Autor Wątek:  Zaczątek shadera wycieraczek - co z tym?  (Przeczytany 1587 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Online lcddisplay

  • Deweloper
  • Wiadomości: 247
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 559
Zaczątek shadera wycieraczek - co z tym?
« dnia: 10 Października 2021, 22:01:39 »
Czy jest jakaś nadzieja, że temat działających wycieraczek powróci?
Uśmiechnij się :)

SpawaczTIG141

  • Gość
Odp: Zaczątek shadera wycieraczek - co z tym?
« Odpowiedź #1 dnia: 10 Października 2021, 22:04:41 »
Nadzieję zawsze możecie, obywatelu, mieć. Na chwilę obecną nie należy się jednak na to nastawiać. Są dużo ważniejsze rzeczy na głowie.

Offline Joachimowicz

  • ZbanowanyZbanowany
  • Wiadomości: 1701
  • Nazywam się N'Avoie
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1951
Odp: Zaczątek shadera wycieraczek - co z tym?
« Odpowiedź #2 dnia: 10 Października 2021, 22:07:50 »
Na przykład jakie?
| Z maszyną od 20 Kwietnia 2010! |

Offline AIR

  • Deweloper
  • Wiadomości: 655
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 508
Odp: Zaczątek shadera wycieraczek - co z tym?
« Odpowiedź #3 dnia: 11 Października 2021, 11:53:22 »
Ważne jest zrobienie obracania pól rolnych w 3D 😋
Wiem że nie na temat, ale już nie wiem jak się przypominać 😉
« Ostatnia zmiana: 11 Października 2021, 11:55:03 wysłana przez AIR »
Niebo jest Bogiem, a skoki nałogiem...->
http://www.youtube.com/watch?v=nE9G-qiZqSU

Offline AntoniS

  • Wiadomości: 81
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 16
Odp: Zaczątek shadera wycieraczek - co z tym?
« Odpowiedź #4 dnia: 31 Października 2021, 11:22:38 »
No szczerze mówiąc albo inaczej - jak dla mnie, choć pewnie nie tylko dla mnie - dla MaSzyny - symulatora pojazdów kolejowych anie kombajnów - dużo ważniejsze z punktu widzenia realizmu symulacji oraz dużo bardziej rzucające się w oczy będzie, jest i byłoby wprowadzenie do symulacji widocznych efektów występujących opadów atmosferycznych (czyli mokrych szyb i ścierających je wycieraczek) niż obracania w 3d pół, które są tylko tłem. Choć oczywiście nie twierdzę, że obracanie pól nie jest zupełnie potrzebne, bo pewnie poza samym w sobie obracaniem stworzyło byłoby krokiem w kierunku dalszych możliwości zwiększania realizmu symulacji.
Jednak osobiście dla mnie i podejrzewam dla wielu innych znacznie bardziej wyczekiwane jest ożywienie wycieraczek i efekt mokrej szyby, bo tak naprawdę dopiero wtedy wprowadzanie występowania opadów w symulacjach będzie miało realny sens i tym samym zakończy jakiś etap rozwojowy symulatora.
Pozdrawiam,

Antoni Ślebodziński

Offline AIR

  • Deweloper
  • Wiadomości: 655
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 508
Odp: Zaczątek shadera wycieraczek - co z tym?
« Odpowiedź #5 dnia: 02 Listopada 2021, 02:09:45 »
Zauważ że ja nie napisałem ważniejsze tylko "ważne" i nie mam zamiaru wchodzić w dyskusje o hierarchii bo nie o to mi kompletnie chodziło...
Niebo jest Bogiem, a skoki nałogiem...->
http://www.youtube.com/watch?v=nE9G-qiZqSU

Offline matek123

  • Moderator
  • Wiadomości: 6284
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2205
Odp: Zaczątek shadera wycieraczek - co z tym?
« Odpowiedź #6 dnia: 02 Listopada 2021, 07:47:21 »
Bez przyjaźniejszych narzędzi dalej będzie wychodzić jedna sceneria na kilka lat, o ile dojdzie do skutku i autor w trakcie prac nie porzuci.
Poszukuję zdjęć na tekstury pociągów sieciowych. Szczególnie platform z pomostami.

Offline Quark-t

  • Administrator
  • Wiadomości: 3590
  • Automaty liczą...
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 47
Odp: Zaczątek shadera wycieraczek - co z tym?
« Odpowiedź #7 dnia: 10 Listopada 2021, 20:21:53 »
Temat shadera wycieraczek wyjaśniony. Jeżeli pojawi się w nim coś nowego, pojawi się to w stosownym wątku.
Zamykam i bocznica.
Pozdrawiam, dr inż. Quark-t