- Symulator MaSzyna -

Symulator EU07 (i nie tylko) => Publikacje => Wątek zaczęty przez: EP08_015 w 27 Października 2005, 15:32:54

Tytuł: PASSENGER_PR_&_TLK_PACK by YES
Wiadomość wysłana przez: EP08_015 w 27 Października 2005, 15:32:54
Witam.

Wraz z kolegami @Jarasem, @Speedem i @Mutopompką przygotowujemy paczkę, zawierająca tekstury wagonów pasażerskich.

Będą to wagony przeznaczenia specjalnego (salonki, bar, 1/2 klasa i wagon do przewozu osób niepełnosprwanych a takze 2 kuszetki i sypialny) Oraz wagony pierwsze i drugiej klasy na szybkości 120, 140 i 160 km/h.
Passenger pack pojawi się jeszcze w tym tygodniu.

Jest to cześc pierwsza paczki zawierająca tekstury PR czyli Przewozy Regionalne.

Został opracowany ciekawy instalator, dodane zostały prawie wszystkie cześci składowe paczki wraz z niezbędnymi informacjami do jej uruchomienia i uzytkowania.

Początkowo zawierała modele Khakisha, jednak ze względu na to, iż autor tych modeli nie wyraził zgody na ich umieszczenie (ma do tego prawo) proszę ściągnąć traskę ---> TRANSYLWANIA <--- w celu poprawnego działania tekstur.

W tej paczce zawarta będzie mała traska testowa w celu "popatrzenia" sobie na te wagoniki... :))))

Całość paczki wynosić będzie około 10MB.
Tytuł: PASSENGER_PR_&_TLK_PACK by YES
Wiadomość wysłana przez: CT w 23 Grudnia 2005, 23:12:33
Cytat: "EU07-483"
Podniecacie sie tym packiem jak żaba otwarciem kanału.
IMO to połowa tekstur z TLK pack (co za nazywy) jest do poprawy bo za duzo niebieskiego

Poprostu rece mi opadly. To, że forma przedstawienia tego wyrobu jest taka jaka jest to nie upowaznia Ciebie do krytyki!
EU07-483: Odezwał sie tworca zajebistych dodatków. Nie interesuja Cie te tekstury, to
zamknij sie i nie udzielaj laskawie. Co z tego, ze sa niedociagniecia? Jak ktos zrobi trase 300 metrow prostego odcinka z trzema stacjami to malo sie nie zlejecie ze szczescia. Zrob foty tych wagonow, dokonaj obrobki graficznej i poskladaj w teksturke...zobacz jak to fajnie sie robi.
Temat został zmoderowany i mam nadzieje, ze kol EP08_015 wybaczy Ci to chamstwo.
Tytuł: PASSENGER_PR_&_TLK_PACK by YES
Wiadomość wysłana przez: Cesky Kretek w 24 Grudnia 2005, 14:39:31
A tak na boku - co do MaSzyny zrobił kolega EU07-483 ?

EP08_015: Wciąż nie mogę się doczekać teksturek! :] Pozdrawiam.

EDIT:
Mineło 5 godzin i 21 minut - nie widzę odpowiedzi...
Czyli: może zamiast tak krytykować, czas samemu coś zrobić ?
Tytuł: PASSENGER_PR_&_TLK_PACK by YES
Wiadomość wysłana przez: EP08_015 w 25 Grudnia 2005, 01:20:07
Vamp paczke dostaniesz odemnie osobiście. To mogę Ci obiecac. A tak na boku kolega eu07-483 uświadomił mi i innhym tez przy okazji jak warto cokolwiek ludziom dawać. Jednym słowem nie warto było poświęcać tej paczce 4 miesięcy pracy kilku ludzi by teraz słuchać takie obraźliwe uwagi ze strony tego usera.
Tytuł: PASSENGER_PR_&_TLK_PACK by YES
Wiadomość wysłana przez: EU07-483 w 25 Grudnia 2005, 11:37:04
Ja nie wyrażałem opini na temat tego co zrobiłes - bo tekstury są naprawde świetne i nie ma co ich porównywać do tego co do tej pory jeździło na wagonach. Jesteś chyba pierwsza osoba która przy robieniu tekstur zrobiła porządną obróbke zdjęć. Jedyne co krytykuje to rozmowy na forum jak na gadu-gadu. I nigdzie nie napisałem "to co robisz to wielki syf, jesteś do dupy", ale czytajac to co piszecie to chyba odemnie tego oczekujecie...

Dodano po 2 minutach:

 
Cytat: "vampirek1"
A tak na boku - co do MaSzyny zrobił kolega EU07-483 ?

EP08_015: Wciąż nie mogę się doczekać teksturek! :] Pozdrawiam.

EDIT:
Mineło 5 godzin i 21 minut - nie widzę odpowiedzi...
Czyli: może zamiast tak krytykować, czas samemu coś zrobić ?


Nie mam zamiaru spowiadać sie z tego co zrobiłem, a zwłaszcza tobie.
Tytuł: PASSENGER_PR_&_TLK_PACK by YES
Wiadomość wysłana przez: Kozi w 25 Grudnia 2005, 12:49:48
Panowie spokojnie :) po co te klutnie ??
Tytuł: PASSENGER_PR_&_TLK_PACK by YES
Wiadomość wysłana przez: EU07-483 w 25 Grudnia 2005, 13:20:04
Jak kto szuka zaczepki to ja znajdzie...
Tytuł: PASSENGER_PR_&_TLK_PACK by YES
Wiadomość wysłana przez: Cesky Kretek w 25 Grudnia 2005, 13:46:25
Jaka zaczepka ? To było pytanie - bo ktoś szumi na innych, a sam nic nie robi... :/ EOT... bo to nie dotyczy tematu. Ja do kolegi @EU07-483 nic nie mam... ;)
Tytuł: PASSENGER_PR_&_TLK_PACK by YES
Wiadomość wysłana przez: EP08_015 w 25 Grudnia 2005, 13:47:34
Przeszła mi troche handra na to wszystko i pass packa dostaniecie w prezencie daj Boże jutro. Kol Mutopompka musi to wstawić na serwer, po czym poda mi sznurek i wystawie Wam to już. Ale zaznaczam na samym początku. Jest to wersja oficjalna packa i nie będzie już dokonywanych żadnych poprawek i usprawnień. Będą to same tekstrury, gdyż autor T3d nie wyraził zgody na publikacje. Jesli uznacie iż niektóre z tych tekstur będą wymagac poprawek, to musicie sami sobie z tym rade dać.
Tytuł: PASSENGER_PR_&_TLK_PACK by YES
Wiadomość wysłana przez: Bart w 25 Grudnia 2005, 15:58:24
Nie wyraził zgody czy nic nie odpisał?
Tytuł: PASSENGER_PR_&_TLK_PACK by YES
Wiadomość wysłana przez: uetam w 25 Grudnia 2005, 16:55:14
Skonczyliscie juz te klotnie? Moze podajcie linka do tej paczki i dajcie sobie na luz z tymi zaczepkami, co?
Ladnie to tak w swieta?
Tytuł: PASSENGER_PR_&_TLK_PACK by YES
Wiadomość wysłana przez: EP08_015 w 25 Grudnia 2005, 16:58:56
Przy ostatniej rozmowie nie wyrazil zgody ale nie wazne tekstury sa "nasze" i będa jutro.
Tytuł: PASSENGER_PR_&_TLK_PACK by YES
Wiadomość wysłana przez: Mutopompka w 26 Grudnia 2005, 13:34:33
Witam! Jako twórca instalatora już podaję sznureczek (waga pliku: 13741 KB): - - > Passenger Pack < - - (http://www.eu07.pl/~oli/download/Pass_Pack.exe)


Co z nim zrobić? Chyba wiecie :)
Więc od razu zaznaczam: nie ma w tej paczce modeli wagonów z paczki @ Kakisha o nazwie 1xxa. Musicie sami ją zassać lub pobrać traskę --> TRANSYLIWANIA <-- (http://www.eu07.pl/modules/mydownloads/visit.php?lid=189)

Jeśli macie modele 1xxa wystarczy zassać paczkę Passenger Packa i odpalić, potem klikać jak na normalnym instalatorze.

Paczkę wystawiłem na serwer eu07.pl. Skoro paczka została opublikowana wątek przeniosłem do działu Tekstury.
Oli_EU
Tytuł: PASSENGER_PR_&_TLK_PACK by YES
Wiadomość wysłana przez: |andy| w 26 Grudnia 2005, 18:49:01
Cytat: "Mutopompka"
Witam! Jako twórca instalatora już podaję sznureczek (waga pliku: 13741 KB):


Chciałem zwrócić uwagę na błędy w pliku wpisy.txt. Wszędzie jest odnośnik do modelu 111a (np. node -1 0 5051-304510-1 dynamic PKP\1xxa bdnu_120 111a 0.0 nobody 3 0 enddynamic), a modele Kakisha (te zawarte w paczce z Transylwanią) mają w pliku nazwę 1xxa.t3d (i odpowiednio .mmd i .chk).
Wpis do wagonu AB jest następujący: node -1 0 5051-304510-1 dynamic PKP\1xxa ABDNU_160 ABDnu 0.0 nobody 3 0 enddynamic . Czyli odnosimy się do modelu ABDnu, podczas, gdy model Kakisha jest nazwany abdun.t3d (i odpowiednio .mmd i .chk). W wagonie dla niepełnosprawnych żądamy modelu "bddisu" podczas gdy taki nie istnieje (podejrzewam, że powinien być to model abdun.t3d). Poprawicie ten plik póki jeszcze nie zaczęła się litania postów, że ludziom się sypie.

Ogólnie gratuluję, świetna robota (no i jest białostocki akcent).
Tytuł: PASSENGER_PR_&_TLK_PACK by YES
Wiadomość wysłana przez: EP08_015 w 26 Grudnia 2005, 18:52:47
Kolego Andy. Najchętniej wystawiłbym t3d te ktore posiadam. Mimo iż sąw transylawanii zawarte są to starsze wersje. Tekstura pasuje ale. wlasnie czy bedzie to przestepstwem, jesli damy mmd  kakiszowe???

Chcialbym by sie ktos z "góry" wypowiedzial. Jesli administracja wyrazi zgode na publikacje t3d mmd i chk ostatnich wersji kakiszowych to nie ma sprawy za 20 minut macie to co ja no i wpisy beda pasowac.
Tytuł: PASSENGER_PR_&_TLK_PACK by YES
Wiadomość wysłana przez: |andy| w 26 Grudnia 2005, 19:02:41
Cytat: "EP08_015"
Kolego Andy. Najchętniej wystawiłbym t3d te ktore posiadam. Mimo iż sąw transylawanii zawarte są to starsze wersje. Tekstura pasuje ale. wlasnie czy bedzie to przestepstwem, jesli damy mmd  kakiszowe???


Jeśli dasz wpisy właściwe? To nie będzie przestępstwo, to tak jakby karać kogoś za umieszczenie w internecie tekstu piosenki, gdy nie udostępnił pliku .mp3.

[EDIT] Jeszcze coś. Zmieniłem nazwę plików Abdun na bddisu (tylko zmieniłem nazwę, w plikach się nie grzebałem). Wpis dla inwalidzkiego wygląda tak: node -1 0 BRDHNU dynamic PKP\1xxa bddisu_120 bddisu 0.0 nobody 3 0 enddynamic a w symulatorze mam wagon AB. Czy tekstura jest przypisana do modelu AB? Podejrzewam, że tak, bo przy wpisie node -1 0 BRDHNU dynamic PKP\1xxa ABDNU_160 abdun 0.0 nobody 3 0 enddynamic owszem, mam wagon AB, lecz z teksturą abdun.bmp .

Dodano po 7 minutach:

 
Cytat: "EP08_015"
Chcialbym by sie ktos z "góry" wypowiedzial. Jesli administracja wyrazi zgode na publikacje t3d mmd i chk ostatnich wersji kakiszowych to nie ma sprawy za 20 minut macie to co ja no i wpisy beda pasowac.


Skoro Kakish nie wyraził na publikację plików zgody to tego nie rób. Ale nic nie stoi na przeszkodzie, żeby dać właściwe wpisy do wagonów (zwłaszcza, że adres, spod którego można, a nawet trzeba, pobrać Kakishowe wagony jest ogólniedostępny.
Tytuł: PASSENGER_PR_&_TLK_PACK by YES
Wiadomość wysłana przez: EP08_015 w 26 Grudnia 2005, 19:04:36
Pass pack byl robiony pod najnowsze wersje t3d mmd i chk jakby co. Zobacz czy da cos zmiana nazwy 3 plikow
moze beda pasowac potem do wpisow.

zmien nazwy mmd t3d i chk .

skopiowac pliki te co macie i pozmieniac nazwy na:

111a.mmd 111a.t3d 111a.chk

po czym z powrotem je przeniesc do katalogu 1xxa
Tytuł: PASSENGER_PR_&_TLK_PACK by YES
Wiadomość wysłana przez: |andy| w 26 Grudnia 2005, 19:08:11
Cytat: "EP08_015"
Pass pack byl robiony pod najnowsze wersje t3d mmd i chk jakby co. Zobacz czy da cos zmiana nazwy 3 plikow
moze beda pasowac potem do wpisow.


Zrobiłem tak: pliki abdun.t3d, .mmd i .chk skopiowałem z inną nazwą tak, że w chwili obecnej mam zarówno pliki abdun.t3d (i in.) jak i bddisu.t3d (czyli przechrzczone abdun). No i mam to co mam, czyli wagon AB z tą mniejszą teksturą. A na modelach 1xxa te tekstury się krzaczą.
Tytuł: PASSENGER_PR_&_TLK_PACK by YES
Wiadomość wysłana przez: EP08_015 w 26 Grudnia 2005, 19:12:27
Tekstury abdnu i bddisu beda sie krzaczyc. Dalem je bo w koncu sa dobre poprostu nie ma do nich dobrego modelu. Przeciez nie bede kakisza na kolanach blagal by male poprawki zrobil i wyeksportowal. Prosilem blagalem i nadal olał sprawe więc z przykrościa mowie wam iż:

Abdnu raząco bedzie się krzaczyl. Natomiast bddisu jeszcze jest do zniesienia. Gdyby tu towarzystwo nie bylo aż tak wrazliwe na punkcie publikowania czyis plikow, chodz chyba modele kakisza sa w bugs od bynajmniej roku to bym wam dal doslownie wsie pliki i po sprawie by bylo. Ale nikt tu nie chce skonczyc z banem z powodu dawania czegos bez niczujej zgody.

Aczkolwiek modele kakisza pojawily sie pierwszy raz w scenerii Transylwania. I gdynbbym mimo wszystko je tez wystawil u siebie to chyba nie bylo by mowy o udostepnianiu czegos nielegalnie poniewaz juz wczesniej zostaly wydane ze scenerią. Były by jedynie po małych poprawkach.

Niech się wreszcie góra wypowie na ten temat.
Tytuł: PASSENGER_PR_&_TLK_PACK by YES
Wiadomość wysłana przez: |andy| w 26 Grudnia 2005, 19:16:47
Cytat: "EP08_015"

Abdnu raząco bedzie się krzaczyl. Natomiast bddisu jeszcze jest do zniesienia. Gdyby tu towarzystwo nie bylo aż tak wrazliwe na punkcie publikowania czyis plikow, chodz chyba modele kakisza sa w bugs od bynajmniej roku to bym wam dal doslownie wsie pliki i po sprawie by bylo. Ale nikt tu nie chce skonczyc z banem z powodu dawania czegos bez niczujej zgody.


Dobra, dobra. To teraz powiedz mi czy do modelu abdun z Transylwanii jest domyślnie przypisana tekstura czy nie? Jeśli nie to czemu mimo, jak mi się wydaje, wpisu zamiast inwalidzkiego mam AB i czemu mam jedną teksturę AB mimo, że inną mam we wpisie?
Tytuł: PASSENGER_PR_&_TLK_PACK by YES
Wiadomość wysłana przez: EP08_015 w 26 Grudnia 2005, 19:20:11
Andy nie chce tu robić dyskusji rodem z GG. Chodź na gg a tym czasem poczekamy na opinie "ekipy rządzącej " tu.
Tytuł: PASSENGER_PR_&_TLK_PACK by YES
Wiadomość wysłana przez: |andy| w 26 Grudnia 2005, 19:25:39
Cytat: "EP08_015"
Andy nie chce tu robić dyskusji rodem z GG. Chodź na gg a tym czasem poczekamy na opinie "ekipy rządzącej " tu.


Dobra, już doszedłem o co chodzi. Po zmianie nazwy pliku z Abdun_120 (ten Wasz) na abdun mam na wagonie teksture ABdun_120. Ale to nie koniec problemów. Wniosek z tego, że ten model czyta tylko teksturę nazwaną abdun.

A oto nasz problem:

http://members.lycos.co.uk/andyeu2/bladAB.jpg

O ile mapisy można przeżyć to ta linia wygląda nieciekawie.

Już lecę na gadu skoro tak chcesz, chociaż ta rozmowa nie jest prywatną a bardziej na temat paczki :>

[edit] Jeszcze z czołem się pop... suło (2 są czerwone).
Tytuł: PASSENGER_PR_&_TLK_PACK by YES
Wiadomość wysłana przez: EP08_015 w 26 Grudnia 2005, 19:52:06
Sprawa opublikowania wlasciwych plikow jest w toku. Trzeba uzyskac zgode autora "niestety" :(
Tytuł: PASSENGER_PR_&_TLK_PACK by YES
Wiadomość wysłana przez: Kozi w 27 Grudnia 2005, 00:23:16
tekstury mniepowalily tak dokladnych to ja w maszinie nie widziolzech :P sa fenomenalne :)

Pozdrawiam ze Szwecji
Tytuł: PASSENGER_PR_&_TLK_PACK by YES
Wiadomość wysłana przez: eu07_304 w 27 Grudnia 2005, 09:20:36
Tak szczerze mówiąc... to najwięcej paczki zajmuje wybajerowany instalator... :/
Tytuł: PASSENGER_PR_&_TLK_PACK by YES
Wiadomość wysłana przez: EP08_015 w 27 Grudnia 2005, 13:26:41
Nie powiedziałbym gdyż spakowane zipem tekstury zajmują coś kolo 30 MB !!!!!!1
Tytuł: PASSENGER_PR_&_TLK_PACK by YES
Wiadomość wysłana przez: ET22_RULZ w 27 Grudnia 2005, 13:33:05
Cytat: "EP08_015"
Nie powiedziałbym gdyż spakowane zipem tekstury zajmują coś kolo 30 MB !!!!!!1

To dziwne bo u mnie caly katalog 1xxa spakowany winrarem 3.11 wazy tylko 16,6 MB.
Tytuł: PASSENGER_PR_&_TLK_PACK by YES
Wiadomość wysłana przez: Mutopompka w 27 Grudnia 2005, 18:39:26
Cytat: "EU7_304"
Tak szczerze mówiąc... to najwięcej paczki zajmuje wybajerowany instalator... :/
CO do instalatora...

Te screeny, które się "przewijają: podczas kopiowania zajmują TYLKO 1.5MB, gdyż są spakowane w JPG-u z kompresją 75%.

Cytat: "ET22_RULZ"
To dziwne bo u mnie caly katalog 1xxa spakowany winrarem 3.11 wazy tylko 16,6 MB.

Ale zauważ, że ja robiłem instalator samych textur, które każda "waży" 1.5MB
Nie umieszczałem tam modeli Kakisha wraz z charakterystykami.

Dla sprawdzenia weź wypakuj te teksturki gdzieś indziej, potem spakuj wraz z 1xxa winrarem i popatrz, ile zajmują...

Sam instalator (bez plików, bez żadnych "udziwnień" w postaci screenów) waży tylko 115kB.
Tytuł: PASSENGER_PR_&_TLK_PACK by YES
Wiadomość wysłana przez: zbych w 27 Grudnia 2005, 19:38:00
Textury bardzo ładne ale wpisy w scn "test" i w info.. do niczego!!!

  PO wgraniu paczki mnie wywalało nastepujaco...???
5051-304510-1 from pkp/1xxa/abdnu   Error=8@ 0..itd..   oraz  1xxa/abdun_b...?
Co do pierwszego to..
wpis  node -1 0 5051-304510-1 dynamic PKP\1xxa ABDNU_160 ABDnu 0.0 nobody 3 0 enddynamic
 a w katalogu pkp/1xx pliki mmd, t3d i.chk są..abdUN..!!!to sie chyba różni od..NU..!!!?  po zmianie OK>>
 Co do drugiego wpisu  ..
  //node -1 0 5051-304510-1 dynamic PKP\1xxa ABDNU_160 ABDnu_b 0.0 nobody 3 0 enddynam.. to tutaj nie ma pliku ABDnu_b..? wiec musiałem wyrzucić   _b.. i jakos odpaliło..!!!                                                                                                                                                                                              Co do dyskusji o możliwość udostepniania plików ewentualnie innych dziel róznych autorów to do tej pore na naszym Symulatorze wszystko działało na zasadzie darmowego udostepniania swojej twórczosci dla wszystkich użytkowników bez zadnych podziałów czy pytania sie  co troche o zgode autorów!!!
W końcu autorzy tych dzieł tez przy tworzeniu czy testowaniu korzystali z samego darmowego przeciez i nie wymagającego pytania o zgode naszego Symulatora ..czy tez z doswiadczenia innych kolegów??
Tak było na poczatku tworzwnia tej strony i dzieki temu ona powstała..!
Nie wiem dlaczego teraz nagle niektórz chca zmieniac te zasady  i nagle trzeba prosic o zgode niekrótych..?
Rozumie prawa auturo do udstepniania lub nie jego dzieł ale jezeli juz cos jest na naszej stronie to jest to dla wszystkich i nie zmieniajmy starego Świetego Prawa naszej Strony Maszyna EU-07 Sym...
Nikogo przeciez tu sie na siłe nie trzyma ale to tez nie tak ze nagle sie obrazam ,,-To zabieram zabawki i nie pozwalam bo to moje"..!!
Jezeli juz zdecydowałeś sie cokolwiek opublikowac na tej stronie to jest to od tej pory własnoscią wszystkich z niego korzystających..!
Tak ze dziwie sie skąd nagle niektórz maja jakies ALE..co do reguł...!!!

Pozdrawiam i licze na poprawienie Paczki aby wszystko działało OK>>>
Tytuł: PASSENGER_PR_&_TLK_PACK by YES
Wiadomość wysłana przez: EP08_015 w 27 Grudnia 2005, 20:14:33
Nic nato nie poradzisz ani ja ani inni ze niektórzy powiedzą "a wystawiaj w koncu dla wszystkich to robilem" a inna osobe trzeba niekiedy błagac i nachodzić dość czesto by cokolwiek uzyskac w sensie tylko dogadania sie by cos mozna bylo zalaczyc. pliki ktorych nie macie sa troche przezemnie poprzerabiane wiec nadal mysle czy poprostu na bezczelnego nie dac i koniec. A co tam najwyjez powie sie autorowi "a niech se gada" grunt ze my mamy. Ale tak tez nie mozna robic. Za to admini tu przewiduja ciezkie kary w postaci bana for ever. Jestem po rozmowie z adminem i powiem wam iz niestety kazal czekac puki autor t3d czyli wielmożny pan Kakish nie wyrazi zgody. A o to trza bedzie go specjalnie przekonywac niestety:(

Ja tam czepiać się nie chce ale nick autora to Kakish a nie Khakish lub Kakisch. Uprasza sie o popawną pisownię :)
Oli_EU
Tytuł: PASSENGER_PR_&_TLK_PACK by YES
Wiadomość wysłana przez: zbych w 27 Grudnia 2005, 22:09:40
Jeszcze co do nowej paczki zauwazone błędy u mnie..
wpis..
         node -1 0 5051-304510-1 dynamic PKP\1xxa b_120 111a 0.0 nobody 3 0 enddynamic>> nie ma czegos takiego w mojej paczce.. textura biała- skad ja wziaść???(chyba ze to potraktowac jako bład nie dopisany wpis np.bdu..)
i jeszcze co do scn,Test.. w misji z07-424 .passanger, mozesz jechac jako pasazer w wagonie; wywala zaraz na starcie! musiałem wstawic
EU07 eu07-424 303E 0.0 headdriver 3 1 Pantstate enddynamic???

  Co do odpowiedzi@EP-08..nadal nie dowiedziałem sie kto nagle zaczoł zmieniać zasady do tej pory obowiązujace na stronie i dlaczego??? Z prawnego punktu.. jeszcze raz powtarzam ze wszystkie opublikowane twórczosci na stronie symulatora przez ich autorów w przeszłości są do dyspozycji wszystkich z niego korzystajacych i nie wymagaja jakiejś dodatkowej  zgody!!!
Nie mówiąc tu juz o takiej sprawie jak >>Moralny obowiązek' niekórych ktorzy właśnie dzieki Symkowi stworzyli swoje dzieła"  no ALE NIEKTÓRZY NIE WIEDZĄ NAWET ŻE TAKIE SŁOWO JAK MORALNOŚĆ JEST WOGÓLE W polskim języku???
Pozdrawiam..
Tytuł: PASSENGER_PR_&_TLK_PACK by YES
Wiadomość wysłana przez: |andy| w 27 Grudnia 2005, 22:17:05
Cytat: "zbych"
J
Nie mówiąc tu juz o takiej sprawie jak >>Moralny obowiązek' niekórych ktorzy właśnie dzieki Symkowi stworzyli swoje dzieła"  no ALE NIEKTÓRZY NIE WIEDZĄ NAWET ŻE TAKIE SŁOWO JAK MORALNOŚĆ JEST WOGÓLE W polskim języku???
Pozdrawiam..


Spokojnie Zbyszek, snie warto się denerwować. Wg mnie sprawa powinna zostać rozwiązana tak: w pliku wpisy .txt powinny być wpisy odnoszące się do modeli 1xxa (jednym słowem wpisy powinny być właściwe, zamieszczając je nie łamiecie prawa ani tego pisanego ani tego niepisanego poszanowania cudzej twórczości), a modele, skoro autor z jakichkolwiek względów nie zgadza się na ich publikacje wraz z teksturami (nie będę wnikał w etyczny aspekt takiego postępowania, nie taka moja rola), każdy musi niestety ściągnąć sam wraz z Transylwanią.
Tytuł: PASSENGER_PR_&_TLK_PACK by YES
Wiadomość wysłana przez: Mariusz W. w 28 Grudnia 2005, 10:02:55
No ale do tej pory było tak, że jeśli coś jest publiczne i to w dodatku w Downloadzie na stronie głównej, no to można wziąć, pobrać, poprzerabiać i wystawić jako osobny dodatek. Nie sądze, że wszyscy, którzy zrobili coś na podstawie czegoś do MaSzyny pytali się o zgodę. Jakby tak patrzeć to nawet na opublikowanie tekstury zrobionej, albo "zrepaintowanej" trzeba mieć zgodę. Dla mnie to czysty absurd, żeby pytać się o opublikowanie czegoś, co już jest opublikowane (no tyle, że coś jest przerobione, ale to jest pryszcz akurat w tym przypadku, gdyż to autor przeróbek chce je wystawić).

A swoją drogą, nie widzę nigdzie takiego zapisu, żeby takiej procedury zabraniał.

Dodano po 7 minutach:

 Znalazłem coś:
Cytat: "[url=http://www.eu07.pl/userinfo.php?uid=257
Bartek[/url] w Umowie Licencyjnej (http://www.eu07.pl/modules/news/article.php?storyid=14), dnia 2004/4/26 23:10:33"]3. Kopiowanie, rozprowadzanie lub uzywanie oryginalnych, jak i zmodyfikowanych na zasadach opisanych w punkcie 2, czesci Symulatora, w szczególnosci tekstur, dzwieków i zbiorów binarnych, do celów nie zwiazanych z uzyciem ich w Symulatorze, wymaga zgody Autora odpowiedniej czesci Symulatora.
A innych punktach pisze m.in., że tylko jeśli to coś będzie odpłatnie udostępnione, to wymaga zagody.

Czyli wg tego, to użytkownik EP08_015 (http://www.eu07.pl/forum/profile.php?mode=viewprofile&u=212) może takie coś udostępnić bez zgody.
Tytuł: PASSENGER_PR_&_TLK_PACK by YES
Wiadomość wysłana przez: Bart w 28 Grudnia 2005, 12:02:51
A jeśli autor wyraźnie się niezgodził?. Tak wynika z poprzednich postów. Może autor Transylwanii ma te wagony na "wyłączność"?

Mariusz strasznie dużo dyskutujesz może wkońcu byś cokolwiek zrobił? - bo rozporządzać cudzym to wam najłatwiej jest
Tytuł: PASSENGER_PR_&_TLK_PACK by YES
Wiadomość wysłana przez: Mariusz W. w 28 Grudnia 2005, 12:10:15
Cytat: "Bart"
Mariusz strasznie dużo dyskutujesz może wkońcu byś cokolwiek zrobił? - bo rozporządzać cudzym to wam najłatwiej jest
Nie rozporządzam się, tylko mówię to, jako zwykły użytkownik. A robić to robię - niebawem wyjdą zaaktualizowane wpisy. Gdybym mial takie polecenie, to nawet wydałbym paczkę całościową. Po za tym sporo testuje. Na więcej narazie mnie nie stać, bo nie umiem (co nie znaczy, że nie darzę szacunkiem tych co coś robią).
Tytuł: PASSENGER_PR_&_TLK_PACK by YES
Wiadomość wysłana przez: Cesky Kretek w 28 Grudnia 2005, 13:49:37
Cytat: "Bart"
Może autor Transylwanii ma te wagony na "wyłączność"?


Trochę zamieszania było z początku, ale PW czyni cuda... Po kilku wiadomościach Kakish się zgodził:

Cytat: "Kakish"
Cytat: "vampirek1"
(...) więc czy mógłbym ich użyć?

pewnie :D
najlepiej do paczki powrzucaj odpowiednie wpisy, (...) jakbys mial czas i checi na zrobienie tekstury odpowiednich z tych ktore masz to super, pozdrawiam :D
Tytuł: PASSENGER_PR_&_TLK_PACK by YES
Wiadomość wysłana przez: EP08_015 w 28 Grudnia 2005, 14:10:11
Ale ja o niczym nie wiem czy się zgodził czy nie
jak się zgodzi to już nie będziecie mieli kłopotów ze wpisami. I nic nie będziecie musieli modyfikować.

Ja mam już gotową paczke plików ale nie mam zgody autora.
Tytuł: PASSENGER_PR_&_TLK_PACK by YES
Wiadomość wysłana przez: Mutopompka w 02 Stycznia 2006, 11:45:54
Ok. Uwzględniając wszelkie "błędy" i niedociągnięcia wprowadziłem małe poprawki, które mają na celu wyeliminowanie błędów, o których pisaliiście powyżej.

Dodałem także wpisy w rejestrze systemowym, dzieiu któremu następne instalatory robione przezemnie (lub przez kogoś innego) nie będą wymagały podawania ścieżki dostępu do katalogu z symkiem.

Warunek jendnak dla Twórców instalatorów. Proszę w skryptach wpisywać dodatkową linię: UsePreviousAppDir=yes. (w skryptach InnoSetupa, My InnoExtension, lub ISTool-a) Dodałem następujące ścieżki w rejestrze:
Cytuj
Root: HKLM; Subkey: "Software\Maszyna EU07-424"; Flags: uninsdeletekeyifempty
Root: HKLM; Subkey: "Software\Maszyna EU07-424"; ValueType: string; ValueName: "InstallPath"; ValueData: "{app}"
Root: HKLM; Subkey: "Software\Maszyna EU07-424"; ValueType: string; ValueName: "ModelsPath"; ValueData: "{app}\Dynamic\pkp"
Root: HKLM; Subkey: "Software\Maszyna EU07-424"; ValueType: string; ValueName: "SceneryPath"; ValueData: "{app}\Scenery"
Root: HKLM; Subkey: "Software\Maszyna EU07-424"; ValueType: string; ValueName: "SoundsPath"; ValueData: "{app}\Sounds"
Root: HKLM; Subkey: "Software\Maszyna EU07-424"; ValueType: string; ValueName: "TexturesPath"; ValueData: "{app}\Textures"
Root: HKLM; Subkey: "Software\Maszyna EU07-424"; ValueType: string; ValueName: "Version Info"; ValueData: "{{AppVersion}}"
Root: HKLM; Subkey: "Software\Maszyna EU07-424"; ValueType: string; ValueName: "URL"; ValueData: "www.eu07.pl"


Więc nie będzie żadnych problemów z "wyszukiwaniem" przez usera katalogu symka.

PS. Ale w tej paczce nie ma modeli Kakisha.
Tytuł: PASSENGER_PR_&_TLK_PACK by YES
Wiadomość wysłana przez: EP08_015 w 02 Stycznia 2006, 13:39:12
Otrzymałem zgodę administratoraq na opublikowanie no więc:

http://members.lycos.co.uk/wlodzimierz/passenger_pack%20path.zip

Oto wszystkie brakujące pliki. Rozpakować je do katalogu 1xxa.

I mala niespodzianka dla Tych co maja nowe exe:

Jesli ustawimy się na koniec skladu i wcisniemy klawisz T to zapalimy końcówki :D

Miłej jazdy.

Uwaga!!!!!!!

Plik t3d posiada na stałe wpisane wnetrze pod tekstury TGA z szybami.
Tytuł: PASSENGER_PR_&_TLK_PACK by YES
Wiadomość wysłana przez: MTVXL4 w 02 Stycznia 2006, 18:14:06
zbych napisał:
Cytuj
Jeszcze co do nowej paczki zauwazone błędy u mnie..
wpis..
node -1 0 5051-304510-1 dynamic PKP\1xxa b_120 111a 0.0 nobody 3 0 enddynamic>> nie ma czegos takiego w mojej paczce.. textura biała- skad ja wziaść???(chyba ze to potraktowac jako bład nie dopisany wpis np.bdu..)
i jeszcze co do scn,Test.. w misji z07-424 .passanger, mozesz jechac jako pasazer w wagonie; wywala zaraz na starcie! musiałem wstawic
EU07 eu07-424 303E 0.0 headdriver 3 1 Pantstate enddynamic???

U mnie są te same błędy. W misji gdzie można jechać jako pasażer wywala błąd EU07-424 Player train init failed! Wstawiałem ten wagon do składu w innej scenerii gdzie jeździłem jako pasażer innym wagonem i wywala ten sam błąd.
Tytuł: PASSENGER_PR_&_TLK_PACK by YES
Wiadomość wysłana przez: EP08_015 w 02 Stycznia 2006, 18:25:44
Jesli uruchamiacie jazde w wagonie z poziomu start.exe to zawsze się wam bląd wywali jesli jest z przodu jakikolwiek obiekt np lokomotywa.
W nowym exe częściowo popsuta jest funkcja jazdy jako pasażer.
Tytuł: PASSENGER_PR_&_TLK_PACK by YES
Wiadomość wysłana przez: zbych w 02 Stycznia 2006, 20:40:19
Witam..
Po dodaniu w/w plików wszystko działa OK..oprócz dwu tekstur ;
 PKP\1xxa 112a_old 111a i
PKP\1xxa b_120 111a ..tych w paczce nie było???..
Ale i tak dzieki za udostepnieni całej reszty...!
Pozdrawiam..
Tytuł: PASSENGER_PR_&_TLK_PACK by YES
Wiadomość wysłana przez: EP08_015 w 02 Stycznia 2006, 21:49:42
Jeszcze raz podaje wpisy. U mnie dzialaja. Macieteraz wszystkie niezbędne pliki do tej paczki.



//PR
//node -1 0 5051-304510-1 dynamic PKP\1xxa WRbd_140 111a 0.0 nobody 3 0 enddynamic
//node -1 0 5051-304510-1 dynamic PKP\1xxa WRbd_160 111a 0.0 nobody 3 0 enddynamic
//node -1 0 5051-304510-1 dynamic PKP\1xxa b_120 111a 0.0 nobody 3 0 enddynamic
//node -1 0 5051-304510-1 dynamic PKP\1xxa s_160 111a 0.0 nobody 3 0 enddynamic
//node -1 0 5051-304510-1 dynamic PKP\1xxa adnu_140 111a 0.0 nobody 3 0 enddynamic
//node -1 0 5051-304510-1 dynamic PKP\1xxa bdnu_120 111a 0.0 nobody 3 0 enddynamic
//node -1 0 5051-304510-1 dynamic PKP\1xxa ABDNU_160 ABDnu 0.0 nobody 3 0 enddynamic //!!!!!!sa bledy stosowac zamiennik//
//node -1 0 5051-304510-1 dynamic PKP\1xxa ABDNU_160 ABDnu_b 0.0 nobody 3 0 enddynamic //!!!!!!sa bledy stosowac zamiennik//
//node -1 0 5051-304510-1 dynamic PKP\1xxa bddisu_120_szrot bddisu 0.0 nobody 3 0 enddynamic //!!!!!!sa bledy stosowac zamiennik//
//node -1 0 5051-304510-1 dynamic PKP\1xxa bddisu_120 bddisu 0.0 nobody 3 0 enddynamic //!!!!!!sa bledy stosowac zamiennik//
//node -1 0 5051-304510-1 dynamic PKP\1xxa bddisu_120 111a 0.0 nobody 3 0 enddynamic  //zamiennik//
//node -1 0 5051-304510-1 dynamic PKP\1xxa bddisu_120 111a 0.0 nobody 3 0 enddynamic //zamiennik//
//node -1 0 5051-304510-1 dynamic PKP\1xxa abdnu_160 111a 0.0 nobody 3 0 enddynamic //zamiennik//
//node -1 0 5051-304510-1 dynamic PKP\1xxa 111a_old 111a 0.0 nobody 3 0 enddynamic
//node -1 0 5051-304510-1 dynamic PKP\1xxa 112a_old 111a 0.0 nobody 3 0 enddynamic
//node -1 0 5051-304510-1 dynamic PKP\1xxa bdu_120 111a 0.0 nobody 3 0 enddynamic
//node -1 0 5051-304510-1 dynamic PKP\1xxa Sk_160 111a 0.0 nobody 3 0 enddynamic
//node -1 0 5051-304510-1 dynamic PKP\1xxa Sd_160 111a 0.0 nobody 3 0 enddynamic
//node -1 0 5051-304510-1 dynamic PKP\1xxa adnu_120 111a 0.0 nobody 3 0 enddynamic
//node -1 0 5051-304510-1 dynamic PKP\1xxa bdu_140 111a 0.0 nobody 3 0 enddynamic
//node -1 0 5051-304510-1 dynamic PKP\1xxa bdu_160 111a 0.0 passenger 3 0 enddynamic
//node -1 0 5051-304510-1 dynamic PKP\1xxa adu_160_1 111a 0.0 nobody 3 0 enddynamic
//node -1 0 5051-304510-1 dynamic PKP\1xxa adu_160_1a 111a 0.0 nobody 3 0 enddynamic
//node -1 0 5051-304510-1 dynamic PKP\1xxa adu_160_2 111a 0.0 nobody 3 0 enddynamic
//node -1 0 5051-304510-1 dynamic PKP\1xxa bdnu_160_1 111a 0.0 nobody 3 0 enddynamic
//node -1 0 5051-304510-1 dynamic PKP\1xxa bdnu_160_2 111a 0.0 nobody 3 0 enddynamic
//node -1 0 5051-304510-1 dynamic PKP\1xxa AZdnu_120 111a 0.0 nobody 3 0 enddynamic
//TLK
//node -1 0 5051-304510-1 dynamic PKP\1xxa bcdu_160_1_tlk 111a 0.0 nobody 3 0 enddynamic
//node -1 0 5051-304510-1 dynamic PKP\1xxa wrbd_160_tlk 111a 0.0 nobody 3 0 enddynamic
//node -1 0 5051-304510-1 dynamic PKP\1xxa Bcdu_160_tlk 111a 0.0 nobody 3 0 enddynamic
//node -1 0 5051-304510-1 dynamic PKP\1xxa wlabd_160_tlk 111a 0.0 nobody 3 0 enddynamic
//node -1 0 5051-304510-1 dynamic PKP\1xxa adu_160_tlk 111a 0.0 nobody 3 0 enddynamic
//node -1 0 5051-304510-1 dynamic PKP\1xxa bdu_160_tlk 111a 0.0 nobody 3 0 enddynamic
//Z SZYBAMI
//node -1 0 5051-304510-1 dynamic PKP\1xxa b.tga 111a 0.0 nobody 3 0 enddynamic
//node -1 0 5051-304510-1 dynamic PKP\1xxa bdnu_120.tga 111a 0.0 nobody 3 0 enddynamic




Dla tych co nie wiedzą znak "//" oznacza pominięcie wpisu czyli nie wyświetlenie/wyłaczenie pojazdu.

Wpisy skopiowane z pliku scenerii. kazdy działa bo był z osobna testowany w jednym składzie.


Niby brakujące tekstury:

http://members.lycos.co.uk/wlodzimierz/1XXA.zip

Wypakowac do 1xxa.
Tytuł: PASSENGER_PR_&_TLK_PACK by YES
Wiadomość wysłana przez: zbych w 02 Stycznia 2006, 23:17:19
Wypakowełem paczke jeszcze raz zupełnie do nowego folderu i sprawdziłem;
nie ma w niej tekstur wagonów;
1-...//node -1 0 5051-304510-1 dynamic PKP\1xxa b_120 111a 0.0 nobody 3 0 enddynamic
2-...//node -1 0 5051-304510-1 dynamic PKP\1xxa 112a_old 111a 0.0 nobody 3 0 enddynamic...?
Jeżeli ty masz, bo jak piszesz sprawdziłeś, to mam prośbe podeślij ewentualnie? bo w paczce nie ma na100%.
Natomiast te wyłączone //  np;
...//node -1 0 5051-304510-1 dynamic PKP\1xxa ABDNU_160 ABDnu 0.0 nobody 3 0 enddynamic //!!!!!!sa bledy stosowac zamiennik//...
u mnie wyswietlają sie bez zarzutu...!
Pozdrawiam...!
Tytuł: PASSENGER_PR_&_TLK_PACK by YES
Wiadomość wysłana przez: Kozi w 03 Stycznia 2006, 21:08:57
Cytat: "EP08_015"
Otrzymałem zgodę administratoraq na opublikowanie

I mala niespodzianka dla Tych co maja nowe exe:

Jesli ustawimy się na koniec skladu i wcisniemy klawisz T to zapalimy końcówki :D


to znaczy jak poprostu podleciec kamera pod koniec skladu? czy wejsc do wagonu?
Tytuł: PASSENGER_PR_&_TLK_PACK by YES
Wiadomość wysłana przez: EP08_015 w 03 Stycznia 2006, 21:18:44
Na koniec składu :D
Tytuł: PASSENGER_PR_&_TLK_PACK by YES
Wiadomość wysłana przez: Kozi w 03 Stycznia 2006, 21:46:02
dopra juz ok :)
Tytuł: PASSENGER_PR_&_TLK_PACK by YES
Wiadomość wysłana przez: EP07-1057 w 04 Stycznia 2006, 09:53:02
No ja podlatuje kamera pod koniec składu i nic a mam nowe exe i nowe wagoniki no chyba że to w starych.Będe wdzięczny za info
Tytuł: PASSENGER_PR_&_TLK_PACK by YES
Wiadomość wysłana przez: Kozi w 04 Stycznia 2006, 09:58:07
muszi dać shift + t czyli T
Tytuł: PASSENGER_PR_&_TLK_PACK by YES
Wiadomość wysłana przez: EP07-1057 w 04 Stycznia 2006, 11:02:04
Zapal sie ale cos nie bardzo mi to pasuje bo zapala sie tylko taki mały piksel jak na obrazku

(http://www.ex3510.republika.pl/kol.jpg)
Tytuł: PASSENGER_PR_&_TLK_PACK by YES
Wiadomość wysłana przez: ZT-POZNAN w 04 Stycznia 2006, 11:03:36
Cytat: "Kozi"
Cytat: "EP08_015"

Jesli ustawimy się na koniec skladu i wcisniemy klawisz T to zapalimy końcówki :D


to znaczy jak poprostu podleciec kamera pod koniec skladu? czy wejsc do wagonu?


W tym wypadku zadaleś pytanie do wcześniej napisanej już odpowiedzi :D
Musisz iść na koniec składu, obrócić kamere w stronę czoła ostatniego wagonu i wcisnąć "T". Pozdrawiam
Tytuł: PASSENGER_PR_&_TLK_PACK by YES
Wiadomość wysłana przez: Akvin w 04 Stycznia 2006, 11:37:31
Cytat: "eu07-007"
Zapal sie ale cos nie bardzo mi to pasuje bo zapala sie tylko taki mały piksel jak na obrazku


U mnie tak samo. Zapala sie taki samotny piksel, oddalony od tekstury o kilka mm.
Tytuł: PASSENGER_PR_&_TLK_PACK by YES
Wiadomość wysłana przez: |andy| w 04 Stycznia 2006, 12:09:11
Cytat: "Akvin"
Cytat: "eu07-007"
Zapal sie ale cos nie bardzo mi to pasuje bo zapala sie tylko taki mały piksel jak na obrazku


U mnie tak samo. Zapala sie taki samotny piksel, oddalony od tekstury o kilka mm.


A oddal się trochę od wagonu? Piksel urośnie rozświetlając całą "końcówkę".
Tytuł: PASSENGER_PR_&_TLK_PACK by YES
Wiadomość wysłana przez: Mariusz W. w 05 Stycznia 2006, 16:59:46
Tak trochę jak Filip z konopii wyskoczę, ale ciekawi mnie ta rzecz.
Cytat: "Mutopumpka w pliku Passenger Pack.exe"
//SPECJALNE
ADnu_140_YES
Ciekawi mnie co to za wagon, bo w paczce go nie ma.
Tytuł: PASSENGER_PR_&_TLK_PACK by YES
Wiadomość wysłana przez: Mutopompka w 05 Stycznia 2006, 17:05:44
Cytat: "Mariusz W."
Tak trochę jak Filip z konopii wyskoczę, ale ciekawi mnie ta rzecz.
Cytat: "Mutopumpka w pliku Passenger Pack.exe"
//SPECJALNE
ADnu_140_YES
Ciekawi mnie co to za wagon, bo w paczce go nie ma.


To była teksturka zrobiona "dla jaj". Zresztą, skoro już 1xxa EP08-015 wypuścił dodam także te modele, aby nie było "żadnych problemów" Przerobię wpisy na takie, jakie powinny być i wypuszczę ponownie instalator. Proszę poczekac około 2-3 dni a wystawię już paczuszkę "bez żadnego ALE".
Tytuł: PASSENGER_PR_&_TLK_PACK by YES
Wiadomość wysłana przez: EP08_015 w 06 Kwietnia 2006, 17:44:45
W razie gdyby linki były nieaktualne, to podaję aktualnego linka, jednak to nie instalator a plik ZIP.

http://members.lycos.co.uk/wlodeek/PASSENGER_PACK.zip

Ściagać metodą "zapisz jako"
Tytuł: PASSENGER_PR_&_TLK_PACK by YES
Wiadomość wysłana przez: andrev1989 w 06 Kwietnia 2006, 19:22:43
Cytuj
W razie gdyby linki były nieaktualne, to podaję aktualnego linka, jednak to nie instalator a plik ZIP.


Niestety u mnie i ten link nie działa, ale czekam na tą kllejną paczkę ze zmienionymi wpisami.

Pozdrawiam
Tytuł: PASSENGER_PR_&_TLK_PACK by YES
Wiadomość wysłana przez: chester w 07 Kwietnia 2006, 00:04:15
Lycos jest wredny i nie pozwala na bezposrednie linkowanie do plikow. Kaze odwiedzic glowna strone uzytkownika i na tym impreza sie konczy.

Gdybys mogl wrzucic to w link w htmlu zamieszczonym na tamtej stronie, to moze by pomoglo.

pzdr,
Jarek
Tytuł: PASSENGER_PR_&_TLK_PACK by YES
Wiadomość wysłana przez: Cesky Kretek w 07 Kwietnia 2006, 15:43:12
Może trzeba użyć opcji "Zapisz element docelowy jako...", jak napisał autor?
Tytuł: PASSENGER_PR_&_TLK_PACK by YES
Wiadomość wysłana przez: EU07-483 w 07 Kwietnia 2006, 15:46:34
Cytat: "EP08_015"
W razie gdyby linki były nieaktualne, to podaję aktualnego linka, jednak to nie instalator a plik ZIP.

http://members.lycos.co.uk/wlodeek/PASSENGER_PACK.zip

Ściagać metodą "zapisz jako"


Udestepniłbys model bez wnetrza, jeśli mozesz.
Tytuł: PASSENGER_PR_&_TLK_PACK by YES
Wiadomość wysłana przez: andrev1989 w 07 Kwietnia 2006, 15:58:21
Cytuj
Może trzeba użyć opcji "Zapisz element docelowy jako...", jak napisał autor?


Też się nie da ściąga mi się archiwum, ale pisze, że jest uszkodzone.
Tytuł: PASSENGER_PR_&_TLK_PACK by YES
Wiadomość wysłana przez: EP08_015 w 07 Kwietnia 2006, 16:02:14
1xxa bodajze nie posiadaja wnetrza. Ale musicie to obadac sami. Zróbcie wpis na 112a 111a i 1xxa. Ktoryś z nich jest napewno bez wnetrza.
Tytuł: PASSENGER_PR_&_TLK_PACK by YES
Wiadomość wysłana przez: Cesky Kretek w 07 Kwietnia 2006, 16:48:08
Przecież w modelach @ Kakisha są tylko 3 modele: 1xxa, 104a i Abdun.
Każde 112a, 111a, sypialne biorą model 1xxa. Mogę udostępnić normalny model bez wnętrza, ale potrzebna jest na to zgoda.
Tytuł: PASSENGER_PR_&_TLK_PACK by YES
Wiadomość wysłana przez: andrev1989 w 12 Kwietnia 2006, 14:12:55
Przepraszam, że zawracam głowę, ale żaden z umieszczonych powyżej linków nie działa, a pojeździł bym sbie tymi wagonami PRi TLK, ale niestety nie moe ich ściągnąć, więc wychodzę z zapytaniem do userów mających pozwolenie na udostęonianie tych modeli, czy umieścił by ktoś linka, który aktualnie działa??

Z góry dziękuję za pomoc.
Pozdrawiam.
Tytuł: PASSENGER_PR_&_TLK_PACK by YES
Wiadomość wysłana przez: PEKAP w 12 Kwietnia 2006, 14:26:29
Jak ściągasz z lycosa to musisz prawym klawiszem myszy kliknąć na linka i dać Zapisz element docelowy jako... inaczej się nie ściągnie.
Tytuł: PASSENGER_PR_&_TLK_PACK by YES
Wiadomość wysłana przez: andrev1989 w 12 Kwietnia 2006, 15:06:02
Cytat: "PEKAP"
ak ściągasz z lycosa to musisz prawym klawiszem myszy kliknąć na linka i dać Zapisz element docelowy jako... inaczej się nie ściągnie.


Zapominiałem powiedzieć: ściąga mi się, archiwum RAR, tylko ma małą pojemność, a gdzy próbuję otworzyć, to mi wyskakuje komunikat: "Archiwum uszkodzone" i nie da się, więc moja prośba jest nadal aktualna.

Z góry dziękuję za rozpatrzenie mojej prośby.
Pozdrawiam.
Tytuł: PASSENGER_PR_&_TLK_PACK by YES
Wiadomość wysłana przez: Cesky Kretek w 12 Kwietnia 2006, 15:15:33
Ściągnij jakimś programem np. FlashGet. Jeżeli to nie pomaga, to spróbuj naprawić archiwum w WinRAR'rze.
Tytuł: PASSENGER_PR_&_TLK_PACK by YES
Wiadomość wysłana przez: andrev1989 w 12 Kwietnia 2006, 15:44:23
Cytat: "vampirek1"
Ściągnij jakimś programem np. FlashGet. Jeżeli to nie pomaga, to spróbuj naprawić archiwum w WinRAR'rze.


Tak spróbowałem Twojego sposobu, ale niestety:
1. Programem też się nie da.
2. Archiwum nie mogę naprawić, wogóle nie da się go uruchomić, a poza tym ma tylko 12kB.

PS: Moja prośba jest nadal aktualna.
Pozdrawiam.

Zmoderowano
Tytuł: PASSENGER_PR_&_TLK_PACK by YES
Wiadomość wysłana przez: zbych w 12 Kwietnia 2006, 17:25:22
Ja mam zawsze podobny problem?
Sciągam programy DAP-8 najpierw Dap sciąga mi chyba adres strony bo plik ma parę kb , klikam ponownie na powtórz pobieranie ,otwiera się okno ; pobierz ponownie- zamień,klikam OK i wtedy program pobiera jeszcze raz już właściwy plik ..!?
To dzieje się tylko na niektórych serwerach..??? czemu do tej pory nie wiem?
Pozdrawiam...
Tytuł: PASSENGER_PR_&_TLK_PACK by YES
Wiadomość wysłana przez: andrev1989 w 12 Kwietnia 2006, 22:28:57
Cytat: "zbych"
Ja mam zawsze podobny problem?
Sciągam programy DAP-8 najpierw Dap sciąga mi chyba adres strony bo plik ma parę kb , klikam ponownie na powtórz pobieranie ,otwiera się okno ; pobierz ponownie- zamień,klikam OK i wtedy program pobiera jeszcze raz już właściwy plik ..!?
To dzieje się tylko na niektórych serwerach..??? czemu do tej pory nie wiem?
Pozdrawiam...


Dziękuję bardzo za sposób udało się poprzez ten DAP, w końcu ściągnąłem te wagony, muszę przyznać, że bardzo mi się podobają.

Jak się z pewnością domyślacie moja prośba z wrzuceniem na jakiś serwer jest nieaktualna i przepraszam, że zawracałem Wam głowę. Bardzo dziękuję wszystkim osbom, które starały się mi pomóc.

Pozdrawiam.
Tytuł: PASSENGER_PR_&_TLK_PACK by YES
Wiadomość wysłana przez: SpRiT w 01 Maja 2006, 21:41:04
Przykro mi, ale wspomniany plik nie istnieje.
jezeli ktos ma go prosil bym o link-a

Dodane:
Sposob na pobranie pliku w lycos, o ile jest:
Otwieramy strone autora, tu bedzie to:
http://members.lycos.co.uk/wlodzimierz/
czekamy az nam sie otworzy
teraz jak mamy strone, , w tym przypadku pusta,
wklejamy za adresem nazwe pliku
czyli costam.zip
razem to bedzie wtedy wygladac tak:
http://members.lycos.co.uk/wlodzimierz/costam.zip
wtedy idzie
Tytuł: PASSENGER_PR_&_TLK_PACK by YES
Wiadomość wysłana przez: SiBiK w 05 Maja 2006, 16:29:00
http://members.lycos.co.uk/wlodzimierz/costam.zip
Z tego adresu nie da sie sciagnac przynajmniej mi. Czy ktos moglby umiescic teksturki na innym serwerze ?
Tytuł: PASSENGER_PR_&_TLK_PACK by YES
Wiadomość wysłana przez: EP08_015 w 05 Maja 2006, 16:46:35
Jest taki watek >>>>>>>>>>>>> http://www.eu07.pl/forum/viewtopic.php?t=3843&postdays=0&postorder=asc&start=150 i tam widziałem te wagony. Poszukajcie sznurka w tym temacie to tylko 6 stron tekstu.
Tytuł: PASSENGER_PR_&_TLK_PACK by YES
Wiadomość wysłana przez: SpRiT w 06 Maja 2006, 08:11:16
jezeli dany plik jest to tak, jezeli go nie ma, to nie pojdzie. ja urzywam firefoxa, i podany sposob dziala znakomicie
Tytuł: PASSENGER_PR_&_TLK_PACK by YES
Wiadomość wysłana przez: Marcin Czapnik (Techniks) w 22 Czerwca 2006, 11:20:41
Uprzejmie proszę jakiegoś dobrego człowieka, który jest szczęśliwym posiadaczem niniejszej paczki o wrzucenie jej na serwer lub podesłanie na priv :) Wszelkie próby ściągnięcia z Lycosa udowodniły tylko, że pliku tam nie ma. Z góry dzięki wielkie.
Tytuł: PASSENGER_PR_&_TLK_PACK by YES
Wiadomość wysłana przez: EP08_015 w 22 Czerwca 2006, 13:20:12
W takim razie uprzejmie informuję że ta paczka jest zwarta w nieoficjalnej paczce differa czy jak mu tam.

http://www.eu07.pl/forum/viewtopic.php?t=4191
Tytuł: PASSENGER_PR_&_TLK_PACK by YES
Wiadomość wysłana przez: defiler w 22 Czerwca 2006, 13:24:24
D -  E  - F  - I  - L  -  E  -  R

nie zaden defilter czy differ.... po prostu defiler ;)

pozdro
Tytuł: PASSENGER_PR_&_TLK_PACK by YES
Wiadomość wysłana przez: Marcin Czapnik (Techniks) w 22 Czerwca 2006, 13:40:48
Cytat: "EP08_015"
W takim razie uprzejmie informuję że ta paczka jest zwarta w nieoficjalnej paczce differa czy jak mu tam.

http://www.eu07.pl/forum/viewtopic.php?t=4191

Przykro mi, przekopałem całą paczkę, szukałem ręcznie i windowsową szukajką - ani widu.
Tytuł: PASSENGER_PR_&_TLK_PACK by YES
Wiadomość wysłana przez: EP08_015 w 22 Czerwca 2006, 14:00:43
D - E - F - I - L - E - R  nie dałes ich do paczki? Szkoda ze pliku nie mozna umieścic na serwerze eu07 (albno ja nie potrafie) zamiast na prywatnych ftp.
Tytuł: PASSENGER_PR_&_TLK_PACK by YES
Wiadomość wysłana przez: Marcin Czapnik (Techniks) w 22 Czerwca 2006, 14:07:56
Cytat: "EP08_015"
D - E - F - I - L - E - R  nie dałes ich do paczki? Szkoda ze pliku nie mozna umieścic na serwerze eu07 (albno ja nie potrafie) zamiast na prywatnych ftp.

Wrzuć chwilowo na jakieś Rapidshare czy coś w ten klimat albo wyślij mi na maila (jeden mail max ~15MB). Wrzucę na swój serwer i dam linka.
Tytuł: PASSENGER_PR_&_TLK_PACK by YES
Wiadomość wysłana przez: EP08_015 w 22 Czerwca 2006, 14:29:21
Ale to bylo tu dlugi czas. Sciagneło to okolo 700 osob. Pozniej bylo u tomka na serwerze. Dlaczego teraz ci ludzie poprostu jesli nie maja oryginalnej paczki to nie wystawia zzipowanej 1xxa pack z tymi teksturami? to i tak ponad 30 mb.
Tytuł: PASSENGER_PR_&_TLK_PACK by YES
Wiadomość wysłana przez: Mariusz W. w 22 Czerwca 2006, 14:31:49
Spróbuję to dodać na serwer MaSzyny do Downloadu.
Tytuł: PASSENGER_PR_&_TLK_PACK by YES
Wiadomość wysłana przez: Marcin Czapnik (Techniks) w 22 Czerwca 2006, 14:34:09
Cytat: "Mariusz W."
Spróbuję to dodać na serwer MaSzyny do Downloadu.

yyy, zanim ktoś z adminów będzie miał czas, zanim potestuje to potrwa. Naprawdę wrzucenie na Rapidshare czy podesłanie mi na maila jest taki problem. Oferuję serwer bez ograniczeń i za darmo.
Tytuł: PASSENGER_PR_&_TLK_PACK by YES
Wiadomość wysłana przez: EP08_015 w 22 Czerwca 2006, 14:42:05
Ok zostawmy ten temat. Oli (chiba) sklada paczke calosciowa i napewno te teksturki dodado paczki.
Tytuł: PASSENGER_PR_&_TLK_PACK by YES
Wiadomość wysłana przez: Mariusz W. w 23 Czerwca 2006, 01:33:56
Wgrałem na rapidshare:
http://rapidshare.de/files/23834452/PASSENGER_PACK.zip.html
Tytuł: PASSENGER_PR_&_TLK_PACK by YES
Wiadomość wysłana przez: Mauryk w 23 Czerwca 2006, 14:47:43
Przepraszam mam takie pyt. dotyczące tych teksturek.Czy mógłby ktoś dać dokładny opis jak je umieścić,żeby były dostępne w  symulatorze(tzn.do jakich folderów i wogóle)chodzi mi o te teksturki z adresu http://rapidshare.de/files/23834452/PASSENGER_PACK.zip.html
przepraszam za zawracanie głowy;)
Tytuł: PASSENGER_PR_&_TLK_PACK by YES
Wiadomość wysłana przez: defiler w 23 Czerwca 2006, 15:15:58
wrzucasz do dynamic\pkp\1xxa\
Tytuł: PASSENGER_PR_&_TLK_PACK by YES
Wiadomość wysłana przez: Mauryk w 23 Czerwca 2006, 15:56:24
tylko ja nie mam folderu \1xxa\ w dynamic
może jakis ciemny jestem;P
Tytuł: PASSENGER_PR_&_TLK_PACK by YES
Wiadomość wysłana przez: |andy| w 23 Czerwca 2006, 15:57:50
Cytat: "Mauryk"
tylko ja nie mam folderu \1xxa\ w dynamic (...)


To go załóż.
Tytuł: PASSENGER_PR_&_TLK_PACK by YES
Wiadomość wysłana przez: Mauryk w 24 Czerwca 2006, 13:01:24
dzięki i sorry za zamieszanie, po dokładnym prześledzeniu folderu maszyny znalazłem problem.Poprostu utraciłem pliki ze scenerii Transylwania:)Dzięki za pomoc.Teraz śmiga...
Tytuł: PASSENGER_PR_&_TLK_PACK by YES
Wiadomość wysłana przez: Patrykos w 03 Lutego 2007, 17:19:18
Czy ktoś może podać AKTUALNEGO linka do tego packu?:)

EDIT:

Aktualny link do Passenger Pack & TLK Pack

http://www.sendspace.com/file/bafc4o

Dziękuje za uprzejmość kolegi @EP08_015 .:)
Tytuł: PASSENGER_PR_&_TLK_PACK by YES
Wiadomość wysłana przez: EP08_015 w 05 Marca 2007, 19:39:27
No i mały dodatek. Raczej jako bajer. Kiedyś dawałem ale nie było wiekszego zainteresowania. jeszcze raz go daje. Dla małego odświeżenia sprawy. Czyli szyby do passengerpacka oraz wnetrze. Uwaga na łukach wnetrze moze wystawac poza pojazd w niewielkim stopniu. STOSOWAĆ TYLKO DLA WAGONOW 2 KLASY.

scren:
http://members.lycos.co.uk/wlodeek/Download/wnetrza.jpg

paczka:
http://members.lycos.co.uk/wlodeek/Download/szyby_wnetrza_do_1xxapacka.zip

Uwaga nowy wpis dla tekstur z szybkami:

//Z SZYBAMI i wnetrzem
node -1 0 5051-304510-1 dynamic PKP\1xxa b.tga 1xxawn 0.0 nobody 3 0 enddynamic
node -1 0 5051-304510-1 dynamic PKP\1xxa bdnu_120.tga 1xxawn 0.0 nobody 3 0 enddynamic


Pozdrowionka.
Tytuł: PASSENGER_PR_&_TLK_PACK by YES
Wiadomość wysłana przez: EU07-483 w 05 Marca 2007, 19:47:27
A ja poprosze o 1xxa bez wnetrza - juz kiedys prosilem.
Tytuł: PASSENGER_PR_&_TLK_PACK by YES
Wiadomość wysłana przez: EP08_015 w 05 Marca 2007, 19:57:16
zobacz czy masz pliki 111a lub 112a.t3d. to sa pliki bez wnetrz.

http://members.lycos.co.uk/wlodeek/Download/1XXA.rar

Tu masz bez wnetrza.
Tytuł: PASSENGER_PR_&_TLK_PACK by YES
Wiadomość wysłana przez: EU07-483 w 05 Marca 2007, 20:28:38
Cytat: "EP08_015"
zobacz czy masz pliki 111a lub 112a.t3d. to sa pliki bez wnetrz.

http://members.lycos.co.uk/wlodeek/Download/1XXA.rar

Tu masz bez wnetrza.


Jakbym miał to bym nie prosił. Dzięki!
Tytuł: PASSENGER_PR_&_TLK_PACK by YES
Wiadomość wysłana przez: P.J. w 08 Marca 2007, 23:08:02
No dodatek ładny, ale mam białe zderzaki i sprzęgi.
Tytuł: PASSENGER_PR_&_TLK_PACK by YES
Wiadomość wysłana przez: EP08_015 w 09 Marca 2007, 12:53:09
Wstaw do folderu plik #sprzeg.tga.

Znajdziesz go w innych folderach z taborem, bądz w katalogu tekstures\tabor\#sprzeg.tga.
Tytuł: PASSENGER_PR_&_TLK_PACK by YES
Wiadomość wysłana przez: EP08_015 w 15 Marca 2007, 12:56:36
W ramach rozbudowania pass packa chciałbym prosić szanownych kolegów forumowiczów o sfotografowanie kilku wagonów na tekstury, oczywiście w ramach swoich mozliwości. W obecnym czasie zauważa się ruznorakie schematy malowania wagonów. Na dzień dzisiejszy poszukuję wagonu bonanzy w schemacie biało-zółtym bodajze to krakowski schemat malowania.
Tytuł: PASSENGER_PR_&_TLK_PACK by YES
Wiadomość wysłana przez: Mutopompka w 17 Marca 2007, 17:32:35
wiec jak rozbudujesz tego packa daj mi znać. Coś tam pokombinuje z utworzeniem instalatorka "na nowo" lub jeśli nie będzie potrzeby -> nic nie zrobie :)
Tytuł: PASSENGER_PR_&_TLK_PACK by YES
Wiadomość wysłana przez: Damian92 w 18 Marca 2007, 17:44:54
Bardzo ładnie wyglada wnetrze wagonu 2 klasy. Ale mam pyatnie do szanownego kolegi EP08_015, jaki mam dac wpis zeby miec wnetrze wagonu ale w innych wagonach 2 klasy ?
Tytuł: PASSENGER_PR_&_TLK_PACK by YES
Wiadomość wysłana przez: EP08_015 w 18 Marca 2007, 18:50:18
Więc sprawa jest nastepująca.Tylko 2 tekstury są w formacie TGA z "wyciętymi" oknami w kanale alfa. By mieć wszystkie tekstury z szybkami nalezy:

- zapisać tekstury bmp do formatu tga
- nanieśc kanal alfa (przezroczystosc) na okna wagonu.

Do tego polecam program tgatol2.

We wpisie nalezy po tym wszystkim zmienić zapis np: zamiast bdnu.bmp na bdnu.tga. A jak zmienić wpis to proszę zajżec do tutoriala w dziale pomoc.

Jesli by była jakaś niejasność to proszę pytać.

Sam programik tgatol2 nie jest trudny w obsludze.

Otwierasz plik bmp
zapisujesz jako tga
potem z prawej create alfa chanel
potem okienko z alfa send to editor
malujesz wszystko na bialo a okna na szaro (tam gdzie szyby)
potem save
i w oknie glownym save lub save as
i masz juz teksture z oknami pozniej zmodyfikuj wpis w scenerii i zobacz.

Pozdrawiam.
Tytuł: PASSENGER_PR_&_TLK_PACK by YES
Wiadomość wysłana przez: EU05 w 18 Marca 2007, 22:05:24
Można jeszcze łatwiej w GIMPie:
1. otwierasz teksturę w bmp
2. zaznaczasz całość, potem bierzesz kopiuj
3. wybierasz plik->nowy i w ustawieniach zaznaczasz tło - przezroczystość, a rozmiary ustawiasz takie jak tekstury (powinny już same być na takie ustawione)
4. wklejasz to, co skopiowałeś
5. za pomocą zaznaczenia lub/i gumki wymazujesz okna - tam gdzie jest przezroczystość zobaczysz szachowicę
6.klikasz ctrl+s, wybierasz miejsce zapisu pliku i w nazwie pliku wpisujesz rozszerzenie (np. wagon.tga)

Pozdrawiam
Tytuł: PASSENGER_PR_&_TLK_PACK by YES
Wiadomość wysłana przez: EP08_015 w 01 Kwietnia 2007, 15:12:16
Male update. Wagon 1 klasy z wnetrzem:

http://members.lycos.co.uk/wlodeek/Download/1XXA_1kl.rar

scren:

http://members.lycos.co.uk/wlodeek/Screny/112a_wn.jpg

Wypakować do katalogu 1xxa

node -1 0 5051-304510-1 dynamic PKP\1xxa 112a.tga 1xxawn_1kl 0.0 nobody 3 0 enddynamic

Pozdrowionka.
Tytuł: PASSENGER_PR_&_TLK_PACK by YES
Wiadomość wysłana przez: Cesky Kretek w 01 Kwietnia 2007, 15:35:25
Może taki mały offtop...: przydałoby się w końcu to nowe wnętrze... :P
Tytuł: PASSENGER_PR_&_TLK_PACK by YES
Wiadomość wysłana przez: EP08_015 w 01 Kwietnia 2007, 16:03:31
Myslisz o rozbudowie tego co jest? Coz mam polki z kibelka i smietniczki moze tez w 3 pierwszych przedzialach pojawi sie popielka. Pozatym skoro jest wnetrze to nie widze problemu dodac pare detali :)
Tytuł: PASSENGER_PR_&_TLK_PACK by YES
Wiadomość wysłana przez: Cesky Kretek w 01 Kwietnia 2007, 16:11:48
"Spoko wnętrze" : O  Dla mnie to są 2D plane... Widziałem gdzieś screeny z full wypas idealnym wnętrzem @Kakisha, ale gdzieś się zapodziały wraz z autorem. :P
Tytuł: PASSENGER_PR_&_TLK_PACK by YES
Wiadomość wysłana przez: EP08_015 w 01 Kwietnia 2007, 16:12:37
No tak wielka szkoda ale moze z czasem cos wymyslimy.