Autor Wątek:  Drawinowo od nowa  (Przeczytany 137999 razy)

0 użytkowników i 3 Gości przegląda ten wątek.

Offline EP08_015

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4330
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 307
Odp: Drawinowo od nowa
« Odpowiedź #420 dnia: 13 Grudnia 2021, 15:24:13 »
Sluzba na ekspresie kontenerowym z wdt do gr zakonczona powodzeniem chodz zlapalem okolo 25 min opoznienia z powodu licznych s1 na trasie..
« Ostatnia zmiana: 13 Grudnia 2021, 15:25:33 wysłana przez EP08_015 »
Koniec tworczosci unoffowej i prywatnej.
http://chomikuj.pl/EP08-015

Offline malacz91

  • Wiadomości: 37
  • Go to Hel!
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 14
Odp: Drawinowo od nowa
« Odpowiedź #421 dnia: 14 Grudnia 2021, 16:17:10 »
Cześć. Skończyłem misję z doprowadzeniem składu węglowego z Włodowic Towarowych do elektrowni "Grodzisk".
Przejechałem bez problemów na zimowej scenerii najpierw ET42, następnie spróbowałem M62, ale za słaba jest na tak ciężki skład i wlekłem się 55hm/h max. po czym odpuściłem :)
Duże opóźnienie jest już na początku, po sformowaniu składu przez manewrówki wyszło 12min. Potem załapałem się jeszcze na kilka S1. Zauważyłem, że w kilku próbach przejechania misji, różnie świeciły semafory (raz S1, raz S10 raz S13). Jeśli tak może być, to fajne urozmaicenie. Jeden błąd znalazłem: między Grabówek a Grabówek Wieś jeden słup od sieci trakcyjnej znajdował się na torze po którym jechałem.
Ogólnie fajna misja. :) Zabieram się teraz za jakieś osobowe misje.

Offline mati222

  • Wiadomości: 205
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 80
Odp: Drawinowo od nowa
« Odpowiedź #422 dnia: 19 Grudnia 2021, 09:32:27 »
Sprawdziłem jeszcze drugą sytuację opisaną w mojej wiadomości z dnia 27 października 2021 roku (str. 13 wątku), na najnowszym exe @tmj i po ostatnich zmianach @Transkeia, dot. sposobu przypisywania rozkładu w misji z ET42.
Podsumowując:
1. Nie występuje problem z otrzymaniem rozkładu we Włod. Zach. i Włod. Tow. (otrzymamy rozkład z chwilą upływu czasu na jego przypisanie, nawet gdy nie jesteśmy podpięci do składu i znajdujemy się w trybie manewrowym, oraz nie zmienimy kierunku).
2. Jeżeli chodzi o Grodz. Zach. to nie otrzymamy rozkładu, gdy przed upływem czasu na jego przypisanie:
a) nie jesteśmy sprzęgnięci za składem i nie zmienimy kierunku;
b) pomimo podpięcia do składu (nie korzystałem z wirtualnego manewrowego i podpinałem się do składu samodzielnie) i zmiany kierunku przez gracza, wg podpowiedzi pomocnika powinniśmy sprząc się ze składem z przodu: wtedy także nie otrzymamy rozkładu w Grodz. Zach. (w tej sytuacji u mnie pomogło ponowne podpięcie).

« Ostatnia zmiana: 19 Grudnia 2021, 09:34:20 wysłana przez mati222 »

Offline EP08_015

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4330
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 307
Odp: Drawinowo od nowa
« Odpowiedź #423 dnia: 21 Grudnia 2021, 16:29:04 »
O tym kozle.i innych bledach graficznych nie raz wspominalem ale nikt sie tym nie zainteresowal.
Koniec tworczosci unoffowej i prywatnej.
http://chomikuj.pl/EP08-015

Offline Joachimowicz

  • ZbanowanyZbanowany
  • Wiadomości: 1701
  • Nazywam się N'Avoie
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1950
Odp: Drawinowo od nowa
« Odpowiedź #424 dnia: 23 Grudnia 2021, 23:21:39 »
Peron nie trzyma skrajni.
| Z maszyną od 20 Kwietnia 2010! |

Offline sklox

  • Wiadomości: 28
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 5
Odp: Drawinowo od nowa
« Odpowiedź #425 dnia: 26 Grudnia 2021, 22:22:25 »
W scenariuszu z ROJ71802 po podstawieniu się w peron pomocnik nie podaje, że trzeba zmienić kabinę co stwarza problem nie znając scenerii tj. w którą stronę jedzie się do Grabówka. Można by dorobić tablice kierunkowe na peronach, żeby wiedzieć w którą stronę się ustawić albo po prostu naprawić wskazania pomocnika.

Offline mati222

  • Wiadomości: 205
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 80
Odp: Drawinowo od nowa
« Odpowiedź #426 dnia: 06 Stycznia 2022, 09:01:55 »
O tym kozle.i innych bledach graficznych nie raz wspominalem ale nikt sie tym nie zainteresowal.
Zakładam, że poprawienie tych kilku błędów wymaga zainteresowania kogoś posiadającego umiejętności obsługi edytora Rainsted, bo wymaga usunięcia i dodania kilku kozłów oporowych, jednego słupa trakcyjnego oraz przebudowy układu torowego (podmiana wiaduktu drogowego nic nie da, bo tor na wjeździe do Bazy we Włodowicach nie jest połączony).
W załączeniu klika zrzutów ekranów z powstającego otoczenia Grabówka i okolic. 

Offline youBy

  • Deweloper
  • Wiadomości: 6163
  • Co tam?
    • Zobacz profil
    • Automat Weryfikujący Regulację i Lambdę
  • Otrzymane polubienia: 865
Odp: Drawinowo od nowa
« Odpowiedź #427 dnia: 06 Stycznia 2022, 11:02:11 »
Po południu podrzucę poprawiony teren, sieć do bazy i wymieniony wiadukt, bo to już mamy zrobione
Xoov
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w chwili publikacji. Autor zastrzega sobie prawo do zmiany poglądów bez podawania przyczyny, jak również informowania o tym.

Offline loko

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 226
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 7
Odp: Drawinowo od nowa
« Odpowiedź #428 dnia: 08 Stycznia 2022, 20:25:03 »
Jazdy na wersji lite, "regularne" EXE 210905. Misja EN57-1167 za pierwszym razem nieprzejezdna - EU07-134 DLA utknął przed km 76,6 ( za Włodowicami Zach. ) i powrót do Grabówka nie możliwy - log w pliku EN571. Za drugim razem misja przejezdna z tym, że EU07-134 utknął tym razem w stacji Włodowice Zachodnie - log w pliku EN572. Misja EU07-088 - przejezdna. Sprawdziłem na koniec jeszcze z ciekawości DLA i tutaj EU07 poradziło sobie bez problemu - dojechał na pewno do Wł Park. We Włodowicach jedna latarnia jest w skrajni przy rozjazdach - niedaleko nastawni w kierunku Grabówka.

Offline mati222

  • Wiadomości: 205
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 80
Odp: Drawinowo od nowa
« Odpowiedź #429 dnia: 09 Stycznia 2022, 14:41:30 »
Po ostatnich poprawkach w exe @tmj (które miały sprawić, iż AI będzie częściej korzystała z wysokiego rozruchu) okazuje się, że AI korzysta z wysokiego rozruchu, nie tylko ruszając pod wzniesienie z ciężkim składem towarowym, ale także ruszając EP08 ze składem osobowym. Nie wiem jak w przypadku siódemek, które prowadzi AI (jeszcze to sprawdzę), ale raczej nie wpływa to na przebieg symulacji, bo rozpoczynając bocznikowanie AI wyłącza wysoki rozruch (sprawdzane na ostatnim exe @tmj).

Edit: Sprawdziłem i EP07 ze składem pośpiesznym, także używa wysokiego rozruchu przy ruszaniu.
« Ostatnia zmiana: 09 Stycznia 2022, 15:03:13 wysłana przez mati222 »

Offline MP5

  • Wiadomości: 73
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 28
Odp: Drawinowo od nowa
« Odpowiedź #430 dnia: 09 Stycznia 2022, 19:42:44 »
Potwierdzam, ostatnio widziałem takie zachowanie AI na innej scenerii przy składzie pasażerskim z EU07. Problemów to nie robi, będę przy okazji patrzeć jak wygląda używanie wysokiego rozruchu na ciężkich bruttach.

Offline mati222

  • Wiadomości: 205
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 80
Odp: Drawinowo od nowa
« Odpowiedź #431 dnia: 09 Stycznia 2022, 20:46:20 »
Ale to na ostatnim exe @tmj. Na paczkowym 21.04 AI rusza, bez użycia wysokiego rozruchu. Tak skupiłem się na problemach w misji ET42, jakie miała AI z prowadzeniem ciężkiego składu towarowego, że nawet tego nie zauważyłem. Ciekawe, czy na Kaliskiej, na której są zgłaszane problemy z prowadzeniem ciężkich składów, AI przy rozruchu używa wysokiego rozruchu?

Edit: AI ruszając z Włod. Tow. EU07-068 ze składem kontenerowym do Grodz. Zach. (TDE 713102 1195 t) nie używa wysokiego rozruchu, ale już z ET22-1036 z węglarkami (1249 t) stosuje wysoki rozruch ruszając spod sem. A do Włod. Tow.  (ostatnie exe @tmj).

Edit2: W załączeniu klika ujęć z powstającego otoczenia Grabówka Wsi.

Edit3: Utworzyłem chodnik przy drodze łączącej dwie części Grabówka podzielone stacją kolejową. Niestety już po jego utworzeniu zdałem sobie sprawę, że rogatki dostępne w edytorze są zbyt krótkie (screen 81). Ponadto  nie widziałem na żadnej scenerii w maszynie podwójnych rogatek. Czy istnieje w maszynie możliwość stosowania podwójnych działających rogatek, czy lepiej będzie usunąć ten chodnik? Czy może zostawić chodnik i zrobić rogatki, które osłaniają chodnik i połowę jezdni, oraz czy przy ew. podmianie rogatek trzeba dokonać zmian w eventach?
« Ostatnia zmiana: 17 Stycznia 2022, 21:19:45 wysłana przez mati222 »

Offline Stele

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 10133
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2609
Odp: Drawinowo od nowa
« Odpowiedź #432 dnia: 18 Stycznia 2022, 18:13:38 »
Nie ma problemu z podwójnymi rogatkami. Kwestia skonstruowania przejazdu, jeśli nie ma gotowych inców. Zmiany w skrypcie srk mogą być potrzebne, zależy czy skrypt sterowania działa na tym samym algorytmie, czy nie i czy konsekwencja nazw jest zachowana. Musisz porównać ince.
Mój kanał youtube

Online lcddisplay

  • Deweloper
  • Wiadomości: 208
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 429
Odp: Drawinowo od nowa
« Odpowiedź #433 dnia: 19 Stycznia 2022, 10:46:23 »
Można jeszcze pomóc w nagraniu dialogów radiowych?
Uśmiechnij się :)

Offline Kogut

  • Wiadomości: 267
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 193
Odp: Drawinowo od nowa
« Odpowiedź #434 dnia: 19 Stycznia 2022, 16:18:02 »
Wszystkie role są już obsadzone. Ewentualnie gdy ktoś kto się zgłosił zniknie, będzie możliwość wcielenia się w zastępcę - polecam w tym celu śledzić wątek o rozmowach RT na tym scenariuszu: https://eu07.pl/forum/index.php/topic,33332.0.html.

Online lcddisplay

  • Deweloper
  • Wiadomości: 208
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 429
Odp: Drawinowo od nowa
« Odpowiedź #435 dnia: 19 Stycznia 2022, 22:11:35 »
Dziękuję kolego, zgłoszę się we wspomnianym poście.
« Ostatnia zmiana: 19 Stycznia 2022, 22:21:36 wysłana przez matek123 »
Uśmiechnij się :)

Offline mati222

  • Wiadomości: 205
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 80
Odp: Drawinowo od nowa
« Odpowiedź #436 dnia: 22 Stycznia 2022, 19:06:26 »
Sprawdziłem i faktycznie można zbudować przejazd z podwójnymi rogatkami (ale tylko definiując rogatki jako np. grabowek_przejazd1_rog1 i ew. rog2 grabowek_przejazd1_rog2). W przypadku przejazdu1 i przejazdu2 w Grabówku nie da się w prosty sposób i bez ingerencji w skrypty zdefiniować rog_3 i rog_4, albo można ew. utworzyć w miejsce dwóch, cztery przejazdy w Grabówku  (ja nie potrafię tego w łatwy sposób osiągnąć). Ponadto sprawdzałem wpisy w pliku lawinowo i w tym wypadku niezbędna jest zmiana wielu wpisów odnoszących się do sterowania przejazdami w Grabówku. Także moim zdaniem nie warto tego ruszać. Jedyne co zmieniłem, to w przypadku przejazdu1 w Grabówku przesunąłem i podmieniłem rog2 na dłuższą w pliku tor.scm  (teraz rogatka osłania nowy chodnik i połowę jezdni). W przypadku przejazdu2 w Grabówku sprawa jest bardziej skomplikowana i z uwagi na definicję przejazdu, nie da się podmienić tylko jednej rogatki.

Przy okazji testowania przejazdu z podwójnymi rogatkami odkryłem iż, w misji z ET22 1060, podczas wykonywania manewrów nie są zamykane rogatki (jest to do sprawdzenia przez kogoś kto ma pobraną czystą paczkę od @Transkeia, bo być może to ja moimi poprawkami i różnymi próbami coś popsułem).

Edit: Podmieniona i przesunięta rogatka w Grabówku (screen82).
 
« Ostatnia zmiana: 22 Stycznia 2022, 19:34:13 wysłana przez mati222 »

Offline Kogut

  • Wiadomości: 267
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 193
Odp: Drawinowo od nowa
« Odpowiedź #437 dnia: 22 Stycznia 2022, 19:56:17 »
Przy okazji testowania przejazdu z podwójnymi rogatkami odkryłem iż, w misji z ET22 1060, podczas wykonywania manewrów nie są zamykane rogatki (jest to do sprawdzenia przez kogoś kto ma pobraną czystą paczkę od @Transkeia, bo być może to ja moimi poprawkami i różnymi próbami coś popsułem).

Sprawdziłem zarówno na aktualnej paczce z repo, jak i na czystej paczce z pierwszego posta, potwierdzam błąd.

Offline yrek150

  • Wiadomości: 65
  • Warsztat Polregio ;)
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 15
Odp: Drawinowo od nowa
« Odpowiedź #438 dnia: 06 Lutego 2022, 16:35:13 »
Mi na najnowszym exe od @Milek7 Symulacja wywala się w misji z EP09.
Następuje to zazwyczaj albo podczas dojazdu do wagonów, albo podczas wjazdu z wagonami w perony, lub tuż po zatrzymaniu się w peronach - symulator po prostu się zamyka.
Żaden crashdump się nie wygenerował (w folderze crashdumps mam tylko dwa pliki: "crashpad.conf" i "crashpad_handler.exe" a w głównym katalogu symulatora nie mam żadnego crashdumpa)
W załączniku zamieszczam log i errors.

Edit: przy pozostałych misjach dzieje się to samo - EP09 podstawia się w perony - symulator się wywala.
« Ostatnia zmiana: 06 Lutego 2022, 16:51:31 wysłana przez yrek150 »

Offline mati222

  • Wiadomości: 205
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 80
Odp: Drawinowo od nowa
« Odpowiedź #439 dnia: 12 Lutego 2022, 12:15:43 »
Cytuj
Po południu podrzucę poprawiony teren, sieć do bazy i wymieniony wiadukt, bo to już mamy zrobione

Czy poprawiony teren i wymieniony wiadukt obejmuje także wiadukt na drogą (screen83)?
Pytam, bo wstawiłem testowo kilka samochodów, które poruszają się po drodze z Włodowic w stronę Włodowic Zachodnich (niestety pozostałe drogi na scenerii, a w tym w ozdabianym obecnie Grabówku, nie są zdefiniowane) i taki wiadukt nad drogą byłby przydatny.

Edit: W zał. (bardziej jako ciekawostka i zaczątek ruchu AI samochodowego na scenerii  - testowane na ostatnim exe @tmj) - wpis include: include drawinowo_os/auta.scm end
Edit2: Poprawiony plik auta.scm - dodatkowe 2 pojazdy (było trochę pusto na drodze - ale nie za wiele, żeby AI nie powodowała kolizji na starcie symulacji).
Edit3: Ponownie poprawiony plik auta.scm - dodane 2 pojazdy (miejskie autobusy) i zmienione wpisy dot. prędkości, które zostały dostosowane do max. prędkości drogowej, z którą faktycznie poruszają się pojazdy tj. 40 km/h (z wyj. kierowcy miejskiego autobusu, który za nic ma wszelkie przepisy i ograniczenia - "grzeje" ponad 50 km/h). Testowane na ostatnim exe @tmj. 

Po rozpakowaniu plik umieszczamy w katalogu scenery/drawinowo_os
« Ostatnia zmiana: 16 Lutego 2022, 18:48:41 wysłana przez mati222 »

Offline Transkei

  • Deweloper
  • Wiadomości: 649
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 884
Odp: Drawinowo od nowa
« Odpowiedź #440 dnia: 15 Lutego 2022, 21:23:52 »
Poprawki dla oskryptowania:
- przejazd będzie się zamykał również dla loków manewrujących (Grabówek)
- poprawa mechanizmu detekcji pociągów ścigających
Jeżeli zajdzie potrzeba wyrzucenia TEM2 CTL z Włodowic Towarowych, to wystarczy znaleźć event o nazwie „uruchom_poc4” (linia 14569) i wyczyścić jego zawartość.

Offline mati222

  • Wiadomości: 205
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 80
Odp: Drawinowo od nowa
« Odpowiedź #441 dnia: 18 Lutego 2022, 14:27:48 »
Podczas definiowania dróg osiedlowych we Włodowicach, tworzeniu i testowaniu ruchu pojazdów AI na scenerii ujawnił się problem. AI słabo sobie radzi z przestrzeganiem zasad ruchu drogowego i dochodzi do kolizji pojazdów na skrzyżowaniach dróg. Możliwym rozwiązaniem tego problemu byłoby zakazanie AI wjazdu w boczne drogi osiedlowe. Czy jest to obecnie możliwe w symulatorze i jaki wpis można dodać do zdefiniowanej drogi, żeby AI nie opuszczała głównej drogi osiedlowej?       

Offline Stele

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 10133
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2609
Odp: Drawinowo od nowa
« Odpowiedź #442 dnia: 18 Lutego 2022, 17:19:33 »
Nie da się. Transkei robił nierenderowany roadnetwork z prostymi trajektoriami bez skrzyżowań do ruchu samochodów i drugi pełny dla ozdoby. :/
Mój kanał youtube

Offline mati222

  • Wiadomości: 205
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 80
Odp: Drawinowo od nowa
« Odpowiedź #443 dnia: 18 Lutego 2022, 17:29:34 »
Dzięki. W takim razie jedynym rozwiązaniem tego problemu (screen 88) będzie jeden pojazd (miejski autobus) poruszający się po drogach we Włodowicach Starych. Kolejnym problemem jest jazda pod prąd na drogach dwujezdniowych, ale podejrzewam, że tu także nie ma rozwiązania, poza usunięciem drugiej jezdni w Grabówku (screen 87)?

Edit: Spróbuję jeszcze z innym rozwiązaniem (tak zdefiniować drogi w Grabówku, żeby samochody, które poruszają się w Centrum Grabówka zawracały przed dotarciem do drogi dwujezdniowej), bez konieczności usuwania jednej jezdni.

Edit2: Pomimo, że drogi tylko dla ozdoby, to szkoda tak dobrze zrobionych dróg nie wykorzystać (wstawiłem dwa autobusy miejskie do testów - jeden poruszający się po drogach we Włodowicach Starych, drugi po drogach osiedlowych i działa - screen 89).
« Ostatnia zmiana: 18 Lutego 2022, 21:19:25 wysłana przez mati222 »

Offline youBy

  • Deweloper
  • Wiadomości: 6163
  • Co tam?
    • Zobacz profil
    • Automat Weryfikujący Regulację i Lambdę
  • Otrzymane polubienia: 865
Odp:  Drawinowo od nowa
« Odpowiedź #444 dnia: 19 Lutego 2022, 00:06:39 »
Teoretycznie można by autobusowi przypisywać rozkład, żeby się zatrzymywał na przystanku - w gdyby kiedyś ktoś wydzielił wyświetlacz, to nawet numer i relację by można było.
Xoov
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w chwili publikacji. Autor zastrzega sobie prawo do zmiany poglądów bez podawania przyczyny, jak również informowania o tym.

Offline mati222

  • Wiadomości: 205
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 80
Odp: Drawinowo od nowa
« Odpowiedź #445 dnia: 19 Lutego 2022, 09:33:25 »
Symulator cały czas się rozwija, to może w przyszłości tak będzie. Obecnie większym problemem jest dość ograniczona ilość modeli pojazdów, oraz fakt, że mam problem z takim zdefiniowaniem dróg, żeby samochody poruszały się po nich szybciej, niż 40 km/h ( o ile w centrum Grabówka to nie jest problem, bo i tak postawiłem znak ograniczenia do 40, to poza centrum przydałoby się szybciej).    Dodatkowo  autobus we Włodowicach Starych potrafi się "zapętlić" na zdefiniowanej drodze i próbuję jakoś ten problem rozwiązać.
Natomiast udało mi się rozwiązać problem z jazdą pod prąd w Grabówku (tak zdefiniowałem drogi w Grabówku, że samochody, które poruszają się w Centrum Grabówka zawracają przed dotarciem do drogi dwujezdniowej).

Offline youBy

  • Deweloper
  • Wiadomości: 6163
  • Co tam?
    • Zobacz profil
    • Automat Weryfikujący Regulację i Lambdę
  • Otrzymane polubienia: 865
Odp:  Drawinowo od nowa
« Odpowiedź #446 dnia: 19 Lutego 2022, 10:08:45 »
Pojazd się zapętla, gdy nie ma połączenia między sąsiednimi segmentami drogi - możliwe, że końce są odrobinę przesunięte albo któryś segment jest zdublowany.
Xoov
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w chwili publikacji. Autor zastrzega sobie prawo do zmiany poglądów bez podawania przyczyny, jak również informowania o tym.

Offline mati222

  • Wiadomości: 205
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 80
Odp: Drawinowo od nowa
« Odpowiedź #447 dnia: 19 Lutego 2022, 17:57:57 »
Cytuj
Czy jest to obecnie możliwe w symulatorze i jaki wpis można dodać do zdefiniowanej drogi, żeby AI nie opuszczała głównej drogi osiedlowej?
Może to jest rozwiązanie? Jeżeli pomiędzy główną drogą osiedlową, a przylegającymi do niej bocznymi drogami zlikwidować połączenie, ale w taki sposób, żeby nie było to widoczne dla gracza. Jak duży musiałby być to odstęp, żeby samochody nie opuszczały głównej drogi osiedlowej (kilka mm, cm)? Edit: Sprawdziłem na prostej drodze we Włodowicach Zach. wystarczyło 0.5 i rozwiązało problem. Dzięki temu rozwiązaniu  mogę dodać ruch samochodowy AI, także na drodze przy stacji Włodowice Zach., co wcześniej nie było możliwe.

Edit: Kolejny problem to drogi z wiaduktami - przy próbie tworzenia ruchu pojazdów na wiadukcie przy wjeździe do Grabówka Wsi - AI nie traktuje wiaduktu jako drogi i pojazdy zawracają w powietrzu. Czy istnieje jakieś rozwiązanie? Cofam pytanie, po napisaniu wiadomości wpadłem na rozwiązanie.
« Ostatnia zmiana: 20 Lutego 2022, 14:01:19 wysłana przez mati222 »

Offline Stele

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 10133
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2609
Odp: Drawinowo od nowa
« Odpowiedź #448 dnia: 20 Lutego 2022, 18:23:51 »
Daj segmentowi na wiadukcie unvis. Nie ma co go renderować, skoro tam jest jezdnia w modelu i pobocze wystaje.
Mój kanał youtube

Offline mati222

  • Wiadomości: 205
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 80
Odp: Drawinowo od nowa
« Odpowiedź #449 dnia: 20 Lutego 2022, 18:59:17 »
Droga wystaje, bo sam ją ułożyłem na wiadukcie i żeby nie było przenikania tekstur zmieniłem wpis z 7.2 na 7.21 (pozostałe współrzędne zostawiłem identyczna jak wiaduktu). Pobocze jest widoczne i nie mam pomysłu jak go usunąć. Wprawdzie wpis unvis powoduje, że pobocze nie jest widoczne, ale wracamy do punktu wyjścia (screen 90) - z jakiś względów AI nie widzi drogi. Nie mam innego pomysłu, poza nałożeniem drogi na wiadukt, jak ten problem rozwiązać.

Edit: przesyłam 2 pliki wg obecnego stanu, z  nałożoną drogą na wiadukt (w Grabówku Wsi i Drawinowie) i z wpisem unvis. Wiaduktu we Włodowicach nie ruszałem, bo i tak ma być podmieniony.
« Ostatnia zmiana: 20 Lutego 2022, 19:09:43 wysłana przez mati222 »