Żeby nakierować wiadomość przedmówcy: klasyczne iwany PKP Cargo obecnie stacjonują / przypisane są pod lokomotywownie Białystok oraz W-wa Odolany.
Jeżeli chodzi o świadectwa sprawności technicznej, to na chwilę obecną ostatnio (15 XI 2018) "wyszedł" ST44-172, a za chwilę (29 XI 2018) wyjdzie ST44-1106, po czym przez pół roku sytuacja będzie w teorii stabilna. Pomimo, że lokomotyw nie jest (znów, w teorii) aż tak mało, bo 13 nie licząc dwóch w/w, lokomotywy są awaryjne. Możliwe, że wiosną skończą się objazdy Lublin - Łuków, przez co kolejne ST48 zostaną przypisane pod depo Białystok. Co więcej, już 6 tetetek z nowej dostawy też przyjechało na Podlasie i to nie jest ostatnie słowo.
Potrzeba tekstur lokomotyw o numerach: 089, 199, 282, 313 (moje się nie nadają raczej), 324, 399(wóz po kolizji w 2014 ma inne barwy, potrzebne są dwa boki i dwa czoła), 1096, 1099, 1101, 1106 (ostatni dzwonek), 1113.