1. Musisz pobrać exe Milka7, z tej strony :
https://ci.appveyor.com/project/Milek7/maszyna/builds/37877483/artifacts pobierasz pliki
eu07_x64_bin.zip i
shaders.zip, następnie
exe (exe znajduje się w eu07_x64_bin.zip) przenosisz do głównego katalogu MaSzyny (czyli tam, gdzie zainstalowałeś MaSzynę) następnie otwierasz
shaders.zip zaznaczasz wszystkie pliki w tym archiwum i kopiujesz je do folderu
shaders do głównego katalogu MaSzyny i akceptujesz zamianę plików.
2. Następny krok to pobranie dodatkowego pliku .dll, tutaj link:
https://github.com/ValveSoftware/openvr/raw/0eb70325a4ea3edca2a0ff8aefa631f2529e6eb7/bin/win64/openvr_api.dll ten plik
.dll przenosisz do głównego katalogu MaSzyny.
3. Następnie podobnie robisz to z kolejnym plikiem
.dll https://eu07.pl/userfiles/22158/glfw3_64.zip tym razem jest archiwum, więc otwórz je i przenieś lub skopiuj ten plik
.dll do głównego katalogu MaSzyny.
4. Teraz trudniejszy krok, do tego kroku potrzebujesz przeglądarkę Google Chrome, by wziąć dwa pliki z katalogu instalacyjnego, katalog instalacyjny Chrome to C:/Program Files/Google/Chrome/88.0.4324.182/ i w tym folderze będą te dwa pliki (
libEGL.dll oraz
libGLESv2.dll), gdy je znajdziesz będziesz musiał je skopiować (zaznacz sobie jeden i potem zaznacz drugi z CTRLem, w ten sposób zaznaczysz dwa pliki) do głównego katalogu MaSzyny.
5. Następnie wejdź do głównego katalogu MaSzyny i znajdź plik konfiguracyjny eu07.ini (jeżeli nie widzisz rozszerzeń plików, wejdź w wyszukiwarkę Windowsa i wpisz "
Pokaż rozszerzenia plików" i niżej będzie, z tym sobie poradzisz), i zmień lub dodaj (by sprawdzić, czy dany parametr jest, użyj narzędzia wyszukiwanai w notatniku, czy Notepadzie++, skrót klawiszowy to CTRL+F) następujące parametry:
compresstex no
gfx.usegles yes
gfx.shadergamma yes
python.threadedupload no
python.mipmaps no
6. Ostatnim krokiem jest ustawienie również w pliku konfiguracyjnym eu07.ini ANGLE na Vulkan, aby to zrobić wklej do tego pliku
gfx.angleplatform vulkan
To tyle.