- Symulator MaSzyna -

Symulator EU07 (i nie tylko) => Bieżące Symulatorowe => Wątek zaczęty przez: szogun w 13 Stycznia 2023, 20:57:47

Tytuł: Błędna kolejność renderowania
Wiadomość wysłana przez: szogun w 13 Stycznia 2023, 20:57:47
Czy ktoś kto zajmował się warstwą wizualną poczuje się w końcu do naprawy elementarnego błędu związanego z sortowaniem wyświetlania, który istnieje już dłuższą chwilę? Mianowicie chodzi o przenikanie flar semaforów przez nieprzezroczyste elementy kabiny. Dochodzi do tego temat et22_v3 gdzie przy tworzeniu starałem się w miarę realnie i wydajnie odtworzyć reflektory halogenowe tak aby nie były tylko plackiem. Mimo przepatrzenia modelu i tekstur nie tylko przeze mnie, nie widać tam źródła problemu, a nieprzezroczyste submodele znikają. Wiem że tworzenie pochodnych płatnych projektów jest absorbujące, ale taka postawa względem kodu maszyny skazuje ją na powolną śmierć.
Tytuł: Odp: Błędna kolejność renderowania
Wiadomość wysłana przez: matek123 w 13 Stycznia 2023, 23:10:24
Znikające halogeny w byku naprawiłem. W weekend wrzucę poprawkę. Albo same, albo z załatanymi szparami przy oprawkach.


Podziękowania dla Miłosza za naprowadzenie. Zapalone reflektory brały teksturę z częściowo przeźroczystego miejsca, mają w t3d opacity dla nieprzeźroczystych, dlatego nie były wyświetlane (tak jak szyby w oknach nie są). Poprawka do testu w beta.