Autor Wątek:  [HIT] Bieszczady/Galicja WIP - do pobrania  (Przeczytany 71354 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Sowik2

  • Wiadomości: 22
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 4
Odp: [HIT] Bieszczady/Galicja WIP - do pobrania
« Odpowiedź #180 dnia: 26 Marca 2024, 11:02:37 »
Witajcie! Szacun za potężną robotę!
Pytanie o wymagania: GTX760 2GB da radę na full ustawieniach na Galicji i w ogóle?

Offline Marcin E2rD

  • Wiadomości: 63
    • Zobacz profil
    • http://ag.bocznica.org/
  • Otrzymane polubienia: 9
Odp: [HIT] Bieszczady/Galicja WIP - do pobrania
« Odpowiedź #181 dnia: 26 Marca 2024, 14:04:07 »
Nie, karta jest za słaba na full. Nie ma szans na stabilne 60fps. Raczej spodziewaj się pokazu slajdów.

Offline ST44-003

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2971
  • EU07-001
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 331
Odp: [HIT] Bieszczady/Galicja WIP - do pobrania
« Odpowiedź #182 dnia: 30 Marca 2024, 20:00:30 »
Mordeczki Wy moje kochane, poddaję pod dyskusję jeden wątek/aspekt dotyczący Galicji i linii do Muszyny.
Mieliśmy kiedyś w Paczkach takie oto rumuńskie (patrz screen) i czeskie(?) wagoniki. Kursowały one np. na "Malinowskim", "Karpatach" (do Bukaresztu) zarówno na trakcji spalinowej jak i elektrycznej. Pociąg ten kursował na Słowację przez Muszynę. Poniżej zdjęcia zestawień.
Uważam, że warto by te wagony odświeżyć i przywrócić do paczki (szczególnie te od Alexa, skoro mamy zarówno Bautzeny w tym malowaniu jak i Traxxa).

Źródło: "Z krawędzi peronu". Szczególnie zdjęcie nr 3 jest warte uwagi -> "ST43-221 podczepiony do składu pociągów "Karpaty" z Bukaresztu do Warszawy Wschodniej i "Ernest Malinowski" z Krynicy do Warszawy Wschodniej, w Nowym Sączu, tuż przed odjazdem ze stacji. Jako druga jedzie EU07-211."
« Ostatnia zmiana: 30 Marca 2024, 20:02:19 wysłana przez ST44-003 »

Offline DominiczekTS2009

  • Wiadomości: 26
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 22
Odp: [HIT] Bieszczady/Galicja WIP - do pobrania
« Odpowiedź #183 dnia: 30 Marca 2024, 20:12:45 »
Ten wagon rumuński się najbardziej przyda. Na teście wrzuciłem scenariusz objazdowy w którym jest pociąg Cracovia który w roku na który jest zrobiony scenariusz na takich wagonach jeździł .
« Ostatnia zmiana: 31 Marca 2024, 10:17:57 wysłana przez matek123 »

Offline Piotr93

  • Deweloper
  • Wiadomości: 1724
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1194
Odp: [HIT] Bieszczady/Galicja WIP - do pobrania
« Odpowiedź #184 dnia: 30 Marca 2024, 20:21:16 »
Odświeżyć jedno, ale trzeba wnętrze dorobić bo to stare wagony bez low poły.

Offline matek123

  • Moderator
  • Wiadomości: 6271
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2196
Odp: [HIT] Bieszczady/Galicja WIP - do pobrania
« Odpowiedź #185 dnia: 31 Marca 2024, 10:23:20 »
Ehh i tu wychodzi kasowanie wszystkiego bez pomyślenia co się kasuje... Mogły śmiało czasowo zostać w paczce. Wymusiłem przywrócenie papug, ale te widocznie przegapiłem...
Poszukuję zdjęć na tekstury pociągów sieciowych. Szczególnie platform z pomostami.

Offline Piotr93

  • Deweloper
  • Wiadomości: 1724
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1194
Odp: [HIT] Bieszczady/Galicja WIP - do pobrania
« Odpowiedź #186 dnia: 31 Marca 2024, 11:02:45 »
Model wagonu pewnie jest gdzieś w paczkach poprzednich więc nie problem odzyskać, ale tak jak mówisz wystarczyło go ukryć w starterze.

Offline jakubg1

  • Wydział Repozytorium
  • Wiadomości: 1595
  • MaSzyna ma szynę, szyna ma MaSzynę - na kołach.
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1269
Odp: [HIT] Bieszczady/Galicja WIP - do pobrania
« Odpowiedź #187 dnia: 31 Marca 2024, 11:07:08 »
Nie będziemy cofać się w czasie i wstawiać gorszych wagonów do składów na nowych sceneriach.

Offline DieselPower

  • Deweloper
  • Wiadomości: 1984
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 3821
Odp: [HIT] Bieszczady/Galicja WIP - do pobrania
« Odpowiedź #188 dnia: 31 Marca 2024, 11:58:51 »
Czasy pudełek bez wnętrza się już skończyły.

Offline matek123

  • Moderator
  • Wiadomości: 6271
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2196
Odp: [HIT] Bieszczady/Galicja WIP - do pobrania
« Odpowiedź #189 dnia: 31 Marca 2024, 11:59:54 »
Niestety modelarzy też co raz mniej.
Poszukuję zdjęć na tekstury pociągów sieciowych. Szczególnie platform z pomostami.

Offline JAN21

  • Deweloper
  • Wiadomości: 514
  • Tory se robie se
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1533
Odp: [HIT] Bieszczady/Galicja WIP - do pobrania
« Odpowiedź #190 dnia: 31 Marca 2024, 12:15:29 »
To trzeba nowych uczyć czegoś poza sklejaniem tekstur i robieniem zdjęć
Dobrowolne wsparcie: Tipply

Offline ST44-003

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2971
  • EU07-001
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 331
Odp: [HIT] Bieszczady/Galicja WIP - do pobrania
« Odpowiedź #191 dnia: 31 Marca 2024, 14:20:38 »
Tylko w tym przypadku mowa o wagonach zagranicznych. Do nich materiału jak na lekarstwo.
Jeżeli miałyby pomóc urealnić składy na Galicji to ja bym je wykorzystał.
Jeśli nie czujecie takiej potrzeby, olać, zapomnieć.

Offline robert357

  • Wiadomości: 195
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 216
Odp: [HIT] Bieszczady/Galicja WIP - do pobrania
« Odpowiedź #192 dnia: 31 Marca 2024, 14:49:49 »
Ja już o tym kiedyś pisałem, aby nie usuwać taboru aż do momentu gdy nie powstanie nowy model albo się fizyka nie wykrzaczy. Ktoś nie chce wstawiać ich na swoich sceneriach? Ok, nie ma problemu, ale jak komuś nie przeszkadza "pudełko" to niech sobie to podmienia i niech się cieszy dalej. ¯\_(ツ)_/¯

Offline jakubg1

  • Wydział Repozytorium
  • Wiadomości: 1595
  • MaSzyna ma szynę, szyna ma MaSzynę - na kołach.
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1269
Odp: [HIT] Bieszczady/Galicja WIP - do pobrania
« Odpowiedź #193 dnia: 31 Marca 2024, 15:23:49 »
Niestety potem ludzie wytykają MaSzynie że mamy pojazdy słabej jakości. Między innymi właśnie dlatego nowi twórcy nie przychodzą.

Należy jednak zaznaczyć, że nie mam nic przeciwko przywróceniu tych pojazdów do MaSzyny pod warunkiem oznaczenia ich jako archiwalnych. Kiedy były usuwane, takiej opcji jeszcze nie było.
« Ostatnia zmiana: 31 Marca 2024, 15:38:14 wysłana przez jakubg1 »

Offline HeroPie312

  • Wiadomości: 177
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 176
Odp: [HIT] Bieszczady/Galicja WIP - do pobrania
« Odpowiedź #194 dnia: 15 Kwietnia 2024, 14:52:48 »
Czasy pudełek bez wnętrza się już skończyły.

Tym czasem w paczce nadal jest Voith, Kaczka, EU20. Lekkie niezdecydowanie.

Offline jakubg1

  • Wydział Repozytorium
  • Wiadomości: 1595
  • MaSzyna ma szynę, szyna ma MaSzynę - na kołach.
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1269
Odp: [HIT] Bieszczady/Galicja WIP - do pobrania
« Odpowiedź #195 dnia: 15 Kwietnia 2024, 18:14:41 »
Są tylko dlatego, że @matek123 nie zezwala na ich usunięcie. Poza tym są ukryte za checkboxem w Starterze.

Offline matek123

  • Moderator
  • Wiadomości: 6271
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2196
Odp: [HIT] Bieszczady/Galicja WIP - do pobrania
« Odpowiedź #196 dnia: 15 Kwietnia 2024, 19:30:48 »
Tym czasem w paczce nadal jest Voith, Kaczka, EU20. Lekkie niezdecydowanie.
Nikt Tobie nie broni. Możesz zrobić nowe na podmiankę. :)
Poszukuję zdjęć na tekstury pociągów sieciowych. Szczególnie platform z pomostami.

Offline szogun

  • ZbanowanyZbanowany
  • Wiadomości: 5636
  • Nie matura a chęć szczera zrobi z Ciebie oficera!
    • Zobacz profil
    • szogun Studio
  • Otrzymane polubienia: 572
Odp: [HIT] Bieszczady/Galicja WIP - do pobrania
« Odpowiedź #197 dnia: 15 Kwietnia 2024, 20:10:50 »
Tym czasem w paczce nadal jest Voith, Kaczka, EU20. Lekkie niezdecydowanie.
Te modele nie są balastem, są jakie są ALE SĄ. Idąc tym tokiem myślenia należy wywalić kabinę z sepsobusa itp. Generalnie, jak się patrzy po YT, zawsze znajdzie się jakiś odklejeniec który akurat tymi trupami się jara. BTW, 6dg też by trzeba skierować pod palnik bo to była pierwsza kabina która robiłem sam od podstaw, i w ogóle to jest szajs straszny.
Skoro kot robi MIAU czyli miauczy, to dlaczego pies szczeka a nie hauka?
Informacje o trwających pracach -> facebook.com/szogunstudio

Offline jakubg1

  • Wydział Repozytorium
  • Wiadomości: 1595
  • MaSzyna ma szynę, szyna ma MaSzynę - na kołach.
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1269
Odp: [HIT] Bieszczady/Galicja WIP - do pobrania
« Odpowiedź #198 dnia: 15 Kwietnia 2024, 21:17:43 »
BTW, 6dg też by trzeba skierować pod palnik bo to była pierwsza kabina która robiłem sam od podstaw, i w ogóle to jest szajs straszny.
Jest jakościowa różnica między w miarę przyzwoicie wyglądającą kabiną a sześcianem z wózkami na alphie i soczyście paintowo czerwonymi pantografami.

Offline Spokojutroche

  • Wiadomości: 1
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: [HIT] Bieszczady/Galicja WIP - do pobrania
« Odpowiedź #199 dnia: 21 Kwietnia 2024, 14:33:16 »
Hej, nie działa mi Galicja.
Po włączeniu gry, nie mam ruchu i jakby latam z oddali nie widząc pojazdów w niebie.
Karta RTX4050 laptop GPU
Log z gry
https://eu07.pl/userfiles/29843/log.txt

Offline Zigi3OO

  • Wiadomości: 42
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 7
Odp: [HIT] Bieszczady/Galicja WIP - do pobrania
« Odpowiedź #200 dnia: 24 Kwietnia 2024, 12:31:31 »
Tym czasem w paczce nadal jest Voith, Kaczka, EU20. Lekkie niezdecydowanie.
Te modele nie są balastem, są jakie są ALE SĄ. Idąc tym tokiem myślenia należy wywalić kabinę z sepsobusa itp. Generalnie, jak się patrzy po YT, zawsze znajdzie się jakiś odklejeniec który akurat tymi trupami się jara. BTW, 6dg też by trzeba skierować pod palnik bo to była pierwsza kabina która robiłem sam od podstaw, i w ogóle to jest szajs straszny.

Dokładnie, nie ma żadnej wartości w kasowaniu modeli które działają.

A robienie liniowych misji na SM03 to jest inny poziom MaSzyny, polecam wszystkim 🫢

Offline MaSzynek

  • Wiadomości: 8
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 3
Odp: [HIT] Bieszczady/Galicja WIP - do pobrania
« Odpowiedź #201 dnia: 26 Czerwca 2024, 14:42:54 »
Czas na opinię o scenerii zawartej w nowej paczce 24.06.
To jest sceneria, której MaSzyna potrzebuje. Zawiera szczegóły, jakich w innych sceneriach nie było, chodzi mi głównie o modele osób pod sklepami, nad rzeką z kajakiem itp. Sprawia to wrażenie, jakby w tych wszystkich wsiach, przez które przejeżdżamy, naprawdę żyli ludzie. Nie będę się rozpisywał o tym, jak dobrze jest to wykonane, po prostu trzeba samemu się przejechać. Oczywiście jest kilka niedociągnięć i to na nich się skupię, żeby wiadomo było, co wg mnie można jeszcze poprawić.
Głównie w oczy rzuca się wchodzący w drogi i tory (najbardziej na stacji Komańcza i Zagórz oraz okolice) w kilkudziesięciu miejscach teren; teren wchodzi też nieestetycznie w peron na przystanku Czaszyn. Przy węźle w Zagórzu i Nowym Łupkowie widać dużo pustki, ponadto w sporej części scenerii przy torach trawa jest, a następnie po 5-10 metrach od torów całkowicie i nagle się urywa; lepiej byłoby stopniowo zmniejszać ilość trawy w zależności od odległości od torów. Na jednym przejeździe kolejowym w okolicach wsi Mokre Małopolskie nie ma drogi, a gdy są, dość często urywają się one zaraz za przejazdem. W okolicach węzła Rzepędź Drew-San drzewa rosną dosłownie w bocznym torze (być może miało to być po prostu stylizowane na tor opuszczony, nie wiem). Na wielu stacjach budynki są podpisane inną nazwą niż nazwa stacji (spotkałem m. in. Olkusz czy Białystok-Stadion). Spotkałem się też z brakiem tekstury na snopkach siana (screen) oraz na wózku (?) w tartaku znajdującym się w którymś miejscu (niestety nie pamiętam gdzie) przy torach (screena nie zdążyłem zrobić). Niektóre tekstury peronów (z tego co pamiętam Tarnawa Dolna i Osławica, jeden z nich na screenie) mają coś w rodzaju poszatkowanych cieni.
Na niektórych stacjach (jeśli można je tak nazwać) brakuje semaforów, choć to zapewne zamierzone, tak jak wysadzanie pasażerów na torze nieznajdującym się przy peronie (peron znajduje się przy innym torze i przy okazji ma zazwyczaj długość jednego wagonu). Wg mnie jest to jak najbardziej ok, ale wygląda to dla mnie dość niespotykanie; ciekawi mnie też wykonywanie manewrów na takich "stacjach" i ogólnie ten sposób wysadzania pasażerów i ogólnie funkcjonowanie takich "stacji" w rzeczywistości.
Z pozytywów przypominam sobie jeszcze smaczki w postaci kolejki wąskotorowej w Nowym Łupkowie, co dodaje fajnego klimatu i, co wywołało u mnie uśmiech i Rp1, mikoli na jednym z mostów.
Podsumowując, sceneria musi zostać oceniona 10/10, choć wiadomo, że nic na świecie nie może nie mieć chociażby malutkich, w skali całej świetnie wykonanej pracy, niedociągniątek, jak tutaj. Jadąc odniosłem też wrażenie, że autorzy zaczynali tworzenie otoczenia od Łupkowa i zbliżając się do Zagórza, coraz mniej im się chciało, gdyż właśnie w tamtych okolicach wspomnianych wcześniej niedociągniątek jest więcej.
Pozdrawiam tych, co w przeczytali do końca dość obszerną opinię zwykłego gracza tego symulatora,
MaSzynek.

P.S.
Moja konfiguracja komputera:
Procesor: Intel(R) Core(TM) i5-8400 CPU @ 2.80GHz
Karta graficzna: NVIDIA GeForce GTX 1050 Ti; wersja sterownika 31.0.15.3623
Pamięć RAM 16GB

Offline Toprus

  • Deweloper
  • Wiadomości: 235
  • peprus
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 618
Odp: [HIT] Bieszczady/Galicja WIP - do pobrania
« Odpowiedź #202 dnia: 26 Czerwca 2024, 15:13:43 »
Co do krzaków w torach, stawania nie przy peronie (względnie braku peronów), braku semaforów etc etc, proponowałbym wpierw zapoznać się z rzeczywistymi warunkami na tej linii (wszak istnieje ona naprawdę).
Perony są ziemne - a przynajmniej tak się nazywają - bo w rzeczywistości to tylko kawałek uklepanego gruntu koło toru.
"Stacje" bez semaforów to byłe stacje, teraz niepełniące funkcji posterunków ruchowych.
Drogi to najbardziej uciążliwa, monotonna i generalnie męcząca część dekorowania, dlatego jest ich najmniej. Zapraszamy do kontynuowania dzieła - wydana sceneria zawsze może mieć uzupełniane otoczenie w ciągu następnych paczek.
Brak tekstur na snopkach to prędzej problem braku plików w paczce lub ich niepoprawnego katalogowania, nie scenerii.
Niepasujące nazwy stacji wynikają z tego, że MaSzyna ma skończony katalog dostępnych modeli, a większość z nich nazwy posterunków mają wypisane na stałe.
"Jestem ToPrusem i nic co pruskie nie jest mi obce." - Terencjusz

Obiekty statyczne i dekoracje dla scenerii <3

Offline Kermit

  • Wiadomości: 599
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1107
Odp: [HIT] Bieszczady/Galicja WIP - do pobrania
« Odpowiedź #203 dnia: 26 Czerwca 2024, 15:30:27 »
Jakby ktos byl zainteresowany (khykhy) to mam modele budynkow z Tarnawy Dolnej i Nowego Lupkowa do zmapowania i pomalowania/oteksturowania.

Offline matek123

  • Moderator
  • Wiadomości: 6271
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2196
Odp: [HIT] Bieszczady/Galicja WIP - do pobrania
« Odpowiedź #204 dnia: 26 Czerwca 2024, 17:15:35 »
@MaSzynek co do snopków zajrzyj do wątku z problemami z paczki.
Poszukuję zdjęć na tekstury pociągów sieciowych. Szczególnie platform z pomostami.

Offline Smok E_ustachy

  • Wiadomości: 272
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 33
Odp: [HIT] Bieszczady/Galicja WIP - do pobrania
« Odpowiedź #205 dnia: 26 Czerwca 2024, 18:48:47 »
Zabity na rowerze to taki lokalny koloryt?
2. Ta trasa tak wyglądała, jak wysiadłem w Komańczy Letnisko to nie wiedziałem, gdzie iść i jak. Taka żwirownia/klepisko, Tragedia.
Teraz jest lepiej po remontach ale problem z pociągami jest. Obecnie SKPL tam rządzi.
Jest to najlepsza sceneria na najlepszej linii, do której mam ogromny sentyment.
To jest inny świat po prostu, w którym doskonale się odnajduje motorak.
Tak to wygląda:

A chochoły są zrobione.
« Ostatnia zmiana: 26 Czerwca 2024, 19:04:01 wysłana przez Smok E_ustachy »

Offline Jaco

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1077
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 498
Odp: [HIT] Bieszczady/Galicja WIP - do pobrania
« Odpowiedź #206 dnia: 26 Czerwca 2024, 18:59:21 »
Nazwa samej scenerii bardzo dużo mówi: teren o którym mowa należał historycznie do Galicji, a Austriacy zamiast peronów "tworzyli" właśnie klepiska między torami, które służyły jako "peron". Tutaj przykład chociażby Zagórza w realu. 
"Atlas przewoźników kolejowych Polski 2011/The 2011 ABC of Polish Railway Carriers"

Offline Smok E_ustachy

  • Wiadomości: 272
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 33
Odp: [HIT] Bieszczady/Galicja WIP - do pobrania
« Odpowiedź #207 dnia: 27 Czerwca 2024, 00:14:28 »
Tu jest Cabview:
https://youtu.be/QCEtbWn9sGc?si=My58xe2DsyhP8sSp
Mucha rządzi. Powiedźcie mi jaka jest maksymalna masa/długość pociągu na tej trasie?
Zróbcie ciężki pociąg i popych plis plis.
Jaka jest maksymalna teoretyczna przepustowość linii?
« Ostatnia zmiana: 27 Czerwca 2024, 15:29:23 wysłana przez Smok E_ustachy »

Offline matek123

  • Moderator
  • Wiadomości: 6271
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2196
Odp: [HIT] Bieszczady/Galicja WIP - do pobrania
« Odpowiedź #208 dnia: 28 Czerwca 2024, 13:15:08 »
Bez zmian w exe misje z popychem będą się trzymać na słowo honoru i to tylko pod warunkiem, że gracz będzie obsługiwał lokomotywę popychającą.
Poszukuję zdjęć na tekstury pociągów sieciowych. Szczególnie platform z pomostami.

Offline Smok E_ustachy

  • Wiadomości: 272
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 33
Odp: [HIT] Bieszczady/Galicja WIP - do pobrania
« Odpowiedź #209 dnia: 29 Czerwca 2024, 17:45:35 »
No to nieoficjalny dodatek.
2. Ciężki pociąg który zbiegnie w Łupkowie rozpędza się do 131 km/h i spokojnie dojeżdża do Zagórza.
Lekki do 111 km/h/