Dlaczego nie mogę zmienić multisampling z 1 na wyższą wartość? Gdy zmieniam przykładowo na 2 lub 3, automatycznie po uruchomieniu symulatora wchodzi z powrotem na 1.
Poniżej wpisy w eu07.ini.
vsync yes // (no) ogranicznik klatek go 60 lub 30 fps zaleznie od wydajności
maxtexturesize 16384 // (16384) skalowanie zbyt dużych tekstur do podanego rozmiaru
multisampling 1 // (2) wygładzanie krawędzi (poprawia obraz, ale obniża FPS): 0 - wyłaczone, 1 - dwukrotne, 2 - czterokrotne, 3 - ośmiokrotne
usevbo yes // (yes) Tryb renderowania VBO lub DisplayList
defaultext tga // (dds) domyślne rozszerzenie tekstur
convertmodels 0 // (135) tworzenie plików modeli binarnych E3D z T3D: 0 - wyłączone, +1 - nowe Opacity, +2 - z optymalizacją, +4 - z bananami, +128 - rozszerzony pod exe C++, niekompatybilny ze starymi
anisotropicfiltering 8 // (8) 1-16 jakość filtrowania anizotropowego tekstur
dynamiclights 7 // (7) 1-7 ilość świateł OpenGL przydzielanych pojazdom w scenie; przy starych kartach graficznych zmiejszyć do 3
pyscreenrendererpriority normal // (normal, lower, lowest, idle) priorytet wątku pythonowego renderera. Odciąża procesor zmniejszając odświeżanie ekranów w lokomotywach.
shadows no // (yes) renderowanie cieni
shadowtune 2048 250 150 300 // parametry shadowmapy (rozdzielczość, nieużywany, promień projekcji, nieużywany)
splinefidelity 2 // (1) 1-4 dodatkowy podział trajektorii na łukach, zwiększający krągłość
gfxrenderer legacy // (full/legacy/simple) Pełny z shaderami, stary lub uproszczony tryb renderowania, może poprawić wydajność
fullphysics yes // obliczanie fizyki ze zwiększoną dokładnością. wyłączenie może spowodować dziwne zachowania
gfx.resource.sweep yes // usuwanie nieużywanych tekstur z opengl, zalecane wyłączenie gdy pamięć karty graficznej jest wystarczająca
gfx.resource.move no // tryb konserwacji pamięci przy usuwaniu nieużywanych tekstur, może powodować problemy na niektórych kartach
gfx.skippipeline no // (no) Ustawia uproszczony tryb renderowania bezpośrednio do backbuffera. Wyłącza prawidłową implementację HDR i wszystkie efekty takie jak motionblur. Ustawienia z kategorii framebuffer, format i postfx będą ignorowane.
gfx.framebuffer.width 1920 // Szerokość renderowanego obrazu (nie okienka!)
gfx.framebuffer.height 1080 // Wysokość renderowanego obrazu (nie okienka!)
gfx.shadowmap.enabled yes // (yes) renderowanie cieni w rendererze shaderowym
gfx.extraeffects yes // (yes) Dodatkowe efekty realizowane przez shadery (np. mapowanie paralaksy)
gfx.shadows.cab.range 30 // Promień zasięgu źródeł cieni z zewnątrz kabiny, w metrach. Wpływa odwrotnie proporcjonalnie na ostrość cieni
gfx.envmap.enabled yes // (yes) Odbicia realizowane globalną cubemapą
gfx.reflections.framerate 1 // (1/300) Częstotliwość odświeżania odbić otoczenia
gfx.postfx.motionblur.enabled yes // (yes) Rozmycie powodowane ruchem
gfx.smoke yes // (yes) Wyświetlanie dymu
gfx.smoke.fidelity 1 // (1) 1-4 Mnożnik ilości cząstek dymu