Autor Wątek:  Przedstawienie procesu twórczego na Facebooku  (Przeczytany 72299 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline danniel

  • Wiadomości: 309
  • Degustator w Lokalnym Centrum Lepienia Pierogów
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 94
Odp: Przedstawienie procesu twórczego na Facebooku
« Odpowiedź #60 dnia: 26 Grudnia 2018, 21:36:18 »
 
Cytat: jakiś danniel z mattermosta
jak chceta to ja mogie codziennie skriny wysyłać rainsted z zapytaniem czy ta plamka to słup trakcyjny :bemben:
Pierogi lepić! A nie, na szołtbuksach siedzić.

Offline MaciejZ

  • Wiadomości: 344
  • Latamy by ratować ;) Pozdro z góry!
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 70
Odp: Przedstawienie procesu twórczego na Facebooku
« Odpowiedź #61 dnia: 26 Grudnia 2018, 21:39:00 »
@Stele idziesz w dobrym kierunku! :D Nawet taki opis i ten screenshot jest ciekawszy od tego co pokazałem wcześniej. A nuż się ktoś zainteresuje bardziej, sam zacznie kombinować, szukać na youtube poradników...
Jeśli chodzi o ludzi komentujących na fanpage-u to ja wiem, zdaję sobie sprawę, ale wśród nich mogą znaleźć się też osoby, które mogą w większym lub mniejszym stopniu pomóc.

Offline carmel4a

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 175
    • Zobacz profil
    • Moja stronka na Tumblrze z changelogiem ze STAREGO projektu.
  • Otrzymane polubienia: 35
Odp: Przedstawienie procesu twórczego na Facebooku
« Odpowiedź #62 dnia: 26 Grudnia 2018, 21:40:31 »
@_MK_EU7 Niestety - nie mówisz jasno. Jakie konkretne zmiany chcesz wprowadzić?
Miał być changelog, teraz nie ma być. Mają być jakieś opisy widocznych zmian. Nie pojawią się one co 3 dni. Mają być jakieś screeny losowych sytuacji na szlaku. Czyli galeria screenów. No to może przejdzie, nie jestem "za", ale to nie ja decyduję. Podtrzymuję zdanie. Jak ktoś nie rozumie, że przedstawienie 100 vertexów nowego wagonu, nie oznacza, że powstanie za tydzień - to nie jest mój problem.

Podaj może przykładowy wpis jaki miałby się pojawić na FB? Bo ja ze swojej strony nie wiem jak "bawić", naszych fanów, to przez brak magisterki z marketingu pewnie.
Toruń robię.
Ma ktoś stare zdjęcia z Bydgoszczy Głównej?

Podczas tworzenia dodatków nie muszę uwzględniać (co nie oznacza, że nie mogę) uwag które nie dotyczą zagadnień w przyklejonych wątkach TD.

Offline MaciejZ

  • Wiadomości: 344
  • Latamy by ratować ;) Pozdro z góry!
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 70
Odp: Przedstawienie procesu twórczego na Facebooku
« Odpowiedź #63 dnia: 26 Grudnia 2018, 21:46:43 »
@carmel4a nie będę na okrągło pisał tego samego, możesz przecież przeczytać jeszcze raz co napisałem. Post @Stele jest najlepszym przykładem jak nawet z mało interesującego screenshota można zrobić reklamę - ogólny zamysł jest dobry. Skoro fanpage to nie Twój problem, to nie wiem po co takie zaangażowanie w tą rozmowę.

Offline Sawi

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 9228
  • O.M.D - Electricity, O.M.D - Enola Gay. 01.09.2012
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 750
Odp: Przedstawienie procesu twórczego na Facebooku
« Odpowiedź #64 dnia: 26 Grudnia 2018, 21:51:07 »
Dobra proszę usunąć te screeny i po sprawie. Nie wiedziałem, że to może przynieść tzw przysłowiowy ból dupy. Fakt nie jest to elf zatem nie jest to pro rozumiem.
« Ostatnia zmiana: 26 Grudnia 2018, 21:52:22 wysłana przez Sawi »
Życie jest bardzo kruche i w najmniej oczekiwanym momencie tracisz bliskich. Nie widzisz kogoś lata i nagle już tej osoby nie ma :(. Jedynie co tobie zostaje, to wspomnienia http://www.youtube.com/watch?v=Rk_sAHh9s08 "Co mnie nie zabije, to mnie wzmocni".

Offline MaciejZ

  • Wiadomości: 344
  • Latamy by ratować ;) Pozdro z góry!
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 70
Odp: Przedstawienie procesu twórczego na Facebooku
« Odpowiedź #65 dnia: 26 Grudnia 2018, 21:54:16 »
@Sawi, Post z Twoim screenshotem byłby arcyciekawy, gdyby był do tego opis, proces tworzenia, ile to trwa, plany, prośba o zdjęcia, może kilka słów od autora, wspomnienie Twoich innych prac. Tu nie chodzi o screena, ale o to jak został on przedstawiony. I sam „początek powstania wagonu” jest dla mnie jak i użytkowników nieciekawy i niejasny.


Offline Sawi

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 9228
  • O.M.D - Electricity, O.M.D - Enola Gay. 01.09.2012
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 750
Odp: Przedstawienie procesu twórczego na Facebooku
« Odpowiedź #66 dnia: 26 Grudnia 2018, 22:08:58 »
Pierwsza sprawa nie ja robiłem ten opis, druga nie mam o to pretensji bo osoby zajmujące się fb mają swoje życie, szkołę, pracę i życie osobiste. Wkurza mnie nadal postawa oczekiwaczy. Apeli było już kilka o materiały i guzik z tego wyszło. Tworzenie modelu to nie jest taka bułka z masełkiem. Trwa to nie raz wiele tygodni, miesięcy lub lat w zależności od dostępnego czasu. Początek jest przeważnie ten sam, plane i na niego naniesione plany o ile jesteśmy je w stanie posiadać. Nie raz trzeba się posiłkować na tzw oko. Bryła modyfikowana setki razy. Jej elementy wielokrotnie zmieniane. Od pewnego czasu używam symetrii i sam się dziwię jakim byłem masochistą bez niej. Każdy verteh przenosiłem ręcznie po obu stronach heh. Nie raz się jeszcze łapie na tym, że to robię, ale se myślę jak zacząłem to już skończę ;).To co tam widać, tam na nich to efekt kilku dni i tyle.
« Ostatnia zmiana: 26 Grudnia 2018, 22:17:05 wysłana przez Sawi »
Życie jest bardzo kruche i w najmniej oczekiwanym momencie tracisz bliskich. Nie widzisz kogoś lata i nagle już tej osoby nie ma :(. Jedynie co tobie zostaje, to wspomnienia http://www.youtube.com/watch?v=Rk_sAHh9s08 "Co mnie nie zabije, to mnie wzmocni".

Offline MaciejZ

  • Wiadomości: 344
  • Latamy by ratować ;) Pozdro z góry!
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 70
Odp: Przedstawienie procesu twórczego na Facebooku
« Odpowiedź #67 dnia: 26 Grudnia 2018, 22:24:14 »
@Sawi, ja to doskonale rozumiem i również Twój wkład pracy w symulator doceniam, nawet nie wiesz jak bardzo. Mi chodzi tylko o promocję samego fanpage-a. Ktoś się za to zabrał, dobrze zaczął i nagle jest lipa. Nie sądzę, żeby było problemem dla Ciebie czy innych twórców odpowiedzenie na kilka pytań w wiadomości PW dotyczących Twoich aktualnych prac. Oczywiście mówię o pytaniach zadanych przez ludzi obsługujących fanpage, nie pytania w stylu „kiedy będzie” albo „a zrobisz darta”. Mniej więcej tak jak to opisałeś w poście. Wystarczyłoby to odpowiednio ubrać w słowa, streścić i wtedy wrzucić z tym screenshotem. Wtedy mamy jakąś jasność sytuacji. Sam screenshot dla nowego użytkownika nic nie wnosi, więc nie dzieląc się istotnymi szczegółami, nie można go też winić za to, że oczekuje gotowego modelu po tygodniu.

Offline Sawi

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 9228
  • O.M.D - Electricity, O.M.D - Enola Gay. 01.09.2012
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 750
Odp: Przedstawienie procesu twórczego na Facebooku
« Odpowiedź #68 dnia: 26 Grudnia 2018, 22:46:25 »
Cóż mój obecny wkład prawda jest taka, że jest mizerny w porównaniu do tego co było kilka lat wstecz. Wiele się zmieniło od tamtego czasu i raczej już nic nie będzie takie jak przedtem. Na ponad rok z hakiem zniknąłem i szczerze powiem od czasu tego tzw kolejnego powrotu nie bardzo umiem tutaj miejsce dla siebie znaleźć. Coś tam próbuję wiadome, ale i z tym różnie bywa. Ogólnie wystrzeliliśmy z rozwojem exe i to mnie w głębi serca cieszy. Gdyby nie praca exemastrów nie byłoby postępu taka jest prawda. Kiedyś mogliśmy pomarzyć o asynchronach itp pojazdach. Dziś można nimi śmigać. To niesamowite jak szamyna ewoluuje. Zawsze mówiłem i będę to powtarzał że  żaden ze mnie twórca tylko amator, który coś tam próbuje z różnym skutkiem. Chylę czoła przed twórcami za ich włożoną prace i o oby tak dalej.
« Ostatnia zmiana: 26 Grudnia 2018, 22:48:29 wysłana przez Sawi »
Życie jest bardzo kruche i w najmniej oczekiwanym momencie tracisz bliskich. Nie widzisz kogoś lata i nagle już tej osoby nie ma :(. Jedynie co tobie zostaje, to wspomnienia http://www.youtube.com/watch?v=Rk_sAHh9s08 "Co mnie nie zabije, to mnie wzmocni".

Offline MasterYoda

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 839
  • Mistrz ściemy, Pan Andrzej.
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 71
Odp: Przedstawienie procesu twórczego na Facebooku
« Odpowiedź #69 dnia: 26 Grudnia 2018, 23:13:08 »
Cytat: _MK_EU7
@Sawi, Post z Twoim screenshotem byłby arcyciekawy, gdyby był do tego opis, proces tworzenia, ile to trwa, plany, prośba o zdjęcia, może kilka słów od autora, wspomnienie Twoich innych prac. Tu nie chodzi o screena, ale o to jak został on przedstawiony. I sam „początek powstania wagonu” jest dla mnie jak i użytkowników nieciekawy i niejasny.

Masz chęci co widac więc zamiast próbować tłumaczyć daj przykład jak by to miało wyglądać wg Ciebie zamiast robić wykład. Oszlifuj post ze screenem @Sawiego i pokaż na co Cię stać.*

* - zbieżność z polskim hitem radiowym przypadkowa.
Panie Darku, my też możemy prosić?

Offline Balaclava

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 938
  • vel. krzysiuup
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 730
Odp: Przedstawienie procesu twórczego na Facebooku
« Odpowiedź #70 dnia: 27 Grudnia 2018, 04:07:38 »
Nagrałem proces powstawania modelu nastawni i przyspieszyłem go ośmiokrotnie.


Można zobaczyć m.in.
- Pomiary i obliczenia gabarytów budynku.
- Prostowanie i retusz zdjęć
- Modelowanie siatki budynku
- Przepalenie wielu tekstur w jedną


Dokumentacja dla przyszłych pokoleń deweloperów:
MaSzynowa Wiki
Narzędzia deweloperskie - Blender

Offline centarail

  • ZbanowanyZbanowany
  • Wiadomości: 186
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 72
Odp: Przedstawienie procesu twórczego na Facebooku
« Odpowiedź #71 dnia: 27 Grudnia 2018, 11:16:27 »
A może po prostu - dzień przed wydaniem danego dodatku (pojazd, trasa, tekstura, model) publikować zdjęcie na profilu na FB żeby zaoszczędzić pytań "kiedy? co? jak? dlaczego?", a docelowo co jakiś czas upubliczniać zdjęcia z działu screeny? Przejdzie to czy też nie dogodzi?

Offline MaciejM

  • Wiadomości: 4114
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1304
Odp: Przedstawienie procesu twórczego na Facebooku
« Odpowiedź #72 dnia: 27 Grudnia 2018, 13:37:51 »
Mamy przyjętą następującą praktykę, że staramy się ograniczać "zapowiedzi bez pokrycia" właśnie dlatego aby uniknąć tego typu pytań. Ze swojej strony chciałbym podziękować za uwagi wymienione w ostatnich wiadomościach.
PKP Intercity Zakład Centralny w Warszawie

14 lat z MaSzyną!

Offline MaciejZ

  • Wiadomości: 344
  • Latamy by ratować ;) Pozdro z góry!
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 70
Odp: Przedstawienie procesu twórczego na Facebooku
« Odpowiedź #73 dnia: 27 Grudnia 2018, 17:38:39 »
Masz chęci co widac więc zamiast próbować tłumaczyć daj przykład jak by to miało wyglądać wg Ciebie zamiast robić wykład. Oszlifuj post ze screenem @Sawiego i pokaż na co Cię stać.*

* - zbieżność z polskim hitem radiowym przypadkowa.

Jak dla mnie mogłoby być tak:

Witajcie! Dziś mamy przyjemność obejrzeć pierwsze efekty pracy kolegi @Sawi, który to tworzy nowy model wagonu za pomocą programu 3DsMax. (Wyjaśnienie co znajduje się na screenshocie) Uwierzcie nam - nie jest to takie proste! Jak donosi @Sawi, bryła modelu była zmieniana setki razy, tak aby odwzwierciedlić rzeczywistą bryłę wagonu co do milimetra. (Bezpośredni zwrot do fanów, część użytkowników zrozumie, że wydanie modelu to nie jest kwestia tygodnia czy miesiąca) Wierzymy w umiejętności kolegi @Sawi, który to od dawien dawna przyczynia się do rozwoju symulatora. (Krótkie przedstawienie autora projektu) APELUEMY O ZDJĘCIA! Pierwszych dwóch użytkowników, którzy dostarczą zdjęcia otrzymają smycz/kubek/cokolwiek! Zachęcamy do współpracy! (Zachęta do współpracy)

Szkoda, że na fanpage-u nie pojawiły się nawet życzenia na Święta Bożego Narodzenia oraz Nowy Rok.

@centrail: Uważam, że publikacja screenshotów z trwających prac jest jak najbardziej w porządku, ale nie można opierać się tylko na tym. Tak jak wcześniej wspominałem, Maszyna ma się czym pochwalić już teraz, więc to też można wykorzystać. Jeśli chodzi o pytania fanów, to one były, są i będą, jednak uważam, że trzeba nawiązać dialog z fanami.
« Ostatnia zmiana: 27 Grudnia 2018, 18:52:23 wysłana przez _MK_EU7 »

Offline Balaclava

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 938
  • vel. krzysiuup
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 730
Odp: Przedstawienie procesu twórczego na Facebooku
« Odpowiedź #74 dnia: 28 Kwietnia 2019, 14:51:37 »
Screen przedstawia różnicę między modelem high-poly i low-poly fragmentu nastawni "StA" z KWK "Staszic".
Bryła po prawej składa się z 1164 trójkątów, a jej sąsiadka - z zaledwie 96, przy czym różnice między nimi są praktycznie niezauważalne na pierwszy rzut oka.
Pozwala to na drastyczne ograniczenie zakresu renderowania obiektu high-poly do kilkudziesięciu metrów, co odciąży kartę graficzną przy obserwowaniu modelu z dalekiej odległości.

https://eu07.pl/userfiles/21206/lod_difference.jpg
Dokumentacja dla przyszłych pokoleń deweloperów:
MaSzynowa Wiki
Narzędzia deweloperskie - Blender

Offline Miłosz Dorsz

  • Administrator
  • Wiadomości: 1424
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 3712
Odp: Przedstawienie procesu twórczego na Facebooku
« Odpowiedź #75 dnia: 03 Sierpnia 2019, 20:34:33 »
Jak niektórzy już wiedzą pociągnąłem dalej otoczenie w Dębicy, bo była tam zielona łączka. Jak chcecie, to możecie pokazać na fb screeny napalonym oczekiwaczom.
Screeny 1080p, exe shaderowe: https://eu07.pl/userfiles/24765/debica.7z
Projekty skończone i potencjalnie przyszłe: KLIK

Offline Mariusz1970

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3930
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 288
Odp: Przedstawienie procesu twórczego na Facebooku
« Odpowiedź #76 dnia: 03 Sierpnia 2019, 21:00:49 »
Skoro o Debicy mowa, kiedys dawno temu, przy probach automatyzacji zasiedlania. Teraz wiele funkcji dodalem, jesli chodzi o szeroko rozumiane te sprawy. Efekt uzyskalem, poprzez doslownie pare klikniec. Ludziki - 1 klikniecie na peron.
« Ostatnia zmiana: 03 Sierpnia 2019, 21:20:21 wysłana przez Mariusz1970 »

Offline Miłosz Dorsz

  • Administrator
  • Wiadomości: 1424
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 3712
Odp: Przedstawienie procesu twórczego na Facebooku
« Odpowiedź #77 dnia: 04 Sierpnia 2019, 22:57:45 »
Bez obaw, lewitująca roślinność widoczna na jednym ze screenów została poprawiona (pozostała również). Musiałem to wcześniej przeoczyć.
Projekty skończone i potencjalnie przyszłe: KLIK

Offline Paweł Andrzej Nowinowski

  • Deweloper
  • Wiadomości: 478
  • Wiedziałeś? Nie wiedziałeś, teraz już wiesz!
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 300
Odp: Przedstawienie procesu twórczego na Facebooku
« Odpowiedź #78 dnia: 21 Sierpnia 2019, 18:12:03 »
Trochę grzebie przy otoczeniu l053, mam już prawie gotowy odcinek od Dębicy do Tumlina
http://eu07.pl/userfiles/24843/l053.zip
Mam w planach bardzo fajny podpis...
ale zrobię go jak będę miał czas ;p

Offline M79r

  • Wiadomości: 210
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 205
Odp: Przedstawienie procesu twórczego na Facebooku
« Odpowiedź #79 dnia: 22 Sierpnia 2019, 00:17:36 »
Witam z nieoficjalnych dodatków powstała ( na szybko, aby coś było na wagonach ) tablica relacyjna do Nowej trasy Maćka "Wrzosy" która jest  połączona z L053. Powiem wprost wiem o stacji Jerzynianka ale nie wiem czy to końcowa czy nie bo nie miałem okazji tej trasy zrobić, z racji braku czasu oraz tego, że  w Hipolit stanął mi elektrowóz (brakło drutu) :P  Więc końcowa na tablicy to stacja Wrzosy. Na tablicy widnieje relacja  z 4 scenerii , które w maszynie nie są połączone (może kiedyś) Ps. jeśli naruszyłem regulamin, to proszę o łagodny wymiar kary :)

Offline PiesKtoryJezdzil

  • Wiadomości: 0
  • W dzieciństwie, kolejka zabawką. Dziś jest IT :)
    • Zobacz profil
    • Blog WideWorld
  • Otrzymane polubienia: 0
Odp: Przedstawienie procesu twórczego na Facebooku
« Odpowiedź #80 dnia: 23 Sierpnia 2019, 18:14:55 »
Nagrałem proces powstawania modelu nastawni i przyspieszyłem go ośmiokrotnie.

Wielki szacunek, mnie samo patrzenie na te działania przeraża:)

Pozwala to na drastyczne ograniczenie zakresu renderowania obiektu high-poly do kilkudziesięciu metrów, co odciąży kartę graficzną przy obserwowaniu modelu z dalekiej odległości.

Pytanie tylko czy jest sens, wymagania są ogólnie stosunkowo niskie i praktycznie każda karta je spełnia. Ważniejsze jest to, która opcja jest wygodniejsza dla autora :)

Offline Balaclava

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 938
  • vel. krzysiuup
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 730
Odp: Przedstawienie procesu twórczego na Facebooku
« Odpowiedź #81 dnia: 24 Sierpnia 2019, 14:30:26 »
Przy dużym zagęszczeniu obiektów jak najbardziej może pomóc.
Dokumentacja dla przyszłych pokoleń deweloperów:
MaSzynowa Wiki
Narzędzia deweloperskie - Blender

Offline matek123

  • Moderator
  • Wiadomości: 6268
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2190
Odp: Przedstawienie procesu twórczego na Facebooku
« Odpowiedź #82 dnia: 24 Sierpnia 2019, 16:50:33 »
Przy dużym zagęszczeniu modeli zauważalne są spadki FPS u użytkowników, więc ma sens. Duża ilość taboru + dużo elementów na najnowszych modyfikacjach scenerii u niektórych powoduje w skrajnych sytuacjach wysyp maszyny. Dodatkowo warto brać pod uwagę fakt, że niektóre nowości w samym exe też będą obciążać grafikę np dym.
Poszukuję zdjęć na tekstury pociągów sieciowych. Szczególnie platform z pomostami.

Offline Stele

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 10133
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2610
Odp: Przedstawienie procesu twórczego na Facebooku
« Odpowiedź #83 dnia: 05 Października 2019, 15:49:40 »
Nastała jesień. Automatyczna zmiana tekstur otoczenia, zależnie od pory roku. Na większości scenerii niestety wygląda o wiele gorzej przez bezsensowne kompozycje roślinne.

Offline Balaclava

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 938
  • vel. krzysiuup
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 730
Odp: Przedstawienie procesu twórczego na Facebooku
« Odpowiedź #84 dnia: 26 Kwietnia 2020, 02:33:38 »
Odkop!

Przedstawiam Wam proces modelowania budynku nastawni posterunku odgałęźnego "Pilichowice" znajdującego się na Centralnej Magistrali Kolejowej. W odróżnieniu od filmu, który opublikowałem w grudniu 2018, w przypadku tej nastawni użyłem zupełnie odmiennego "workflow". Wymiary modelu nie są obliczane z proporcji (jedynie w szczególnych przypadkach) lecz model jest odtwarzany z tła zdjęciowego. Oprócz tego przedstawiłem również moim zdaniem szybki i skuteczny sposób na tworzenie faz LOD - kluczową rolę odgrywa tu odpowiednio zaprojektowany układ UV. W przypadku tej nastawni już w pierwszej fazie LOD ilość trójkątów uległa redukcji z około 3400 do 100, a uproszczoną geometrię można wyświetlać już przy odległości 150m od obserwatora.Najważniejszą różnicą jest zmiana sposobu teksturowania. Tekstura nie jest sklejana ze zdjęć, lecz namalowana od zera w programie Substance Painter. Zamiast jednej tekstury (Diffuse), tworzone są tekstury PBR według podejścia Metallic-Roughness. Pomogą one silnikom graficznym w renderowaniu modelu w sposób bardziej fotorealistyczny i zbliżony do rzeczywistości.

« Ostatnia zmiana: 26 Kwietnia 2020, 10:21:22 wysłana przez Stele »
Dokumentacja dla przyszłych pokoleń deweloperów:
MaSzynowa Wiki
Narzędzia deweloperskie - Blender

Offline MaciejM

  • Wiadomości: 4114
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1304
Odp: Przedstawienie procesu twórczego na Facebooku
« Odpowiedź #85 dnia: 02 Listopada 2022, 00:15:40 »
Cześć!
Przypominam ten wątek - wszystko co wrzucaliśmy z tego wątku na naszego Facebooka cieszyło się dużym zainteresowaniem. Zachęcam do dzielenia się filmami czy zrzutami ekranu, które przedstawiają proces twórczy.
Pozdrawiam,
M.
PKP Intercity Zakład Centralny w Warszawie

14 lat z MaSzyną!

Offline lcddisplay

  • Deweloper
  • Wiadomości: 240
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 522
Odp: Przedstawienie procesu twórczego na Facebooku
« Odpowiedź #86 dnia: 16 Lutego 2024, 13:00:58 »
Odświeżę temat. Mój ostatni model w pięciu krokach.
Uśmiechnij się :)