Dziękuję za odpowiedzi.
Mam rozumieć, że te wszystkie maszyny pomocnicze: sprężarka, przetwornica, są zdwojone tak? Jedna kabina rządzi jedną sekcją?
Jeśli mechanik chce iść poprawić firanki w drugiej kabinie w EU07, to musi wyłączyć maszyny? Czy to też niezbyt poprawne, jak ich nie wyłączy? Jechałem ET22, nawet prowadziłem trochę... i pamiętam, ze mogłem wejść do korytarza w czasie jazdy, drzwi nie były uzależnione. No w sumie, to mechanicy chronią się w razie czego w środku pojazdu...
Moje pytania bardziej odnosiły się to starszych modeli. Te nowsze, to się domyśliłem, ze ktoś pomyślał o prowadzących.
Czy niewłączenie światła do manewrów, jest mocnym "przewinieniem", czy nikt się nie czepia? Pytam, bo w piątek obserwowałem "prywaciarza" na byku, jak odpiął się od "turbostonki" i jeździł sobie po stacji, bez żadnego oświetlenia z tyłu.