Autor Wątek:  Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym  (Przeczytany 1651 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline mati10753

  • ZbanowanyZbanowany
  • Wiadomości: 15
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 3
Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« dnia: 02 Kwietnia 2018, 16:02:02 »
Błędy w EXE aż rzygać się  chce

To rzygaj na boczne tory. @Stele
« Ostatnia zmiana: 02 Kwietnia 2018, 16:18:10 wysłana przez Stele »
Podpis usunięty, zakazy 19,20,21,23. @macius5991

Offline Kermit

  • Wiadomości: 583
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1007
Odp: Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #1 dnia: 02 Kwietnia 2018, 16:04:22 »
Podac ci miske? Tylko zebys sie nie uchlapal.

Offline Balaclava

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 937
  • vel. krzysiuup
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 726
Odp: Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #2 dnia: 02 Kwietnia 2018, 16:13:35 »
Błędy w EXE aż rzygać się  chce
Skoro zależy ci na tym, aby exe działało zgodnie z twoimi oczekiwaniami, to zapraszamy:
https://github.com/eu07/maszyna
Pooglądaj, pobaw się, a nuż kilka błędów znajdziesz, a może nawet poprawisz...
Dokumentacja dla przyszłych pokoleń deweloperów:
MaSzynowa Wiki
Narzędzia deweloperskie - Blender

Offline tmj

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3808
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2349
Odp: Odp: Exe - zmiany w stosie graficznym i dźwiękowym
« Odpowiedź #3 dnia: 02 Kwietnia 2018, 16:16:37 »
Błędy w EXE aż rzygać się  chce
Napisz o co dokladnie chodzi, to bedzie mozna znalezc przyczyne i poprawic. Darcie szat bez konkretow dobre jest moze do brylowania na fejsbuku, ale tutaj bezuzyteczne.