Autor Wątek:  Peron jako road, TexWidht  (Przeczytany 7578 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Offline youBy

  • Deweloper
  • Wiadomości: 6167
  • Co tam?
    • Zobacz profil
    • Automat Weryfikujący Regulację i Lambdę
  • Otrzymane polubienia: 876
Peron jako road, TexWidht
« dnia: 20 Sierpnia 2005, 14:36:08 »
Mówi się, żeby peron wstawiac jako obiekt road(droga).

TexSlope ma być 0.0 żeby boki były pionowe, ale po co zerować TexWidht?
Jak używa się kompletu tekstur PlatePlatform1.bmp i PlatePlatform1_side.bmp lub AsphaltPlatform1.tex i AsphaltPlatform1_side.tex to dając TexWidht na 1.0 do 1.5 można uzyskać peron z widoczną krawędzią (gdzie nie stawać jak pociąg wjeżdża).
Xoov
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w chwili publikacji. Autor zastrzega sobie prawo do zmiany poglądów bez podawania przyczyny, jak również informowania o tym.

Offline bohunIC

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1407
  • Ну погоди
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 14
nic trudnego
« Odpowiedź #1 dnia: 02 Listopada 2005, 12:08:25 »
A wyglada to tak !!!




ale efekt lepszy niz boxy :)

Fajnie, że używasz ImageShack ale na przyszłość wklejaj do posta link przy Thumbnail for forums. Zmniejsz sygnaturkę do 4 lini.
Oli_EU

Offline Bart

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 415
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Peron jako road, TexWidht
« Odpowiedź #2 dnia: 02 Listopada 2005, 12:25:04 »
Matko! ileż trzeba było lat żeby to do was dotarło ;)
Marcin_EU (21-08-2005 20:42) napisał:
wystarczy znalezc wielu frajerow i za 10 lat ze starego symka bedziecie mieli bve, a za 50 to moze i mstsa

Offline youBy

  • Deweloper
  • Wiadomości: 6167
  • Co tam?
    • Zobacz profil
    • Automat Weryfikujący Regulację i Lambdę
  • Otrzymane polubienia: 876
Peron jako road, TexWidht
« Odpowiedź #3 dnia: 02 Listopada 2005, 13:54:04 »
zwiększ może trochę textwidht, to wtedy będzie trochę lepiej wyglądać. Bo na razie to te boczne kostki wydają się trochę ściśnięte
Xoov
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w chwili publikacji. Autor zastrzega sobie prawo do zmiany poglądów bez podawania przyczyny, jak również informowania o tym.

Offline eu07_304

  • Wiadomości: 496
  • Rattus norvegicus
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Peron jako road, TexWidht
« Odpowiedź #4 dnia: 02 Listopada 2005, 14:34:08 »
Ja to tam tylko takie perony umiem robić. Ale efekt takiej pracy (trzy drogi jest bardzo dobry.

D|-8---6-5-
A|-8---4-3-
E|-6---4-3-

Offline bohunIC

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1407
  • Ну погоди
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 14
perony
« Odpowiedź #5 dnia: 02 Listopada 2005, 17:58:49 »
oczywiscie textury i wysokosc oraz cala reszta to tylko kwestia indywidualnych upodoban wiadomo ze chodzi o zachowanie pewnych norm i estetyki ale to tylko prezentacja dla ''ogółu'' zeby trasopisarze mieli pojecie jak zrobic fajne perony :)

Offline bartas

  • Wiadomości: 55
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 15
Odp: Peron jako road, TexWidht
« Odpowiedź #6 dnia: 31 Maja 2008, 12:31:18 »
Wszystko fajnie, ale może mógłby ktoś napisać jak się robi takie perony bo ja nie wiem :-/

Jakiś przykładowy kod i zakapuje.

Pozdrowionka.

Offline mk1992

  • Wiadomości: 435
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Peron jako road, TexWidht
« Odpowiedź #7 dnia: 31 Maja 2008, 12:38:50 »
Wszystko robisz za pomocą skryptów. Otwierasz zakładke, która umożliwia Ci budowanie drogi (ROAD), tam gdzie masz TexSlope ustawiasz 0.0

TexWidht np. na 1.5

Co do tekstur, to youBy podał w pierwszym poście, jakie trzeba użyć. Później dajesz CREATE i wstawiasz peron jako drogę. Dwie minuty roboty...
« Ostatnia zmiana: 31 Maja 2008, 12:41:38 wysłana przez mk1992 »