Podaję za forum SSC:
- Nocne sezony zostają
- Chopin nadal jako IC, nadal przez Kraków
- IC Łokietek na Flircie jako ostatni pociąg z Krakowa do Warszawy
- Powrót tradycyjnego Ondraszka, tj jako EIC z Warszawy do B-B w godzinach popołudniowych (teraz jest IC w środku dnia z Białegostoku)
- Powrót Dartów i ogólnie pociągów na nominalną trasę do Lublina przez Dęblin
- Znowu zmiana trasy Pobrzeża, tym razem wydłużony do Wrocławia (przez Warszawę)
- Sienkiewicz znowu raz jako TLK, raz jako IC, w sezonie IC Flirt, w pozostałym okresie TLK
- IC Przemyślanin wagony bezpośrednie z Berlina
- TLK Ustronie Przemyśl - Kołobrzeg/Hel, ale przez Koniecpol, Zduńską Wolę, Inowrocław, Iławę
- TLK Oscypek przez Katowice, a nie przez Kraków
- IC Portowiec Warszawa - Szczecin na Flircie, przez Skierniewice, Kalisz, Rzepin
- IC Gałczyński Warszawa - Szczecin, grupa wagonów bezpośrednich do Gorzowa Wlkp.
- Znowu zabrano jedną parę Flirtową na relacji Warszawa - Bydgoszcz
- Powrót do Zamościa - TLK Zamoyski do Szczecina
- wspomniane już wcześniej - kolejny raz degradacja, IC Bachus i IC Lednica powrót do TLK
- Likwidacja TLK Molo
- Bachus po 31 sierpnia do likwidacji (?), później jako wydłużony TLK Pułaski z Krakowa
- wychodzi na to, że powrót pociągów (choć nie wszystkich) na E-20 przez Konin od 9 czerwca
- zamiana miejscami jednego BWE (40) i Chrobrego, tj Chrobry jadący wcześniej w godzinach BWE (15:55), a BWE przesunięty na godzinę obecnego Chrobrego (16:40)
- TLK Stoczniowiec likwidacja grupy do Zielonej Góry
- TLK Wydmy "na prosto" przez Inowrocław, Zduńską Wolę, Tarnowskie Góry
- TLK Korsarz Ustka/Kołobrzeg - Kraków również na prosto przez węglówkę, tj. przez Piłę, Bydgoszcz, Inowrocław, ZWK, Tarnowskie Góry
- Awans TLK Gryf i TLK Rybak na IC Gryf i IC Rybak, składy wagonowe
- Powrót porannego Neptuna na nominalnej trasie, co prawda TLK, ale jakiś szybki lok jest przewidziany, bo Tczew - Gdańsk w 17 minut
- Na E-65, rano w sezonie przez chwilę takt półgodzinny złożony ze składów Pendolino tj. kursy 8:25, 8:55, 9:25
- Powrót tradycyjnego Kaszuba w sezonie, tj EIC Warszawa Zachodnia - Gdynia, choć z postojami, ale z bardzo dobrym czasem, tylko o 4 minuty dłuższym od EIP, a szybszy od Norwida, czy bezpostojowego Jantara
- Przesunięcie godziny przyjazdu pociagów z kierunku Trójmiasta do Warszawy Centralnej z końcówki 40, na końcówę 35 - to jest E-65 więc linia zmodernizowana, raczej nie powinno być tu większych zmian, więc w zamknięciowym może tak zostanie
- Degradacja Kociewia do roli TLK, ale to i tak bez znaczenia, bo część gdyńska (IC) cały czas jeździ na szrocie
- IC Powiśle Bydgoszcz - Gdynia na Flircie
- na LK131 Bydgoszcz - Tczew(Gdańsk) coraz więcej składów z coraz większą ilością postojów, w tym zwiększona ilość pociągów z postojem w Smętowie
- TLK Drwęca Poznań - Olsztyn awans na IC Drwęca
- Likwidacja nocnego IC Pogoria