Autor Wątek:  Dziwne działanie reflektorów i świateł w MaSzynie  (Przeczytany 1942 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Zaptyp

  • Wiadomości: 60
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 16
Dziwne działanie reflektorów i świateł w MaSzynie
« dnia: 05 Września 2020, 07:43:15 »
Witam
Mam taki dziwny problem ze światłami w grze zamiast być smugi to pojawia się rozjaśnienie nieba i textur i mnie to dziwi dlaczego tak się dzieje. Nagrałem film który pokazuje o co mi chodzi: https://youtu.be/MI4UEhmwCuU Zalączam log i errors

Offline Turbokibel

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1598
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1293
Odp: Dziwne działanie reflektorów i świateł w MaSzynie
« Odpowiedź #1 dnia: 05 Września 2020, 08:36:23 »
Problemem jest to: "Intel(R) HD Graphics 3000".
Otrzymałem permanentnego bana na 6h xD

Offline Zaptyp

  • Wiadomości: 60
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 16
Odp: Dziwne działanie reflektorów i świateł w MaSzynie
« Odpowiedź #2 dnia: 05 Września 2020, 08:37:49 »
Problemem jest to: "Intel(R) HD Graphics 3000".
??? Sądzisz że nie daje rady?

Zdania nie zaczynamy od znaków zapytania...
adsim
« Ostatnia zmiana: 05 Września 2020, 15:56:41 wysłana przez adsim »

Offline Turbokibel

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1598
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1293
Odp: Dziwne działanie reflektorów i świateł w MaSzynie
« Odpowiedź #3 dnia: 05 Września 2020, 08:43:29 »
Nie, po prostu w MaSzynie zintegrowane GPU właśnie takie anomalia robi, jeżeli nie chcesz, by tak się robiło, włącz tryb renderowania na pełny lub uproszczony shaderowy, ale nie wiem czy będzie to stabilne :/.
Otrzymałem permanentnego bana na 6h xD

Offline Zaptyp

  • Wiadomości: 60
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 16
Odp: Dziwne działanie reflektorów i świateł w MaSzynie
« Odpowiedź #4 dnia: 05 Września 2020, 08:46:05 »
@Turbokibel nie wmawiaj mi że to wina karty jak na nagraniu dobrze widać że karta daje sobie rade a wiem że na uproszczonym (legacy) światła powinny pokazywać smugi. Wiesz może jak wymusić żeby tak nie robił?

Offline Turbokibel

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1598
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1293
Odp: Dziwne działanie reflektorów i świateł w MaSzynie
« Odpowiedź #5 dnia: 05 Września 2020, 08:49:41 »
Ja ci nie wmawiam, tylko mówię, że tak jest ;) Karta może i sobie dobrze radzić na trybie renderowania legacy, ale niestety to jest zintegrowana karta graficzna i na trybie legacy tak będzie się działo, ten temat już był trochę wałkowany. Tak jak pisałem, jeżeli chcesz mieć ładne smugi to włącz tryb renderowania pełny lub uproszczony shaderowy, zobacz, czy będzie stabilnie.
Otrzymałem permanentnego bana na 6h xD

Offline Zaptyp

  • Wiadomości: 60
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 16
Odp: Dziwne działanie reflektorów i świateł w MaSzynie
« Odpowiedź #6 dnia: 05 Września 2020, 08:52:45 »
Tak jak pisałem, jeżeli chcesz mieć ładne smugi to włącz tryb renderowania pełny lub uproszczony shaderowy, zobacz, czy będzie stabilnie.
Jeżeli pan jest taki mądry to może wyszuka pan OpenGL 3.3 bo bez tego nic nie zrobie

Offline youBy

  • Deweloper
  • Wiadomości: 6163
  • Co tam?
    • Zobacz profil
    • Automat Weryfikujący Regulację i Lambdę
  • Otrzymane polubienia: 865
Xoov
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w chwili publikacji. Autor zastrzega sobie prawo do zmiany poglądów bez podawania przyczyny, jak również informowania o tym.

Offline Stele

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 10133
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2609
Odp: Dziwne działanie reflektorów i świateł w MaSzynie
« Odpowiedź #8 dnia: 05 Września 2020, 10:53:28 »
Naskakiwanie na pomoc techniczną komputera nie unowocześni. Zamykam.
Mój kanał youtube