Autor Wątek:  Błędna kolejność renderowania  (Przeczytany 1725 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Online szogun

  • Wiadomości: 5627
  • Nie matura a chęć szczera zrobi z Ciebie oficera!
    • Zobacz profil
    • szogun Studio
  • Otrzymane polubienia: 552
Błędna kolejność renderowania
« dnia: 13 Stycznia 2023, 20:57:47 »
Czy ktoś kto zajmował się warstwą wizualną poczuje się w końcu do naprawy elementarnego błędu związanego z sortowaniem wyświetlania, który istnieje już dłuższą chwilę? Mianowicie chodzi o przenikanie flar semaforów przez nieprzezroczyste elementy kabiny. Dochodzi do tego temat et22_v3 gdzie przy tworzeniu starałem się w miarę realnie i wydajnie odtworzyć reflektory halogenowe tak aby nie były tylko plackiem. Mimo przepatrzenia modelu i tekstur nie tylko przeze mnie, nie widać tam źródła problemu, a nieprzezroczyste submodele znikają. Wiem że tworzenie pochodnych płatnych projektów jest absorbujące, ale taka postawa względem kodu maszyny skazuje ją na powolną śmierć.
Skoro kot robi MIAU czyli miauczy, to dlaczego pies szczeka a nie hauka?
Informacje o trwających pracach -> facebook.com/szogunstudio

Online matek123

  • Moderator
  • Wiadomości: 6056
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2043
Odp: Błędna kolejność renderowania
« Odpowiedź #1 dnia: 13 Stycznia 2023, 23:10:24 »
Znikające halogeny w byku naprawiłem. W weekend wrzucę poprawkę. Albo same, albo z załatanymi szparami przy oprawkach.


Podziękowania dla Miłosza za naprowadzenie. Zapalone reflektory brały teksturę z częściowo przeźroczystego miejsca, mają w t3d opacity dla nieprzeźroczystych, dlatego nie były wyświetlane (tak jak szyby w oknach nie są). Poprawka do testu w beta.
« Ostatnia zmiana: 14 Stycznia 2023, 21:18:02 wysłana przez matek123 »
Poszukuję zdjęć na tekstury pociągów sieciowych. Szczególnie platform z pomostami.