Autor Wątek:  Dynamiczne ekrany informacyjne na sceneriach w MaSzynie.  (Przeczytany 6550 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline gg

  • Deweloper
  • Wiadomości: 561
  • Bawię się w... dodatki do MaSzyny :P
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 452
Dynamiczne ekrany informacyjne na sceneriach w MaSzynie.
« dnia: 17 Lipca 2019, 21:10:43 »
Tym razem wpadł mi do głowy pewien pomysł. Mianowicie myślałem o tym, żeby wszystkie istniejące ekrany informacyjne na większych sceneriach uzyskały możliwość dodania wymiennej tekstury i takiej, która zmieniałaby się w zależności np. od ustawionego czasu. Coś w stylu eventlauncher. Niżej dodane załączniki pokazują dokładnie pożądany efekt: jak ekran miałby przykładowo wyglądać ,gdy jest uruchomiony i kiedy wygasi się, czekając na wjazd następnego pociągu.
PS Czy obecne exe pozwala na takie albo chociaż zbliżone operacje?
Edit: Jeśli się nie mylę, to kiedyś ekrany tego typu były na testach, ale nie jestem pewny.
« Ostatnia zmiana: 17 Lipca 2019, 21:15:53 wysłana przez gg »

Offline Stele

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 10133
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2609
Odp: Dynamiczne ekrany informacyjne na sceneriach w MaSzynie.
« Odpowiedź #1 dnia: 17 Lipca 2019, 21:20:18 »
In progress. Obecnie można zamiast repla przypisać skrypt malujący teksturę z zadanymi parametrami. Gdy ktoś zrobi taką tablicę statycznie, będzie można myśleć o dodaniu eventu malującego ją na żądanie czy sprzężenie tego jakoś z rozkładem jazdy dla automatyzacji.
Mój kanał youtube

Offline gg

  • Deweloper
  • Wiadomości: 561
  • Bawię się w... dodatki do MaSzyny :P
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 452
Odp: Dynamiczne ekrany informacyjne na sceneriach w MaSzynie.
« Odpowiedź #2 dnia: 17 Lipca 2019, 21:21:38 »
A mógłbym zobaczyć jak wygląda przykładowy skrypt lub jak go zrobić i przypisać?
(Lub żeby nie robić roboty w pokazywaniu: Czy jest to gdzieś wykorzystane?)
« Ostatnia zmiana: 17 Lipca 2019, 21:22:40 wysłana przez gg »

Offline Stele

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 10133
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2609
Odp: Dynamiczne ekrany informacyjne na sceneriach w MaSzynie.
« Odpowiedź #3 dnia: 17 Lipca 2019, 21:23:46 »
scripts/tablica_kierunek.py
scenery\peronowe\tablica_kierunek.inc
node 1000 0 (p1) model 0 0 0 0 peronowe/tablica_kierunek.t3d make:scripts/tablica_kierunek?kierunek_lewy="(p8)"&kierunek_prawy="(p9)" endmodelTak samo jak ekrany w lokomotywach, tylko we wpisie modelu definiujesz używane później parametry, zamiast czerpać gotowce ze słownika.
Mój kanał youtube

Offline gg

  • Deweloper
  • Wiadomości: 561
  • Bawię się w... dodatki do MaSzyny :P
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 452
Odp: Dynamiczne ekrany informacyjne na sceneriach w MaSzynie.
« Odpowiedź #4 dnia: 22 Stycznia 2020, 20:33:26 »
Odgrzewam wątek.
Czy w/w funkcja jest możliwa do zrealizowania w MaSzynie 20.01 ?
Cytuj
...która zmieniałaby się w zależności np. od ustawionego czasu
Może też z rozkładu?
« Ostatnia zmiana: 22 Stycznia 2020, 20:36:07 wysłana przez gg »

Offline Stele

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 10133
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2609
Odp: Dynamiczne ekrany informacyjne na sceneriach w MaSzynie.
« Odpowiedź #5 dnia: 22 Stycznia 2020, 20:35:08 »
Nie.
Mój kanał youtube

Offline tmj

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3808
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2351
Odp: Dynamiczne ekrany informacyjne na sceneriach w MaSzynie.
« Odpowiedź #6 dnia: 22 Stycznia 2020, 20:52:02 »
W miedzyczasie zlozone zostalo zwiazane z tematem zapotrzebowanie na wymiane tekstury obiektu eventem, wiec na etapie wstepnym implementacja pojdzie prawdopodobnie w tym kierunku.

Offline gg

  • Deweloper
  • Wiadomości: 561
  • Bawię się w... dodatki do MaSzyny :P
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 452
Odp: Dynamiczne ekrany informacyjne na sceneriach w MaSzynie.
« Odpowiedź #7 dnia: 23 Marca 2020, 07:40:15 »
Jeśli mogę spytać: Na jakim to jest etapie? Może w przyszłości potrzebne będą zdjęcia ekranów informacyjnych?

Offline tmj

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3808
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2351
Odp: Dynamiczne ekrany informacyjne na sceneriach w MaSzynie.
« Odpowiedź #8 dnia: 25 Marca 2020, 16:12:35 »
Ze tak ujme, na etapie rozwazan teoretycznych :v Ostroznie kalkulujac mniej wiecej za tydzien-dwa moze sie cos z tego bardziej konkretnego urodzi.

Offline StrzelbonitoV5

  • Wiadomości: 3
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Dynamiczne ekrany informacyjne na sceneriach w MaSzynie.
« Odpowiedź #9 dnia: 09 Października 2022, 06:28:08 »
To będzie super pomysł jeszcze przewijane tablice

Proszę nie nabijać postów, zapoznać się z regulaminem, pamiętać o znakach interpunkcyjnych.
Bocznica,
Matek123
« Ostatnia zmiana: 09 Października 2022, 10:59:36 wysłana przez matek123 »