- Symulator MaSzyna -
Symulator EU07 (i nie tylko) => Pomoc w tworzeniu => Wątek zaczęty przez: youBy w 20 Sierpnia 2005, 14:36:08
-
Mówi się, żeby peron wstawiac jako obiekt road(droga).
TexSlope ma być 0.0 żeby boki były pionowe, ale po co zerować TexWidht?
Jak używa się kompletu tekstur PlatePlatform1.bmp i PlatePlatform1_side.bmp lub AsphaltPlatform1.tex i AsphaltPlatform1_side.tex to dając TexWidht na 1.0 do 1.5 można uzyskać peron z widoczną krawędzią (gdzie nie stawać jak pociąg wjeżdża).
-
A wyglada to tak !!!
(http://eu07.pl/imageshack.us/img304/platform10pm3eo.th.jpg) (http://eu07.pl/imageshack.us/img304/platform10pm3eo.jpg)
(http://eu07.pl/imageshack.us/img304/platform5se2ss.th.jpg) (http://eu07.pl/imageshack.us/img304/platform5se2ss.jpg)
ale efekt lepszy niz boxy :)
Fajnie, że używasz ImageShack ale na przyszłość wklejaj do posta link przy Thumbnail for forums. Zmniejsz sygnaturkę do 4 lini.
Oli_EU
-
Matko! ileż trzeba było lat żeby to do was dotarło ;)
-
zwiększ może trochę textwidht, to wtedy będzie trochę lepiej wyglądać. Bo na razie to te boczne kostki wydają się trochę ściśnięte
-
Ja to tam tylko takie perony umiem robić. Ale efekt takiej pracy (trzy drogi jest bardzo dobry.
-
oczywiscie textury i wysokosc oraz cala reszta to tylko kwestia indywidualnych upodoban wiadomo ze chodzi o zachowanie pewnych norm i estetyki ale to tylko prezentacja dla ''ogółu'' zeby trasopisarze mieli pojecie jak zrobic fajne perony :)
-
Wszystko fajnie, ale może mógłby ktoś napisać jak się robi takie perony bo ja nie wiem :-/
Jakiś przykładowy kod i zakapuje.
Pozdrowionka.
-
Wszystko robisz za pomocą skryptów. Otwierasz zakładke, która umożliwia Ci budowanie drogi (ROAD), tam gdzie masz TexSlope ustawiasz 0.0
TexWidht np. na 1.5
Co do tekstur, to youBy podał w pierwszym poście, jakie trzeba użyć. Później dajesz CREATE i wstawiasz peron jako drogę. Dwie minuty roboty...