- Symulator MaSzyna -

Symulator EU07 (i nie tylko) => Tabor kolejowy => Wątek zaczęty przez: Mikogames w 08 Stycznia 2022, 17:29:11

Tytuł: Edytowanie tekstur
Wiadomość wysłana przez: Mikogames w 08 Stycznia 2022, 17:29:11
Zrobiłem malowanie na bazie tekstury która jest już w maszynie, skopiowałem ją i zmieniłem nazwę.
Jak zrobić aby szło używać tego malowania w grze?
Tytuł: Odp: Edytowanie tekstur
Wiadomość wysłana przez: Stele w 08 Stycznia 2022, 23:24:17
Dziurę w dokumentacji mamy. :< Dawno temu miało być wg tego https://eu07.rainsted.com/opis_tekstur.html ale może połowa została zaimplementowana.
Zasadniczo do textures.txt w katalogu pojazdu dodajesz wpis:
skórka=mmd,kategoria,mini//opisGdzie skórka jest teksturą lub materiałem z katalogu głównego pojazdu. Mmd definiuje model na który pasuje i resztę konfigów pojazdu. Kategoria grupuje w starterze. Mini to plik bmp obrazka dla startera w katalogu textures/mini.
Resztę masz na ostatniej stronie wytycznych. https://eu07.pl/standardy_dodatkow.pdf
Tytuł: Odp: Edytowanie tekstur
Wiadomość wysłana przez: Mikogames w 09 Stycznia 2022, 11:00:55
Dzięki