- Symulator MaSzyna -

Symulator EU07 (i nie tylko) => Pomoc w tworzeniu => Wątek zaczęty przez: youBy w 20 Sierpnia 2005, 14:36:08

Tytuł: Peron jako road, TexWidht
Wiadomość wysłana przez: youBy w 20 Sierpnia 2005, 14:36:08
Mówi się, żeby peron wstawiac jako obiekt road(droga).

TexSlope ma być 0.0 żeby boki były pionowe, ale po co zerować TexWidht?
Jak używa się kompletu tekstur PlatePlatform1.bmp i PlatePlatform1_side.bmp lub AsphaltPlatform1.tex i AsphaltPlatform1_side.tex to dając TexWidht na 1.0 do 1.5 można uzyskać peron z widoczną krawędzią (gdzie nie stawać jak pociąg wjeżdża).
Tytuł: nic trudnego
Wiadomość wysłana przez: bohunIC w 02 Listopada 2005, 12:08:25
A wyglada to tak !!!

(http://eu07.pl/imageshack.us/img304/platform10pm3eo.th.jpg) (http://eu07.pl/imageshack.us/img304/platform10pm3eo.jpg)
(http://eu07.pl/imageshack.us/img304/platform5se2ss.th.jpg) (http://eu07.pl/imageshack.us/img304/platform5se2ss.jpg)

ale efekt lepszy niz boxy :)

Fajnie, że używasz ImageShack ale na przyszłość wklejaj do posta link przy Thumbnail for forums. Zmniejsz sygnaturkę do 4 lini.
Oli_EU
Tytuł: Peron jako road, TexWidht
Wiadomość wysłana przez: Bart w 02 Listopada 2005, 12:25:04
Matko! ileż trzeba było lat żeby to do was dotarło ;)
Tytuł: Peron jako road, TexWidht
Wiadomość wysłana przez: youBy w 02 Listopada 2005, 13:54:04
zwiększ może trochę textwidht, to wtedy będzie trochę lepiej wyglądać. Bo na razie to te boczne kostki wydają się trochę ściśnięte
Tytuł: Peron jako road, TexWidht
Wiadomość wysłana przez: eu07_304 w 02 Listopada 2005, 14:34:08
Ja to tam tylko takie perony umiem robić. Ale efekt takiej pracy (trzy drogi jest bardzo dobry.
Tytuł: perony
Wiadomość wysłana przez: bohunIC w 02 Listopada 2005, 17:58:49
oczywiscie textury i wysokosc oraz cala reszta to tylko kwestia indywidualnych upodoban wiadomo ze chodzi o zachowanie pewnych norm i estetyki ale to tylko prezentacja dla ''ogółu'' zeby trasopisarze mieli pojecie jak zrobic fajne perony :)
Tytuł: Odp: Peron jako road, TexWidht
Wiadomość wysłana przez: bartas w 31 Maja 2008, 12:31:18
Wszystko fajnie, ale może mógłby ktoś napisać jak się robi takie perony bo ja nie wiem :-/

Jakiś przykładowy kod i zakapuje.

Pozdrowionka.
Tytuł: Odp: Peron jako road, TexWidht
Wiadomość wysłana przez: mk1992 w 31 Maja 2008, 12:38:50
Wszystko robisz za pomocą skryptów. Otwierasz zakładke, która umożliwia Ci budowanie drogi (ROAD), tam gdzie masz TexSlope ustawiasz 0.0

TexWidht np. na 1.5

Co do tekstur, to youBy podał w pierwszym poście, jakie trzeba użyć. Później dajesz CREATE i wstawiasz peron jako drogę. Dwie minuty roboty...