem się na okno symka i wtedy widziałem te komunikaty i popychałem enterem i też mam WIN98 SE, chyba że Tobie w ogóle symek nie działa na innych trasach.
2.Wywaliłem te eventy (za pomocą notatnika) i jest ok. Nie zauważyłem negatywnych skutków modyfikacji (przejechałem na wszystkich składach).
3. Jak chcesz mogę Tobie wysłać zmodyfikowane pliki do tej trasy bez tych eventów. i symek się nie burzy.

Pozdrawiam
Mariusz

kodag

  • Gość
Linia 546
« Odpowiedź #89 dnia: 15 Lutego 2006, 13:14:33 »
Ktoś pytał kiedyś o błąd:
"Parameters mismatch: dynamic object ep07-522 from pkp\eu07\303e"
jeżeli chodzi o samo odpalenie trasy to wymiana EP07-522 w pliku *.scn na innego, "sprawdzonego" loka rozwiązuje problem