Autor Wątek:  [HIT] Bieszczady/Galicja WIP - do pobrania  (Przeczytany 56054 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Offline Toprus

  • Deweloper
  • Wiadomości: 229
  • peprus
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 607
Odp: [HIT] Bieszczady/Galicja WIP - do pobrania
« Odpowiedź #120 dnia: 22 Stycznia 2024, 17:04:13 »
Jakiego trybu renderowania używasz? Ewentualnie jakie inne ustawienia masz?
"Jestem ToPrusem i nic co pruskie nie jest mi obce." - Terencjusz

Obiekty statyczne i dekoracje dla scenerii <3

Offline Maciek B

  • Wiadomości: 13
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 5
Odp: [HIT] Bieszczady/Galicja WIP - do pobrania
« Odpowiedź #121 dnia: 22 Stycznia 2024, 18:18:25 »
Ustawienia prawie najwyższe, tryb renderowania pełny.

Offline JAN21

  • Deweloper
  • Wiadomości: 493
  • Tory se robie se
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1447
Odp: [HIT] Bieszczady/Galicja WIP - do pobrania
« Odpowiedź #122 dnia: 23 Stycznia 2024, 12:07:11 »
Jakiś log czy coś się pojawia? Shadery i dodatkowe efekty shaderów masz włączone?
Dobrowolne wsparcie: Tipply

Offline Maciek B

  • Wiadomości: 13
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 5
Odp: [HIT] Bieszczady/Galicja WIP - do pobrania
« Odpowiedź #123 dnia: 23 Stycznia 2024, 12:56:21 »
Nie ma loga. Jakie shadery?

Offline Malina

  • ZbanowanyZbanowany
  • Wiadomości: 52
  • ͡º ͜ʖ͡º
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 60
Odp: [HIT] Bieszczady/Galicja WIP - do pobrania
« Odpowiedź #124 dnia: 23 Stycznia 2024, 14:32:12 »
W Starterze musisz kliknąć: Ustawienia > Dźwięk | Fizyka i wybrać Zapisuj przebieg symulacji, następnie ponownie spróbuj uruchomić scenariusz, a na końcu załącz plik log.txt w załączniku.
Ja to mogę powiedzieć coś na ten temat, że po prostu ja na ten temat nic za bardzo nie mogę powiedzieć ugułem.

Offline Maciek B

  • Wiadomości: 13
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 5
Odp: [HIT] Bieszczady/Galicja WIP - do pobrania
« Odpowiedź #125 dnia: 23 Stycznia 2024, 14:44:15 »
Wyłączyłem opcję "Cienie (shadery)". Załączam log.

Starting MaSzyna rail vehicle simulator (release: EU07 (cmake), (unknown) (committed at 2023-01-13T20:46:35Z))
For online documentation and additional files refer to: http://eu07.pl
Authors: Marcin_EU, McZapkie, ABu, Winger, Tolaris, nbmx, OLO_EU, Bart, Quark-t, ShaXbee, Oli_EU, youBy, KURS90, Ra, hunter, szociu, Stele, Q, firleju and others
// settings
sceneryfile $galicja_poludnie.scn
humanctrlvehicle sp42-260_2
fieldofview 45
width 2560
height 1440
targetfps 0
basedrawrange 2500
fullscreen yes
fullscreenwindowed yes
vsync no
freefly no
wireframe no
debugmode no
soundenabled yes
sound.volume 1.5
sound.volume.radio 0.6
sound.volume.vehicle 1
sound.volume.positional 1
sound.volume.ambient 1
physicslog yes
fullphysics yes
debuglog 3
multiplelogs no
logs.filter 0
mousescale 1.5 0.5
mousecontrol yes
enabletraction yes
loadtraction yes
friction 1
livetraction yes
skyenabled 1
defaultext .tga
newaircouplers yes
anisotropicfiltering 16
usevbo yes
feedbackmode 2
feedbackport 888
multiplayer 0
isolatedtrainnumber no
maxtexturesize 8192
maxcabtexturesize 4096
movelight 23
dynamiclights 7
scenario.time.offset 0
scenario.time.current no
scenario.weather.temperature 15
ai.trainman no
scalespeculars yes
gfxrenderer default
shadows yes
shadowtune 8192 0 300 0
gfx.shadows.cab.range 30
gfx.smoke yes
gfx.smoke.fidelity 4
smoothtraction yes
splinefidelity 4
rendercab yes
createswitchtrackbeds yes
gfx.resource.sweep no
gfx.resource.move no
gfx.reflections.framerate 60
gfx.reflections.fidelity 2
timespeed 1
multisampling 3
latitude 52
convertmodels 0
file.binary.terrain yes
inactivepause no
slowmotion -1
hideconsole no
rollfix yes
fpsaverage 0
fpsdeviation 5
calibrate5din 0 0 0 0 0 0 0
calibrate5din 1 0 0 0 0 0 0
calibrate5din 2 0 0 0 0 0 0
calibrate5din 3 0 0 0 0 0 0
calibrate5din 4 0 0 0 0 0 0
calibrate5din 5 0 0 0 0 0 0
calibrate5dout 0 0 1 0 0 0 0
calibrate5dout 1 0 1 0 0 0 0
calibrate5dout 2 0 1 0 0 0 0
calibrate5dout 3 0 1 0 0 0 0
calibrate5dout 4 0 1 0 0 0 0
calibrate5dout 5 0 1 0 0 0 0
calibrateoutmaxvalues 0 0 0 0 0 0 0
calibrateoutdebuginfo -1
pwm 0 0
pwm 1 1
pwm 2 2
pwm 3 3
pwm 4 4
pwm 5 5
pwm 6 6
brakestep 1
joinduplicatedevents no
hiddenevents 1
pause yes
lang pl
python.updatetime 200
uitextcolor 255 255 255
ui.bg.opacity 0.65
input.gamepad yes
uarttune 0 65535 0 65535 10 65535 10 65535 10 65535 10 10 100000 65535 10000 65535 150 65535
uarttachoscale 1
uartfeature 1 1 1 1
uartdebug no
extcam.res 800 600
compresstex yes
gfx.framebuffer.width -1
gfx.framebuffer.height -1
gfx.shadowmap.enabled no
randomseed 0
gfx.envmap.enabled yes
gfx.postfx.motionblur.enabled no
gfx.postfx.motionblur.shutter 0.01
gfx.postfx.chromaticaberration.enabled no
gfx.skiprendering no
gfx.skippipeline no
gfx.extraeffects yes
gfx.shadergamma no
gfx.shadow.angle.min -0.2
gfx.shadow.rank.cutoff 3
python.enabled yes
python.threadedupload yes
python.uploadmain yes
python.mipmaps yes

// startup
available monitors:
Generic_PnP_Monitor:0,0
Bad init: failed to create glfw window

Offline Malina

  • ZbanowanyZbanowany
  • Wiadomości: 52
  • ͡º ͜ʖ͡º
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 60
Odp: [HIT] Bieszczady/Galicja WIP - do pobrania
« Odpowiedź #126 dnia: 23 Stycznia 2024, 18:06:56 »
Symulację wywala Ci w momencie:

startup
available monitors:
Generic_PnP_Monitor:0,0
Bad init: failed to create glfw window

Spróbuj w ustawieniach startera w ogólnych zaznaczyć tryb pełnoekranowy, a w grafice automatyczną rozdzielczość. Kombinowałeś coś z rozdzielczością bufora?
Ja to mogę powiedzieć coś na ten temat, że po prostu ja na ten temat nic za bardzo nie mogę powiedzieć ugułem.

Offline Maciek B

  • Wiadomości: 13
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 5
Odp: [HIT] Bieszczady/Galicja WIP - do pobrania
« Odpowiedź #127 dnia: 23 Stycznia 2024, 18:09:16 »
Nie. Przed instalacją Bieszczad, na tych samych ustawieniach, wszystko działało normalnie.
Tryb pełnoekranowy jest zaznaczony.
« Ostatnia zmiana: 23 Stycznia 2024, 18:11:14 wysłana przez Maciek B »

Offline Toprus

  • Deweloper
  • Wiadomości: 229
  • peprus
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 607
Odp: [HIT] Bieszczady/Galicja WIP - do pobrania
« Odpowiedź #128 dnia: 27 Stycznia 2024, 07:17:18 »
Siemka!

Zapraszamy do pobrania najnowszej wersji naszej scenerii. Zobaczycie w niej między innymi:
-ulepszone dekoracje na linii kolejowej 107 (Zagórz - Łupków), doszło tutaj więcej modeli domków oraz niektóre detale takie jak słupy energetyczne czy drogi. Linia posiada też od tej aktualizacji perony na każdym przystanku.
-uzupełnione dekoracje na kawałku linii 108 między Jasłem i Zagórzem. Większość tej części trasy jest tem samem wyposażona w drzewka, krzewy, trawki, drogi, pola, domki i wszystko, czego sobie dusza zapragnie. Zapraszamy więc do przejechania się tym rzadziej uczęszczanym kawałkiem scenerii.
-ulepszone dekoracje na linii kolejowej 96 (na odcinku Nowy Sącz - Stróże). Doszły tutaj, podobnie jak w pozostałych przypadkach, pola, budynki, detale i część dróg.

Chcieliśmy też ogłosić, że do naszego skromnego zespołu dekoratorów doszedł DominiczekTS2009, który jest odpowiedzialny za dużą część roboty na linii 107.

Paczka do pobrania tutaj: https://eu07.pl/userfiles/21553/galicja-r7.rar (podmienić pliki)
« Ostatnia zmiana: 28 Stycznia 2024, 13:44:10 wysłana przez Toprus »
"Jestem ToPrusem i nic co pruskie nie jest mi obce." - Terencjusz

Obiekty statyczne i dekoracje dla scenerii <3

Offline ST44-003

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2959
  • EU07-001
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 320
Odp: [HIT] Bieszczady/Galicja WIP - do pobrania
« Odpowiedź #129 dnia: 27 Stycznia 2024, 11:00:02 »
Chciałbym z tego miejsca podpytać o plany na linię 104 i łączenie waszego projektu z Zakopianką @Celu. Mając na względzie zamkniecie tematu Zakopianki, co dalej?

Offline Toprus

  • Deweloper
  • Wiadomości: 229
  • peprus
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 607
Odp: [HIT] Bieszczady/Galicja WIP - do pobrania
« Odpowiedź #130 dnia: 27 Stycznia 2024, 11:04:38 »
Linia 104 jest teoretycznie na etapie dekorowania. Mamy zrobione otoczenie przy kilku stacjach (możesz sobie zresztą sam zobaczyć, bo wszystko jest zawarte w paczce) i roślinność jakoś na 1/3 - 1/2 całej trasy.

Poza tym to teren leży, są semafory, a całość jest całkowicie przejezdna (już chyba od roku). Skupialiśmy się teraz jedynie na doszlifowaniu dekoracji do Łupkowa i Jasła, a potem zelektryfikowanym kawałku linii 108. Linia 104 od początku miała być ostatnim kawałkiem i zwieńczeniem całego projektu.
"Jestem ToPrusem i nic co pruskie nie jest mi obce." - Terencjusz

Obiekty statyczne i dekoracje dla scenerii <3

Offline ST44-003

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2959
  • EU07-001
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 320
Odp: [HIT] Bieszczady/Galicja WIP - do pobrania
« Odpowiedź #131 dnia: 27 Stycznia 2024, 11:58:13 »
Coś nie tak na bramkach. Ostatnio działały prawidłowo.

Offline JAN21

  • Deweloper
  • Wiadomości: 493
  • Tory se robie se
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1447
Odp: [HIT] Bieszczady/Galicja WIP - do pobrania
« Odpowiedź #132 dnia: 27 Stycznia 2024, 12:04:41 »
A z dobrego exeka odpalane? Na zwisach są te same tekstury co na słupach stalowych.
Dobrowolne wsparcie: Tipply

Offline ST44-003

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2959
  • EU07-001
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 320
Odp: [HIT] Bieszczady/Galicja WIP - do pobrania
« Odpowiedź #133 dnia: 27 Stycznia 2024, 12:10:59 »
A, warte sprawdzenia, bo chyba mam automat na "eu07.exe" ustawione.
W międzyczasie "zrobiłem drona" z Sącza do Chabówki i dalej. Czy układ torowy i teren jest ten sam od Chabówki do Suchej Beskidzkiej co u @Celu?
Bo jeśli tak, czapki z głów. Po obejrzeniu Limanowej i Kasiny... zbieram szczękę.

Offline Toprus

  • Deweloper
  • Wiadomości: 229
  • peprus
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 607
Odp: [HIT] Bieszczady/Galicja WIP - do pobrania
« Odpowiedź #134 dnia: 27 Stycznia 2024, 12:14:42 »
Tak, projekty są podłączone, więc całość od Chabówki na Zakopiec i Suchą jest Celusiowa.
"Jestem ToPrusem i nic co pruskie nie jest mi obce." - Terencjusz

Obiekty statyczne i dekoracje dla scenerii <3

Offline smieszek445

  • Wiadomości: 19
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 5
Odp: [HIT] Bieszczady/Galicja WIP - do pobrania
« Odpowiedź #135 dnia: 27 Stycznia 2024, 12:31:29 »
A, warte sprawdzenia, bo chyba mam automat na "eu07.exe" ustawione.
W międzyczasie "zrobiłem drona" z Sącza do Chabówki i dalej. Czy układ torowy i teren jest ten sam od Chabówki do Suchej Beskidzkiej co u @Celu?
Bo jeśli tak, czapki z głów. Po obejrzeniu Limanowej i Kasiny... zbieram szczękę.
A na jakie exe ustawić ? żeby nie robić kolejnego posta ?:)

Offline ST44-003

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2959
  • EU07-001
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 320
Odp: [HIT] Bieszczady/Galicja WIP - do pobrania
« Odpowiedź #136 dnia: 27 Stycznia 2024, 12:37:19 »
Na potrzeby "Galicji" to -> "eu07-x64_2023-04-31.exe". Słupy działają, dzięki :)

Offline Celuś

  • Wiadomości: 19
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 356
Odp: [HIT] Bieszczady/Galicja WIP - do pobrania
« Odpowiedź #137 dnia: 27 Stycznia 2024, 12:59:37 »
Chciałbym z tego miejsca podpytać o plany na linię 104 i łączenie waszego projektu z Zakopianką @Celu. Mając na względzie zamkniecie tematu Zakopianki, co dalej?

Co no, znajde czas, to się Chabówkę osieciuje, pociągnę do Sieniawy gdzie się obecnie sieć kończy, zacisnę zęby i docyzyluję teren i zrobię drogi, i w takim stanie to znowu zostanie, a dojdzie przynajmniej kolejna kompletnie przejezdna linia (99). Temat nie jest zamknięty, temat jest zamrożony (mówiąc ogólnie, bo wątek to tylko wątek).

Offline Adzioski

  • Wiadomości: 5
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 5
Odp: [HIT] Bieszczady/Galicja WIP - do pobrania
« Odpowiedź #138 dnia: 27 Stycznia 2024, 14:56:08 »
Mam problem, ponieważ nie działa mi exe ( ten od galicji ) co zrobić?
« Ostatnia zmiana: 27 Stycznia 2024, 14:59:14 wysłana przez matek123 »

Offline Malina

  • ZbanowanyZbanowany
  • Wiadomości: 52
  • ͡º ͜ʖ͡º
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 60
Odp: [HIT] Bieszczady/Galicja WIP - do pobrania
« Odpowiedź #139 dnia: 27 Stycznia 2024, 15:15:14 »
Załączyć log i opisać chociaż pokrótce co się dzieje.
Ja to mogę powiedzieć coś na ten temat, że po prostu ja na ten temat nic za bardzo nie mogę powiedzieć ugułem.

Offline Adzioski

  • Wiadomości: 5
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 5
Odp: [HIT] Bieszczady/Galicja WIP - do pobrania
« Odpowiedź #140 dnia: 27 Stycznia 2024, 15:24:19 »
Podczas odpalania symulacji ( z exe galicji ) jak klikam start nic się nie dzieje ale jak uruchomię to z normalnego exe eu07.exe to działa ale mam różowe słupy

Załączyłem log

Offline Toprus

  • Deweloper
  • Wiadomości: 229
  • peprus
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 607
Odp: [HIT] Bieszczady/Galicja WIP - do pobrania
« Odpowiedź #141 dnia: 27 Stycznia 2024, 15:32:37 »
To samo pytanie co kilka postów temu - czy w ustawieniach masz włączone shadery i dodatkowe efekty shaderów?
"Jestem ToPrusem i nic co pruskie nie jest mi obce." - Terencjusz

Obiekty statyczne i dekoracje dla scenerii <3

Offline Adzioski

  • Wiadomości: 5
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 5
Odp: [HIT] Bieszczady/Galicja WIP - do pobrania
« Odpowiedź #142 dnia: 27 Stycznia 2024, 15:40:14 »
tak mam, nadal nic...

Offline JAN21

  • Deweloper
  • Wiadomości: 493
  • Tory se robie se
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1447
Odp: [HIT] Bieszczady/Galicja WIP - do pobrania
« Odpowiedź #143 dnia: 27 Stycznia 2024, 15:42:57 »
Spróbuj wypakować jeszcze raz folder "shaders" z zależności i podmienić wszystkie pliki. Podaj też specyfikacje komputera, w szczególności model karty graficznej.
Dobrowolne wsparcie: Tipply

Offline robert357

  • Wiadomości: 160
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 184
Odp: [HIT] Bieszczady/Galicja WIP - do pobrania
« Odpowiedź #144 dnia: 27 Stycznia 2024, 15:45:49 »
A takie pytanie jeszcze, czy nowe exe może potrzebuje jakiś nowszych/specyficznych bibliotek do działania?

Offline Adzioski

  • Wiadomości: 5
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 5
Odp: [HIT] Bieszczady/Galicja WIP - do pobrania
« Odpowiedź #145 dnia: 27 Stycznia 2024, 15:50:09 »
I7 - 3770K
16 GB RAM
GTX 1650
DYSK HDD 1TB
DYSK SSD chyba 450GB

Offline JAN21

  • Deweloper
  • Wiadomości: 493
  • Tory se robie se
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1447
Odp: [HIT] Bieszczady/Galicja WIP - do pobrania
« Odpowiedź #146 dnia: 27 Stycznia 2024, 16:09:53 »
Nie mam zbytnio koncepcji, to już któraś 1650 z kolei która ma problem z tym exekiem. Może spróbuj na tym odpalić: https://eu07.pl/userfiles/21553/exe.rar 
Dobrowolne wsparcie: Tipply

Offline Adzioski

  • Wiadomości: 5
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 5
Odp: [HIT] Bieszczady/Galicja WIP - do pobrania
« Odpowiedź #147 dnia: 27 Stycznia 2024, 16:36:46 »
pokazuje że trojan xddd ale może dało by się pobrać poprostu te słupy co są różowe

Proszę zadbać o poprawną pisownię.
« Ostatnia zmiana: 27 Stycznia 2024, 20:42:53 wysłana przez matek123 »

Online matek123

  • Moderator
  • Wiadomości: 6093
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2069
Odp: [HIT] Bieszczady/Galicja WIP - do pobrania
« Odpowiedź #148 dnia: 27 Stycznia 2024, 16:48:57 »
Słupy są różowe, ponieważ exe z paczki nie obsługuje szaderów z plików *.mat słupów.
Poszukuję zdjęć na tekstury pociągów sieciowych. Szczególnie platform z pomostami.

Offline JAN21

  • Deweloper
  • Wiadomości: 493
  • Tory se robie se
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1447
Odp: [HIT] Bieszczady/Galicja WIP - do pobrania
« Odpowiedź #149 dnia: 28 Stycznia 2024, 23:22:08 »
Do pobrania jest Hotfix łatający dziury w torowisku, w ciągu Linii 107: https://eu07.pl/userfiles/21553/Hotfix_Galicja_R7.rar
Dobrowolne wsparcie: Tipply