Autor Wątek:  PASSENGER_PR_&_TLK_PACK by YES  (Przeczytany 49779 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline zbych

  • Wiadomości: 156
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
PASSENGER_PR_&_TLK_PACK by YES
« Odpowiedź #30 dnia: 27 Grudnia 2005, 22:09:40 »
Jeszcze co do nowej paczki zauwazone błędy u mnie..
wpis..
         node -1 0 5051-304510-1 dynamic PKP\1xxa b_120 111a 0.0 nobody 3 0 enddynamic>> nie ma czegos takiego w mojej paczce.. textura biała- skad ja wziaść???(chyba ze to potraktowac jako bład nie dopisany wpis np.bdu..)
i jeszcze co do scn,Test.. w misji z07-424 .passanger, mozesz jechac jako pasazer w wagonie; wywala zaraz na starcie! musiałem wstawic
EU07 eu07-424 303E 0.0 headdriver 3 1 Pantstate enddynamic???

  Co do odpowiedzi@EP-08..nadal nie dowiedziałem sie kto nagle zaczoł zmieniać zasady do tej pory obowiązujace na stronie i dlaczego??? Z prawnego punktu.. jeszcze raz powtarzam ze wszystkie opublikowane twórczosci na stronie symulatora przez ich autorów w przeszłości są do dyspozycji wszystkich z niego korzystajacych i nie wymagaja jakiejś dodatkowej  zgody!!!
Nie mówiąc tu juz o takiej sprawie jak >>Moralny obowiązek' niekórych ktorzy właśnie dzieki Symkowi stworzyli swoje dzieła"  no ALE NIEKTÓRZY NIE WIEDZĄ NAWET ŻE TAKIE SŁOWO JAK MORALNOŚĆ JEST WOGÓLE W polskim języku???
Pozdrawiam..
Chciałbym iść do nieba ze względu na klimat, ale... w piekle tylu znajomych...
Do Miłego..ZBYCH.

Offline |andy|

  • Wiadomości: 960
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
PASSENGER_PR_&_TLK_PACK by YES
« Odpowiedź #31 dnia: 27 Grudnia 2005, 22:17:05 »
Cytat: "zbych"
J
Nie mówiąc tu juz o takiej sprawie jak >>Moralny obowiązek' niekórych ktorzy właśnie dzieki Symkowi stworzyli swoje dzieła"  no ALE NIEKTÓRZY NIE WIEDZĄ NAWET ŻE TAKIE SŁOWO JAK MORALNOŚĆ JEST WOGÓLE W polskim języku???
Pozdrawiam..


Spokojnie Zbyszek, snie warto się denerwować. Wg mnie sprawa powinna zostać rozwiązana tak: w pliku wpisy .txt powinny być wpisy odnoszące się do modeli 1xxa (jednym słowem wpisy powinny być właściwe, zamieszczając je nie łamiecie prawa ani tego pisanego ani tego niepisanego poszanowania cudzej twórczości), a modele, skoro autor z jakichkolwiek względów nie zgadza się na ich publikacje wraz z teksturami (nie będę wnikał w etyczny aspekt takiego postępowania, nie taka moja rola), każdy musi niestety ściągnąć sam wraz z Transylwanią.

Offline Mariusz W.

  • Wiadomości: 392
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
PASSENGER_PR_&_TLK_PACK by YES
« Odpowiedź #32 dnia: 28 Grudnia 2005, 10:02:55 »
No ale do tej pory było tak, że jeśli coś jest publiczne i to w dodatku w Downloadzie na stronie głównej, no to można wziąć, pobrać, poprzerabiać i wystawić jako osobny dodatek. Nie sądze, że wszyscy, którzy zrobili coś na podstawie czegoś do MaSzyny pytali się o zgodę. Jakby tak patrzeć to nawet na opublikowanie tekstury zrobionej, albo "zrepaintowanej" trzeba mieć zgodę. Dla mnie to czysty absurd, żeby pytać się o opublikowanie czegoś, co już jest opublikowane (no tyle, że coś jest przerobione, ale to jest pryszcz akurat w tym przypadku, gdyż to autor przeróbek chce je wystawić).

A swoją drogą, nie widzę nigdzie takiego zapisu, żeby takiej procedury zabraniał.

Dodano po 7 minutach:

 Znalazłem coś:
Cytat: "[url=http://www.eu07.pl/userinfo.php?uid=257
Bartek[/url] w Umowie Licencyjnej, dnia 2004/4/26 23:10:33"]3. Kopiowanie, rozprowadzanie lub uzywanie oryginalnych, jak i zmodyfikowanych na zasadach opisanych w punkcie 2, czesci Symulatora, w szczególnosci tekstur, dzwieków i zbiorów binarnych, do celów nie zwiazanych z uzyciem ich w Symulatorze, wymaga zgody Autora odpowiedniej czesci Symulatora.
A innych punktach pisze m.in., że tylko jeśli to coś będzie odpłatnie udostępnione, to wymaga zagody.

Czyli wg tego, to użytkownik EP08_015 może takie coś udostępnić bez zgody.

Offline Bart

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 415
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
PASSENGER_PR_&_TLK_PACK by YES
« Odpowiedź #33 dnia: 28 Grudnia 2005, 12:02:51 »
A jeśli autor wyraźnie się niezgodził?. Tak wynika z poprzednich postów. Może autor Transylwanii ma te wagony na "wyłączność"?

Mariusz strasznie dużo dyskutujesz może wkońcu byś cokolwiek zrobił? - bo rozporządzać cudzym to wam najłatwiej jest
Marcin_EU (21-08-2005 20:42) napisał:
wystarczy znalezc wielu frajerow i za 10 lat ze starego symka bedziecie mieli bve, a za 50 to moze i mstsa

Offline Mariusz W.

  • Wiadomości: 392
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
PASSENGER_PR_&_TLK_PACK by YES
« Odpowiedź #34 dnia: 28 Grudnia 2005, 12:10:15 »
Cytat: "Bart"
Mariusz strasznie dużo dyskutujesz może wkońcu byś cokolwiek zrobił? - bo rozporządzać cudzym to wam najłatwiej jest
Nie rozporządzam się, tylko mówię to, jako zwykły użytkownik. A robić to robię - niebawem wyjdą zaaktualizowane wpisy. Gdybym mial takie polecenie, to nawet wydałbym paczkę całościową. Po za tym sporo testuje. Na więcej narazie mnie nie stać, bo nie umiem (co nie znaczy, że nie darzę szacunkiem tych co coś robią).

Offline Cesky Kretek

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1704
  • Trust no one.
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 137
PASSENGER_PR_&_TLK_PACK by YES
« Odpowiedź #35 dnia: 28 Grudnia 2005, 13:49:37 »
Cytat: "Bart"
Może autor Transylwanii ma te wagony na "wyłączność"?


Trochę zamieszania było z początku, ale PW czyni cuda... Po kilku wiadomościach Kakish się zgodził:

Cytat: "Kakish"
Cytat: "vampirek1"
(...) więc czy mógłbym ich użyć?

pewnie :D
najlepiej do paczki powrzucaj odpowiednie wpisy, (...) jakbys mial czas i checi na zrobienie tekstury odpowiednich z tych ktore masz to super, pozdrawiam :D

Offline EP08_015

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4220
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 247
PASSENGER_PR_&_TLK_PACK by YES
« Odpowiedź #36 dnia: 28 Grudnia 2005, 14:10:11 »
Ale ja o niczym nie wiem czy się zgodził czy nie
jak się zgodzi to już nie będziecie mieli kłopotów ze wpisami. I nic nie będziecie musieli modyfikować.

Ja mam już gotową paczke plików ale nie mam zgody autora.
Koniec tworczosci unoffowej i prywatnej.
http://chomikuj.pl/EP08-015

Offline Mutopompka

  • Wiadomości: 1155
  • Na IRC-u SPRĘŻAREK vel. tyqtyqtyq
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
PASSENGER_PR_&_TLK_PACK by YES
« Odpowiedź #37 dnia: 02 Stycznia 2006, 11:45:54 »
Ok. Uwzględniając wszelkie "błędy" i niedociągnięcia wprowadziłem małe poprawki, które mają na celu wyeliminowanie błędów, o których pisaliiście powyżej.

Dodałem także wpisy w rejestrze systemowym, dzieiu któremu następne instalatory robione przezemnie (lub przez kogoś innego) nie będą wymagały podawania ścieżki dostępu do katalogu z symkiem.

Warunek jendnak dla Twórców instalatorów. Proszę w skryptach wpisywać dodatkową linię: UsePreviousAppDir=yes. (w skryptach InnoSetupa, My InnoExtension, lub ISTool-a) Dodałem następujące ścieżki w rejestrze:
Cytuj
Root: HKLM; Subkey: "Software\Maszyna EU07-424"; Flags: uninsdeletekeyifempty
Root: HKLM; Subkey: "Software\Maszyna EU07-424"; ValueType: string; ValueName: "InstallPath"; ValueData: "{app}"
Root: HKLM; Subkey: "Software\Maszyna EU07-424"; ValueType: string; ValueName: "ModelsPath"; ValueData: "{app}\Dynamic\pkp"
Root: HKLM; Subkey: "Software\Maszyna EU07-424"; ValueType: string; ValueName: "SceneryPath"; ValueData: "{app}\Scenery"
Root: HKLM; Subkey: "Software\Maszyna EU07-424"; ValueType: string; ValueName: "SoundsPath"; ValueData: "{app}\Sounds"
Root: HKLM; Subkey: "Software\Maszyna EU07-424"; ValueType: string; ValueName: "TexturesPath"; ValueData: "{app}\Textures"
Root: HKLM; Subkey: "Software\Maszyna EU07-424"; ValueType: string; ValueName: "Version Info"; ValueData: "{{AppVersion}}"
Root: HKLM; Subkey: "Software\Maszyna EU07-424"; ValueType: string; ValueName: "URL"; ValueData: "www.eu07.pl"


Więc nie będzie żadnych problemów z "wyszukiwaniem" przez usera katalogu symka.

PS. Ale w tej paczce nie ma modeli Kakisha.

Offline EP08_015

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4220
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 247
PASSENGER_PR_&_TLK_PACK by YES
« Odpowiedź #38 dnia: 02 Stycznia 2006, 13:39:12 »
Otrzymałem zgodę administratoraq na opublikowanie no więc:

http://members.lycos.co.uk/wlodzimierz/passenger_pack%20path.zip

Oto wszystkie brakujące pliki. Rozpakować je do katalogu 1xxa.

I mala niespodzianka dla Tych co maja nowe exe:

Jesli ustawimy się na koniec skladu i wcisniemy klawisz T to zapalimy końcówki :D

Miłej jazdy.

Uwaga!!!!!!!

Plik t3d posiada na stałe wpisane wnetrze pod tekstury TGA z szybami.
Koniec tworczosci unoffowej i prywatnej.
http://chomikuj.pl/EP08-015

Offline MTVXL4

  • Wiadomości: 31
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
PASSENGER_PR_&_TLK_PACK by YES
« Odpowiedź #39 dnia: 02 Stycznia 2006, 18:14:06 »
zbych napisał:
Cytuj
Jeszcze co do nowej paczki zauwazone błędy u mnie..
wpis..
node -1 0 5051-304510-1 dynamic PKP\1xxa b_120 111a 0.0 nobody 3 0 enddynamic>> nie ma czegos takiego w mojej paczce.. textura biała- skad ja wziaść???(chyba ze to potraktowac jako bład nie dopisany wpis np.bdu..)
i jeszcze co do scn,Test.. w misji z07-424 .passanger, mozesz jechac jako pasazer w wagonie; wywala zaraz na starcie! musiałem wstawic
EU07 eu07-424 303E 0.0 headdriver 3 1 Pantstate enddynamic???

U mnie są te same błędy. W misji gdzie można jechać jako pasażer wywala błąd EU07-424 Player train init failed! Wstawiałem ten wagon do składu w innej scenerii gdzie jeździłem jako pasażer innym wagonem i wywala ten sam błąd.

Offline EP08_015

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4220
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 247
PASSENGER_PR_&_TLK_PACK by YES
« Odpowiedź #40 dnia: 02 Stycznia 2006, 18:25:44 »
Jesli uruchamiacie jazde w wagonie z poziomu start.exe to zawsze się wam bląd wywali jesli jest z przodu jakikolwiek obiekt np lokomotywa.
W nowym exe częściowo popsuta jest funkcja jazdy jako pasażer.
Koniec tworczosci unoffowej i prywatnej.
http://chomikuj.pl/EP08-015

Offline zbych

  • Wiadomości: 156
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
PASSENGER_PR_&_TLK_PACK by YES
« Odpowiedź #41 dnia: 02 Stycznia 2006, 20:40:19 »
Witam..
Po dodaniu w/w plików wszystko działa OK..oprócz dwu tekstur ;
 PKP\1xxa 112a_old 111a i
PKP\1xxa b_120 111a ..tych w paczce nie było???..
Ale i tak dzieki za udostepnieni całej reszty...!
Pozdrawiam..
Chciałbym iść do nieba ze względu na klimat, ale... w piekle tylu znajomych...
Do Miłego..ZBYCH.

Offline EP08_015

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4220
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 247
PASSENGER_PR_&_TLK_PACK by YES
« Odpowiedź #42 dnia: 02 Stycznia 2006, 21:49:42 »
Jeszcze raz podaje wpisy. U mnie dzialaja. Macieteraz wszystkie niezbędne pliki do tej paczki.



//PR
//node -1 0 5051-304510-1 dynamic PKP\1xxa WRbd_140 111a 0.0 nobody 3 0 enddynamic
//node -1 0 5051-304510-1 dynamic PKP\1xxa WRbd_160 111a 0.0 nobody 3 0 enddynamic
//node -1 0 5051-304510-1 dynamic PKP\1xxa b_120 111a 0.0 nobody 3 0 enddynamic
//node -1 0 5051-304510-1 dynamic PKP\1xxa s_160 111a 0.0 nobody 3 0 enddynamic
//node -1 0 5051-304510-1 dynamic PKP\1xxa adnu_140 111a 0.0 nobody 3 0 enddynamic
//node -1 0 5051-304510-1 dynamic PKP\1xxa bdnu_120 111a 0.0 nobody 3 0 enddynamic
//node -1 0 5051-304510-1 dynamic PKP\1xxa ABDNU_160 ABDnu 0.0 nobody 3 0 enddynamic //!!!!!!sa bledy stosowac zamiennik//
//node -1 0 5051-304510-1 dynamic PKP\1xxa ABDNU_160 ABDnu_b 0.0 nobody 3 0 enddynamic //!!!!!!sa bledy stosowac zamiennik//
//node -1 0 5051-304510-1 dynamic PKP\1xxa bddisu_120_szrot bddisu 0.0 nobody 3 0 enddynamic //!!!!!!sa bledy stosowac zamiennik//
//node -1 0 5051-304510-1 dynamic PKP\1xxa bddisu_120 bddisu 0.0 nobody 3 0 enddynamic //!!!!!!sa bledy stosowac zamiennik//
//node -1 0 5051-304510-1 dynamic PKP\1xxa bddisu_120 111a 0.0 nobody 3 0 enddynamic  //zamiennik//
//node -1 0 5051-304510-1 dynamic PKP\1xxa bddisu_120 111a 0.0 nobody 3 0 enddynamic //zamiennik//
//node -1 0 5051-304510-1 dynamic PKP\1xxa abdnu_160 111a 0.0 nobody 3 0 enddynamic //zamiennik//
//node -1 0 5051-304510-1 dynamic PKP\1xxa 111a_old 111a 0.0 nobody 3 0 enddynamic
//node -1 0 5051-304510-1 dynamic PKP\1xxa 112a_old 111a 0.0 nobody 3 0 enddynamic
//node -1 0 5051-304510-1 dynamic PKP\1xxa bdu_120 111a 0.0 nobody 3 0 enddynamic
//node -1 0 5051-304510-1 dynamic PKP\1xxa Sk_160 111a 0.0 nobody 3 0 enddynamic
//node -1 0 5051-304510-1 dynamic PKP\1xxa Sd_160 111a 0.0 nobody 3 0 enddynamic
//node -1 0 5051-304510-1 dynamic PKP\1xxa adnu_120 111a 0.0 nobody 3 0 enddynamic
//node -1 0 5051-304510-1 dynamic PKP\1xxa bdu_140 111a 0.0 nobody 3 0 enddynamic
//node -1 0 5051-304510-1 dynamic PKP\1xxa bdu_160 111a 0.0 passenger 3 0 enddynamic
//node -1 0 5051-304510-1 dynamic PKP\1xxa adu_160_1 111a 0.0 nobody 3 0 enddynamic
//node -1 0 5051-304510-1 dynamic PKP\1xxa adu_160_1a 111a 0.0 nobody 3 0 enddynamic
//node -1 0 5051-304510-1 dynamic PKP\1xxa adu_160_2 111a 0.0 nobody 3 0 enddynamic
//node -1 0 5051-304510-1 dynamic PKP\1xxa bdnu_160_1 111a 0.0 nobody 3 0 enddynamic
//node -1 0 5051-304510-1 dynamic PKP\1xxa bdnu_160_2 111a 0.0 nobody 3 0 enddynamic
//node -1 0 5051-304510-1 dynamic PKP\1xxa AZdnu_120 111a 0.0 nobody 3 0 enddynamic
//TLK
//node -1 0 5051-304510-1 dynamic PKP\1xxa bcdu_160_1_tlk 111a 0.0 nobody 3 0 enddynamic
//node -1 0 5051-304510-1 dynamic PKP\1xxa wrbd_160_tlk 111a 0.0 nobody 3 0 enddynamic
//node -1 0 5051-304510-1 dynamic PKP\1xxa Bcdu_160_tlk 111a 0.0 nobody 3 0 enddynamic
//node -1 0 5051-304510-1 dynamic PKP\1xxa wlabd_160_tlk 111a 0.0 nobody 3 0 enddynamic
//node -1 0 5051-304510-1 dynamic PKP\1xxa adu_160_tlk 111a 0.0 nobody 3 0 enddynamic
//node -1 0 5051-304510-1 dynamic PKP\1xxa bdu_160_tlk 111a 0.0 nobody 3 0 enddynamic
//Z SZYBAMI
//node -1 0 5051-304510-1 dynamic PKP\1xxa b.tga 111a 0.0 nobody 3 0 enddynamic
//node -1 0 5051-304510-1 dynamic PKP\1xxa bdnu_120.tga 111a 0.0 nobody 3 0 enddynamic




Dla tych co nie wiedzą znak "//" oznacza pominięcie wpisu czyli nie wyświetlenie/wyłaczenie pojazdu.

Wpisy skopiowane z pliku scenerii. kazdy działa bo był z osobna testowany w jednym składzie.


Niby brakujące tekstury:

http://members.lycos.co.uk/wlodzimierz/1XXA.zip

Wypakowac do 1xxa.
Koniec tworczosci unoffowej i prywatnej.
http://chomikuj.pl/EP08-015

Offline zbych

  • Wiadomości: 156
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
PASSENGER_PR_&_TLK_PACK by YES
« Odpowiedź #43 dnia: 02 Stycznia 2006, 23:17:19 »
Wypakowełem paczke jeszcze raz zupełnie do nowego folderu i sprawdziłem;
nie ma w niej tekstur wagonów;
1-...//node -1 0 5051-304510-1 dynamic PKP\1xxa b_120 111a 0.0 nobody 3 0 enddynamic
2-...//node -1 0 5051-304510-1 dynamic PKP\1xxa 112a_old 111a 0.0 nobody 3 0 enddynamic...?
Jeżeli ty masz, bo jak piszesz sprawdziłeś, to mam prośbe podeślij ewentualnie? bo w paczce nie ma na100%.
Natomiast te wyłączone //  np;
...//node -1 0 5051-304510-1 dynamic PKP\1xxa ABDNU_160 ABDnu 0.0 nobody 3 0 enddynamic //!!!!!!sa bledy stosowac zamiennik//...
u mnie wyswietlają sie bez zarzutu...!
Pozdrawiam...!
Chciałbym iść do nieba ze względu na klimat, ale... w piekle tylu znajomych...
Do Miłego..ZBYCH.

Offline Kozi

  • Wiadomości: 791
  • Prosto z Serca Europy...
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2
PASSENGER_PR_&_TLK_PACK by YES
« Odpowiedź #44 dnia: 03 Stycznia 2006, 21:08:57 »
Cytat: "EP08_015"
Otrzymałem zgodę administratoraq na opublikowanie

I mala niespodzianka dla Tych co maja nowe exe:

Jesli ustawimy się na koniec skladu i wcisniemy klawisz T to zapalimy końcówki :D


to znaczy jak poprostu podleciec kamera pod koniec skladu? czy wejsc do wagonu?
"... W Moich Snach Wciąż WŁOSZCZOWA !!!"

Offline EP08_015

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4220
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 247
PASSENGER_PR_&_TLK_PACK by YES
« Odpowiedź #45 dnia: 03 Stycznia 2006, 21:18:44 »
Na koniec składu :D
Koniec tworczosci unoffowej i prywatnej.
http://chomikuj.pl/EP08-015

Offline Kozi

  • Wiadomości: 791
  • Prosto z Serca Europy...
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2
PASSENGER_PR_&_TLK_PACK by YES
« Odpowiedź #46 dnia: 03 Stycznia 2006, 21:46:02 »
dopra juz ok :)
"... W Moich Snach Wciąż WŁOSZCZOWA !!!"

Offline EP07-1057

  • Wiadomości: 380
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
PASSENGER_PR_&_TLK_PACK by YES
« Odpowiedź #47 dnia: 04 Stycznia 2006, 09:53:02 »
No ja podlatuje kamera pod koniec składu i nic a mam nowe exe i nowe wagoniki no chyba że to w starych.Będe wdzięczny za info
K:83261 Odjazd M:Pan będzie łaskawy spojrzeć na semafor K:Osobówka zasłania pytałem czy wolny pan nie odpowiedział, M:Pan nie pytał tylko gadał odjazd! K: Ja nie wiem co to się dzisiaj z tym radiem u wszystkich dzieje...

Offline Kozi

  • Wiadomości: 791
  • Prosto z Serca Europy...
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2
PASSENGER_PR_&_TLK_PACK by YES
« Odpowiedź #48 dnia: 04 Stycznia 2006, 09:58:07 »
muszi dać shift + t czyli T
"... W Moich Snach Wciąż WŁOSZCZOWA !!!"

Offline EP07-1057

  • Wiadomości: 380
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
PASSENGER_PR_&_TLK_PACK by YES
« Odpowiedź #49 dnia: 04 Stycznia 2006, 11:02:04 »
Zapal sie ale cos nie bardzo mi to pasuje bo zapala sie tylko taki mały piksel jak na obrazku

K:83261 Odjazd M:Pan będzie łaskawy spojrzeć na semafor K:Osobówka zasłania pytałem czy wolny pan nie odpowiedział, M:Pan nie pytał tylko gadał odjazd! K: Ja nie wiem co to się dzisiaj z tym radiem u wszystkich dzieje...

Offline ZT-POZNAN

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 493
  • PKP Cargo S.A
    • Zobacz profil
    • Wszystko o ET22
  • Otrzymane polubienia: 0
PASSENGER_PR_&_TLK_PACK by YES
« Odpowiedź #50 dnia: 04 Stycznia 2006, 11:03:36 »
Cytat: "Kozi"
Cytat: "EP08_015"

Jesli ustawimy się na koniec skladu i wcisniemy klawisz T to zapalimy końcówki :D


to znaczy jak poprostu podleciec kamera pod koniec skladu? czy wejsc do wagonu?


W tym wypadku zadaleś pytanie do wcześniej napisanej już odpowiedzi :D
Musisz iść na koniec składu, obrócić kamere w stronę czoła ostatniego wagonu i wcisnąć "T". Pozdrawiam
www.et22.pl - zapraszam

Offline Akvin

  • Wiadomości: 1006
  • We Will Rock You
    • Zobacz profil
    • http://my.opera.com/akvin-profeta
  • Otrzymane polubienia: 2
PASSENGER_PR_&_TLK_PACK by YES
« Odpowiedź #51 dnia: 04 Stycznia 2006, 11:37:31 »
Cytat: "eu07-007"
Zapal sie ale cos nie bardzo mi to pasuje bo zapala sie tylko taki mały piksel jak na obrazku


U mnie tak samo. Zapala sie taki samotny piksel, oddalony od tekstury o kilka mm.
Pozdrawiam
All you have to do is save the world...

Offline |andy|

  • Wiadomości: 960
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
PASSENGER_PR_&_TLK_PACK by YES
« Odpowiedź #52 dnia: 04 Stycznia 2006, 12:09:11 »
Cytat: "Akvin"
Cytat: "eu07-007"
Zapal sie ale cos nie bardzo mi to pasuje bo zapala sie tylko taki mały piksel jak na obrazku


U mnie tak samo. Zapala sie taki samotny piksel, oddalony od tekstury o kilka mm.


A oddal się trochę od wagonu? Piksel urośnie rozświetlając całą "końcówkę".

Offline Mariusz W.

  • Wiadomości: 392
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
PASSENGER_PR_&_TLK_PACK by YES
« Odpowiedź #53 dnia: 05 Stycznia 2006, 16:59:46 »
Tak trochę jak Filip z konopii wyskoczę, ale ciekawi mnie ta rzecz.
Cytat: "Mutopumpka w pliku Passenger Pack.exe"
//SPECJALNE
ADnu_140_YES
Ciekawi mnie co to za wagon, bo w paczce go nie ma.

Offline Mutopompka

  • Wiadomości: 1155
  • Na IRC-u SPRĘŻAREK vel. tyqtyqtyq
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
PASSENGER_PR_&_TLK_PACK by YES
« Odpowiedź #54 dnia: 05 Stycznia 2006, 17:05:44 »
Cytat: "Mariusz W."
Tak trochę jak Filip z konopii wyskoczę, ale ciekawi mnie ta rzecz.
Cytat: "Mutopumpka w pliku Passenger Pack.exe"
//SPECJALNE
ADnu_140_YES
Ciekawi mnie co to za wagon, bo w paczce go nie ma.


To była teksturka zrobiona "dla jaj". Zresztą, skoro już 1xxa EP08-015 wypuścił dodam także te modele, aby nie było "żadnych problemów" Przerobię wpisy na takie, jakie powinny być i wypuszczę ponownie instalator. Proszę poczekac około 2-3 dni a wystawię już paczuszkę "bez żadnego ALE".

Offline EP08_015

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4220
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 247
PASSENGER_PR_&_TLK_PACK by YES
« Odpowiedź #55 dnia: 06 Kwietnia 2006, 17:44:45 »
W razie gdyby linki były nieaktualne, to podaję aktualnego linka, jednak to nie instalator a plik ZIP.

http://members.lycos.co.uk/wlodeek/PASSENGER_PACK.zip

Ściagać metodą "zapisz jako"
Koniec tworczosci unoffowej i prywatnej.
http://chomikuj.pl/EP08-015

andrev1989

  • Gość
PASSENGER_PR_&_TLK_PACK by YES
« Odpowiedź #56 dnia: 06 Kwietnia 2006, 19:22:43 »
Cytuj
W razie gdyby linki były nieaktualne, to podaję aktualnego linka, jednak to nie instalator a plik ZIP.


Niestety u mnie i ten link nie działa, ale czekam na tą kllejną paczkę ze zmienionymi wpisami.

Pozdrawiam

Offline chester

  • Wiadomości: 3
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
PASSENGER_PR_&_TLK_PACK by YES
« Odpowiedź #57 dnia: 07 Kwietnia 2006, 00:04:15 »
Lycos jest wredny i nie pozwala na bezposrednie linkowanie do plikow. Kaze odwiedzic glowna strone uzytkownika i na tym impreza sie konczy.

Gdybys mogl wrzucic to w link w htmlu zamieszczonym na tamtej stronie, to moze by pomoglo.

pzdr,
Jarek

Offline Cesky Kretek

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1704
  • Trust no one.
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 137
PASSENGER_PR_&_TLK_PACK by YES
« Odpowiedź #58 dnia: 07 Kwietnia 2006, 15:43:12 »
Może trzeba użyć opcji "Zapisz element docelowy jako...", jak napisał autor?

Offline EU07-483

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 2301
  • EU07-483
    • Zobacz profil
    • Super spółka :)
  • Otrzymane polubienia: 157
PASSENGER_PR_&_TLK_PACK by YES
« Odpowiedź #59 dnia: 07 Kwietnia 2006, 15:46:34 »
Cytat: "EP08_015"
W razie gdyby linki były nieaktualne, to podaję aktualnego linka, jednak to nie instalator a plik ZIP.

http://members.lycos.co.uk/wlodeek/PASSENGER_PACK.zip

Ściagać metodą "zapisz jako"


Udestepniłbys model bez wnetrza, jeśli mozesz.
Jak będę duży zostanę maszynistą!