Autor Wątek:  Edytowanie tekstur  (Przeczytany 1847 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Mikogames

  • Wiadomości: 6
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Edytowanie tekstur
« dnia: 08 Stycznia 2022, 17:29:11 »
Zrobiłem malowanie na bazie tekstury która jest już w maszynie, skopiowałem ją i zmieniłem nazwę.
Jak zrobić aby szło używać tego malowania w grze?

Offline Stele

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 10133
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2610
Odp: Edytowanie tekstur
« Odpowiedź #1 dnia: 08 Stycznia 2022, 23:24:17 »
Dziurę w dokumentacji mamy. :< Dawno temu miało być wg tego https://eu07.rainsted.com/opis_tekstur.html ale może połowa została zaimplementowana.
Zasadniczo do textures.txt w katalogu pojazdu dodajesz wpis:
skórka=mmd,kategoria,mini//opisGdzie skórka jest teksturą lub materiałem z katalogu głównego pojazdu. Mmd definiuje model na który pasuje i resztę konfigów pojazdu. Kategoria grupuje w starterze. Mini to plik bmp obrazka dla startera w katalogu textures/mini.
Resztę masz na ostatniej stronie wytycznych. https://eu07.pl/standardy_dodatkow.pdf
Mój kanał youtube

Offline Mikogames

  • Wiadomości: 6
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Edytowanie tekstur
« Odpowiedź #2 dnia: 09 Stycznia 2022, 11:00:55 »
Dzięki