Autor Wątek:  Pomysły na rozwój exe  (Przeczytany 9798 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline jakubg1

  • Wydział Repozytorium
  • Wiadomości: 1595
  • MaSzyna ma szynę, szyna ma MaSzynę - na kołach.
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1269
Pomysły na rozwój exe
« dnia: 27 Stycznia 2023, 22:37:10 »
Ogłoszenie: Jeśli umiesz programować w C++, masz dużo wolnego czasu i chciałbyś pomóc w refactoringu kodu MaSzyny, napisz do mnie PW. Każdy, kto potrafi pomóc jest mile widziany!


Cześć. Jako że ostatnio programistów exe jest jak na lekarstwo, a ostatnio udało mi się skompilować exe do generowania mmd do generatora paczki, pomyślałem, że fajnie by było trochę kodu tam też naskrobać. Przedstawiam więc listę moich pomysłów, które chciałbym zrealizować w bliżej lub dalej nieokreślonym czasie. Niektóre to surrealistyczne porywanie się z motyką na słońce - na pewno nie dam rady zrobić ich na początku.
Od razu zaznaczam, że strony stricte renderera nie chcę tykać - żadne nowe algorytmy renderowania, generowanie kropel na szybie czy inne graficzne wodotryski to stanowczo za dużo czytania dla mnie i nie chcę tego implementować. Przynajmniej nie w najbliższym lub bliżej nieokreślonym czasie.

Jak chcecie, dajcie znać które z tych pomysłów są najbardziej oczekiwane, to może posortuję według priorytetu.
- Oddzielne dźwięki zewnętrzne i wewnętrzne @Miłosz Dorsz
- Możliwość płynnej regulacji położenia elementów sterowanych universalami (okna, drzwi, rolety itp.) @Irek_Wd
- Zmiany na szeroką skalę w edytorze scenerii:
  - Podświetlanie obecnie zaznaczonego obiektu.
  - Poruszanie obiektami w zależności od klikniętego miejsca (lekkie muśnięcie nie powoduje, że obiekt "skacze").
  - Pędzel do malowania obiektami z puli @Kolej w Polsce
  - Jakiś interfejs z guzikami zapisz itd. wraz z informacjami "zapisano" itp.
  - Autozapis z możliwością ustawienia interwału między zapisami sygnowanymi datą i godziną w nazwie pliku @Toprus
  - Możliwość wstawiania obiektów z losowym obrotem.
  - Wstawianie includów zamiast node model.
  - Podgląd punktów końcowych zaznaczonego toru @matek123
- Zwiększenie stabilności multiplayera @Darriio100
- Inne dźwięki poruszania się po mostach/tunelach/itp.
- Naprawa dźwięku turbiny dla spal-ele @mareczek
- Rozdzielenie drzwi z wirtualnie jednych na człon do faktycznej liczby, aby urealnić ciepły guzik, a także umożliwić uruchomienie obu drzwi w np. wagonach 111Ainw @mikolzmalopolski
- Oddzielenie suwaka opadów i zachmurzenia (faktyczne opady = opady * zachmurzenie, ilość słońca = 1 - zachmurzenie, itd itp).
- Sieć trakcyjna na geometrii a nie na node::lines, bo to nie jest 2005 rok.
- Opcja losowania dźwięków przy każdym odtworzeniu, a nie raz na symulację.
- Seedowanie losowych np. syren i buczków do drzwi z tym samym ziarnem na całą jednostkę, i być może każdy egzemplarz z tym samym ziarnem (generowanym na podstawie nazwy tekstury?)

Duże projekty, które mogą okazać się zbyt ciężkie do zrobienia dla mnie w pojedynkę póki co:
- Dynamiczne generowanie krzyżownic. Coś co jest na granicy, bo jest to bardzo ciężkie do zrobienia, ale da bardzo duży krok w stronę realizmu w symulatorze.
- Dynamiczne "losowania" graficzne np. w kwestii kiwania się pojazdów czy wysokości podsypki @Balaclava
- Bardziej rozbudowane graficznie warunki pogodowe (tęcza, burza).
- Przebudowa generowania tablic kierunkowych i wbudowanie bezpośrednio w exe @mikolzmalopolski
- Przebudowa systemu obsad i układu kabin:
  - Dowolna liczba pomieszczeń na pojazd zamiast 3 - kabina A, maszynownia, kabina B.
  - Jakaś graficzna reprezentacja tego, coś na wzór Consist Monitora(?) w MSTS/Open Rails, z wyszczególnionymi pomieszczeniami, i możliwością przejścia. Plus zaznaczenie gdzie jest aktywne AI, jaka kabina jest aktywna itp. A kliknięcie na konkretne pomieszczenie może nas tam przenosić. To można zrobić na początku.
  - Możliwość ustawienia kilku pojazdów z obsadą headdriver w jednym składzie - wówczas do każdego niewybranego wchodzi AI, i działa jako popych.

Jak coś mi się jeszcze nawinie, zedytuję tego posta. Zapraszam do składania propozycji!

I tak, skończy się jak z lua
« Ostatnia zmiana: 10 Lutego 2023, 01:09:54 wysłana przez jakubg1 »

Online matek123

  • Moderator
  • Wiadomości: 6271
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2195
Odp: Pomysły na rozwój exe
« Odpowiedź #1 dnia: 27 Stycznia 2023, 23:17:25 »
Z drobiazgów, przydałoby się, żeby w trybie edytora f11 po kliknięciu na tor na końcach toru pojawiały się kulki/boxy z cyferką 1 i 2 odpowiadające punktowi początkowemu i końcowemu danego toru.
Poszukuję zdjęć na tekstury pociągów sieciowych. Szczególnie platform z pomostami.

Offline KibelAtomowy

  • ZbanowanyZbanowany
  • Wiadomości: 47
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 38
Odp: Pomysły na rozwój exe
« Odpowiedź #2 dnia: 28 Stycznia 2023, 11:25:03 »
System dynamicznie generowanych ostrzeżeń dla szlaków. Raz jedziemy i tu będzie zwolnienie, innym razem tam, a innym razem opuszczenie pantografów. Brzmi ambitnie ale byłoby zaje...ekhem fajne.

Offline Miłosz Dorsz

  • Administrator
  • Wiadomości: 1425
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 3715
Odp: Pomysły na rozwój exe
« Odpowiedź #3 dnia: 28 Stycznia 2023, 11:39:11 »
Możliwość przypisania osobnych dźwięków wewnętrznych i zewnętrznych np. dla silnika lub syreny.
Projekty skończone i potencjalnie przyszłe: KLIK

Offline Irek_Wd

  • Wiadomości: 571
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 90
Odp: Pomysły na rozwój exe
« Odpowiedź #4 dnia: 28 Stycznia 2023, 11:45:22 »
Przydałaby się animacja wycieraczek i próba powrotu do płynnej regulacji wysokości wysunięcia szyb, czy wychylenia daszków przeciwsłonecznych.

Offline HeroPie312

  • Wiadomości: 177
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 176
Odp: Pomysły na rozwój exe
« Odpowiedź #5 dnia: 28 Stycznia 2023, 16:00:28 »
Może w takim razie podkłady w 3D?

Offline pozdze

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 491
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 271
Odp: Pomysły na rozwój exe
« Odpowiedź #6 dnia: 28 Stycznia 2023, 17:37:30 »
System dynamicznie generowanych ostrzeżeń dla szlaków. Raz jedziemy i tu będzie zwolnienie, innym razem tam, a innym razem opuszczenie pantografów. Brzmi ambitnie ale byłoby zaje...ekhem fajne.
Zupełnie oderwany od rzeczywistości bajer. Jadąc daną linia maszynista ma mieć znajomość szlaku, a ty chcesz zgadywankę co za następnym łukiem nowego nas czeka.

Offline jakubg1

  • Wydział Repozytorium
  • Wiadomości: 1595
  • MaSzyna ma szynę, szyna ma MaSzynę - na kołach.
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1269
Odp: Pomysły na rozwój exe
« Odpowiedź #7 dnia: 28 Stycznia 2023, 17:51:42 »
System dynamicznie generowanych ostrzeżeń dla szlaków. Raz jedziemy i tu będzie zwolnienie, innym razem tam, a innym razem opuszczenie pantografów. Brzmi ambitnie ale byłoby zaje...ekhem fajne.
To już raczej pasowałoby do generatora scenerii. A to najpewniej nigdy nie nastąpi. Bynajmniej takie coś raczej nie w exe, a jako oddzielny program.

Może w takim razie podkłady w 3D?
Wymaga instancjonowania geometrii, a ja w silniku graficznym zmian robić nie zamierzam.
« Ostatnia zmiana: 28 Stycznia 2023, 17:57:18 wysłana przez jakubg1 »

Offline jakisrandomowynoob

  • Betatester
  • Wiadomości: 207
  • (zachodnio)niemieckie SZT <3
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 182
Odp: Pomysły na rozwój exe
« Odpowiedź #8 dnia: 28 Stycznia 2023, 19:11:39 »
  - Wstawianie includów zamiast node model.

Strasznie trudno będzie wtedy przestawić/usunąć coś w przypadku, gdyby z jakiegoś powodu nie pasowało, a już się raz zapisało i wyszło z edytora. Nieraz przy samym EC zdarzało mi się przegapić jakieś lewitujące drzewko, ustawienie tego od razu w includzie bardzo utrudniłoby jego zlokalizowanie w plikach i usunięcie. Chyba, że będzie opcja przesuwania już ustawionych obiektów. Wiem, sprawdzać przed zapisem, ale jak się robi coś wieczorami to niekoniecznie wszystkie styki w głowie chodzą poprawnie i łatwo idzie coś pominąć.
Zadziwiające jest, ile rzeczy w plikach MaSzyny można zmienić korzystając tylko z notatnika.

Offline KibelAtomowy

  • ZbanowanyZbanowany
  • Wiadomości: 47
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 38
Odp: Pomysły na rozwój exe
« Odpowiedź #9 dnia: 28 Stycznia 2023, 19:34:08 »
System dynamicznie generowanych ostrzeżeń dla szlaków. Raz jedziemy i tu będzie zwolnienie, innym razem tam, a innym razem opuszczenie pantografów. Brzmi ambitnie ale byłoby zaje...ekhem fajne.
Zupełnie oderwany od rzeczywistości bajer. Jadąc daną linia maszynista ma mieć znajomość szlaku, a ty chcesz zgadywankę co za następnym łukiem nowego nas czeka.

Miałem na myśli ostrzeżenia czasowe z R-307 wydawanego na stacjach. Nie wspomniałem - moje niedopatrzenie.

Online mareczek

  • Deweloper
  • Wiadomości: 660
    • Zobacz profil
    • Galeria Fotograficzna Mareczka
  • Otrzymane polubienia: 322
Odp: Pomysły na rozwój exe
« Odpowiedź #10 dnia: 28 Stycznia 2023, 20:10:46 »
To ja podrzucam - przywrócenie pracy turbiny dla spal-elek. Ostatnio (z pół roku temu?) ktoś popsuł i już nie naprawił.

Offline x_Zielu

  • Deweloper
  • Wiadomości: 925
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1390
Odp: Pomysły na rozwój exe
« Odpowiedź #11 dnia: 28 Stycznia 2023, 22:32:27 »
Nie wiem na ile jest to możliwe, ale pasuje do wątku więc rzucam luźno - umożliwienie wykonywania fizyki na pojazdy dwutrakcyjne, np. E6ACTad (z silnikiem dojazdowym), czy też przyszłościowo hybryda. Ale mówię, nie wiem na ile to realne.
Taurusy, to jest przyszłość. Chociaż teraz to i inne pojazdy Siemensa :3
Aktualne projekty: Link

Offline jakubg1

  • Wydział Repozytorium
  • Wiadomości: 1595
  • MaSzyna ma szynę, szyna ma MaSzynę - na kołach.
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1269
Odp: Pomysły na rozwój exe
« Odpowiedź #12 dnia: 28 Stycznia 2023, 23:43:27 »
  - Wstawianie includów zamiast node model.

Strasznie trudno będzie wtedy przestawić/usunąć coś w przypadku, gdyby z jakiegoś powodu nie pasowało, a już się raz zapisało i wyszło z edytora. Nieraz przy samym EC zdarzało mi się przegapić jakieś lewitujące drzewko, ustawienie tego od razu w includzie bardzo utrudniłoby jego zlokalizowanie w plikach i usunięcie. Chyba, że będzie opcja przesuwania już ustawionych obiektów. Wiem, sprawdzać przed zapisem, ale jak się robi coś wieczorami to niekoniecznie wszystkie styki w głowie chodzą poprawnie i łatwo idzie coś pominąć.
To będzie do rozgryzienia. Include includowi nie równy i różne rzeczy mogą wymagać różnego traktowania. Myślałem nad grupowaniem obiektów tak jak chociażby w (ekhem ekhem) TD2. Ale w założeniu zawartość plików *.inc jest stała, więc po prostu przesuwałoby się całe includy. Ale żeby nie pogrupowało całej roślinności na scenerii razem (bo plik scenerii sam w sobie zawiera includy do poszczególnych elementów), można filtrować po rozszerzeniu. Najwyżej się dostosuje rozszerzenia jeżeli któraś sceneria ma elementy "wirtualne foldery" w pliku inc.

Nie wiem na ile jest to możliwe, ale pasuje do wątku więc rzucam luźno - umożliwienie wykonywania fizyki na pojazdy dwutrakcyjne, np. E6ACTad (z silnikiem dojazdowym), czy też przyszłościowo hybryda. Ale mówię, nie wiem na ile to realne.
Myślę, że youBy będzie umiał to ogarnąć - zna się na fizyce i póki jeszcze coś tam skrobie co jakiś czas, jest na to szansa.
« Ostatnia zmiana: 28 Stycznia 2023, 23:48:26 wysłana przez jakubg1 »

Offline Toprus

  • Deweloper
  • Wiadomości: 235
  • peprus
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 618
Odp: Pomysły na rozwój exe
« Odpowiedź #13 dnia: 29 Stycznia 2023, 08:42:44 »
Możliwość opcji autozapisu do edytora F11, najfajniej by było gdyby dało się samemu ustawić interwał między zapisami, a pliki wypluwane z autozapisu albo były oddzielne do tych, które sami tworzymy ctrl+shift+f11, albo aby wszystkie pliki (i te eksportowane przez nas i przez autozapis) miały oddzielne nazwy i się nie nadpisywały, niech będą nawet oznaczane datą stworzenia pliku.
"Jestem ToPrusem i nic co pruskie nie jest mi obce." - Terencjusz

Obiekty statyczne i dekoracje dla scenerii <3

Offline kawup

  • Deweloper
  • Wiadomości: 529
  • Jestem kryptogotkom
    • Zobacz profil
    • pornhub.com
  • Otrzymane polubienia: 857
Odp: Pomysły na rozwój exe
« Odpowiedź #14 dnia: 29 Stycznia 2023, 12:23:05 »
Najważniejsza opcją edytora powinien byc pędzel do malowania trawki i drzew, że można ustawić sobie rozmiar pędzla i gęstość trawy/drzew
on se klepie modele za darmo dla pana od toruw, a jak nie klepie modeluw to kradnie co popadnie
Zbieram na bułke dej pan złocisza

Offline M79r

  • Wiadomości: 211
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 208
Odp: Pomysły na rozwój exe
« Odpowiedź #15 dnia: 29 Stycznia 2023, 18:08:08 »
Nie wiem ja sie tam nie znam na exe, ale fajną opcją była by możliwość łatwego dodawania trakcji do torów na podstawie jak dziś np. Co klikniesz drzewko i je masz. Dodał bym jeszcze sposób ubierania sie w różnych okresach roku. Bo np latem ktoś na scenerii w kurtce jest. A zimą w krótkich gaciach i podkoszulku. Ale to tak jak mówie, ja sie tam nie znam.

Offline jakubg1

  • Wydział Repozytorium
  • Wiadomości: 1595
  • MaSzyna ma szynę, szyna ma MaSzynę - na kołach.
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1269
Odp: Pomysły na rozwój exe
« Odpowiedź #16 dnia: 29 Stycznia 2023, 19:32:33 »
Jeśli chodzi o ubiór to po prostu nie ma kto ubrać ludzi w zimowe ubranka i dorobić maty. Żadne zmiany w exe nie są potrzebne, tylko trzeba zagonić jakiegoś jelenia co umie w blenderka i być może malarza substancji.
A co do sieci trakcyjnej, Jan coś tam robi, więc na razie nie wiem. Pewnie będą jakieś wpisy do nodebanku kiedyś tam.

Offline JAN21

  • Deweloper
  • Wiadomości: 514
  • Tory se robie se
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1533
Odp: Pomysły na rozwój exe
« Odpowiedź #17 dnia: 29 Stycznia 2023, 19:40:12 »
Powodzenia w sieciowaniu przez edytor w exe... Do tego są/będą odpowiednie narzędzia dzięki którym zrobi się to zgodnie ze sztuką, a nie na szybko i byle jak.
Dobrowolne wsparcie: Tipply

Online matek123

  • Moderator
  • Wiadomości: 6271
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2195
Odp: Pomysły na rozwój exe
« Odpowiedź #18 dnia: 29 Stycznia 2023, 22:38:14 »
Jeśli chodzi o ubiór to po prostu nie ma kto ubrać ludzi w zimowe ubranka i dorobić maty. Żadne zmiany w exe nie są potrzebne, tylko trzeba zagonić jakiegoś jelenia co umie w blenderka i być może malarza substancji.
Rozumiem, że po prostu połowa układu by była na ciuchy letnie, a druga na zimowe? Jeżeli tak, to co proponujesz to bardzo mocna proteza i marnotrawstwo miejsca na teksturach.  Ja kiedyś proponowałem możliwość definiowania submodelom sezonowości. Wspominałem o tym pod kątem osłon metalowych/brezentowych na pojazdy w zimę, ale przy ludzikach też by się to sprawdziło.

  - Możliwość zaznaczania torów @matek123
To już się da robić i zwraca nazwę toru, tylko chciałbym, żeby była informacja przestrzenna o kierunkowości toru. :)
« Ostatnia zmiana: 29 Stycznia 2023, 22:45:26 wysłana przez matek123 »
Poszukuję zdjęć na tekstury pociągów sieciowych. Szczególnie platform z pomostami.

Offline Joachimowicz

  • ZbanowanyZbanowany
  • Wiadomości: 1701
  • Nazywam się N'Avoie
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1950
Odp: Pomysły na rozwój exe
« Odpowiedź #19 dnia: 29 Stycznia 2023, 22:51:58 »
Rozumiem, że po prostu połowa układu by była na ciuchy letnie, a druga na zimowe? Jeżeli tak, to co proponujesz to bardzo mocna proteza i marnotrawstwo miejsca na teksturach.  Ja kiedyś proponowałem możliwość definiowania submodelom sezonowości. Wspominałem o tym pod kątem osłon metalowych/brezentowych na pojazdy w zimę, ale przy ludzikach też by się to sprawdziło.
Dorobić maty i zdefiniować, która tekstura ma się ładować przy jakiej porze roku.
« Ostatnia zmiana: 29 Stycznia 2023, 23:02:42 wysłana przez Joachimowicz »
| Z maszyną od 20 Kwietnia 2010! |

Offline Balaclava

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 938
  • vel. krzysiuup
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 730
Odp: Pomysły na rozwój exe
« Odpowiedź #20 dnia: 30 Stycznia 2023, 13:41:54 »
Losowe przemieszczenie wierzchołków dolnej podstawy trapezu podsypki na całej długości toru, żeby tłuczeń nie leżał jak od linijki.
Dokumentacja dla przyszłych pokoleń deweloperów:
MaSzynowa Wiki
Narzędzia deweloperskie - Blender

Offline mikolzmalopolski

  • Wiadomości: 3
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 4
Odp: Pomysły na rozwój exe
« Odpowiedź #21 dnia: 30 Stycznia 2023, 13:44:24 »
Jeśli to możliwe dodać pojedynczo otwierane drzwi w wagonach i ezt oraz dodać animowane tablice kierunkowe.
« Ostatnia zmiana: 30 Stycznia 2023, 16:07:00 wysłana przez Miłosz Dorsz »

Offline jakubg1

  • Wydział Repozytorium
  • Wiadomości: 1595
  • MaSzyna ma szynę, szyna ma MaSzynę - na kołach.
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1269
Odp: Pomysły na rozwój exe
« Odpowiedź #22 dnia: 30 Stycznia 2023, 14:55:31 »
Pojedynczo otwierane drzwi dodałem do listy, ale jeśli chodzi o animowane tablice kierunkowe wymagałoby to przebudowania całego systemu tablic kierunkowych.
A przyczyny to między innymi:
- fakt, że tablice są generowane w Pythonie, który nie najlepiej radzi sobie z optymalizacją, szczególnie w archaicznej wersji drugiej,
- tablice obecnie mają generowany bloom, co zajmuje kilka sekund na wyrenderowanie jednej tablicy.

Pomysł słuszny, ale niestety implementacja póki co delikatnie mówiąc ssie. Mam pomysł na naprawienie tych błędów, ale nie wiem, kiedy i czy uda mi się to zrobić. Jest to dość skomplikowane.
No i na pewno nie zostanie to wdrożone wcześniej niż dynamiczny bloom.
« Ostatnia zmiana: 30 Stycznia 2023, 15:01:23 wysłana przez jakubg1 »

Offline Guliwer1216

  • Wiadomości: 17
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 20
Odp: Pomysły na rozwój exe
« Odpowiedź #23 dnia: 30 Stycznia 2023, 16:49:48 »
Fajnie byłoby zaobserwować zadymki śnieżne ponieważ bardzo tego w maszynie brakuje.

Offline jakubg1

  • Wydział Repozytorium
  • Wiadomości: 1595
  • MaSzyna ma szynę, szyna ma MaSzynę - na kołach.
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1269
Odp: Pomysły na rozwój exe
« Odpowiedź #24 dnia: 30 Stycznia 2023, 17:35:18 »
Od razu zaznaczam, że strony stricte renderera nie chcę tykać - żadne nowe algorytmy renderowania, generowanie kropel na szybie czy inne graficzne wodotryski to stanowczo za dużo czytania dla mnie i nie chcę tego implementować

Offline Darriio100

  • Wiadomości: 24
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 14
Odp: Pomysły na rozwój exe
« Odpowiedź #25 dnia: 30 Stycznia 2023, 18:54:42 »
Rozwinąć multiplayer, wszędzie w symmulatorach jest tylko nie w MaSZynie.

Offline robert357

  • Wiadomości: 195
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 216
Odp: Pomysły na rozwój exe
« Odpowiedź #26 dnia: 30 Stycznia 2023, 18:58:41 »
Jak obstawiam limit świateł dynamicznych też podchodzi pod renderer?

Co do automatycznego rozwieszania drutów, to czy taki system nie ułatwiłby roboty w jakikolwiek sposób, chociażby na długich odcinkach?

Online matek123

  • Moderator
  • Wiadomości: 6271
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2195
Odp: Pomysły na rozwój exe
« Odpowiedź #27 dnia: 30 Stycznia 2023, 19:05:40 »
Rozwinąć multiplayer, wszędzie w symmulatorach jest tylko nie w MaSZynie.
Jest mało stabilna opcja pojeżdżenia ze znajomymi w trybie p2p. Multiplayera z serwerem nie przewidujemy.
Poszukuję zdjęć na tekstury pociągów sieciowych. Szczególnie platform z pomostami.

Offline jakubg1

  • Wydział Repozytorium
  • Wiadomości: 1595
  • MaSzyna ma szynę, szyna ma MaSzynę - na kołach.
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1269
Odp: Pomysły na rozwój exe
« Odpowiedź #28 dnia: 30 Stycznia 2023, 19:10:05 »
Rozwinąć multiplayer, wszędzie w symmulatorach jest tylko nie w MaSZynie.
W Trainzie też nie ma hehe
Zwiększenie stabilności multiplayera jest w planach.
« Ostatnia zmiana: 30 Stycznia 2023, 19:45:45 wysłana przez jakubg1 »

Offline JAN21

  • Deweloper
  • Wiadomości: 514
  • Tory se robie se
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1533
Odp: Pomysły na rozwój exe
« Odpowiedź #29 dnia: 30 Stycznia 2023, 19:23:47 »
Jak obstawiam limit świateł dynamicznych też podchodzi pod renderer?
Podobno da się ten limit zdjąć, ale przy obecnym renderze to się zemści ekstremalnie na wydajności.
Cytuj
Co do automatycznego rozwieszania drutów, to czy taki system nie ułatwiłby roboty w jakikolwiek sposób, chociażby na długich odcinkach?
Można pomyśleć nad automatycznym rozwieszaniem drutów po implementacji "typów sieci", gdy do narysowania druta będą potrzebne tylko współrzędne "łapek" trzymających kabelki, a reszta będzie określana w pliku definiującym typ sieci trakcyjnej.
Dobrowolne wsparcie: Tipply