⇕
Symulator Pojazdów Szynowych MaSzyna
Witamy,
Gość
.
Zaloguj się
lub
zarejestruj
.
1 Godzina
1 Dzień
1 Tydzień
1 Miesiąc
Zawsze
Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Strona Główna Forum
Pomoc
Szukaj
Zaloguj się
Rejestracja
- Symulator MaSzyna -
»
Symulator EU07 (i nie tylko)
»
Na warsztacie
»
Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« poprzedni
następny »
Drukuj
Strony:
1
...
126
127
[
128
]
Do dołu
Autor
Wątek: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym (Przeczytany 1373571 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
mk1991
Deweloper
Wiadomości: 678
Niech żyje EU43!
Otrzymane polubienia: 287
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
«
Odpowiedź #3810 dnia:
10 Listopada 2022, 22:38:51 »
Myślę, że potrzebne były by jakieś hash tagi, dot pojazdów, takie jakie można by wsadzić w textures, albo inny wspólny plik dla konkretnego typu pojazdu jak EU07 czy wspomniana wcześniej SM42 z podziałem na 6D i 6dg i tak dalej.
Zapisane
Prawda jest okruchem lodu.
Joachimowicz
Zbanowany
Wiadomości: 1701
Nazywam się N'Avoie
Otrzymane polubienia: 1951
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
«
Odpowiedź #3811 dnia:
11 Listopada 2022, 22:19:27 »
Jadąc jednostką pomocnik pokazuje aby wrzucić kierunek do przodu, ale tylko na pierwszą pozycję. Urządziłem wyścig na TD i ustawiając kierunek na drugą pozycję, mam wrażenie że nie miałem problemu dogonić jednostkę sterowaną przez AI. To by mogło oznaczać, że AI jednostkach wykorzystuje tylko część mocy tego potwora.
Zapisane
| Z maszyną od 20 Kwietnia 2010! |
mac310
Zasłużony dla Symulatora
Wiadomości: 524
Otrzymane polubienia: 73
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
«
Odpowiedź #3812 dnia:
15 Listopada 2022, 16:32:43 »
Widzę, że 5. listopada zostały zmergowane nowe funkcje do gałęzi sim u Milka i exe można sobie ściągnąć. W tym samym dniu została wydana aktualizacja 22.11, która ma chyba nadal to samo exe, jakie było w wydaniu sierpniowym. Czy nowe exe z dodanymi funkcjonalnościami pod uart będzie w jakimś oficjalnym wydaniu?
Zapisane
Historia budowy pulpitu
lokomotywy serii EU07.
EP08_015
Zasłużony dla Symulatora
Wiadomości: 4386
Otrzymane polubienia: 329
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
«
Odpowiedź #3813 dnia:
28 Listopada 2022, 09:58:24 »
Niebardzo wiem w ktorym temacie o tym napisac ale mam kilka pytan odnosnie exe z ostatniej pc.
1. Dlaczego niektore elementy scenerii w trybie pelnym swieca na rozowo a w trybie legacy jest ok np krawedzie drog na l53 noc.
2. Czemu swiatla w trybie pelnym oswietlaja tak wasko a na legacy ta smuga jest szersza i zasieg swiatel wydaje sie byc dalszy.
3. Dlaczego cienie w trybie pelnym sa prawie niewidoczne a w trybie legacy sa wyrazniejsze. Dotyczy wszystkich cieni i tych zewnetrznych i tych wewnatrz kabiny.
4. W wielu przypadkach wydaje sie ze podsypka na torach jest blyszczaca gdyz odbijaja sie od niej swiatla niektorych lamp i swiatla semaforow. W trybie legacy najbardziej to widac a w trybie pelnym mniej.
«
Ostatnia zmiana: 28 Listopada 2022, 10:04:10 wysłana przez EP08_015
»
Zapisane
Koniec tworczosci unoffowej i prywatnej.
http://chomikuj.pl/EP08-015
JAN21
Deweloper
Wiadomości: 515
Tory se robie se
Otrzymane polubienia: 1535
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
«
Odpowiedź #3814 dnia:
28 Listopada 2022, 10:19:17 »
Do 1 i 4: Poprawka od @turbokibla na maty była pobierana?
https://eu07.pl/forum/index.php/topic,34954.msg561882.html#msg561882
Zapisane
Dobrowolne wsparcie:
Tipply
EP08_015
Zasłużony dla Symulatora
Wiadomości: 4386
Otrzymane polubienia: 329
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
«
Odpowiedź #3815 dnia:
28 Listopada 2022, 14:48:58 »
Wlasnie ja pobralem. Ale cienie dalej sa bardzo blade.
Zapisane
Koniec tworczosci unoffowej i prywatnej.
http://chomikuj.pl/EP08-015
Marcin E2rD
Wiadomości: 63
Otrzymane polubienia: 9
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
«
Odpowiedź #3816 dnia:
28 Listopada 2022, 23:01:37 »
Bo ta poprawka nie dotyczy cieni.
Jak chcesz poeksperymentować z cieniami, to ściągnij sobie shader który youby jakiś czas temu opublikował.
Zapisane
EP08_015
Zasłużony dla Symulatora
Wiadomości: 4386
Otrzymane polubienia: 329
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
«
Odpowiedź #3817 dnia:
29 Listopada 2022, 17:41:01 »
Moglbys przypomniec linka?
Zapisane
Koniec tworczosci unoffowej i prywatnej.
http://chomikuj.pl/EP08-015
Bachus_MK
Wiadomości: 44
Otrzymane polubienia: 11
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
«
Odpowiedź #3818 dnia:
29 Listopada 2022, 21:43:19 »
https://eu07.pl/forum/index.php/topic,34492.msg555636.html#msg555636
- Jest to link do tematu, w którym znajduje się ostatnia udostępniona i poprawiona wersja shadera autorstwa @youBy. Natomiast z pierwszej wiadomości ww. tematu można pobrać wersję wcześniejszą. Dla zapoznania sugeruję przeczytać cały wątek. ;)
Pozdrawiam
Zapisane
EP08_015
Zasłużony dla Symulatora
Wiadomości: 4386
Otrzymane polubienia: 329
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
«
Odpowiedź #3819 dnia:
30 Listopada 2022, 12:49:07 »
A ze swiatlami nieda sie nic zrobic? Moim zdaniem smuga jest za waska i za ktotka. W rzeczywistosci swiatla swieca szerzej i dalej. Obecnie jak sie jedzie po niewlasciwym to nie widac wskaznikow po lewej stronie.
«
Ostatnia zmiana: 30 Listopada 2022, 12:50:33 wysłana przez EP08_015
»
Zapisane
479
i
JAN21
lubią to
Koniec tworczosci unoffowej i prywatnej.
http://chomikuj.pl/EP08-015
matek123
Moderator
Wiadomości: 6281
Otrzymane polubienia: 2203
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
«
Odpowiedź #3820 dnia:
30 Listopada 2022, 18:33:11 »
Smugę można sobie zmodyfikować. Należy sobie wyłączyć alfę a później każdy kanał (czerwony, zielony, niebieski) edytować osobno - każdy kanał odpowiada za smugę danego światła.
Zapisane
Poszukuję zdjęć na tekstury pociągów sieciowych. Szczególnie platform z pomostami.
Joachimowicz
Zbanowany
Wiadomości: 1701
Nazywam się N'Avoie
Otrzymane polubienia: 1951
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
«
Odpowiedź #3821 dnia:
02 Grudnia 2022, 17:24:43 »
Przydałoby się opcję prostego modyfikowania barwy światła, ze względu na różne typy lamp montowane w lokomotywach. Nie wszystkie mają tak ciepłą barwę.
Zapisane
| Z maszyną od 20 Kwietnia 2010! |
Drukuj
Strony:
1
...
126
127
[
128
]
Do góry
« poprzedni
następny »
- Symulator MaSzyna -
»
Symulator EU07 (i nie tylko)
»
Na warsztacie
»
Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym