- Symulator MaSzyna -

Hyde Park => Bieżące kolejowe => Wątek zaczęty przez: ic_kolobrzeg w 04 Września 2018, 11:35:22

Tytuł: Założenia rozkładu PIC 2018/2019
Wiadomość wysłana przez: ic_kolobrzeg w 04 Września 2018, 11:35:22
Podaję za forum SSC:

- Nocne sezony zostają
- Chopin nadal jako IC, nadal przez Kraków
- IC Łokietek na Flircie jako ostatni pociąg z Krakowa do Warszawy
- Powrót tradycyjnego Ondraszka, tj jako EIC z Warszawy do B-B w godzinach popołudniowych (teraz jest IC w środku dnia z Białegostoku)
- Powrót Dartów i ogólnie pociągów na nominalną trasę do Lublina przez Dęblin
- Znowu zmiana trasy Pobrzeża, tym razem wydłużony do Wrocławia (przez Warszawę)
- Sienkiewicz znowu raz jako TLK, raz jako IC, w sezonie IC Flirt, w pozostałym okresie TLK
- IC Przemyślanin wagony bezpośrednie z Berlina
- TLK Ustronie Przemyśl - Kołobrzeg/Hel, ale przez Koniecpol, Zduńską Wolę, Inowrocław, Iławę
- TLK Oscypek przez Katowice, a nie przez Kraków
- IC Portowiec Warszawa - Szczecin na Flircie, przez Skierniewice, Kalisz, Rzepin
- IC Gałczyński Warszawa - Szczecin, grupa wagonów bezpośrednich do Gorzowa Wlkp.
- Znowu zabrano jedną parę Flirtową na relacji Warszawa - Bydgoszcz
- Powrót do Zamościa - TLK Zamoyski do Szczecina
- wspomniane już wcześniej - kolejny raz degradacja, IC Bachus i IC Lednica powrót do TLK
- Likwidacja TLK Molo
- Bachus po 31 sierpnia do likwidacji (?), później jako wydłużony TLK Pułaski z Krakowa
- wychodzi na to, że powrót pociągów (choć nie wszystkich) na E-20 przez Konin od 9 czerwca
- zamiana miejscami jednego BWE (40) i Chrobrego, tj Chrobry jadący wcześniej w godzinach BWE (15:55), a BWE przesunięty na godzinę obecnego Chrobrego (16:40)
- TLK Stoczniowiec likwidacja grupy do Zielonej Góry
- TLK Wydmy "na prosto" przez Inowrocław, Zduńską Wolę, Tarnowskie Góry
- TLK Korsarz Ustka/Kołobrzeg - Kraków również na prosto przez węglówkę, tj. przez Piłę, Bydgoszcz, Inowrocław, ZWK, Tarnowskie Góry
- Awans TLK Gryf i TLK Rybak na IC Gryf i IC Rybak, składy wagonowe
- Powrót porannego Neptuna na nominalnej trasie, co prawda TLK, ale jakiś szybki lok jest przewidziany, bo Tczew - Gdańsk w 17 minut
- Na E-65, rano w sezonie przez chwilę takt półgodzinny złożony ze składów Pendolino tj. kursy 8:25, 8:55, 9:25
- Powrót tradycyjnego Kaszuba w sezonie, tj EIC Warszawa Zachodnia - Gdynia, choć z postojami, ale z bardzo dobrym czasem, tylko o 4 minuty dłuższym od EIP, a szybszy od Norwida, czy bezpostojowego Jantara
- Przesunięcie godziny przyjazdu pociagów z kierunku Trójmiasta do Warszawy Centralnej z końcówki 40, na końcówę 35 - to jest E-65 więc linia zmodernizowana, raczej nie powinno być tu większych zmian, więc w zamknięciowym może tak zostanie
- Degradacja Kociewia do roli TLK, ale to i tak bez znaczenia, bo część gdyńska (IC) cały czas jeździ na szrocie
- IC Powiśle Bydgoszcz - Gdynia na Flircie
- na LK131 Bydgoszcz - Tczew(Gdańsk) coraz więcej składów z coraz większą ilością postojów, w tym zwiększona ilość pociągów z postojem w Smętowie
- TLK Drwęca Poznań - Olsztyn awans na IC Drwęca
- Likwidacja nocnego IC Pogoria
Tytuł: Odp: Założenia rozkładu PIC 2018/2019
Wiadomość wysłana przez: koper w 04 Września 2018, 20:33:55
Poniżej prezentuję najważniejsze zmiany dla Województwa Pomorskiego. O niektórych rzeczach powiedział kolega powyżej ale ja jeszcze dopowiem to co brakuje.
-TLK Wydmy tak jak w tym roku pojedzie z Helu/Łeby do Bohumina.
-TLK Delfin zostaje przedłużony do Łodzi Fabrycznej.
-TLK Łebsko zostaje przedłużone do Jeleniej Góry.
-Likwidacja sezonowego EIC Fregata z Kołobrzegu do Krakowa.
-W sezonie do Kołobrzegu dotrą 4 pary pociągów EIP.
-TLK Neptun relacji Gdynia-Warszawa.
-EIC Norwid relacji Gdynia-Kraków.
-Tak jak w tym roku z Gdyni do Piły przez Chojnice pojedzie TLK Bory Tucholskie.
-TLK Mierzeja relacji Hel-Lublin pojedzie przez Bydgoszcz i Toruń.
-TLK Pułaski relacji Gdynia-Kraków przez Bydgoszcz i Poznań.
-TLK Branicki relacji Gdynia-Kraków przez Olsztyn, Białystok.
Tytuł: Odp: Założenia rozkładu PIC 2018/2019
Wiadomość wysłana przez: klimczok_mk w 05 Września 2018, 21:10:00
Proponuję zachować wszelkie zmiany dla siebie i nie upowszechniać tego, albowiem jest to:
''Tajemnica Przedsiębiorstwa ''PKP Intercity'' S.A. Wyłącznie do użytku służbowego w toku prac nad RJP 2018/19''.
Tytuł: Odp: Założenia rozkładu PIC 2018/2019
Wiadomość wysłana przez: koper w 05 Września 2018, 21:13:31
Niby tak ale skoro on już ''lata'' po wszystkich polskich forach kolejowych to nie widzę problemu. Poza tym za tydzień max dwa powinien być już projekt rozkładu opublikowany w portalu pasażera (tak jak to było w ubiegłym roku). Ubolewam też nad tym że np. w Czechach czy na Słowacji zarys rozkładu podawany jest do publicznej wiadomości już dużo wcześniej dzięki czemu jest czas na konsultacje i ewentualne zmiany a w Polsce niestety wszystko jest tajemnicą. :-/
Tytuł: Odp: Założenia rozkładu PIC 2018/2019
Wiadomość wysłana przez: Krzysiek626 w 06 Września 2018, 00:25:29
Czyli cały ten opis i plany wcale nie muszą się zgadzać. Prace są jeszcze w toku. Kacper, odnoszę wrażenie że w Polsce wszystko Ci nie pasuje. Zawsze można wyemigrować lub próbować coś zmienić. Najgorsze co można zrobić, to marudzić. Albo mało rozumiesz, albo ...
Tajemnica handlowa, wszystko jasne.
Tytuł: Odp: Założenia rozkładu PIC 2018/2019
Wiadomość wysłana przez: EU07-483 w 06 Września 2018, 00:29:01
Prace są jeszcze w toku.
Teraz to już tylko kosmetyka - 9 lipca zakończyła się konstrukcja rocznego rozkładu jazdy.
Tytuł: Odp: Założenia rozkładu PIC 2018/2019
Wiadomość wysłana przez: hanys w 06 Września 2018, 11:47:27
To co tutaj  napisaliście to jest ułamek zmien, które przyniesie grudniowy rozkład. Zmian jest o wiele więcej.
Tytuł: Odp: Założenia rozkładu PIC 2018/2019
Wiadomość wysłana przez: koper w 06 Września 2018, 17:11:54
Cytuj
Kacper, odnoszę wrażenie że w Polsce wszystko Ci nie pasuje. Zawsze można wyemigrować lub próbować coś zmienić. Najgorsze co można zrobić, to marudzić. Albo mało rozumiesz, albo ...
Tylko napisałem że rozkład powinien być publikowany wcześniej a nie we wrześniu gdy już praktycznie nie ma czasu na żadne zmiany. To nie jest marudzenie tylko rzeczywistość.
Poza tym tak jak już mówiłem, ten rozkład ''lata'' po całym internecie już od dobrego tygodnia. Skoro jest to tajemnica to powinni ją lepiej chronić.
Tytuł: Odp: Założenia rozkładu PIC 2018/2019
Wiadomość wysłana przez: erap2 w 06 Września 2018, 18:32:06
Teraz, na tydzień czy dwa przed publikacją, a po zakończeniu zasadniczych prac to może być nawet wyciek kontrolowany :D
Tytuł: Odp: Założenia rozkładu PIC 2018/2019
Wiadomość wysłana przez: esemzerotrzy w 14 Września 2018, 18:24:39
Niestety linia 271 ciągle jest oskubywana z pociągów dalekobieżnych. Co rozkład, jest ich mniej... Rozumiem, że to przez modernizację tej trasy, ale przy dobrze ułożonym rozkładzie zmieściłoby się więcej pociągów. Teraz rozkład jest tragiczny, przez to tyle opóźnień...
Tytuł: Odp: Założenia rozkładu PIC 2018/2019
Wiadomość wysłana przez: youBy w 14 Września 2018, 18:25:52
Możesz rozwinąć wątek? Z jednej strony sugerujesz, że pociągów jest za mało (zmieściłoby się więcej), a z drugiej - że za dużo (tyle opóźnień).
Tytuł: Odp: Założenia rozkładu PIC 2018/2019
Wiadomość wysłana przez: lukow_kolej w 14 Września 2018, 23:36:14
Z tym powrotem na trasę Lublin-Dęblin to nie byłbym jeszcze taki pewny, z moich ostatnich obserwacji wynika, że jeszcze sporo pracy potrzeba aby wznowić ruch choćby po jednym torze.
Tytuł: Odp: Założenia rozkładu PIC 2018/2019
Wiadomość wysłana przez: esemzerotrzy w 15 Września 2018, 09:22:56
Chodziło mi o to, że zmieściłoby się więcej, gdyby rozkład był lepiej ułożony, teraz są małe błędy, które powodują, że pociągi się spóźniają.
Jeśli zostałoby tyle pociągów ile jest obecnie w tym rozkładzie jazdy, wystarczyłoby tylko lekko zmodyfikować rozkład jazdy i opóźnień byłoby mniej. Nie potrzeba od razu usuwać tyle pociągów (5 pociągów IC w obie strony 10 mają zostać przetarasowane)
Tytuł: Odp: Założenia rozkładu PIC 2018/2019
Wiadomość wysłana przez: ic_kolobrzeg w 22 Września 2018, 09:46:10
W aplikacji mobilnej PLK jest dostępny już rozkład na rok 2018/2019.
Tytuł: Odp: Założenia rozkładu PIC 2018/2019
Wiadomość wysłana przez: mk1991 w 07 Listopada 2018, 21:33:15
Pod tym linkiem znajdziecie trochę nowych informacji o nadchodzących zmianach w rozkładzie.
https://www.rmfmaxxx.pl/news/Nowy-rozklad-jazdy-PKP-Co-sie-zmieni,43317.html
Tytuł: Odp: Założenia rozkładu PIC 2018/2019
Wiadomość wysłana przez: Jaco w 08 Listopada 2018, 08:18:38
To jest ciekawe: http://rail.phototrans.eu/14,129176,0,MAN_BR_614_.html
Tytuł: Odp: Założenia rozkładu PIC 2018/2019
Wiadomość wysłana przez: centarail w 08 Listopada 2018, 10:26:29
Nowy rozkład jest dostępny w aplikacji "Rozkład kolejowy" made by PKP PLK S.A. Z tego co tam widać znów ktoś się opił szaleju i ponadawał numery pociągów "jak leci".
Tytuł: Odp: Założenia rozkładu PIC 2018/2019
Wiadomość wysłana przez: Union Pacific w 09 Listopada 2018, 20:58:24
Wersja ruchoma z zapoznania linii do Hrubieszowa: 
&fbclid=IwAR3HJ-yNeGN_jUT_o0FBzGOR4Cp4M4n1Dnz_YqINmyBldC24KrbArp9mXXY
Tytuł: Odp: Założenia rozkładu PIC 2018/2019
Wiadomość wysłana przez: Maszynista KB6 w 09 Grudnia 2018, 13:31:55
Pasowało by dodać jeszcze TLK Ukiel (35104 / 53104) relacji Kraków Główny - Olsztyn Gł. przez: Lubliniec, Kluczbork, Poznań, Gniezno, Inowrocław, Toruń, Jabłonowo Pomorskie, Iławę i Ostródę. :D