- Symulator MaSzyna -

Hyde Park => Bocznica => Wątek zaczęty przez: lcddisplay w 10 Października 2021, 22:01:39

Tytuł: Zaczątek shadera wycieraczek - co z tym?
Wiadomość wysłana przez: lcddisplay w 10 Października 2021, 22:01:39
Czy jest jakaś nadzieja, że temat działających wycieraczek powróci?
Tytuł: Odp: Zaczątek shadera wycieraczek - co z tym?
Wiadomość wysłana przez: SpawaczTIG141 w 10 Października 2021, 22:04:41
Nadzieję zawsze możecie, obywatelu, mieć. Na chwilę obecną nie należy się jednak na to nastawiać. Są dużo ważniejsze rzeczy na głowie.
Tytuł: Odp: Zaczątek shadera wycieraczek - co z tym?
Wiadomość wysłana przez: Joachimowicz w 10 Października 2021, 22:07:50
Na przykład jakie?
Tytuł: Odp: Zaczątek shadera wycieraczek - co z tym?
Wiadomość wysłana przez: AIR w 11 Października 2021, 11:53:22
Ważne jest zrobienie obracania pól rolnych w 3D 😋
Wiem że nie na temat, ale już nie wiem jak się przypominać 😉
Tytuł: Odp: Zaczątek shadera wycieraczek - co z tym?
Wiadomość wysłana przez: AntoniS w 31 Października 2021, 11:22:38
No szczerze mówiąc albo inaczej - jak dla mnie, choć pewnie nie tylko dla mnie - dla MaSzyny - symulatora pojazdów kolejowych anie kombajnów - dużo ważniejsze z punktu widzenia realizmu symulacji oraz dużo bardziej rzucające się w oczy będzie, jest i byłoby wprowadzenie do symulacji widocznych efektów występujących opadów atmosferycznych (czyli mokrych szyb i ścierających je wycieraczek) niż obracania w 3d pół, które są tylko tłem. Choć oczywiście nie twierdzę, że obracanie pól nie jest zupełnie potrzebne, bo pewnie poza samym w sobie obracaniem stworzyło byłoby krokiem w kierunku dalszych możliwości zwiększania realizmu symulacji.
Jednak osobiście dla mnie i podejrzewam dla wielu innych znacznie bardziej wyczekiwane jest ożywienie wycieraczek i efekt mokrej szyby, bo tak naprawdę dopiero wtedy wprowadzanie występowania opadów w symulacjach będzie miało realny sens i tym samym zakończy jakiś etap rozwojowy symulatora.
Tytuł: Odp: Zaczątek shadera wycieraczek - co z tym?
Wiadomość wysłana przez: AIR w 02 Listopada 2021, 02:09:45
Zauważ że ja nie napisałem ważniejsze tylko "ważne" i nie mam zamiaru wchodzić w dyskusje o hierarchii bo nie o to mi kompletnie chodziło...
Tytuł: Odp: Zaczątek shadera wycieraczek - co z tym?
Wiadomość wysłana przez: matek123 w 02 Listopada 2021, 07:47:21
Bez przyjaźniejszych narzędzi dalej będzie wychodzić jedna sceneria na kilka lat, o ile dojdzie do skutku i autor w trakcie prac nie porzuci.
Tytuł: Odp: Zaczątek shadera wycieraczek - co z tym?
Wiadomość wysłana przez: Quark-t w 10 Listopada 2021, 20:21:53
Temat shadera wycieraczek wyjaśniony. Jeżeli pojawi się w nim coś nowego, pojawi się to w stosownym wątku.
Zamykam i bocznica.