- Symulator MaSzyna -

Symulator EU07 (i nie tylko) => Poszukuję, chcę zrobić => Wątek zaczęty przez: gg w 17 Lipca 2019, 21:10:43

Tytuł: Dynamiczne ekrany informacyjne na sceneriach w MaSzynie.
Wiadomość wysłana przez: gg w 17 Lipca 2019, 21:10:43
Tym razem wpadł mi do głowy pewien pomysł. Mianowicie myślałem o tym, żeby wszystkie istniejące ekrany informacyjne na większych sceneriach uzyskały możliwość dodania wymiennej tekstury i takiej, która zmieniałaby się w zależności np. od ustawionego czasu. Coś w stylu eventlauncher. Niżej dodane załączniki pokazują dokładnie pożądany efekt: jak ekran miałby przykładowo wyglądać ,gdy jest uruchomiony i kiedy wygasi się, czekając na wjazd następnego pociągu.
PS Czy obecne exe pozwala na takie albo chociaż zbliżone operacje?
Edit: Jeśli się nie mylę, to kiedyś ekrany tego typu były na testach, ale nie jestem pewny.
Tytuł: Odp: Dynamiczne ekrany informacyjne na sceneriach w MaSzynie.
Wiadomość wysłana przez: Stele w 17 Lipca 2019, 21:20:18
In progress. Obecnie można zamiast repla przypisać skrypt malujący teksturę z zadanymi parametrami. Gdy ktoś zrobi taką tablicę statycznie, będzie można myśleć o dodaniu eventu malującego ją na żądanie czy sprzężenie tego jakoś z rozkładem jazdy dla automatyzacji.
Tytuł: Odp: Dynamiczne ekrany informacyjne na sceneriach w MaSzynie.
Wiadomość wysłana przez: gg w 17 Lipca 2019, 21:21:38
A mógłbym zobaczyć jak wygląda przykładowy skrypt lub jak go zrobić i przypisać?
(Lub żeby nie robić roboty w pokazywaniu: Czy jest to gdzieś wykorzystane?)
Tytuł: Odp: Dynamiczne ekrany informacyjne na sceneriach w MaSzynie.
Wiadomość wysłana przez: Stele w 17 Lipca 2019, 21:23:46
scripts/tablica_kierunek.py
scenery\peronowe\tablica_kierunek.inc
node 1000 0 (p1) model 0 0 0 0 peronowe/tablica_kierunek.t3d make:scripts/tablica_kierunek?kierunek_lewy="(p8)"&kierunek_prawy="(p9)" endmodelTak samo jak ekrany w lokomotywach, tylko we wpisie modelu definiujesz używane później parametry, zamiast czerpać gotowce ze słownika.
Tytuł: Odp: Dynamiczne ekrany informacyjne na sceneriach w MaSzynie.
Wiadomość wysłana przez: gg w 22 Stycznia 2020, 20:33:26
Odgrzewam wątek.
Czy w/w funkcja jest możliwa do zrealizowania w MaSzynie 20.01 ?
Cytuj
...która zmieniałaby się w zależności np. od ustawionego czasu
Może też z rozkładu?
Tytuł: Odp: Dynamiczne ekrany informacyjne na sceneriach w MaSzynie.
Wiadomość wysłana przez: Stele w 22 Stycznia 2020, 20:35:08
Nie.
Tytuł: Odp: Dynamiczne ekrany informacyjne na sceneriach w MaSzynie.
Wiadomość wysłana przez: tmj w 22 Stycznia 2020, 20:52:02
W miedzyczasie zlozone zostalo zwiazane z tematem zapotrzebowanie na wymiane tekstury obiektu eventem, wiec na etapie wstepnym implementacja pojdzie prawdopodobnie w tym kierunku.
Tytuł: Odp: Dynamiczne ekrany informacyjne na sceneriach w MaSzynie.
Wiadomość wysłana przez: gg w 23 Marca 2020, 07:40:15
Jeśli mogę spytać: Na jakim to jest etapie? Może w przyszłości potrzebne będą zdjęcia ekranów informacyjnych?
Tytuł: Odp: Dynamiczne ekrany informacyjne na sceneriach w MaSzynie.
Wiadomość wysłana przez: tmj w 25 Marca 2020, 16:12:35
Ze tak ujme, na etapie rozwazan teoretycznych :v Ostroznie kalkulujac mniej wiecej za tydzien-dwa moze sie cos z tego bardziej konkretnego urodzi.
Tytuł: Odp: Dynamiczne ekrany informacyjne na sceneriach w MaSzynie.
Wiadomość wysłana przez: StrzelbonitoV5 w 09 Października 2022, 06:28:08
To będzie super pomysł jeszcze przewijane tablice

Proszę nie nabijać postów, zapoznać się z regulaminem, pamiętać o znakach interpunkcyjnych.
Bocznica,
Matek123