shadowtune 8192 0 400 0
To w zasadzie jedyny element ktory moze miec negatywny wplyw -- mapa cieni o wielkosci 8k dosc drastycznie potrafi zrec fillrate, a przy aktywnej kaskadzie cieni jest w zasadzie zbedna. Sprobuj zredukowac ten parametr do np
shadowtune 4096 0 350 0
W druga strone, kilka parametrow obniza ci nieco jakosc graficzna i mozna potencjalnie pomyslec o ich zwiekszeniu:
multisampling 0
Ustawienie na poziomie 1 powinno przejsc dosc bezbolesnie, moze nawet 2
width 2560
height 1440
gfx.framebuffer.width 1920
gfx.framebuffer.height 1080
Wizualizacja uzywa bufora o sporo mniejszych rozmiarach niz faktyczna rozdzielczosc okna. Dla lepszego efektu te wartosci powinny byc rowne, chociaz oczywiscie ustawienie rozdzielczosci malowania na 2560x1440 bedzie bardziej wymagajace niz przy 1920x1080