Autor Wątek:  Rozdzielczość ekranów w lokomotywach  (Przeczytany 6124 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Kamil14

  • Wiadomości: 84
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 9
Rozdzielczość ekranów w lokomotywach
« dnia: 18 Grudnia 2020, 11:40:26 »
Jest jakaś linijka w eu07.ini lub bezpośrednio w starterze, która odpowiada za rozdzielczość/jakość ekranów w lokomotywach? Wiem, że jest tylko zmniejszenie odświeżania. Obecnie jadąc Traxxem nie bardzo widzę wskazania prędkościomierza, jest on jakby taki rozmazany. A w Impulsie nieczytelny rozkład na ekranie po lewej .

Offline Joachimowicz

  • ZbanowanyZbanowany
  • Wiadomości: 1701
  • Nazywam się N'Avoie
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1950
Odp: Rozdzielczość ekranów w lokomotywach
« Odpowiedź #1 dnia: 18 Grudnia 2020, 11:45:21 »
Zdaje się, że to nie tyle jest kwestia samej rozdzielczości, co oddalenia kamery od ekranów. Jeśli przybliżysz kamerę, to będziesz widział wyraźniej.
| Z maszyną od 20 Kwietnia 2010! |

Offline Stele

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 10133
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2610
Odp: Rozdzielczość ekranów w lokomotywach
« Odpowiedź #2 dnia: 18 Grudnia 2020, 15:02:23 »
Ekrany są malowane w takiej rozdzielczości, w jakiej autor napisał im skrypt. Nie jest to nijak regulowane. Staramy się trzymać rozdzielczość producenta o ile jest znana. To ekraniki przemysłowe, więc zazwyczaj nie jest ona wysoka.
Wynik skryptu pewnie może być skalowany w menadżerze tekstur jak przekroczy maxcabtexturesize, ale tego nie jestem pewien.
Rozmycie możesz zmienić wyłączając mipmaping ekranów. Wtedy jeśli rozdzielczość źródłowa jest większa od docelowej w projekcji kamery gry, będzie wyrywać fragmenty obrazu do próbkowania, zamiast rozmywać, co da brzydki efekt jak ze skalowania w starym paincie. Ale może tego oczekujesz, to zobacz różnicę.
Mój kanał youtube