Autor Wątek:  EC Dobre - dekoracja elektrociepłowni i okolic  (Przeczytany 9610 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline jakisrandomowynoob

  • Betatester
  • Wiadomości: 179
  • Hehe bo wiecie, avatar
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 152
EC Dobre - dekoracja elektrociepłowni i okolic
« dnia: 17 Sierpnia 2021, 13:32:27 »
Dzień dobry,
Nareszcie znalazłem część twórczości MaSzyny, w której się nie gubię i coś nawet z tego wychodzi. Chciałbym ogłosić rozpoczęcie prac nad dodatkową dekoracją do dobrze znanej scenerii manewrowej "Elektrociepłownia Dobre". Planuję dodać parę wiejskich domków, wszelakie dekoracje, stare, unieważnione semafory i tarcze oraz dodatkową roślinność, by dodać do okolic klimatu starej, wiejskiej, zapomnianej wręcz linii. Przedstawiam niewielki kawałek terenu, który już "ozdobiłem", bardzo chętnie przyjmę wszelką krytykę oraz propozycje odnośnie tego, jak społeczność symulatora chciałaby widzieć odświeżoną elektrociepłownię. Planuję najpierw zająć się okolicą (tak jak z resztą widać na załączonym screenie), a potem dopiero samą elektrociepłownią.
Pozdrawiam,
jakisrandomowynoob
« Ostatnia zmiana: 17 Sierpnia 2021, 14:14:31 wysłana przez jakisrandomowynoob »
Zadziwiające jest, ile rzeczy w plikach MaSzyny można zmienić korzystając tylko z notatnika.

Offline jakisrandomowynoob

  • Betatester
  • Wiadomości: 179
  • Hehe bo wiecie, avatar
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 152
Odp: EC Dobre - dekoracja elektrociepłowni i okolic
« Odpowiedź #1 dnia: 08 Września 2021, 19:47:34 »
Cześć,
Sprawa wygląda mniej więcej tak: przez przypadek usunąłem cały postęp z 1 screena. Jest jednak dobra wiadomość: podejście 2, przynajmniej wg. mnie, wygląda lepiej, zrobiłem jeszcze zjazd na elektrociepłownię. W razie postępów będę informował, ale zaczął się rok szkolny i mam teraz trochę mniej czasu na tworzenie (wiem, postępy małe jak na 3 tygodnie, jednak robię, jak czuję, że chcę robić, nic na siłę bo jeszcze znowu popsuję).
Tradycyjnie pozdrawiam,
jakisrandomowynoob
Zadziwiające jest, ile rzeczy w plikach MaSzyny można zmienić korzystając tylko z notatnika.

Offline Sosna00

  • Wiadomości: 7
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 21
Odp: EC Dobre - dekoracja elektrociepłowni i okolic
« Odpowiedź #2 dnia: 15 Września 2021, 13:38:59 »
Wygląda całkiem przyjemnie. Pozostaje czekać na kolejny update!

Offline Piotr93

  • Deweloper
  • Wiadomości: 1650
  • stonko majster
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1053
Odp: EC Dobre - dekoracja elektrociepłowni i okolic
« Odpowiedź #3 dnia: 15 Września 2021, 15:16:15 »
Jak już dekorujesz, to po co nawalać tyle chaszczy i trawy przy tej elektrociepłowni? To jest opuszczona fabryka czy działająca w końcu? Ogółem dla mnie to trochę bez sens dekorować tą scenerię dodatkowo.. Fakt jakieś domki, kilka nowych drzewek obok owszem. Są inne scenerie które można dekorować również, choćby krzyżowa? została opuszczona... Ale to twój wybór.

Offline jakisrandomowynoob

  • Betatester
  • Wiadomości: 179
  • Hehe bo wiecie, avatar
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 152
Odp: EC Dobre - dekoracja elektrociepłowni i okolic
« Odpowiedź #4 dnia: 15 Września 2021, 16:17:00 »
Trawy mogę rzeczywiście przerzedzić, odnośnie szyn - niestety nie wiem jak zmienia się ich kolor. Jednak przy tych trawach jeszcze - myślę, że jeden z wyjazdów możnaby "zamknąć" - i tak służy tylko częściowo jako miejsce do manewrów, jakąś historyjkę zawsze możnaby do tego dopisać, że prowadzi np. do innego, zamkniętego już zakładu, i tam trochę porobić zarośli, ale rzeczywiście takie coś na całej scenerii wyglądałoby na trochę zbyt zapuszczone. A czemu nie dekoruję czegoś większego na początek - nie chcę się rzucać od razu na głęboką wodę, bo może skończyć się tak, że zakiśnie na wieki, już znam siebie aż za dobrze.
Zadziwiające jest, ile rzeczy w plikach MaSzyny można zmienić korzystając tylko z notatnika.

Online Toprus

  • Deweloper
  • Wiadomości: 220
  • peprus
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 580
Odp: EC Dobre - dekoracja elektrociepłowni i okolic
« Odpowiedź #5 dnia: 15 Września 2021, 17:27:57 »
Oryginalna EC Dobre wygląda jak średniej wielkości ciepłownia. Przy długości składów, jakie wciągamy/wyciągamy z zakładu na starych scenariuszach, powiedziałbym, że zarośnięcie toru jest jak najbardziej uzasadnione (bo dłuży skład = mała częstotliwość ruchu). Takie zakłady nie potrzebują niewiadomo jakich ilości węgla, a w lecie biorą go jeszcze mniej  (może w załącznikach dam jakieś przykłady "pół-czynnych" bocznic). Zardzewiały i niewyślizgany tor moim zdaniem też jest na miejscu. Sceneria ma fajny klimat, coś jak ten prawie nieużywany odcinek na Całkowie.

Takie elektrociepłownie zwykle znajdują się w miastach lub na ich obrzeżach. Moim zdaniem dobrym pomysłem byłoby stworzenie średniej wielkości miasteczka, przynajmniej od jednej strony zakładu.

Na koniec jeszcze - zarośnięcie w sumie nie jest wyznacznikiem tego, jak często używany jest tor. Wielkie stacje pasażerskie (nawet w Warszawie) miały do dość niedawna ładny, zielony, trawiasty dywanik, pomimo tego, że praktycznie co kilka(naście) minut przejeżdżał po nim pociąg.

« Ostatnia zmiana: 15 Września 2021, 17:32:00 wysłana przez Toprus »
"Jestem ToPrusem i nic co pruskie nie jest mi obce." - Terencjusz

Obiekty statyczne i dekoracje dla scenerii <3

SpawaczTIG141

  • Gość
Odp: EC Dobre - dekoracja elektrociepłowni i okolic
« Odpowiedź #6 dnia: 15 Września 2021, 18:22:05 »
Takie zarośla są jak najbardziej realne na użytkowanym torowisku. Mieszkam w Łomży w woj. Podlaskim gdzie pociągi zdawcze przyjeżdżają około trzy razy w tygodniu. Mimo tego, nasze torowisko wygląda jakby od kilku lat nie przyjechała tu żadna maszyna.
Ciepłownia miejska znajduje się na obrzeżach, natomiast torowisko jest w centrum miasta, miał przewożony jest ciężarówkami, przeładunek jest bezpośrednio z wagonu na samochód więc manewry trwają praktycznie cały dzień. Na krótkie żeberko wtaczane jest 5 wagonów, zdejmują dwie ładowarki Terex Fuchs MHL320 więc tempo jest niezłe.

Zastanawiam się, czy dekoracja tej scenerii jest warta świeczki. Podobne scenariusze znajdują się na Bałtyku SKM.

Offline jakisrandomowynoob

  • Betatester
  • Wiadomości: 179
  • Hehe bo wiecie, avatar
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 152
Odp: EC Dobre - dekoracja elektrociepłowni i okolic
« Odpowiedź #7 dnia: 15 Września 2021, 19:09:52 »
W każdym razie, przerobieniu w obecnej chwili uległa praktycznie cała trawa wielkopowierzchniowa - powiedzmy, że PLK wzięło kilka podkaszarek na kolzama i przejechało wokół szyn, więc trawa nie wchodzi już aż tak na nasyp, poza tym jednym wyjazdem, który zamierzam pozostawić zarośnięty. Pomysł z miasteczkiem bardzo mi się podoba, prawdopodobnie parę bloków pojawi się w stronę, w którą wyjeżdża suka (którą, swoją drogą, chciałbym podmienić na ST45-02, aby trochę "zmodernizować" tabor, a SU45 już niestety nie jeżdżą). Ze względu na peron, prawdopodobnie kiedyś jeździły tam pociągi pasażerskie, co chciałem w pewien sposób "uhonorować" wstawiając SN61-520 na bocznym torze jako dekorację (w załączniku jak to wygląda na chwilę obecną), ale nwm czy to nie będzie za dużo gdyż z jednej strony widzę, że za bardzo "zapuszczam" scenerię, z drugiej, że właśnie "zapuszczanie" dodaje klimatu. W razie, jak pomysł się nie spodoba, dekoracje do ganza mam osobno i raczej prędko i bezproblemowo mogę je usunąć.
Cytuj
Zastanawiam się, czy dekoracja tej scenerii jest warta świeczki. Podobne scenariusze znajdują się na Bałtyku SKM.
Uważam, że tak. Misja na Bałtyku SKM jest trochę podobna, ale nie taka sama, nieraz wolę pojechać właśnie na samej EC, gdyż ta wydaje mi się trochę luźniejsza, nie ma tego magistralnego klimatu Bałtyku.
Zadziwiające jest, ile rzeczy w plikach MaSzyny można zmienić korzystając tylko z notatnika.

Online Toprus

  • Deweloper
  • Wiadomości: 220
  • peprus
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 580
Odp: EC Dobre - dekoracja elektrociepłowni i okolic
« Odpowiedź #8 dnia: 15 Września 2021, 19:25:39 »
Pomysł z Ganzem na prawdę genialny, bardzo kreatywny. Trochę jednak szkoda Fiacika. Jak tak patrzę, to znacząca większość scenerii idzie w nowoczesny klimat, a ja uważam, że retro klimatu trochę brakuje. Ewentualnie podmienić SU45 na jakąś SM42, bo z jednej strony może przekracza naciski zapuszczonej linii, z drugiej prędkość szlakowa jest OK na stonkę, do tego brutta nie są za ciężke.

Uważam, że warto iść ścieżką klimatu "retro". Można dodać jakieś starsze samochody (są piękne maluchy i nyski!), jakieś starsze budynki do wcześniej zaproponowanego miasteczka. Poeksperymentuj, możesz wypróbować klimat gęstego miasta, jego obrzeży, lub jakiejś małej wioski. Każdy ma swoje plusy i minusy. Szkoda tylko tej trawy ;).
"Jestem ToPrusem i nic co pruskie nie jest mi obce." - Terencjusz

Obiekty statyczne i dekoracje dla scenerii <3

Offline jakisrandomowynoob

  • Betatester
  • Wiadomości: 179
  • Hehe bo wiecie, avatar
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 152
Odp: EC Dobre - dekoracja elektrociepłowni i okolic
« Odpowiedź #9 dnia: 15 Września 2021, 19:42:42 »
Oczywiście, mogę zrobić takie wczesne 2000, nigdzie nie powiedziałem, że zamiana SU na ST jest przesądzona. Passata, który na początku scenariusza wjeżdża na teren zakładu mogę również podmienić na coś starego, jak się trzymać klimatu, to się trzymać i kropka. Z tą trawą to jeszcze zobaczę. Jak będą jakieś dalsze, większe zmiany to na pewno będę informował.
Zadziwiające jest, ile rzeczy w plikach MaSzyny można zmienić korzystając tylko z notatnika.

Offline Piotr93

  • Deweloper
  • Wiadomości: 1650
  • stonko majster
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1053
Odp: EC Dobre - dekoracja elektrociepłowni i okolic
« Odpowiedź #10 dnia: 16 Września 2021, 16:35:14 »
Skoro takie chęci wykazujesz wszędzie to pokaż na co cię stać i napisz scenariusz :P

Offline M79r

  • Wiadomości: 204
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 203
Odp: EC Dobre - dekoracja elektrociepłowni i okolic
« Odpowiedź #11 dnia: 16 Września 2021, 16:44:35 »
Jak już jesteśmy przy Bałtyku, to rozmyślałem na tej scenerii, aby z tych 2 bocznic (te zakłady co tam  niby są) Aby je przebudować na port morski, powstawiać wagony jakieś gruszki, eaos-y, zaes-y czy wagony ze stalą. Obudować teren jakoś halami, suwnicami , kontenery. I porobić takie nazwijmy to mola z torami, które wychodzą w morze... Ale znowu statków nie ma. A żuraw budowlany (ten żółty co mamy) do portu chyba nie pasuje. Wiem, że była tez koncepcja połączenia Bałtyku ze scenerią Szczecin, a co za tym idzie dłuższe i fajniejsze bardziej urozmaicone misje. ale no właśnie na koncepcji sie skończyło. O ile ten port bym jako ogarnął, to z dokoptowaniem Szczecina grubsza sprawa jak dla mnie.

Offline jakisrandomowynoob

  • Betatester
  • Wiadomości: 179
  • Hehe bo wiecie, avatar
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 152
Odp: EC Dobre - dekoracja elektrociepłowni i okolic
« Odpowiedź #12 dnia: 16 Września 2021, 19:47:33 »
@KKMINT ja robię dekoracje na tej oddzielnej scenerii, to co jest na Bałtyku raczej mi się nie przyda, podobieństwa obydwu scenerii kończą się za płotem EC, na Bałtyku mamy magistralę, a oryginalnym EC Dobre podrzędną, zapomnianą przez prawie wszystkich stacyjkę. Pewnie jeszcze z przenoszeniem dekoracji pomiędzy sceneriami byłby ogrom roboty, nie wiem czy nie więcej niż ze zrobieniem tego samego ręcznie.
Zadziwiające jest, ile rzeczy w plikach MaSzyny można zmienić korzystając tylko z notatnika.

Offline Piotr93

  • Deweloper
  • Wiadomości: 1650
  • stonko majster
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1053
Odp: EC Dobre - dekoracja elektrociepłowni i okolic
« Odpowiedź #13 dnia: 16 Września 2021, 20:11:03 »
To dlaczego jeszcze żadnej twórczości oprócz postów nie pokazałeś w teście?

Offline jakisrandomowynoob

  • Betatester
  • Wiadomości: 179
  • Hehe bo wiecie, avatar
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 152
Odp: EC Dobre - dekoracja elektrociepłowni i okolic
« Odpowiedź #14 dnia: 16 Września 2021, 20:13:07 »
Cytuj
To szkoda, bo chciałem w końcu cos zrobić, a pisanie scenariuszy to moja ulubiona robota...
Zawsze możesz dorobić do Bałtyku, nikt nie broni, a jak mogę o coś prosić to daj kibli od serca, teraz wszystko pozamieniane na elfy i impulsy i nie idzie kiblem z rozkładem nadążyć, plus w następnej wersji ma wyjść całkiem sporo kibli SKM Trójmiasto (trochę tego na repo się jakiś czas temu pojawiło, nie pamiętam ile dokładnie ale na 3 pociągi 2-kiblowe powinno starczyć), więc nawet będą pasować.
Zadziwiające jest, ile rzeczy w plikach MaSzyny można zmienić korzystając tylko z notatnika.

Offline gg

  • Deweloper
  • Wiadomości: 561
  • Bawię się w... dodatki do MaSzyny :P
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 452

Offline Hubertnator23

  • Deweloper
  • Wiadomości: 661
  • Specjalista ds. kiszenia nieukończonych dodatków
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 416
Odp: EC Dobre - dekoracja elektrociepłowni i okolic
« Odpowiedź #16 dnia: 16 Września 2021, 20:40:01 »
jednak ja nie umiem dodawać składów
Umiesz pisać sceanariusze, a nie umiesz dodawać składów? Scenariusz bez żadnego pociągu? :o. https://wiki.eu07.pl/index.php/Dyrektywa_trainset
« Ostatnia zmiana: 16 Września 2021, 20:43:25 wysłana przez Hubertnator23 »

Offline jakisrandomowynoob

  • Betatester
  • Wiadomości: 179
  • Hehe bo wiecie, avatar
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 152
Odp: EC Dobre - dekoracja elektrociepłowni i okolic
« Odpowiedź #17 dnia: 16 Września 2021, 20:40:46 »
Tak się składa, że jeśli chodzi o "wklejanie" składów, ja to odkryłem po swojemu przeglądając wpisy w pliku SCN (folder scenery).  Przykładowo wklejony pociąg wygląda tak:
trainset none tor_20 0.0 0.0
//$o DEKORACJA STATYCZNA. Wrost na bocznym torze stacji.
node -1 0 SN61-520 dynamic pkp\sn61_v2 sn61-520'93 SN61_zlom 0 nobody 1 0 enddynamic
endtrainset
Tor odnajdujesz np. z pomocą edytora, klikasz po prostu na tor, który cię interesuje i masz podaną nazwę. Po //$o wpisujesz, co ma się wyświetlać w opisie w starterze. "-" wkleja w opis "Pociąg prowadzony przez komputer" Po node wpisujesz dane pociągu, jaki ma się pojawić. Jeśli chodzi o cyferki, nie wszystkie wiem, co robią, więc się nie wypowiem. Nobody oznacza na pewno obsadę, a raczej jej brak, headdriver - mechanika w kabinie A, reardriver - w kabinie B, passenger - pasażera.
A jak chcesz zrobić to łatwiej (bo uwierz mi, da się) to podmieniasz w wybranym scenariuszu interesujące Cię pociągi, odpalasz plik SCN o tej samej nazwie LECZ z przedrostkiem "$" i tam masz praktycznie wszystko ładnie podmienione. Gorzej, jak chcesz dodać kolejny skład, bo tym sposobem tego nie zrobisz, ale wtedy możesz po prostu przekopiować, co pojawiło się we wcześniej wspomnianym pliku i tylko tor podmienić, ale to nie gwarantuję, że będzie działać.
Zadziwiające jest, ile rzeczy w plikach MaSzyny można zmienić korzystając tylko z notatnika.

Offline Kogut

  • Wiadomości: 267
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 193
Odp: EC Dobre - dekoracja elektrociepłowni i okolic
« Odpowiedź #18 dnia: 16 Września 2021, 22:18:54 »
Myślę, że tutaj jest to opisane zrozumiale: https://eu07.pl/forum/index.php/topic,25406.0.html Postaram się jednak maksymalnie to uprościć: najpierw tworzysz archiwum zawierające strukturę katalogową programem 7-zip (opcjonalnie WinRAR-em), następnie wysyłasz je na maszynowy upload (https://eu07.pl/forum/upload.php), klikasz edit i wpisujesz tytuł wątku, który zostanie utworzony w teście dodatków (screeny 1 i 2). Następnie, tak jak przy każdej innej wiadomości na forum klikasz "modyfikuj" i dopisujesz swój komentarz na temat dodatku (opcjonalnie).

Offline fuji8

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1149
    • Zobacz profil
    • smk Jaworzyna Śląska
  • Otrzymane polubienia: 763
Odp: EC Dobre - dekoracja elektrociepłowni i okolic
« Odpowiedź #19 dnia: 17 Września 2021, 14:07:30 »
Ale to w końcu umiesz dodawać składy czy nie umiesz pisać scenariusza? zdecyduj się, bo ciężko zrozumieć co masz na myśli.
"Rzeczy niemożliwe wykonujemy natychmiast, cuda zajmują nam nieco więcej czasu"

Offline M79r

  • Wiadomości: 204
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 203
Odp: EC Dobre - dekoracja elektrociepłowni i okolic
« Odpowiedź #20 dnia: 17 Września 2021, 16:12:35 »
jednak ja nie umiem dodawać składów
Umiesz pisać sceanariusze, a nie umiesz dodawać składów? Scenariusz bez żadnego pociągu? :o. https://wiki.eu07.pl/index.php/Dyrektywa_trainset

A umiem, na kartce to umiem czy też w Wordzie, mi chodzi o MaSzynę...

A Maszyne masz w kompie czy na kartce ? Narysować lokomotywe na kartce nie jest problemem. Ale stworzyć ją w Maszynie już tak

Offline jakisrandomowynoob

  • Betatester
  • Wiadomości: 179
  • Hehe bo wiecie, avatar
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 152
Odp: EC Dobre - dekoracja elektrociepłowni i okolic
« Odpowiedź #21 dnia: 02 Czerwca 2022, 16:46:44 »
Dzisiaj prezentuję pierwszą publiczną wersję odświeżenia scenerii EC Dobre.
Względem starej wersji różnice są tylko kosmetyczne - pojawiło się (dużo) więcej trawek i drzewek, postawione zostały semafory (na razie nie podpięte pod tory - i tak nie pełnią chwilowo żadnej funkcji), wyrosła niewielka farma, zmieniony został blok EC oraz ogrodzenie wokół, na terenie samego EC doszła nowa hala, dystrybutor paliwa dla lokomotyw i hala dla kaczki. Dodatkowo po jednej ze stron EC pojawił się zalążek miasta, a po drugiej powstaje osiedle.
Oczywiście, nie jest to koniec dekoracji, gdyż na terenie samego EC zostało dużo do roboty (planuję wstawić nowe drogi i wylać beton pod hałdą węgla), a i w mieście przydałoby się jeszcze zrobić właśnie drogi i place oraz jakieś inne dekoracje. Chwilowa wersja skupia się na stacji i łączniku z EC.
Link: https://eu07.pl/userfiles/27862/EC_Dobre_zalesione-r2.zip
Wszelkie błędy typu lewitujące trawki itd. proszę zgłaszać w tym wątku. Bardzo chętnie przyjmę też porady nt. tego, co poprawić, oraz jak robić drogi i place.
Dzięki za pomoc i życzę miłej zabawy!

Edit: zapomniałem dodać: na chwilę obecną, drzewka i krzaki są cały czas jako "node" a nie "include". Ma to zapewnić możliwość ich łatwego znalezienia w plikach i relokacji w razie potrzeby. W paczuszce ze scenerią spakowane są również pliki t3d, umożliwiające pojawienie się drzewek przy tej formie plików.
« Ostatnia zmiana: 02 Czerwca 2022, 17:34:56 wysłana przez jakisrandomowynoob »
Zadziwiające jest, ile rzeczy w plikach MaSzyny można zmienić korzystając tylko z notatnika.

Offline Kuba02MK

  • Wiadomości: 50
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 52
Odp: EC Dobre - dekoracja elektrociepłowni i okolic
« Odpowiedź #22 dnia: 02 Czerwca 2022, 17:38:44 »
Powiem tak, wygląda to dość fajnie. Pomyślałbym jednak może nad dodaniem chociaż jakieś jednej drogi jakiegoś placu przy torach. Same tory na tym terenie wygląda dość surowo. W ten sposób można by tym urozmaicić teren, na którym spędza się najwięcej czasu na scenerii.

Offline jakisrandomowynoob

  • Betatester
  • Wiadomości: 179
  • Hehe bo wiecie, avatar
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 152
Odp: EC Dobre - dekoracja elektrociepłowni i okolic
« Odpowiedź #23 dnia: 02 Czerwca 2022, 17:44:01 »
Drogi muszę się nauczyć robić, na pewno pojawią się na terenie EC oraz w mieście, to samo z resztą z placami.
Zadziwiające jest, ile rzeczy w plikach MaSzyny można zmienić korzystając tylko z notatnika.

Offline Jakup

  • Wiadomości: 10
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 5
Odp: EC Dobre - dekoracja elektrociepłowni i okolic
« Odpowiedź #24 dnia: 06 Listopada 2022, 15:58:35 »
Nie wiem czy tylko ja tak mam, ale w domkach nie ma tekstury dachu tak samo w semaforze karzełkowym obok su45 nie ma tekstury tabliczki

Offline jakisrandomowynoob

  • Betatester
  • Wiadomości: 179
  • Hehe bo wiecie, avatar
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 152
Odp: EC Dobre - dekoracja elektrociepłowni i okolic
« Odpowiedź #25 dnia: 06 Listopada 2022, 17:08:29 »
Ja też tak mam, jest to związane z tym, że na chwilę obecną wszystko jest na "node" a nie "include" w pliku scm (chyba tak to działało). Jak już wszystko będzie ukończone, to przekonwertuję.
Zadziwiające jest, ile rzeczy w plikach MaSzyny można zmienić korzystając tylko z notatnika.