Witajcie! W tym wątku będę opisywał pracę nad projektem CzWK + LK61 Częstochowa - Koniecpol - Włoszczowa - Kielce.
Projekt ten powstaje w oparciu o edytor Rainsteda, 3DS Max-a i dane wysokościowe NMT-1x1m na podstawie których tworzę profile pionowe linii, oraz teren którego siatka jest odpowiednio optymalizowana w celu osiągnięcia jak najlepszych wrażeń wizualnych oraz jak najlepszej wydajności. Dodatkowo, żeby nie świeciło pustkami wstawione zostaną domki z CityGML które stopniowo będę starał się zastępować dedykowanymi obiektami (Jakby znalazł się chętny przy modelach to proszę śmiało pisać :) ).
Edit: Aktualnie CityGML wstawiony jest tylko tymczasowo aby było wiadomo gdzie wstawiać domki, w momencie gdy sceneria będzie szykowana do wydania zostaną usunięte niepotrzebne kwadraty z CityGMLa.
Stan prac:
L1: Częstochowa Osobowa - Poraj: Kompletny układ torowy oraz profil pionowy. Sygnalizacja tylko w Poraju i Cz. Tow; sieć tylko w okolicach CTB.
L61: Kompletny układ torowy oraz profil pionowy po całej długości. Sygnalizacja do Rykoszyna, teren do Kielc. Sieć trakcyjna do Małogoszcza.
L64: Kompletny układ torowy oraz profil pionowy po całej długości. Sygnalizacja w Koniecpolu i Starzynach, sieć trakcyjna od Sprowy do Starzyn - raczej wymaga położenia na nowo.
L155: Kompletny układ torowy, profil pionowy oraz sygnalizacja po całej długości. Sieć trakcyjna do wjazdu na Mirów
L701: Kompletny układ torowy, profil pionowy oraz teren po całej długości. Sygnalizacji brak w Cz. Osobowej, drut wisi od podg. Kucelinka do CTA
L702: Kompletny układ torowy, profil pionowy oraz teren po całej długości. Sygnalizacji i drutu brak.
L703: Kompletny układ torowy, profil pionowy oraz teren po całej długości. Sygnalizacji brak w Cz. Osobowej, drut wisi od podg. Kucelinka do CTB
L4: Kompletny układ torowy, profil pionowy oraz teren na planowanym odcinku od Włoszczowej do Knapówki. Sygnalizacja gotowa we Włoszczowej Płn. Sieci brak.
L570: Kompletny układ torowy, profil pionowy oraz teren po całej długości. Sygnalizacji i sieci brak.
L571: Kompletny układ torowy, profil pionowy oraz teren po całej długości. Sygnalizacja tylko przy Podg. Czarnca, sieci brak.
L572: Kompletny układ torowy oraz profil pionowy po całej długości. Sygnalizacji brak. Sieć do Włoszczowej Płn.
Sceneria została podpięta do istniejącej już części L61, przejazd pomiędzy, możliwy po każdym torze.
PS. Góry kiedyś skończę :)
Prace zawieszone do odwołania.