Autor Wątek:  Potrzebny tester maksymalnych prędkości EU07  (Przeczytany 14299 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Wojtek M

  • Wiadomości: 169
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Potrzebny tester maksymalnych prędkości EU07
« Odpowiedź #30 dnia: 21 Grudnia 2005, 23:10:10 »
Cytat: "youBy"
W przypadku wybicia bezp. nadmiarowego nalezy
zejsc nastawnikami do zera i dopiero go wlaczyc.
więc zostałem wprowadzony w błąd :)[/quote]

Nie wiem kto to pisał, ale jak już wiemy "przekaźnika" i nie nastawnikami, bo jest tylko jeden i nie "włączyć" a "odblokować" co jest zresztą wyraźnie napisane pod przyciskiem na blaszce.
To wszystko to jak dyskusja o wyższości swiąt bożego narodzenia nad wielkanocnymi. Właściwie nie ma identycznie zachowujących się lokomotyw. Różnie są regulowane hamulce, potrafią trzymać. Lokomotywa wtedy bardzo kiepsko się toczy, a nie wszystkie niedomagania wychodzą przy jeździe próbnej. Jak dotkniesz obręczy i jest lekko ciepła to olewasz sprawę, ale w rzeczywistości klocki cały czas po niej trą. Gdy się poparzysz to dzwonisz do dyspozytora i przy pomocy młotka ( ;) ) luzujesz cięgna. Jak już kilka razy pisałem, NIE DA SIĘ TEGO JEDNOZNACZNIE OKREŚLIĆ.
Pozdrawiam
Wojtek z Krakowa

Offline youBy

  • Deweloper
  • Wiadomości: 6163
  • Co tam?
    • Zobacz profil
    • Automat Weryfikujący Regulację i Lambdę
  • Otrzymane polubienia: 865
Potrzebny tester maksymalnych prędkości EU07
« Odpowiedź #31 dnia: 22 Grudnia 2005, 14:42:26 »
Cytat: "Wojtek M"
Właściwie nie ma identycznie zachowujących się lokomotyw.
czyli trzeba robić przynajmniej charakterystyki, jak nawet nie fizykę, dla każdego loka osobno
Xoov
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w chwili publikacji. Autor zastrzega sobie prawo do zmiany poglądów bez podawania przyczyny, jak również informowania o tym.

Offline Driver24

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 258
  • inż. Maszynista PKP IC
    • Zobacz profil
    • http://www.beladeda.cba.pl/palac_kultury.m3u
  • Otrzymane polubienia: 4
Potrzebny tester maksymalnych prędkości EU07
« Odpowiedź #32 dnia: 22 Grudnia 2005, 15:11:28 »
Cytuj
Driver24 napisał:
2. YouBy dobrze napisal i ja sie z nim zgadzam...."

Wojtek M napisał:
No prawie, chodziło mi o PRZEKAŹNIK a nie BEZPIECZNIK. Jednak masz poważne problemy ze zrozumieniem prostego tekstu


Masz dziwny tok myślenia, ale to twoja sprawa...
YouBy chodzilo o zasade dzialania WYSOKIEGO ROZRUCHU, a nie czy to jest przekaźnik czy bezpiecznik (zresztą jedno i drugie chroni silniki przed uszkodzeniem), wiec faktycznie niepotrzebnie sie w tej kwestii spieramy, jak to napisal kolega Radkos07. Pozatym podałem CYTAT Z KSIĄŻKI: "Lokomotywy elektryczne serii ET22" wydawnictwa komunikacji i łączności 1991, w tym celu zeby podac teoretyczna zasade dzialania wysokiego rozruchu, według fachowej lektury. Doskonale wiem ze sprzegi mają 850kN, bo jest to nawet napisane na czolach lokomotyw.
Pozatym piszesz tu o jakichś moich wpadkach. Proponuje ci przeczytac uważnie temat dyskucji i jej prześledzenie, bo dochodzisz do błędnych przemyśleń. Ale mniejsza z tym...

Idą świeta i nowy rok sie zbliża, wiec trzeba sie cieszyc i szanowac :)
Oby przyszły rok byl udany dal nas i dla jedynego w swoim rodzaju symka MaSzyny EU07 :)))

P.S.
Skoro masz dostep do kabiny i jazdy w ET22 proponuje zebys pomierzył czasy od momentu ruszania przez 5,10 i 20, sek na poz1,potem2,3 i 4. Moze sie to przydac do poprawy fizyki ET22 w symku. Ja postaram sie to zrobic na EU07 bo do tej maszyny mam dostep. I moze dzieki temu przyczynimy sie do polepszenia zachowania sie loków bardziej realistycznie.

Pozdrawiam

Dodano po 6 minutach:

 
Cytuj
YouBy napisał:
czyli trzeba robić przynajmniej charakterystyki, jak nawet nie fizykę, dla każdego loka osobno


Wydaje mi sie ze wystarczyło by naprzykład:
oddzielic loki datą produkcji,modernizacją czy usprawnieniami. Wiadomo ze 4E czy 303e maja podobne charakterystyki to samo jest z ET22. Ale pisanie charakterystyki dal każdej lokomotywy chyba mija sie z celem bo ciężko by bylo każdym lokiem sie przejechec i pomierzyc czasy przyspieszenia :P
Partia "Ruch poparcia Twarożka" ;) wcześniej Stowarzyszenie Wąchaczy Kota

Offline Wojtek M

  • Wiadomości: 169
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Potrzebny tester maksymalnych prędkości EU07
« Odpowiedź #33 dnia: 23 Grudnia 2005, 16:56:06 »
Cytat: "Driver24"
[ Proponuje ci przeczytac uważnie temat dyskucji i jej prześledzenie, bo dochodzisz do błędnych przemyśleń. Ale mniejsza z tym...



Wzajemnie

Cytat: "Driver24"
[  Idą świeta i nowy rok sie zbliża, wiec trzeba sie cieszyc i szanowac :)
Oby przyszły rok byl udany dal nas i dla jedynego w swoim rodzaju symka MaSzyny EU07 :)))


Wzajemnie

Cytat: "Driver24"
[  
P.S.
Skoro masz dostep do kabiny i jazdy w ET22 proponuje zebys pomierzył czasy od momentu ruszania przez 5,10 i 20, sek na poz1,potem2,3 i 4. Moze sie to przydac do poprawy fizyki ET22 w symku. Ja postaram sie to zrobic na EU07 bo do tej maszyny mam dostep. I moze dzieki temu przyczynimy sie do polepszenia zachowania sie loków bardziej realistycznie.

Pozdrawiam


O zachowywaniu się elektrowozu w naszym symulatorze pisałem i gadałem na spotkaniach już tyle, że chyba więcej nie można. Kilka rzeczy zostało poprawione, ale niektóre są tak skopane że aż szkoda. Co do dostępu to moge przy najbliższej okazji śmignąć na ET41 i porobię takie testy. Dla ET22 też dokładnie pomierzę, ale to bez sensu. O zbyt wysokich prądach pisałem tyle razy, że monitor z komputerem chyba więcj mi go pochłonęły ;)
Ponagrywałem trochę dźwięków, te co sam potrafiłem powstawiać to powstawiałem i są w symku. Wielu niestety nie zrobiłem ponieważ a to plik w dziwny sposób obcinał mi dźwięk przy końcu, albo nie było go przewidzianego w symulatorze. A przecież różni się "trochę" dźwięk grzechotki w nastawniku od gały do boków. Nie wspominając już o nawrotniku itp itd. Mczapkie całkiem chyba zrezygnował, dużo pomógł mi Shaxbee, próbował też coś działąć z MarcinemEu przy nebuli ale wysypałem się na braku podstawowej umiejętności czarowania plików.
Wszedłem tutaj pierwszy raz po prawie półrocznej przerwie i widzę straszny burdel. A najgłupsze są pochwały, właściwe za co one są przyznawane??????? Mogę prosić o jedną??

Pozdrawiam i wesołych świąt EuManiacy

Dodano po 3 minutach:

 
Cytat: "youBy"
Cytat: "Wojtek M"
Właściwie nie ma identycznie zachowujących się lokomotyw.
czyli trzeba robić przynajmniej charakterystyki, jak nawet nie fizykę, dla każdego loka osobno


To bez sensu. W zupełności wystarczy zredukować wartości prądów szczególnie dal ET22. O 07 pisałem i wreszcie w tamtym roku ktoś się za to zabrał, chyba Winger. W DEVS albo w BETATESTARACH kiedyś napisałem długą litaniję.
Pozdrawiam
Wojtek z Krakowa