Autor Wątek:  [HIT] Bieszczady/Galicja WIP - do pobrania  (Przeczytany 54857 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline robwor

  • Wiadomości: 8
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 9
Odp: [HIT] Bieszczady/Galicja WIP - do pobrania
« Odpowiedź #90 dnia: 26 Września 2023, 15:36:02 »
Ja mam powłączane motion blur oraz wsparcie shaderów. Testowałem wiele razy, wyłączając poszczególne opcje. Dałem sobie spokój. Może mam za słabą kartę lub wspomniane exe wymaga karty z rodziny RTX 😀. Myślę, że od następnej paczki "Galicji" warto by było od razu zaimplementować exe od Jana. Być może popełniam błąd z zachowaniem kolejności przy instalacji.

Offline JAN21

  • Deweloper
  • Wiadomości: 492
  • Tory se robie se
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1438
Odp: [HIT] Bieszczady/Galicja WIP - do pobrania
« Odpowiedź #91 dnia: 26 Września 2023, 21:51:37 »
A jeszcze takie głupie pytanie, jakie exe macie wybrane? (Starter, Ustawienia, Zakładka Ogólne). Jeżeli jest automat to spróbujcie zmienić na takie jak jest dołączone w zależnościach (eu07-x64_2023-04-31)
Dobrowolne wsparcie: Tipply

Offline robwor

  • Wiadomości: 8
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 9
Odp: [HIT] Bieszczady/Galicja WIP - do pobrania
« Odpowiedź #92 dnia: 27 Września 2023, 11:08:19 »
Ja mam właśnie to exe ustawione.

Offline malacz91

  • Wiadomości: 37
  • Go to Hel!
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 14
Odp: [HIT] Bieszczady/Galicja WIP - do pobrania
« Odpowiedź #93 dnia: 27 Września 2023, 21:29:37 »
Ja również Twoje exe mam ustawione. Rozmycie, shadery powłączane. Trzeba zmienić sprzęt na Rtxa i pewnie będzie po problemie. Ale to za jakiś czas :)

Offline Turbokibel

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1598
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1293
Odp: [HIT] Bieszczady/Galicja WIP - do pobrania
« Odpowiedź #94 dnia: 03 Października 2023, 00:06:26 »
Naprawdę RTX do MaSzyny? Bez jaj, nie trzeba aż takich mocnych kart, wystarczy do płynnego grania nawet GTX 970.
Otrzymałem permanentnego bana na 6h xD

Offline robert357

  • Wiadomości: 156
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 175
Odp: [HIT] Bieszczady/Galicja WIP - do pobrania
« Odpowiedź #95 dnia: 03 Października 2023, 11:55:51 »
No, jeżeli pozostanie moda na robienie nowych modeli, które mają setki tysięcy trójkątów na LODach gdzie widać jedynie zarys albo wręcz kilka pikseli, to będzie trzeba zamontować te RTXy.

Offline ST44-003

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2958
  • EU07-001
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 318
Odp: [HIT] Bieszczady/Galicja WIP - do pobrania
« Odpowiedź #96 dnia: 22 Października 2023, 22:13:42 »
Ostatnio coraz więcej jest informacji o kolejnych postępach przy rozbiórce i pracach na linii 104. Kto ma zatem możliwości, trzeba focić ile się da aktualnej infrastruktury. Dużo czasu nie zostało.
Z obecnych informacji, rozpoczęły się prace na odcinku Nowy Sącz - Marcinkowice.

Offline Toprus

  • Deweloper
  • Wiadomości: 228
  • peprus
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 606
Odp: [HIT] Bieszczady/Galicja WIP - do pobrania
« Odpowiedź #97 dnia: 23 Października 2023, 07:37:57 »
„Prace rozpoczęte” to mało powiedziane. Tam już do Klęczan zerwali całe torowisko z siecią. Szybko leci.
"Jestem ToPrusem i nic co pruskie nie jest mi obce." - Terencjusz

Obiekty statyczne i dekoracje dla scenerii <3

Offline mareczek

  • Deweloper
  • Wiadomości: 653
    • Zobacz profil
    • Galeria Fotograficzna Mareczka
  • Otrzymane polubienia: 317
Odp: [HIT] Bieszczady/Galicja WIP - do pobrania
« Odpowiedź #98 dnia: 23 Października 2023, 20:52:26 »
Kilka fotek z soboty - most na Dunajcu i Marcinkowice

https://mareczek.szczecin.pl/ciekawostki/galeria/categories.php?cat_id=296

Offline ST44-003

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2958
  • EU07-001
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 318
Odp: [HIT] Bieszczady/Galicja WIP - do pobrania
« Odpowiedź #99 dnia: 24 Października 2023, 09:18:07 »
Gdzie nastawnia Marcinkowice? Już ją zburzyli?

Offline mareczek

  • Deweloper
  • Wiadomości: 653
    • Zobacz profil
    • Galeria Fotograficzna Mareczka
  • Otrzymane polubienia: 317
Odp: [HIT] Bieszczady/Galicja WIP - do pobrania
« Odpowiedź #100 dnia: 24 Października 2023, 15:11:46 »
Tak, zrównana z ziemią.

Offline ŁukaszMK

  • Wiadomości: 1
  • Tak, to ja
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2
Odp: [HIT] Bieszczady/Galicja WIP - do pobrania
« Odpowiedź #101 dnia: 27 Października 2023, 13:36:54 »
Ej bo ja zainstalowałem tą zakopiankę ale nic się w Rabce Zaryte nie zmieniło

Offline gumiss

  • Wiadomości: 5
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 3
Odp: [HIT] Bieszczady/Galicja WIP - do pobrania
« Odpowiedź #102 dnia: 05 Grudnia 2023, 09:45:25 »
Witam,
Na wstępie powiem że problem jest u mnie :D, coś pewnie śle wgrałem (czegoś brakuje), ale nie widzę rozkładów jazdy.
Wgrałem tylko:
galicja-r6.rar
galicja_zaleznosci-r3.rar

Offline JAN21

  • Deweloper
  • Wiadomości: 492
  • Tory se robie se
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1438
Odp: [HIT] Bieszczady/Galicja WIP - do pobrania
« Odpowiedź #103 dnia: 05 Grudnia 2023, 09:51:56 »
Nie wszystkie składy mają rozkłady przypisane.
Dobrowolne wsparcie: Tipply

Offline gumiss

  • Wiadomości: 5
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 3
Odp: [HIT] Bieszczady/Galicja WIP - do pobrania
« Odpowiedź #104 dnia: 05 Grudnia 2023, 09:54:52 »
Mam tylko te co są na zrzucie ekranu i żaden nie ma rozkładu.

Online matek123

  • Moderator
  • Wiadomości: 6072
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2052
Odp: [HIT] Bieszczady/Galicja WIP - do pobrania
« Odpowiedź #105 dnia: 05 Grudnia 2023, 19:35:20 »
Możesz mieć część pociągów ukrytą z poziomu ustawień startera.
Poszukuję zdjęć na tekstury pociągów sieciowych. Szczególnie platform z pomostami.

Offline JAN21

  • Deweloper
  • Wiadomości: 492
  • Tory se robie se
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1438
Odp: [HIT] Bieszczady/Galicja WIP - do pobrania
« Odpowiedź #106 dnia: 05 Grudnia 2023, 20:18:02 »
Wszystko jest w porządku. Galicja_TMZ11781 nie ma żadnego rozkładu przypisanego na starcie. Jest to też bardzo roboczy scenariusz, robiony na prędce pod jakiegoś livestreama. W zakładce Galicja, jest scenariusz Galicja_poludnie. Tam są opisy i rozkłady.
Dobrowolne wsparcie: Tipply

Offline gumiss

  • Wiadomości: 5
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 3
Odp: [HIT] Bieszczady/Galicja WIP - do pobrania
« Odpowiedź #107 dnia: 05 Grudnia 2023, 22:38:30 »
Wielkie dzięki, czyli to jednak ze mną jest coś nie tak, nie zauważyłem :D

Offline Tomasz Porąbalski

  • Wiadomości: 4
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 6
Odp: [HIT] Bieszczady/Galicja WIP - do pobrania
« Odpowiedź #108 dnia: 15 Grudnia 2023, 07:32:48 »
Hej ogólnie od jakiegoś czasu mam problem z tym scenariuszem. Chodzi o to,że po zainstalowaniu i wgraniu do MaSzyny crashuje mi się gra. Każdy scenariusz się crashuje wie ktoś o co chodzi?

Offline Piotr93

  • Deweloper
  • Wiadomości: 1668
  • stonko majster
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1072
Odp: [HIT] Bieszczady/Galicja WIP - do pobrania
« Odpowiedź #109 dnia: 15 Grudnia 2023, 19:25:31 »
Na którym exe odpalałeś? podaj log.txt w załączniku. Może po też być to, że twój komputer nie spełnia wymagań scenerii, ta sceneria jest dość wymagająca bardziej od pozostałych.

Offline Tomasz Porąbalski

  • Wiadomości: 4
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 6
Odp: [HIT] Bieszczady/Galicja WIP - do pobrania
« Odpowiedź #110 dnia: 15 Grudnia 2023, 21:33:59 »
Starting MaSzyna rail vehicle simulator (release: EU07 (cmake), 9259708d (committed at 2023-08-08 16:05:25 +0200))
For online documentation and additional files refer to: http://eu07.pl
Authors: Marcin_EU, McZapkie, ABu, Winger, Tolaris, nbmx, OLO_EU, Bart, Quark-t, ShaXbee, Oli_EU, youBy, KURS90, Ra, hunter, szociu, Stele, Q, firleju and others
Crashdump analysis provided by backtrace.io

// settings
sceneryfile $galicja_poludnie.scn
humanctrlvehicle sp42-260_2
fieldofview 45
width 1920
height 1080
targetfps 0
basedrawrange 2500
fullscreen yes
fullscreenwindowed no
vsync no
freefly no
wireframe no
debugmode no
soundenabled yes
sound.volume 1.5
sound.volume.radio 0.6
sound.volume.vehicle 1
sound.volume.positional 1
sound.volume.ambient 1
physicslog no
fullphysics yes
debuglog 3
multiplelogs no
logs.filter 0
mousescale 1.5 0.5
mousecontrol yes
enabletraction yes
loadtraction yes
friction 1
livetraction yes
skyenabled 1
defaultext .tga
newaircouplers yes
anisotropicfiltering 8
usevbo yes
feedbackmode 0
feedbackport 888
multiplayer 0
isolatedtrainnumber no
maxtexturesize 8192
maxcabtexturesize 2048
movelight 349
dynamiclights 7
scenario.time.offset 0
scenario.time.current no
scenario.weather.temperature 15
ai.trainman yes
scalespeculars yes
gfxrenderer default
shadows yes
shadowtune 2048 0 150 0
gfx.shadows.cab.range 30
gfx.smoke yes
gfx.smoke.fidelity 1
smoothtraction yes
splinefidelity 2
rendercab yes
createswitchtrackbeds yes
gfx.resource.sweep no
gfx.resource.move no
gfx.reflections.framerate 1
gfx.reflections.fidelity 1
timespeed 1
multisampling 1
latitude 52
convertmodels 0
file.binary.terrain yes
inactivepause no
slowmotion -1
hideconsole no
rollfix yes
fpsaverage 0
fpsdeviation 5
calibrate5din 0 0 0 0 0 0 0
calibrate5din 1 0 0 0 0 0 0
calibrate5din 2 0 0 0 0 0 0
calibrate5din 3 0 0 0 0 0 0
calibrate5din 4 0 0 0 0 0 0
calibrate5din 5 0 0 0 0 0 0
calibrate5dout 0 0 1 0 0 0 0
calibrate5dout 1 0 1 0 0 0 0
calibrate5dout 2 0 1 0 0 0 0
calibrate5dout 3 0 1 0 0 0 0
calibrate5dout 4 0 1 0 0 0 0
calibrate5dout 5 0 1 0 0 0 0
calibrateoutmaxvalues 0 0 0 0 0 0 0
calibrateoutdebuginfo -1
pwm 0 0
pwm 1 1
pwm 2 2
pwm 3 3
pwm 4 4
pwm 5 5
pwm 6 6
brakestep 1
joinduplicatedevents no
hiddenevents 1
pause no
lang pl
python.updatetime 200
uitextcolor 255 255 255
ui.bg.opacity 0.65
input.gamepad yes
uarttune 0 65535 0 65535 10 65535 10 65535 10 65535 10 10 100000 65535 10000 65535 150 65535
uarttachoscale 1
uartfeature local|main|scnd|train
uartdebug no
extcam.res 800 600
compresstex yes
gfx.framebuffer.width -1
gfx.framebuffer.height -1
gfx.shadowmap.enabled yes
randomseed 0
gfx.envmap.enabled yes
gfx.postfx.motionblur.enabled yes
gfx.postfx.motionblur.shutter 0.01
gfx.postfx.chromaticaberration.enabled no
gfx.skiprendering no
gfx.skippipeline no
gfx.extraeffects yes
gfx.shadergamma no
gfx.shadow.angle.min -0.2
gfx.shadow.rank.cutoff 3
python.enabled yes
python.threadedupload yes
python.uploadmain yes
python.mipmaps yes

// startup
available monitors:
Generic_PnP_Monitor:0,0
translation: 367 strings loaded
MaSzyna OpenGL Renderer
Renderer: Intel(R) UHD Graphics
Vendor: Intel
GL version: 3.3.0 - Build 30.0.100.9805
--------
Supported extensions:
GL_3DFX_texture_compression_FXT1
GL_AMD_depth_clamp_separate
GL_AMD_vertex_shader_layer
GL_AMD_vertex_shader_viewport_index
GL_ARB_ES2_compatibility
GL_ARB_ES3_1_compatibility
GL_ARB_ES3_compatibility
GL_ARB_arrays_of_arrays
GL_ARB_base_instance
GL_ARB_bindless_texture
GL_ARB_blend_func_extended
GL_ARB_buffer_storage
GL_ARB_cl_event
GL_ARB_clear_buffer_object
GL_ARB_clear_texture
GL_ARB_clip_control
GL_ARB_color_buffer_float
GL_ARB_compressed_texture_pixel_storage
GL_ARB_compute_shader
GL_ARB_conditional_render_inverted
GL_ARB_conservative_depth
GL_ARB_copy_buffer
GL_ARB_copy_image
GL_ARB_cull_distance
GL_ARB_debug_output
GL_ARB_depth_buffer_float
GL_ARB_depth_clamp
GL_ARB_depth_texture
GL_ARB_derivative_control
GL_ARB_direct_state_access
GL_ARB_draw_buffers
GL_ARB_draw_buffers_blend
GL_ARB_draw_elements_base_vertex
GL_ARB_draw_indirect
GL_ARB_draw_instanced
GL_ARB_enhanced_layouts
GL_ARB_explicit_attrib_location
GL_ARB_explicit_uniform_location
GL_ARB_fragment_coord_conventions
GL_ARB_fragment_layer_viewport
GL_ARB_fragment_program
GL_ARB_fragment_program_shadow
GL_ARB_fragment_shader
GL_ARB_fragment_shader_interlock
GL_ARB_framebuffer_no_attachments
GL_ARB_framebuffer_object
GL_ARB_framebuffer_sRGB
GL_ARB_geometry_shader4
GL_ARB_get_program_binary
GL_ARB_get_texture_sub_image
GL_ARB_gl_spirv
GL_ARB_gpu_shader5
GL_ARB_gpu_shader_fp64
GL_ARB_half_float_pixel
GL_ARB_half_float_vertex
GL_ARB_indirect_parameters
GL_ARB_instanced_arrays
GL_ARB_internalformat_query
GL_ARB_internalformat_query2
GL_ARB_invalidate_subdata
GL_ARB_map_buffer_alignment
GL_ARB_map_buffer_range
GL_ARB_multi_bind
GL_ARB_multi_draw_indirect
GL_ARB_multisample
GL_ARB_multitexture
GL_ARB_occlusion_query
GL_ARB_occlusion_query2
GL_ARB_pipeline_statistics_query
GL_ARB_pixel_buffer_object
GL_ARB_point_parameters
GL_ARB_point_sprite
GL_ARB_polygon_offset_clamp
GL_ARB_post_depth_coverage
GL_ARB_program_interface_query
GL_ARB_provoking_vertex
GL_ARB_query_buffer_object
GL_ARB_robust_buffer_access_behavior
GL_ARB_robustness
GL_ARB_robustness_isolation
GL_ARB_sample_shading
GL_ARB_sampler_objects
GL_ARB_seamless_cube_map
GL_ARB_seamless_cubemap_per_texture
GL_ARB_separate_shader_objects
GL_ARB_shader_atomic_counter_ops
GL_ARB_shader_atomic_counters
GL_ARB_shader_bit_encoding
GL_ARB_shader_draw_parameters
GL_ARB_shader_group_vote
GL_ARB_shader_image_load_store
GL_ARB_shader_image_size
GL_ARB_shader_objects
GL_ARB_shader_precision
GL_ARB_shader_stencil_export
GL_ARB_shader_storage_buffer_object
GL_ARB_shader_subroutine
GL_ARB_shader_texture_image_samples
GL_ARB_shading_language_100
GL_ARB_shading_language_420pack
GL_ARB_shading_language_packing
GL_ARB_shadow
GL_ARB_spirv_extensions
GL_ARB_stencil_texturing
GL_ARB_sync
GL_ARB_tessellation_shader
GL_ARB_texture_barrier
GL_ARB_texture_border_clamp
GL_ARB_texture_buffer_object
GL_ARB_texture_buffer_object_rgb32
GL_ARB_texture_buffer_range
GL_ARB_texture_compression
GL_ARB_texture_compression_bptc
GL_ARB_texture_compression_rgtc
GL_ARB_texture_cube_map
GL_ARB_texture_cube_map_array
GL_ARB_texture_env_add
GL_ARB_texture_env_combine
GL_ARB_texture_env_crossbar
GL_ARB_texture_env_dot3
GL_ARB_texture_filter_anisotropic
GL_ARB_texture_float
GL_ARB_texture_gather
GL_ARB_texture_mirror_clamp_to_edge
GL_ARB_texture_mirrored_repeat
GL_ARB_texture_multisample
GL_ARB_texture_non_power_of_two
GL_ARB_texture_query_levels
GL_ARB_texture_query_lod
GL_ARB_texture_rectangle
GL_ARB_texture_rg
GL_ARB_texture_rgb10_a2ui
GL_ARB_texture_stencil8
GL_ARB_texture_storage
GL_ARB_texture_storage_multisample
GL_ARB_texture_swizzle
GL_ARB_texture_view
GL_ARB_timer_query
GL_ARB_transform_feedback2
GL_ARB_transform_feedback3
GL_ARB_transform_feedback_instanced
GL_ARB_transform_feedback_overflow_query
GL_ARB_transpose_matrix
GL_ARB_uniform_buffer_object
GL_ARB_vertex_array_bgra
GL_ARB_vertex_array_object
GL_ARB_vertex_attrib_64bit
GL_ARB_vertex_attrib_binding
GL_ARB_vertex_buffer_object
GL_ARB_vertex_program
GL_ARB_vertex_shader
GL_ARB_vertex_type_10f_11f_11f_rev
GL_ARB_vertex_type_2_10_10_10_rev
GL_ARB_viewport_array
GL_ARB_window_pos
GL_ATI_separate_stencil
GL_EXT_abgr
GL_EXT_bgra
GL_EXT_blend_color
GL_EXT_blend_equation_separate
GL_EXT_blend_func_separate
GL_EXT_blend_minmax
GL_EXT_blend_subtract
GL_EXT_clip_volume_hint
GL_EXT_compiled_vertex_array
GL_EXT_direct_state_access
GL_EXT_draw_buffers2
GL_EXT_draw_range_elements
GL_EXT_fog_coord
GL_EXT_framebuffer_blit
GL_EXT_framebuffer_multisample
GL_EXT_framebuffer_object
GL_EXT_geometry_shader4
GL_EXT_gpu_program_parameters
GL_EXT_gpu_shader4
GL_EXT_multi_draw_arrays
GL_EXT_packed_depth_stencil
GL_EXT_packed_float
GL_EXT_packed_pixels
GL_EXT_polygon_offset_clamp
GL_EXT_rescale_normal
GL_EXT_secondary_color
GL_EXT_separate_specular_color
GL_EXT_shader_framebuffer_fetch
GL_EXT_shader_integer_mix
GL_EXT_shadow_funcs
GL_EXT_stencil_two_side
GL_EXT_stencil_wrap
GL_EXT_texture3D
GL_EXT_texture_array
GL_EXT_texture_compression_s3tc
GL_EXT_texture_edge_clamp
GL_EXT_texture_env_add
GL_EXT_texture_env_combine
GL_EXT_texture_filter_anisotropic
GL_EXT_texture_integer
GL_EXT_texture_lod_bias
GL_EXT_texture_rectangle
GL_EXT_texture_sRGB
GL_EXT_texture_sRGB_decode
GL_EXT_texture_shared_exponent
GL_EXT_texture_snorm
GL_EXT_texture_storage
GL_EXT_texture_swizzle
GL_EXT_timer_query
GL_EXT_transform_feedback
GL_IBM_texture_mirrored_repeat
GL_INTEL_coarse_fragment_shader
GL_INTEL_conservative_rasterization
GL_INTEL_fragment_shader_ordering
GL_INTEL_framebuffer_CMAA
GL_INTEL_map_texture
GL_INTEL_multi_rate_fragment_shader
GL_INTEL_performance_query
GL_KHR_blend_equation_advanced
GL_KHR_blend_equation_advanced_coherent
GL_KHR_context_flush_control
GL_KHR_debug
GL_KHR_no_error
GL_KHR_shader_subgroup
GL_KHR_shader_subgroup_arithmetic
GL_KHR_shader_subgroup_ballot
GL_KHR_shader_subgroup_basic
GL_KHR_shader_subgroup_clustered
GL_KHR_shader_subgroup_quad
GL_KHR_shader_subgroup_shuffle
GL_KHR_shader_subgroup_shuffle_relative
GL_KHR_shader_subgroup_vote
GL_KHR_texture_compression_astc_ldr
GL_NV_blend_square
GL_NV_conditional_render
GL_NV_primitive_restart
GL_NV_texgen_reflection
GL_SGIS_generate_mipmap
GL_SGIS_texture_edge_clamp
GL_SGIS_texture_lod
GL_SUN_multi_draw_arrays
GL_WIN_swap_hint
WGL_EXT_swap_control
--------
ARB_texture_filter_anisotropic supported!
ARB_multi_bind supported!
ARB_direct_state_access supported!
ARB_clip_control supported!
warning: wide lines not supported
--------
texture sizes capped at 8192p (2048p for cab textures)
shadows map size capped at 2048p
using multisampling x2
main window size: 1920x1080
preparing renderer..
Loading common gfx data...
Created texture object for "textures/fx/lightglare"
Loading texture data from "textures/fx/lightglare"
Created texture object for "textures/fx/sun"
Loading texture data from "textures/fx/sun"
Created texture object for "textures/fx/moon"
Loading texture data from "textures/fx/moon"
Created texture object for "textures/fx/smoke"
Loading texture data from "textures/fx/smoke"
Created texture object for "textures/fx/headlights"
Loading texture data from "textures/fx/headlights"
...gfx data pre-loading done
invalid shader: cannot read shader: shaders/verte
chyba z shaderami cos jest nie tak
« Ostatnia zmiana: 16 Grudnia 2023, 10:52:31 wysłana przez matek123 »

Offline Tomasz Porąbalski

  • Wiadomości: 4
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 6
Odp: [HIT] Bieszczady/Galicja WIP - do pobrania
« Odpowiedź #111 dnia: 15 Grudnia 2023, 21:48:01 »
Zorientowalem sie ze w folderze shadery nic nie ma wrzucilem co tam ma byc i mam blad teraz taki:

...gfx data pre-loading done
bad shader: postfx_chromaticaberration.frag: ERROR: 0:57: 'function' : is removed in Forward Compatible context texture2D
ERROR: 0:57: 'texture2D' : no matching overloaded function found (using implicit conversion)
ERROR: 0:57: 'texture2D' : function is not known
« Ostatnia zmiana: 15 Grudnia 2023, 22:22:19 wysłana przez matek123 »

Online matek123

  • Moderator
  • Wiadomości: 6072
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2052
Odp: [HIT] Bieszczady/Galicja WIP - do pobrania
« Odpowiedź #112 dnia: 15 Grudnia 2023, 22:21:50 »
Wygląda, że odpalasz na exe z paczki, zamiast dołączonego do scenerii.
Poszukuję zdjęć na tekstury pociągów sieciowych. Szczególnie platform z pomostami.

Offline Tomasz Porąbalski

  • Wiadomości: 4
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 6
Odp: [HIT] Bieszczady/Galicja WIP - do pobrania
« Odpowiedź #113 dnia: 16 Grudnia 2023, 07:25:23 »
Ja mam to włączone i cały czas crashuje mi się gra
« Ostatnia zmiana: 16 Grudnia 2023, 07:38:28 wysłana przez Tomasz Porąbalski »

Offline smieszek445

  • Wiadomości: 19
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 5
Galicja
« Odpowiedź #114 dnia: 31 Grudnia 2023, 14:18:56 »
Witam po wgraniu scenerii Galicjar6 nie mam w żadnej scenerii rj i opisu cos źle zrobiłem ? nie instalowałem zależności nie wiem czy mam instalować czy juz nie ?

Offline Piotr93

  • Deweloper
  • Wiadomości: 1668
  • stonko majster
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1072
Odp: [HIT] Bieszczady/Galicja WIP - do pobrania
« Odpowiedź #115 dnia: 31 Grudnia 2023, 14:32:40 »
Zanim pobierzesz, uważnie przeczytaj treść posta aby uniknąć niepotrzebnych błędów. W przypadku problemów, przed zgłoszeniem ich, najpierw zapoznaj się z wątkiem!
Uwaga! Do działania wymagana jest paczka zależności: https://eu07.pl/userfiles/21553/galicja_zaleznosci-r3.rar

Offline smieszek445

  • Wiadomości: 19
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 5
Odp: [HIT] Bieszczady/Galicja WIP - do pobrania
« Odpowiedź #116 dnia: 31 Grudnia 2023, 14:45:31 »
Zanim pobierzesz, uważnie przeczytaj treść posta aby uniknąć niepotrzebnych błędów. W przypadku problemów, przed zgłoszeniem ich, najpierw zapoznaj się z wątkiem!
Uwaga! Do działania wymagana jest paczka zależności: https://eu07.pl/userfiles/21553/galicja_zaleznosci-r3.rar
Dalej brak opisu :(

Reg. obowiązki 14.
« Ostatnia zmiana: 31 Grudnia 2023, 14:47:25 wysłana przez Miłosz Dorsz »

Offline Miłosz Dorsz

  • Moderator
  • Wiadomości: 1363
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 3488
Odp: [HIT] Bieszczady/Galicja WIP - do pobrania
« Odpowiedź #117 dnia: 31 Grudnia 2023, 14:50:39 »
Odpowiedź jest parę postów wyżej. Tak ma być, to mapa w trakcie prac. Galicja_poludnie ma najwięcej opisów i rozkładów, reszta nie bardzo.
« Ostatnia zmiana: 31 Grudnia 2023, 14:51:53 wysłana przez Miłosz Dorsz »
Projekty skończone i potencjalnie przyszłe: KLIK

Offline smieszek445

  • Wiadomości: 19
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 5
Odp: [HIT] Bieszczady/Galicja WIP - do pobrania
« Odpowiedź #118 dnia: 31 Grudnia 2023, 15:01:52 »
Odpowiedź jest parę postów wyżej. Tak ma być, to mapa w trakcie prac. Galicja_poludnie ma najwięcej opisów i rozkładów, reszta nie bardzo.
Tylko nawet w tym nie mam żadnego

Offline Maciek B

  • Wiadomości: 13
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 5
Odp: [HIT] Bieszczady/Galicja WIP - do pobrania
« Odpowiedź #119 dnia: 22 Stycznia 2024, 16:31:41 »
Elo!
Mam problem, po wygraniu scenerii Bieszczady/Galicja96, przestał mi się uruchamiać symulator. Nawet na innych sceneriach. Jak to naprawić?
Wcześniej wszystko działało normalnie. W starterze jako plik .exe wybrałem ten, który był w paczce z zależnościami.
Pozdrawiam