Autor Wątek: Odp:  [HIT] Bieszczady/Galicja WIP - do pobrania  (Przeczytany 103145 razy)

Felka i 3 Gości przegląda ten wątek.

Offline robwor

  • Wiadomości: 8
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 9
Odp: [HIT] Bieszczady/Galicja WIP - do pobrania
« Odpowiedź #90 dnia: 26 Września 2023, 15:36:02 »
Ja mam powłączane motion blur oraz wsparcie shaderów. Testowałem wiele razy, wyłączając poszczególne opcje. Dałem sobie spokój. Może mam za słabą kartę lub wspomniane exe wymaga karty z rodziny RTX 😀. Myślę, że od następnej paczki "Galicji" warto by było od razu zaimplementować exe od Jana. Być może popełniam błąd z zachowaniem kolejności przy instalacji.

Online JAN21

  • Deweloper
  • Wiadomości: 578
  • Tory se robie se
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1783
Odp: [HIT] Bieszczady/Galicja WIP - do pobrania
« Odpowiedź #91 dnia: 26 Września 2023, 21:51:37 »
A jeszcze takie głupie pytanie, jakie exe macie wybrane? (Starter, Ustawienia, Zakładka Ogólne). Jeżeli jest automat to spróbujcie zmienić na takie jak jest dołączone w zależnościach (eu07-x64_2023-04-31)
Dobrowolne wsparcie: Tipply

Offline robwor

  • Wiadomości: 8
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 9
Odp: [HIT] Bieszczady/Galicja WIP - do pobrania
« Odpowiedź #92 dnia: 27 Września 2023, 11:08:19 »
Ja mam właśnie to exe ustawione.

Offline malacz91

  • Wiadomości: 37
  • Go to Hel!
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 15
Odp: [HIT] Bieszczady/Galicja WIP - do pobrania
« Odpowiedź #93 dnia: 27 Września 2023, 21:29:37 »
Ja również Twoje exe mam ustawione. Rozmycie, shadery powłączane. Trzeba zmienić sprzęt na Rtxa i pewnie będzie po problemie. Ale to za jakiś czas :)

Offline Turbokibel

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1637
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1361
Odp: [HIT] Bieszczady/Galicja WIP - do pobrania
« Odpowiedź #94 dnia: 03 Października 2023, 00:06:26 »
Naprawdę RTX do MaSzyny? Bez jaj, nie trzeba aż takich mocnych kart, wystarczy do płynnego grania nawet GTX 970.

Online robert357

  • Wiadomości: 306
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 337
Odp: [HIT] Bieszczady/Galicja WIP - do pobrania
« Odpowiedź #95 dnia: 03 Października 2023, 11:55:51 »
No, jeżeli pozostanie moda na robienie nowych modeli, które mają setki tysięcy trójkątów na LODach gdzie widać jedynie zarys albo wręcz kilka pikseli, to będzie trzeba zamontować te RTXy.
Jedno forum, jedna strona, jedna dumna społeczność Maszyny!

Online ST44-003

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2771
  • EU07-001
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 348
Odp: [HIT] Bieszczady/Galicja WIP - do pobrania
« Odpowiedź #96 dnia: 22 Października 2023, 22:13:42 »
Ostatnio coraz więcej jest informacji o kolejnych postępach przy rozbiórce i pracach na linii 104. Kto ma zatem możliwości, trzeba focić ile się da aktualnej infrastruktury. Dużo czasu nie zostało.
Z obecnych informacji, rozpoczęły się prace na odcinku Nowy Sącz - Marcinkowice.

Offline Toprus

  • Deweloper
  • Wiadomości: 234
  • peprus
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 725
Odp: [HIT] Bieszczady/Galicja WIP - do pobrania
« Odpowiedź #97 dnia: 23 Października 2023, 07:37:57 »
„Prace rozpoczęte” to mało powiedziane. Tam już do Klęczan zerwali całe torowisko z siecią. Szybko leci.
"Jestem ToPrusem i nic co pruskie nie jest mi obce." - Terencjusz

Obiekty statyczne i dekoracje dla scenerii <3

Offline mareczek

  • Deweloper
  • Wiadomości: 645
    • Zobacz profil
    • Galeria Fotograficzna Mareczka
  • Otrzymane polubienia: 331
Odp: [HIT] Bieszczady/Galicja WIP - do pobrania
« Odpowiedź #98 dnia: 23 Października 2023, 20:52:26 »
Kilka fotek z soboty - most na Dunajcu i Marcinkowice

https://mareczek.szczecin.pl/ciekawostki/galeria/categories.php?cat_id=296

Online ST44-003

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2771
  • EU07-001
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 348
Odp: [HIT] Bieszczady/Galicja WIP - do pobrania
« Odpowiedź #99 dnia: 24 Października 2023, 09:18:07 »
Gdzie nastawnia Marcinkowice? Już ją zburzyli?

Offline mareczek

  • Deweloper
  • Wiadomości: 645
    • Zobacz profil
    • Galeria Fotograficzna Mareczka
  • Otrzymane polubienia: 331
Odp: [HIT] Bieszczady/Galicja WIP - do pobrania
« Odpowiedź #100 dnia: 24 Października 2023, 15:11:46 »
Tak, zrównana z ziemią.

Offline ŁukaszMK

  • Wiadomości: 1
  • Tak, to ja
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2
Odp: [HIT] Bieszczady/Galicja WIP - do pobrania
« Odpowiedź #101 dnia: 27 Października 2023, 13:36:54 »
Ej bo ja zainstalowałem tą zakopiankę ale nic się w Rabce Zaryte nie zmieniło

Offline gumiss

  • Wiadomości: 5
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 3
Odp: [HIT] Bieszczady/Galicja WIP - do pobrania
« Odpowiedź #102 dnia: 05 Grudnia 2023, 09:45:25 »
Witam,
Na wstępie powiem że problem jest u mnie :D, coś pewnie śle wgrałem (czegoś brakuje), ale nie widzę rozkładów jazdy.
Wgrałem tylko:
galicja-r6.rar
galicja_zaleznosci-r3.rar

Online JAN21

  • Deweloper
  • Wiadomości: 578
  • Tory se robie se
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1783
Odp: [HIT] Bieszczady/Galicja WIP - do pobrania
« Odpowiedź #103 dnia: 05 Grudnia 2023, 09:51:56 »
Nie wszystkie składy mają rozkłady przypisane.
Dobrowolne wsparcie: Tipply

Offline gumiss

  • Wiadomości: 5
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 3
Odp: [HIT] Bieszczady/Galicja WIP - do pobrania
« Odpowiedź #104 dnia: 05 Grudnia 2023, 09:54:52 »
Mam tylko te co są na zrzucie ekranu i żaden nie ma rozkładu.

Offline matek123

  • Moderator
  • Wiadomości: 6364
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2485
Odp: [HIT] Bieszczady/Galicja WIP - do pobrania
« Odpowiedź #105 dnia: 05 Grudnia 2023, 19:35:20 »
Możesz mieć część pociągów ukrytą z poziomu ustawień startera.
Poszukuję zdjęć na tekstury pociągów sieciowych. Szczególnie platform z pomostami.

Online JAN21

  • Deweloper
  • Wiadomości: 578
  • Tory se robie se
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1783
Odp: [HIT] Bieszczady/Galicja WIP - do pobrania
« Odpowiedź #106 dnia: 05 Grudnia 2023, 20:18:02 »
Wszystko jest w porządku. Galicja_TMZ11781 nie ma żadnego rozkładu przypisanego na starcie. Jest to też bardzo roboczy scenariusz, robiony na prędce pod jakiegoś livestreama. W zakładce Galicja, jest scenariusz Galicja_poludnie. Tam są opisy i rozkłady.
Dobrowolne wsparcie: Tipply

Offline gumiss

  • Wiadomości: 5
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 3
Odp: [HIT] Bieszczady/Galicja WIP - do pobrania
« Odpowiedź #107 dnia: 05 Grudnia 2023, 22:38:30 »
Wielkie dzięki, czyli to jednak ze mną jest coś nie tak, nie zauważyłem :D

Offline Tomasz Porąbalski

  • Wiadomości: 4
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 6
Odp: [HIT] Bieszczady/Galicja WIP - do pobrania
« Odpowiedź #108 dnia: 15 Grudnia 2023, 07:32:48 »
Hej ogólnie od jakiegoś czasu mam problem z tym scenariuszem. Chodzi o to,że po zainstalowaniu i wgraniu do MaSzyny crashuje mi się gra. Każdy scenariusz się crashuje wie ktoś o co chodzi?

Offline Piotr93

  • Wydział Repozytorium
  • Wiadomości: 1625
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1384
Odp: [HIT] Bieszczady/Galicja WIP - do pobrania
« Odpowiedź #109 dnia: 15 Grudnia 2023, 19:25:31 »
Na którym exe odpalałeś? podaj log.txt w załączniku. Może po też być to, że twój komputer nie spełnia wymagań scenerii, ta sceneria jest dość wymagająca bardziej od pozostałych.

Offline Tomasz Porąbalski

  • Wiadomości: 4
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 6
Odp: [HIT] Bieszczady/Galicja WIP - do pobrania
« Odpowiedź #110 dnia: 15 Grudnia 2023, 21:33:59 »
Starting MaSzyna rail vehicle simulator (release: EU07 (cmake), 9259708d (committed at 2023-08-08 16:05:25 +0200))
For online documentation and additional files refer to: http://eu07.pl
Authors: Marcin_EU, McZapkie, ABu, Winger, Tolaris, nbmx, OLO_EU, Bart, Quark-t, ShaXbee, Oli_EU, youBy, KURS90, Ra, hunter, szociu, Stele, Q, firleju and others
Crashdump analysis provided by backtrace.io

// settings
sceneryfile $galicja_poludnie.scn
humanctrlvehicle sp42-260_2
fieldofview 45
width 1920
height 1080
targetfps 0
basedrawrange 2500
fullscreen yes
fullscreenwindowed no
vsync no
freefly no
wireframe no
debugmode no
soundenabled yes
sound.volume 1.5
sound.volume.radio 0.6
sound.volume.vehicle 1
sound.volume.positional 1
sound.volume.ambient 1
physicslog no
fullphysics yes
debuglog 3
multiplelogs no
logs.filter 0
mousescale 1.5 0.5
mousecontrol yes
enabletraction yes
loadtraction yes
friction 1
livetraction yes
skyenabled 1
defaultext .tga
newaircouplers yes
anisotropicfiltering 8
usevbo yes
feedbackmode 0
feedbackport 888
multiplayer 0
isolatedtrainnumber no
maxtexturesize 8192
maxcabtexturesize 2048
movelight 349
dynamiclights 7
scenario.time.offset 0
scenario.time.current no
scenario.weather.temperature 15
ai.trainman yes
scalespeculars yes
gfxrenderer default
shadows yes
shadowtune 2048 0 150 0
gfx.shadows.cab.range 30
gfx.smoke yes
gfx.smoke.fidelity 1
smoothtraction yes
splinefidelity 2
rendercab yes
createswitchtrackbeds yes
gfx.resource.sweep no
gfx.resource.move no
gfx.reflections.framerate 1
gfx.reflections.fidelity 1
timespeed 1
multisampling 1
latitude 52
convertmodels 0
file.binary.terrain yes
inactivepause no
slowmotion -1
hideconsole no
rollfix yes
fpsaverage 0
fpsdeviation 5
calibrate5din 0 0 0 0 0 0 0
calibrate5din 1 0 0 0 0 0 0
calibrate5din 2 0 0 0 0 0 0
calibrate5din 3 0 0 0 0 0 0
calibrate5din 4 0 0 0 0 0 0
calibrate5din 5 0 0 0 0 0 0
calibrate5dout 0 0 1 0 0 0 0
calibrate5dout 1 0 1 0 0 0 0
calibrate5dout 2 0 1 0 0 0 0
calibrate5dout 3 0 1 0 0 0 0
calibrate5dout 4 0 1 0 0 0 0
calibrate5dout 5 0 1 0 0 0 0
calibrateoutmaxvalues 0 0 0 0 0 0 0
calibrateoutdebuginfo -1
pwm 0 0
pwm 1 1
pwm 2 2
pwm 3 3
pwm 4 4
pwm 5 5
pwm 6 6
brakestep 1
joinduplicatedevents no
hiddenevents 1
pause no
lang pl
python.updatetime 200
uitextcolor 255 255 255
ui.bg.opacity 0.65
input.gamepad yes
uarttune 0 65535 0 65535 10 65535 10 65535 10 65535 10 10 100000 65535 10000 65535 150 65535
uarttachoscale 1
uartfeature local|main|scnd|train
uartdebug no
extcam.res 800 600
compresstex yes
gfx.framebuffer.width -1
gfx.framebuffer.height -1
gfx.shadowmap.enabled yes
randomseed 0
gfx.envmap.enabled yes
gfx.postfx.motionblur.enabled yes
gfx.postfx.motionblur.shutter 0.01
gfx.postfx.chromaticaberration.enabled no
gfx.skiprendering no
gfx.skippipeline no
gfx.extraeffects yes
gfx.shadergamma no
gfx.shadow.angle.min -0.2
gfx.shadow.rank.cutoff 3
python.enabled yes
python.threadedupload yes
python.uploadmain yes
python.mipmaps yes

// startup
available monitors:
Generic_PnP_Monitor:0,0
translation: 367 strings loaded
MaSzyna OpenGL Renderer
Renderer: Intel(R) UHD Graphics
Vendor: Intel
GL version: 3.3.0 - Build 30.0.100.9805
--------
Supported extensions:
GL_3DFX_texture_compression_FXT1
GL_AMD_depth_clamp_separate
GL_AMD_vertex_shader_layer
GL_AMD_vertex_shader_viewport_index
GL_ARB_ES2_compatibility
GL_ARB_ES3_1_compatibility
GL_ARB_ES3_compatibility
GL_ARB_arrays_of_arrays
GL_ARB_base_instance
GL_ARB_bindless_texture
GL_ARB_blend_func_extended
GL_ARB_buffer_storage
GL_ARB_cl_event
GL_ARB_clear_buffer_object
GL_ARB_clear_texture
GL_ARB_clip_control
GL_ARB_color_buffer_float
GL_ARB_compressed_texture_pixel_storage
GL_ARB_compute_shader
GL_ARB_conditional_render_inverted
GL_ARB_conservative_depth
GL_ARB_copy_buffer
GL_ARB_copy_image
GL_ARB_cull_distance
GL_ARB_debug_output
GL_ARB_depth_buffer_float
GL_ARB_depth_clamp
GL_ARB_depth_texture
GL_ARB_derivative_control
GL_ARB_direct_state_access
GL_ARB_draw_buffers
GL_ARB_draw_buffers_blend
GL_ARB_draw_elements_base_vertex
GL_ARB_draw_indirect
GL_ARB_draw_instanced
GL_ARB_enhanced_layouts
GL_ARB_explicit_attrib_location
GL_ARB_explicit_uniform_location
GL_ARB_fragment_coord_conventions
GL_ARB_fragment_layer_viewport
GL_ARB_fragment_program
GL_ARB_fragment_program_shadow
GL_ARB_fragment_shader
GL_ARB_fragment_shader_interlock
GL_ARB_framebuffer_no_attachments
GL_ARB_framebuffer_object
GL_ARB_framebuffer_sRGB
GL_ARB_geometry_shader4
GL_ARB_get_program_binary
GL_ARB_get_texture_sub_image
GL_ARB_gl_spirv
GL_ARB_gpu_shader5
GL_ARB_gpu_shader_fp64
GL_ARB_half_float_pixel
GL_ARB_half_float_vertex
GL_ARB_indirect_parameters
GL_ARB_instanced_arrays
GL_ARB_internalformat_query
GL_ARB_internalformat_query2
GL_ARB_invalidate_subdata
GL_ARB_map_buffer_alignment
GL_ARB_map_buffer_range
GL_ARB_multi_bind
GL_ARB_multi_draw_indirect
GL_ARB_multisample
GL_ARB_multitexture
GL_ARB_occlusion_query
GL_ARB_occlusion_query2
GL_ARB_pipeline_statistics_query
GL_ARB_pixel_buffer_object
GL_ARB_point_parameters
GL_ARB_point_sprite
GL_ARB_polygon_offset_clamp
GL_ARB_post_depth_coverage
GL_ARB_program_interface_query
GL_ARB_provoking_vertex
GL_ARB_query_buffer_object
GL_ARB_robust_buffer_access_behavior
GL_ARB_robustness
GL_ARB_robustness_isolation
GL_ARB_sample_shading
GL_ARB_sampler_objects
GL_ARB_seamless_cube_map
GL_ARB_seamless_cubemap_per_texture
GL_ARB_separate_shader_objects
GL_ARB_shader_atomic_counter_ops
GL_ARB_shader_atomic_counters
GL_ARB_shader_bit_encoding
GL_ARB_shader_draw_parameters
GL_ARB_shader_group_vote
GL_ARB_shader_image_load_store
GL_ARB_shader_image_size
GL_ARB_shader_objects
GL_ARB_shader_precision
GL_ARB_shader_stencil_export
GL_ARB_shader_storage_buffer_object
GL_ARB_shader_subroutine
GL_ARB_shader_texture_image_samples
GL_ARB_shading_language_100
GL_ARB_shading_language_420pack
GL_ARB_shading_language_packing
GL_ARB_shadow
GL_ARB_spirv_extensions
GL_ARB_stencil_texturing
GL_ARB_sync
GL_ARB_tessellation_shader
GL_ARB_texture_barrier
GL_ARB_texture_border_clamp
GL_ARB_texture_buffer_object
GL_ARB_texture_buffer_object_rgb32
GL_ARB_texture_buffer_range
GL_ARB_texture_compression
GL_ARB_texture_compression_bptc
GL_ARB_texture_compression_rgtc
GL_ARB_texture_cube_map
GL_ARB_texture_cube_map_array
GL_ARB_texture_env_add
GL_ARB_texture_env_combine
GL_ARB_texture_env_crossbar
GL_ARB_texture_env_dot3
GL_ARB_texture_filter_anisotropic
GL_ARB_texture_float
GL_ARB_texture_gather
GL_ARB_texture_mirror_clamp_to_edge
GL_ARB_texture_mirrored_repeat
GL_ARB_texture_multisample
GL_ARB_texture_non_power_of_two
GL_ARB_texture_query_levels
GL_ARB_texture_query_lod
GL_ARB_texture_rectangle
GL_ARB_texture_rg
GL_ARB_texture_rgb10_a2ui
GL_ARB_texture_stencil8
GL_ARB_texture_storage
GL_ARB_texture_storage_multisample
GL_ARB_texture_swizzle
GL_ARB_texture_view
GL_ARB_timer_query
GL_ARB_transform_feedback2
GL_ARB_transform_feedback3
GL_ARB_transform_feedback_instanced
GL_ARB_transform_feedback_overflow_query
GL_ARB_transpose_matrix
GL_ARB_uniform_buffer_object
GL_ARB_vertex_array_bgra
GL_ARB_vertex_array_object
GL_ARB_vertex_attrib_64bit
GL_ARB_vertex_attrib_binding
GL_ARB_vertex_buffer_object
GL_ARB_vertex_program
GL_ARB_vertex_shader
GL_ARB_vertex_type_10f_11f_11f_rev
GL_ARB_vertex_type_2_10_10_10_rev
GL_ARB_viewport_array
GL_ARB_window_pos
GL_ATI_separate_stencil
GL_EXT_abgr
GL_EXT_bgra
GL_EXT_blend_color
GL_EXT_blend_equation_separate
GL_EXT_blend_func_separate
GL_EXT_blend_minmax
GL_EXT_blend_subtract
GL_EXT_clip_volume_hint
GL_EXT_compiled_vertex_array
GL_EXT_direct_state_access
GL_EXT_draw_buffers2
GL_EXT_draw_range_elements
GL_EXT_fog_coord
GL_EXT_framebuffer_blit
GL_EXT_framebuffer_multisample
GL_EXT_framebuffer_object
GL_EXT_geometry_shader4
GL_EXT_gpu_program_parameters
GL_EXT_gpu_shader4
GL_EXT_multi_draw_arrays
GL_EXT_packed_depth_stencil
GL_EXT_packed_float
GL_EXT_packed_pixels
GL_EXT_polygon_offset_clamp
GL_EXT_rescale_normal
GL_EXT_secondary_color
GL_EXT_separate_specular_color
GL_EXT_shader_framebuffer_fetch
GL_EXT_shader_integer_mix
GL_EXT_shadow_funcs
GL_EXT_stencil_two_side
GL_EXT_stencil_wrap
GL_EXT_texture3D
GL_EXT_texture_array
GL_EXT_texture_compression_s3tc
GL_EXT_texture_edge_clamp
GL_EXT_texture_env_add
GL_EXT_texture_env_combine
GL_EXT_texture_filter_anisotropic
GL_EXT_texture_integer
GL_EXT_texture_lod_bias
GL_EXT_texture_rectangle
GL_EXT_texture_sRGB
GL_EXT_texture_sRGB_decode
GL_EXT_texture_shared_exponent
GL_EXT_texture_snorm
GL_EXT_texture_storage
GL_EXT_texture_swizzle
GL_EXT_timer_query
GL_EXT_transform_feedback
GL_IBM_texture_mirrored_repeat
GL_INTEL_coarse_fragment_shader
GL_INTEL_conservative_rasterization
GL_INTEL_fragment_shader_ordering
GL_INTEL_framebuffer_CMAA
GL_INTEL_map_texture
GL_INTEL_multi_rate_fragment_shader
GL_INTEL_performance_query
GL_KHR_blend_equation_advanced
GL_KHR_blend_equation_advanced_coherent
GL_KHR_context_flush_control
GL_KHR_debug
GL_KHR_no_error
GL_KHR_shader_subgroup
GL_KHR_shader_subgroup_arithmetic
GL_KHR_shader_subgroup_ballot
GL_KHR_shader_subgroup_basic
GL_KHR_shader_subgroup_clustered
GL_KHR_shader_subgroup_quad
GL_KHR_shader_subgroup_shuffle
GL_KHR_shader_subgroup_shuffle_relative
GL_KHR_shader_subgroup_vote
GL_KHR_texture_compression_astc_ldr
GL_NV_blend_square
GL_NV_conditional_render
GL_NV_primitive_restart
GL_NV_texgen_reflection
GL_SGIS_generate_mipmap
GL_SGIS_texture_edge_clamp
GL_SGIS_texture_lod
GL_SUN_multi_draw_arrays
GL_WIN_swap_hint
WGL_EXT_swap_control
--------
ARB_texture_filter_anisotropic supported!
ARB_multi_bind supported!
ARB_direct_state_access supported!
ARB_clip_control supported!
warning: wide lines not supported
--------
texture sizes capped at 8192p (2048p for cab textures)
shadows map size capped at 2048p
using multisampling x2
main window size: 1920x1080
preparing renderer..
Loading common gfx data...
Created texture object for "textures/fx/lightglare"
Loading texture data from "textures/fx/lightglare"
Created texture object for "textures/fx/sun"
Loading texture data from "textures/fx/sun"
Created texture object for "textures/fx/moon"
Loading texture data from "textures/fx/moon"
Created texture object for "textures/fx/smoke"
Loading texture data from "textures/fx/smoke"
Created texture object for "textures/fx/headlights"
Loading texture data from "textures/fx/headlights"
...gfx data pre-loading done
invalid shader: cannot read shader: shaders/verte
chyba z shaderami cos jest nie tak
« Ostatnia zmiana: 16 Grudnia 2023, 10:52:31 wysłana przez matek123 »

Offline Tomasz Porąbalski

  • Wiadomości: 4
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 6
Odp: [HIT] Bieszczady/Galicja WIP - do pobrania
« Odpowiedź #111 dnia: 15 Grudnia 2023, 21:48:01 »
Zorientowalem sie ze w folderze shadery nic nie ma wrzucilem co tam ma byc i mam blad teraz taki:

...gfx data pre-loading done
bad shader: postfx_chromaticaberration.frag: ERROR: 0:57: 'function' : is removed in Forward Compatible context texture2D
ERROR: 0:57: 'texture2D' : no matching overloaded function found (using implicit conversion)
ERROR: 0:57: 'texture2D' : function is not known
« Ostatnia zmiana: 15 Grudnia 2023, 22:22:19 wysłana przez matek123 »

Offline matek123

  • Moderator
  • Wiadomości: 6364
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2485
Odp: [HIT] Bieszczady/Galicja WIP - do pobrania
« Odpowiedź #112 dnia: 15 Grudnia 2023, 22:21:50 »
Wygląda, że odpalasz na exe z paczki, zamiast dołączonego do scenerii.
Poszukuję zdjęć na tekstury pociągów sieciowych. Szczególnie platform z pomostami.

Offline Tomasz Porąbalski

  • Wiadomości: 4
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 6
Odp: [HIT] Bieszczady/Galicja WIP - do pobrania
« Odpowiedź #113 dnia: 16 Grudnia 2023, 07:25:23 »
Ja mam to włączone i cały czas crashuje mi się gra
« Ostatnia zmiana: 16 Grudnia 2023, 07:38:28 wysłana przez Tomasz Porąbalski »

Offline smieszek445

  • Wiadomości: 19
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 5
Galicja
« Odpowiedź #114 dnia: 31 Grudnia 2023, 14:18:56 »
Witam po wgraniu scenerii Galicjar6 nie mam w żadnej scenerii rj i opisu cos źle zrobiłem ? nie instalowałem zależności nie wiem czy mam instalować czy juz nie ?

Offline Piotr93

  • Wydział Repozytorium
  • Wiadomości: 1625
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1384
Odp: [HIT] Bieszczady/Galicja WIP - do pobrania
« Odpowiedź #115 dnia: 31 Grudnia 2023, 14:32:40 »
Zanim pobierzesz, uważnie przeczytaj treść posta aby uniknąć niepotrzebnych błędów. W przypadku problemów, przed zgłoszeniem ich, najpierw zapoznaj się z wątkiem!
Uwaga! Do działania wymagana jest paczka zależności: https://eu07.pl/userfiles/21553/galicja_zaleznosci-r3.rar

Offline smieszek445

  • Wiadomości: 19
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 5
Odp: [HIT] Bieszczady/Galicja WIP - do pobrania
« Odpowiedź #116 dnia: 31 Grudnia 2023, 14:45:31 »
Zanim pobierzesz, uważnie przeczytaj treść posta aby uniknąć niepotrzebnych błędów. W przypadku problemów, przed zgłoszeniem ich, najpierw zapoznaj się z wątkiem!
Uwaga! Do działania wymagana jest paczka zależności: https://eu07.pl/userfiles/21553/galicja_zaleznosci-r3.rar
Dalej brak opisu :(

Reg. obowiązki 14.
« Ostatnia zmiana: 31 Grudnia 2023, 14:47:25 wysłana przez Miłosz Dorsz »

Offline Miłosz Dorsz

  • Administrator
  • Wiadomości: 1460
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 4004
Odp: [HIT] Bieszczady/Galicja WIP - do pobrania
« Odpowiedź #117 dnia: 31 Grudnia 2023, 14:50:39 »
Odpowiedź jest parę postów wyżej. Tak ma być, to mapa w trakcie prac. Galicja_poludnie ma najwięcej opisów i rozkładów, reszta nie bardzo.
« Ostatnia zmiana: 31 Grudnia 2023, 14:51:53 wysłana przez Miłosz Dorsz »
Projekty skończone i potencjalnie przyszłe: KLIK

Offline smieszek445

  • Wiadomości: 19
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 5
Odp: [HIT] Bieszczady/Galicja WIP - do pobrania
« Odpowiedź #118 dnia: 31 Grudnia 2023, 15:01:52 »
Odpowiedź jest parę postów wyżej. Tak ma być, to mapa w trakcie prac. Galicja_poludnie ma najwięcej opisów i rozkładów, reszta nie bardzo.
Tylko nawet w tym nie mam żadnego

Offline Maciek B

  • Wiadomości: 13
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 5
Odp: [HIT] Bieszczady/Galicja WIP - do pobrania
« Odpowiedź #119 dnia: 22 Stycznia 2024, 16:31:41 »
Elo!
Mam problem, po wygraniu scenerii Bieszczady/Galicja96, przestał mi się uruchamiać symulator. Nawet na innych sceneriach. Jak to naprawić?
Wcześniej wszystko działało normalnie. W starterze jako plik .exe wybrałem ten, który był w paczce z zależnościami.
Pozdrawiam