Autor Wątek:  Drawinowo od nowa  (Przeczytany 111260 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Offline Sebeq

  • Wiadomości: 308
  • Projekt: Wschodnia Lubelszczyzna - 47% ukończenia
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 88
Odp: Drawinowo od nowa
« Odpowiedź #540 dnia: 12 Lipca 2022, 10:06:56 »
Na moim przykładzie idealnie potwierdzę słowa chłopaków, nie od dziś wiadomo że GTX1050 Ti to nie jest demon prędkości, na ustawieniach wysokich z multisampling x8 i cieniach na średnich miałem na Wrzosach ~50FPS natomiast gdy wyłączyłem tylko cienie wydajność wzrosła do 200 FPS. Tak więc cienie mają obrzymi wpływ na wydajność, ilość drzewek krzaków itp. znacząco nie wpływa na wydajność.
z MaSzyną od PC2010

Offline Maciek Kolejarz

  • Wiadomości: 84
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 65
Odp: Drawinowo od nowa
« Odpowiedź #541 dnia: 19 Lipca 2022, 23:00:58 »
Najprostsze rozwiązanie - również posiadam GTX1050, ale zwykłe. 50-70 klatek nie było wystarczające. Rozwiązaniem problemu była zmiana renderowania na „Stary” - symulator według mnie wizualnie nadal wyglada dobrze, a liczba FPSów wzrosła 3-4 razy!
Miłosz porsze lubi dorsze:~DDD
Zwykły user

Offline kRZYSZTOF

  • Wiadomości: 45
  • U mnie wszystko działa
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 8
Odp: Drawinowo od nowa
« Odpowiedź #542 dnia: 21 Lipca 2022, 13:44:21 »
Witam

Przetestowałem Drawinowo od nowa działa z radiem polecania odjazdu, starczyło przypisać każdy plik dźwiękowy do rozkładu.
Wykorzystałem te same pliki dźwiękowe tylko zmieniałem nazwy na takie same jak jest w rozkładach.
« Ostatnia zmiana: 21 Lipca 2022, 17:44:52 wysłana przez kRZYSZTOF »
18 lat z MaSzyną! (eu07-160110)!

Jestem na forum zarejestrowany już 11 lat

Offline barman_2000

  • Wiadomości: 117
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 83
Odp: Drawinowo od nowa
« Odpowiedź #543 dnia: 25 Sierpnia 2022, 18:49:21 »
Na nowym patchu 22.08 wysypała się część taboru. Będzie trzeba zaktualizować.

Offline mati222

  • Wiadomości: 191
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 59
Odp: Drawinowo od nowa
« Odpowiedź #544 dnia: 27 Sierpnia 2022, 20:36:07 »
kontener_40fthc.t3d na LOD0 ma następujące parametryzacje i nie nadaje się do użycia bezpośredniego.
Map: textures\ladunki\kontenery\40fthc\(p3)
MaxDistance: 100
MinDistance: 0 
Transform:
           1.0 0.0 0.0 0.0
           0.0 1.0 0.0 0.0
           0.0 0.0 1.0 0.0
           0.0 (p1) (p2) 1.0
Reszta ma repla 1 na obu meshach. Autor musi się wypowiedzieć co miał na myśli i czy to błąd.

W nowej wersji 22.08 problem z kontenerami 40ft nadal występuje (screen 129 i 130).

Problem nie występuje w dodanych w wersji 22.08 nowych kontenerach 40ft, które nadają się do wykorzystania w pracach nad nowym otoczeniem (screen 131).
 

Offline HipoliT

  • Wiadomości: 8
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1
Odp: Drawinowo od nowa
« Odpowiedź #545 dnia: 02 Września 2022, 19:53:02 »
W scenariuszu TLK na powrocie z grodziska po minięciu stacji włodowice zrobił się zator. Semafor wjazdowy do włodowic zachodnich podaje S1 i każdy kolejny dojeżdżający skład stoi na odstępie.

Offline EP08_015

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4231
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 250
Odp: Drawinowo od nowa
« Odpowiedź #546 dnia: 03 Września 2022, 20:09:38 »
Zalacz loga. To podstawa by szukac bledu.
Koniec tworczosci unoffowej i prywatnej.
http://chomikuj.pl/EP08-015

Offline mati222

  • Wiadomości: 191
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 59
Odp: Drawinowo od nowa
« Odpowiedź #547 dnia: 06 Września 2022, 21:51:46 »
W przypadku blokady scenerii, oprócz załączenia pliku log, zawsze warto "przelecieć" po scenerii i odnaleźć przyczynę blokady. Żadne poprawki w scenariuszu nic nie dadzą, jeżeli AI nie daje rady ruszyć ze składem po podaniu semafora. W tym przypadku szukanie przyczyny blokady scenerii w pliku log nie jest potrzebne (wersja exe 22.08).

Edit: Poprawiony załącznik.
« Ostatnia zmiana: 06 Września 2022, 21:58:42 wysłana przez mati222 »

Offline Stele

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 10131
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2601
Odp: Drawinowo od nowa
« Odpowiedź #548 dnia: 07 Września 2022, 01:59:02 »
Czyli co? Przeładował koniec składu i nie umie wyluzować?
Mój kanał youtube

Offline mati222

  • Wiadomości: 191
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 59
Odp: Drawinowo od nowa
« Odpowiedź #549 dnia: 07 Września 2022, 14:24:50 »
1. Skład był wyluzowany. Sprawdziłem z F12 vehicle wagony i wszystkie miały siłę hamowania 0. Problem AI nie dotyczy tylko tego konkretnego składu (w tym wątku zgłaszany był analogiczny problem z Traxxem) i nie dotyczy tylko przypadku rozruchu. Przykładowo ST45-002 ze składem pustych wagonów kontenerowych (po zostawieniu składu kontenerów dla ET22 w Grabówku) i ruszając z Grabówka w stronę Krucza miała problem z odhamowaniem po wykonaniu hamowania kontrolnego. W wypadku ST45-002 pomogła podmiana składu (liczby wagonów) i u mnie problem już nie występuje.

Cała sytuacja wygląda ten sposób, że cały skład jest odhamowany, ale w zakładce "vehicle AI" brakes nie pojawia się komenda dla AI "(all brakes released)", a w zakładce podpowiedzi cały czas widnieje polecenie "odhamować skład". To powoduje, że pomimo odhamowania składu, AI nie otrzymuje polecenia "zwiększyć siłę pociągową" i albo w ogóle nie rusza (jak w/w przypadku z ET22), albo (jak w przypadku ST45-002) poruszała się na wybiegu, stopniowo zwalniając, aż do całkowitego zatrzymania.

Dodam tylko, że po przejęciu składu ET22 ruszyłem bez problemu, sceneria się odblokowała i kolejne składy, które utknęły na SBL-ce także zaczęły ruszać i zwalniać kolejne odstępy. Także w tym wypadku była to jedyna przyczyna blokady scenerii.

2. Kolejny problem dotyczy nastawy kierunku i "skanowania do tyłu". W przypadku EN57-AL 1780 KM problem został rozwiązany przez podmianę składu na scenerii w plikach scenery. Jednakże testując scenerię i przejmując składy AI, a następnie oddając sterowanie AI zdarza się, że skład się zatrzymuje i albo w ogóle nie rusza ponownie (limit prędkości w zakładce wynosi 0 km/h) albo  rusza do tyłu.  Także problem nie dotyczy wyłącznie przypadku EN57-AL 1780 KM. Podejrzewam, że "skanowanie do tyłu" zostało wprowadzone do exe, żeby AI po przejechaniu S1 na semaforze mogła dalej ruszyć i w części przypadków tak się rzeczywiście dzieje (wyjątkiem jest np. sytuacja opisana w tym wątku z TEM2 CTL-u - str. 14 wątku).

Gdyby udało się na poziomie exe rozwiązać w/w problemy, to przypuszczam, że byłoby mniej zgłoszeń na forum o blokadzie różnych scenerii przez składy AI, które pomimo podania semafora nie ruszają i trzeba przejąć skład, i pomóc im wykonać rozruch.

Offline Stele

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 10131
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2601
Odp: Drawinowo od nowa
« Odpowiedź #550 dnia: 07 Września 2022, 14:38:23 »
Na screenie pokazuje brakes highest pressure 0.3, co jednak sugeruje nieudane wyluzowanie.
Mój kanał youtube

Offline mati222

  • Wiadomości: 191
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 59
Odp: Drawinowo od nowa
« Odpowiedź #551 dnia: 07 Września 2022, 14:53:29 »
W takim razie możliwym rozwiązaniem tego problemu mogłaby być otrzymanie polecenia rozruchu dla AI, nawet w przypadku braku pełnego odhamowania i otrzymania komendy "(all brakes released)" - tak jak jest obecnie. Ja ruszyłem bez problemu. Co więcej po ruszeniu składem okazało się, że AI już nawet ustawiło sobie wcześniej wysoki rozruch, a mimo to nie podjęło próby rozruchu.

Edit: Przy kolejnej próbie analogiczna sytuacja, ale tym razem z siódemką EU07-068. Także ze składem wagonów z kontenerami (być może AI ma problem z pełnym odhamowaniem wagonów z kontenerami). Zablokowało się już we Włodowicach Towarowych, ale co ciekawe, już po przejechaniu semafora.
« Ostatnia zmiana: 10 Września 2022, 22:41:32 wysłana przez mati222 »

Offline mati222

  • Wiadomości: 191
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 59
Odp: Drawinowo od nowa
« Odpowiedź #552 dnia: 22 Września 2022, 21:51:45 »
Ogólnie to ilość otoczenia nie wpływa rażąco na wydajność, bardziej wpływają cienie drzew, traw, pól. Najgorzej jest jak są długie cienie (rano, wieczór), ale można temu zaradzić zmniejszając długość tych cieni w zakładce F12 settings, albo w starterze. Można też shadowrank ustawić na 1, też w zakładce F12 settings, w starterze też jest pod nazwą "wyświetlanie cieni", wtedy np. usunie cienie z pól, takie cienie potrafią zabrać grubo połowę FPS.

Po usunięciu i zastąpieniu ścian lasów na scenerii dużą ilością drzew, krzewów i rozległymi polami, mogę już stwierdzić, że duża ilość drzew i krzewów nie wpłynęła u mnie na spadek wydajności w takim stopniu, jak wstawione na scenerię rozległe pola. Takie pola dobrze wyglądają na scenerii, ale u mnie znacząco wpływają na spadek FPS (mam wrażenie, że najbardziej dotyczy to pól kukurydzy).

Offline Kogut

  • Wydział Promocji
  • Wiadomości: 251
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 185
Odp: Drawinowo od nowa
« Odpowiedź #553 dnia: 23 Września 2022, 20:25:29 »
W pierwszym poście pojawił się zaktualizowany link – stan na rev. 45. Nowa paczka zawiera sygnały odjazdów od kierowników pociągów pasażerskich, dostępnych do prowadzenia przez użytkownika.

Organizacja: SpawaczTIG141
Nagrania: SpawaczTIG141, youBy, matek123, k. wojak, mk1991, krzechix, Vanquish, Sebeq
Obróbka: Hirek

Offline mati222

  • Wiadomości: 191
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 59
Odp: Drawinowo od nowa
« Odpowiedź #554 dnia: 09 Października 2022, 20:50:10 »
W zał. archiwum - nowe otoczenie od wjazdu do Włodowic do Grodziska Zachodniego (z wyj. Grodziska Zachodniego, w którym jedynie zostały podmienione dwie nieoświetlone nastawnie na jedną oświetloną) oraz ruch sam. AI na scenerii.

Po pobraniu i wgraniu nowych plików,  należy usunąć z katalogu scenery dwa pliki .sbt: drawinowo_od_rana. sbt oraz drawinowo_od_rana_lite.sbt, EDIT: a z pliku teren.scm wpisy od linii 687 do 1285. 

Zaznaczone na zrzutach ekranów pawilony i sklepy, zostały celowo "zakomentowane" w plikach grabowek.scm i nowedrawinowo.scm (można samodzielnie pobrać z testu dodatków+nowe shadery z emission map shaders i "odkomentować").

Edit: Poprawione archiwum zawiera dodatkowo dwa pliki scm: lampy_drawinowo.scm (poprawiono lampy, które nic nie oświetlały w peronach we Włodowicacho, w Grodzisku Zachodnim i przy podg Stawiska Dolne) oraz teren.scm (usunięte zostały wpisy odlinii 687 do 1285 oraz niektóre pola, które unosiły się w powietrzu przy po Lubniew Mały). Ponadto przesunięte zostały wiaty przystankowe i wprowadzono szereg innych drobnych poprawek, głównie związanych z roślinnością. 

Edit2: Poprawione archiwum: dostosowany plik scenery drawinowo_od_rana do nowej wersji 22.11, dodane lampy przy podg Grabówek Lachy oraz drobne poprawki, głównie dot. roślinności.


https://eu07.pl/userfiles/28282/nowedrawinowo.7z
« Ostatnia zmiana: 06 Listopada 2022, 19:36:15 wysłana przez mati222 »

Offline Jaco

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 952
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 362
Odp: Drawinowo od nowa
« Odpowiedź #555 dnia: 10 Października 2022, 19:22:18 »
Na screenie138 wiaty przystankowe mają za bardzo wysunięte dachy - wchodzą w skrajnię drogi.
"Atlas przewoźników kolejowych Polski 2011/The 2011 ABC of Polish Railway Carriers"

Offline EP08_015

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4231
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 250
Odp: Drawinowo od nowa
« Odpowiedź #556 dnia: 23 Października 2022, 20:33:59 »
Witajcie. Jestem po formacie dysku z maszyna i mam czysta paczke 22.08.
Starter teraz pokazuje mi braki a wczesniej ich nie bylo.
 Braki dla pojazdu: EN57-047'05S tekstura: EN57-047'05S [6BSI_2]
 Braki dla pojazdu: EN57-047a'05S tekstura: EN57-047'05S [6BSI_2]
CZego niemam?

A w wersji porannej:
Braki dla pojazdu: EN57-1167'19ra tekstura: EN57-1167'19RA [6BAII_LED_PR]
 Braki dla pojazdu: EN57-1167'19s tekstura: EN57-1167'19S [6BSII_LED_PR]
Myslalem ze maszyna 22.08 zawiera juz wszystkie nowosci.

Ciekawy jest fakt ze te tekstury sa w paczce pc. Ciekawe czemu starter ich nie widzi.
« Ostatnia zmiana: 23 Października 2022, 20:40:36 wysłana przez EP08_015 »
Koniec tworczosci unoffowej i prywatnej.
http://chomikuj.pl/EP08-015

Offline Piotr93

  • Deweloper
  • Wiadomości: 1520
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 866
Odp: Drawinowo od nowa
« Odpowiedź #557 dnia: 24 Października 2022, 14:42:37 »
Bo zapewne zmieniło się coś w plikach EN57. Podmień starterem i daj nowe wpisy i po problemie.

Offline matek123

  • Moderator
  • Wiadomości: 5574
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1762
Odp: Drawinowo od nowa
« Odpowiedź #558 dnia: 24 Października 2022, 14:46:03 »
Sceneria jest nie dostosowana widocznie. Zmieniły się pliki mmd dla EN57-047'05S na wersję z hamulcem Knorra tak, jak jest w opisie na pudle. Trzeba podmienić na właściwe wpisy w scenerii. Jak skład jest z Więcej niż jednej jednostki, to trzeba podmienić, bo nie można mieszać Knorra z Oerlikonem.
« Ostatnia zmiana: 24 Października 2022, 14:50:40 wysłana przez matek123 »
Poszukuję zdjęć na tekstury pociągów sieciowych. Szczególnie platform z pomostami.

Offline mati222

  • Wiadomości: 191
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 59
Odp: Drawinowo od nowa
« Odpowiedź #559 dnia: 29 Października 2022, 08:43:04 »
Pliki scenery drawinowo_od_rana.scn i drawinowo_od_rana_lite.scn były dostosowywane przez @Koguta do najnowszej paczki 22.08.
Poprawki powinny być zawarte w ostatniej rewizji w pierwszym poście tego wątku, ew. można pobrać z mojej wiadomości z dnia: 09 Października 2022, 20:50:10 (dołączone archiwum zawiera m. in. dwa pliki drawinowo_od_rana.scn i drawinowo_od_rana_lite.scn dostosowane do paczki 22.08.)
« Ostatnia zmiana: 29 Października 2022, 08:45:09 wysłana przez mati222 »

Offline EP08_015

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4231
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 250
Odp: Drawinowo od nowa
« Odpowiedź #560 dnia: 29 Października 2022, 17:31:59 »
MIsja na eic lech zakonczona powodzeniem.
Koniec tworczosci unoffowej i prywatnej.
http://chomikuj.pl/EP08-015

Offline mati222

  • Wiadomości: 191
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 59
Odp: Drawinowo od nowa
« Odpowiedź #561 dnia: 30 Października 2022, 15:59:25 »
1. Mam problem ze zdefiniowaniem prawidłowego wpisu include dla słupów WN (kolor szary):

include elektryczne/slupy_wn/slup_b2_on_pl.inc none -34800 0 2200 0 0 0 end.

Próbowałem różnych wariantów (albo słupy są różowe, albo znikają całkowicie).

2. W jakiej odległości od siebie ustawiane są w/w słupy (wstępnie przyjąłem odległość 100m pomiędzy słupami)?

Offline matek123

  • Moderator
  • Wiadomości: 5574
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1762
Odp: Drawinowo od nowa
« Odpowiedź #562 dnia: 30 Października 2022, 16:20:39 »
Brakuje  tekstury wymiennej. Wymaganą składnię wpisu poznasz wchodząc do elektryczne/slupy_wn/slup_b2_on_pl.inc. origin (p2) (p3) (p4)
rotate 0 (p5) 0
node 3000 0 none model 0 0 0 0 elektryczne/slupy_wn/slup_b2_on_pl.t3d (p6) endmodel

rotate 0 0 0
endorigin
Słup ma obrót w jednej osi, czyli po none powinny być 3 współrzędne, jeden kąt obrotu i ścieżka z nazwą pliku tekstury wymiennej. Cyli powinno być coś w stylu: include elektryczne/slupy_wn/slup_b2_on_pl.inc none -34800 0 2200 0 (ścieżka/nazwa_tekstury endSzkoda, że autor nie dopisał w incu kompatybilnych z modelem tekstur.
Poszukuję zdjęć na tekstury pociągów sieciowych. Szczególnie platform z pomostami.

Offline MP5

  • Wiadomości: 56
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 24
Odp: Drawinowo od nowa
« Odpowiedź #563 dnia: 30 Października 2022, 20:19:25 »
Witajcie. Jestem po formacie dysku z maszyna i mam czysta paczke 22.08.
Starter teraz pokazuje mi braki a wczesniej ich nie bylo.
 Braki dla pojazdu: EN57-047'05S tekstura: EN57-047'05S [6BSI_2]
 Braki dla pojazdu: EN57-047a'05S tekstura: EN57-047'05S [6BSI_2]
CZego niemam?

A w wersji porannej:
Braki dla pojazdu: EN57-1167'19ra tekstura: EN57-1167'19RA [6BAII_LED_PR]
 Braki dla pojazdu: EN57-1167'19s tekstura: EN57-1167'19S [6BSII_LED_PR]
Myslalem ze maszyna 22.08 zawiera juz wszystkie nowosci.

Ciekawy jest fakt ze te tekstury sa w paczce pc. Ciekawe czemu starter ich nie widzi.

U mnie brak tekstury występuje tylko na scenerii wieczornej. Rozwiązaniem w starterze jest skasowanie całego EZT  i wstawienie go ręcznie. Poranna jest w porządku, nie zauważyłem tych błędów.
Co do błędów : będę jeszcze jeździł towarami ale misje na EIC i TLK są bezproblemowe, ruch odbywa się normalnie, nie zauważyłem problemów o których pisałem wcześniej.
Jedna rzecz mnie zastanawia, ale to detal. Zestawienia składów dla EIC - 1701 jest krótszy niż pociąg powrotny, ja sobie go z reguły przedłużam w starterze  - i wywalam wagon barowy - w końcu to dość szybkie trasy rozkładowo to ok godziny.

Offline EP08_015

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4231
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 250
Odp: Drawinowo od nowa
« Odpowiedź #564 dnia: 31 Października 2022, 10:42:32 »
Sprostowanie nie ma bledu skladow w wrrsji rannej.

Moje pytanie brzmi
Czy w rewizji 45 poprawiono owe nazewnictwo semaforow z wersji wieczornej?
Cytuj
Drawinowo od rana – przestanie w pełni działać po wgraniu niniejszego dodatku. Nie jest to wielki paraliż, gdyż problem stanowi tylko poprawa nazewnictwa semaforów na nowym odcinku scenerii. Poprawka jest w przygotowaniu.
Bo o dziwo wersja wieczorna zaczela mi w koncu dzialac ale podczas instalacji wieczornej nie nadpisywalem plikow wersji porannej.

Misja na traxie db z kontenerami zakonczona powodzeniem.
« Ostatnia zmiana: 01 Listopada 2022, 17:24:49 wysłana przez EP08_015 »
Koniec tworczosci unoffowej i prywatnej.
http://chomikuj.pl/EP08-015

Offline mati222

  • Wiadomości: 191
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 59
Odp: Drawinowo od nowa
« Odpowiedź #565 dnia: 13 Listopada 2022, 21:44:39 »
Na ostatnim exe z 5.11.2022 roku, w dalszym ciągu występuje problem (już uprzednio zgłaszany i opisany w tym wątku), który ma AI z pełnym odhamowaniem składu kontenerowego. Sprawdziłem i wszystkie wagony kontenerowe mają siłę hamowania 0,0.  Problem z tym składem nie występował na poprzednich exe od @tmj i nie występował przed podmianą wagonów kontenerowych na nowe (jest możliwe, że przywrócenie "starych" wagonów kontenerowych z pierwotnej paczki rozwiąże problem z tym składem). W zał. zrzuty ekranów z zakładką vehicle: lokomotywy, ostatniego i pierwszego wagonu.
« Ostatnia zmiana: 13 Listopada 2022, 21:49:50 wysłana przez mati222 »

Offline EP08_015

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4231
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 250
Odp: Drawinowo od nowa
« Odpowiedź #566 dnia: 14 Listopada 2022, 14:54:12 »
A podmiana pliku fiz ze starszej wersji nie rozwiaze problemu?
Koniec tworczosci unoffowej i prywatnej.
http://chomikuj.pl/EP08-015

Offline youBy

  • Deweloper
  • Wiadomości: 6139
  • Co tam?
    • Zobacz profil
    • Automat Weryfikujący Regulację i Lambdę
  • Otrzymane polubienia: 823
Odp: Drawinowo od nowa
« Odpowiedź #567 dnia: 14 Listopada 2022, 20:07:30 »
Dziwne jest to, że AI nie przełączyło zaworu maszynisty w pozycję jazdy.
Xoov
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w chwili publikacji. Autor zastrzega sobie prawo do zmiany poglądów bez podawania przyczyny, jak również informowania o tym.

Offline mati222

  • Wiadomości: 191
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 59
Odp: Drawinowo od nowa
« Odpowiedź #568 dnia: 14 Listopada 2022, 20:26:11 »
W takich sytuacjach AI czeka na komendę "all brakes released". Dopóki jej nie otrzyma, cały czas próbuje odhamować skład, nie przestawia kranu hamulca w pozycję jazdy i nie próbuje ruszyć z miejsca pomimo, że skład jest odhamowany i mogłaby ruszyć bez problemu.

Edit: Analogiczna sytuacja z ET22 ze składem kontenerów z Grabówka (screen 132).
« Ostatnia zmiana: 14 Listopada 2022, 20:39:07 wysłana przez mati222 »