Autor Wątek:  QWagony jescze raz (przezyjmy to jescze raz)  (Przeczytany 33727 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Online DieselPower

  • Deweloper
  • Wiadomości: 1986
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 3836
Odp: QWagony jescze raz (przezyjmy to jescze raz)
« Odpowiedź #30 dnia: 17 Listopada 2017, 21:19:34 »
Są sprzęgi Krasnowskiego, do zaimportowania z rs_v2 lub sgs_v2.

Offline queuedEU

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1265
    • Zobacz profil
    • Celebrity Maszyna
  • Otrzymane polubienia: 33
Odp: QWagony jescze raz (przezyjmy to jescze raz)
« Odpowiedź #31 dnia: 17 Listopada 2017, 22:15:44 »
Chyba bede musial zainstalowac MaSzynum...

Aktualnie Haiis ma 97subs i 20814tris

Tak to aktualnie wyglada:




97 elementow, okolo 40 do kolapsu
« Ostatnia zmiana: 18 Listopada 2017, 15:15:24 wysłana przez queuedEU »

Offline matek123

  • Moderator
  • Wiadomości: 6287
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2211
Odp: QWagony jescze raz (przezyjmy to jescze raz)
« Odpowiedź #32 dnia: 18 Listopada 2017, 15:09:26 »
Możesz pokazać scren tekstury?

Bardzo fajnie, że nie wydzieliłeś napisów w osobne miejsca :P
« Ostatnia zmiana: 18 Listopada 2017, 15:30:10 wysłana przez matek123 »
Poszukuję zdjęć na tekstury pociągów sieciowych. Szczególnie platform z pomostami.

Offline queuedEU

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1265
    • Zobacz profil
    • Celebrity Maszyna
  • Otrzymane polubienia: 33
Odp: QWagony jescze raz (przezyjmy to jescze raz)
« Odpowiedź #33 dnia: 18 Listopada 2017, 15:32:44 »
Dawaj na GG, bo nie wiem po co mialbym wydzielac. Haki moga byc bez plasczyzn od strony praktycznie nie widocznej?
« Ostatnia zmiana: 18 Listopada 2017, 15:37:42 wysłana przez queuedEU »

Online DieselPower

  • Deweloper
  • Wiadomości: 1986
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 3836
Odp: QWagony jescze raz (przezyjmy to jescze raz)
« Odpowiedź #34 dnia: 18 Listopada 2017, 15:38:36 »
Warto też wymienić tarcze SKP na te od Rootka, w załączniku screen z założonymi. Również można je znaleźć w rs_v2 czy sgs_v2.

Offline queuedEU

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1265
    • Zobacz profil
    • Celebrity Maszyna
  • Otrzymane polubienia: 33
Odp: QWagony jescze raz (przezyjmy to jescze raz)
« Odpowiedź #35 dnia: 18 Listopada 2017, 15:49:11 »
Mam podobne tarcze w innych wagona, takze je zmerguje.

Offline Stele

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 10133
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2611
Odp: QWagony jescze raz (przezyjmy to jescze raz)
« Odpowiedź #36 dnia: 18 Listopada 2017, 19:19:26 »
Chcesz wywalać tyły uchwytów promowych? W importach z Trainza je dodajemy. To jednak widać.
Mój kanał youtube

Offline Sawi

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 9228
  • O.M.D - Electricity, O.M.D - Enola Gay. 01.09.2012
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 751
Odp: QWagony jescze raz (przezyjmy to jescze raz)
« Odpowiedź #37 dnia: 18 Listopada 2017, 19:30:11 »
Nie popadajmy w skrajność z tym usuwaniem bo parę tri więcej to nie jest jakaś tragedia.
Życie jest bardzo kruche i w najmniej oczekiwanym momencie tracisz bliskich. Nie widzisz kogoś lata i nagle już tej osoby nie ma :(. Jedynie co tobie zostaje, to wspomnienia http://www.youtube.com/watch?v=Rk_sAHh9s08 "Co mnie nie zabije, to mnie wzmocni".

Offline queuedEU

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1265
    • Zobacz profil
    • Celebrity Maszyna
  • Otrzymane polubienia: 33
Odp: QWagony jescze raz (przezyjmy to jescze raz)
« Odpowiedź #38 dnia: 18 Listopada 2017, 19:43:59 »
Poprostu akurat w tym mam usuniety, byc moze w innym wagonie beda z tylnymi scianami a juz na pewno gdzies w katalogu mergs z prefabami znajda sie kompletne.

Wiec jescze raz z dla jasnosci z wozkami... Z tego co zrozumialem mozna po staremu (razem z wagonem) lub dolaczac z oddzielnych modeli tyle ze w modelu oddzielnym musza piwoty byc przesuniete do miejsca czopu bo nie ma na te chwile mozliwosci zdefiniowania pozycji wozkow z plikow, tak?

Bogie1, coupler1 na osi dodatniej, dwojki na ujemnej czy jest to obojetne?
« Ostatnia zmiana: 18 Listopada 2017, 20:30:34 wysłana przez queuedEU »

Offline matek123

  • Moderator
  • Wiadomości: 6287
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2211
Odp: QWagony jescze raz (przezyjmy to jescze raz)
« Odpowiedź #39 dnia: 18 Listopada 2017, 20:35:00 »
Można po staremu, albo "bananowe" submodele do których includuje się wózki.
Poszukuję zdjęć na tekstury pociągów sieciowych. Szczególnie platform z pomostami.

Offline queuedEU

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1265
    • Zobacz profil
    • Celebrity Maszyna
  • Otrzymane polubienia: 33
Odp: QWagony jescze raz (przezyjmy to jescze raz)
« Odpowiedź #40 dnia: 18 Listopada 2017, 20:39:08 »
To lecimy po staremu. Dojdzie kiedys mozliwosc definiowania pozycji dla modelu przygotowanego na kordynatach 000 to bede poprawial.

Offline Stele

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 10133
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2611
Odp: QWagony jescze raz (przezyjmy to jescze raz)
« Odpowiedź #41 dnia: 18 Listopada 2017, 20:46:41 »
W modelu oddzielnym zawsze origin ma być w miejscu czopu. Jak sobie to inaczej wyobrażasz? W końcu to środek symetrii wózka i jego oś obrotu. Jedynie w modelu wagonu robisz dodatkowy submodel przesuwający na pozycję czopy w wagonie.
Jedynki chyba na ujemnej, dwójki na dodatniej, ale dla pewności sobie coś zaimportuj na wzorzec. Tak samo z osiami obrotu, nazewnictwem światełek itp. Teoria, teorią a najlepiej mieć przykład przed oczami.
Mój kanał youtube

Offline kawup

  • Deweloper
  • Wiadomości: 534
  • Jestem kryptogotkom
    • Zobacz profil
    • pornhub.com
  • Otrzymane polubienia: 901
Odp: QWagony jescze raz (przezyjmy to jescze raz)
« Odpowiedź #42 dnia: 18 Listopada 2017, 21:01:35 »
Ja te wagony posiadam dorobiłem textures i jest dobrze:) Tylko niektóre archiwa miały błędy.
on se klepie modele za darmo dla pana od toruw, a jak nie klepie modeluw to kradnie co popadnie
Zbieram na bułke dej pan złocisza

Offline queuedEU

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1265
    • Zobacz profil
    • Celebrity Maszyna
  • Otrzymane polubienia: 33
Odp: QWagony jescze raz (przezyjmy to jescze raz)
« Odpowiedź #43 dnia: 18 Listopada 2017, 21:24:07 »
No ja to w ficzerze mialem tak, ze modele np hasler, kubek w maxie robilo sie na 000 a w pliku konfiguracyjnym pojazdu byly podawane pozycje elementu dolaczanego. Tak sobie to wyobrazam :)

Offline Stele

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 10133
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2611
Odp: QWagony jescze raz (przezyjmy to jescze raz)
« Odpowiedź #44 dnia: 18 Listopada 2017, 21:29:04 »
No tu jedyna różnica, że zamiast transforma w konfigu, masz handlera w t3d. Dla renderera różnicy nie robi.
Mój kanał youtube

Offline queuedEU

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1265
    • Zobacz profil
    • Celebrity Maszyna
  • Otrzymane polubienia: 33
Odp: QWagony jescze raz (przezyjmy to jescze raz)
« Odpowiedź #45 dnia: 18 Listopada 2017, 21:40:52 »
szybkosc konfiguracji, wymiany czegos na inne wpisem.

Offline tmj

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3808
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2349
Odp: QWagony jescze raz (przezyjmy to jescze raz)
« Odpowiedź #46 dnia: 18 Listopada 2017, 21:44:04 »
Jesli zaczep jest w pliku t3d to przeciez i tu i tu sprowadza sie do zmiany paru cyferek, ale wersja t3d ma juz ta zalete ze zawsze mozna to zrobic w edytorze 3d zamiast obowiazkowo kleic recznie...

Offline queuedEU

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1265
    • Zobacz profil
    • Celebrity Maszyna
  • Otrzymane polubienia: 33
Odp: QWagony jescze raz (przezyjmy to jescze raz)
« Odpowiedź #47 dnia: 18 Listopada 2017, 21:51:07 »
Trzeba dodac includa do t3d, przekompilowac jesli dobrze to sobie wyobrazam.

Offline MR6

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1954
  • Tak - to jest tekst osobisty.
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 754
Odp: QWagony jescze raz (przezyjmy to jescze raz)
« Odpowiedź #48 dnia: 18 Listopada 2017, 22:00:49 »
Q, chodz na czat mattermost tam będzie łatwiej wyjaśnić pare spraw.
"jeśli jest coś niemożliwe do zrobienia, to przyjdzie ktoś kto o tym nie wie i to zrobi".
Prace nad dodatkami.
Deweloper, webmaster i redaktor maszyny na facebooku
=^-^=

Offline queuedEU

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1265
    • Zobacz profil
    • Celebrity Maszyna
  • Otrzymane polubienia: 33
Odp: QWagony jescze raz (przezyjmy to jescze raz)
« Odpowiedź #49 dnia: 18 Listopada 2017, 22:05:12 »
Jutro wpadne. dzis jescze wstepne testy w MaSzynie chce zrobic a pozniej czym innym sie zajme.





Przeoczylem klocki ham. Do testow leci bez nich.
« Ostatnia zmiana: 19 Listopada 2017, 16:49:19 wysłana przez queuedEU »

Offline queuedEU

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1265
    • Zobacz profil
    • Celebrity Maszyna
  • Otrzymane polubienia: 33
Odp: QWagony jescze raz (przezyjmy to jescze raz)
« Odpowiedź #50 dnia: 24 Listopada 2017, 18:52:35 »
Dzisiaj zaczynamy kolejny wagon - zabytkowy wagon organizacji UNRRA.

Offline queuedEU

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1265
    • Zobacz profil
    • Celebrity Maszyna
  • Otrzymane polubienia: 33
Odp: QWagony jescze raz (przezyjmy to jescze raz)
« Odpowiedź #51 dnia: 25 Listopada 2017, 23:39:45 »




Unrra w zasadzie gotowa z jednym repaintem ze zdjec + 3 improwizowane dla roznorodnosci w tym jeden po renowacji. Do testu pojdzie we wczesnych godzinach porannych a tymczasem czas na kolejny wagon do optymalizacji - Habbilns 131. Bym zapomnial - bedzie jescze apdejt Haisa z poprawionymi przez MR6 teksturami.

« Ostatnia zmiana: 26 Listopada 2017, 03:46:27 wysłana przez queuedEU »

Offline queuedEU

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1265
    • Zobacz profil
    • Celebrity Maszyna
  • Otrzymane polubienia: 33
Odp: QWagony jescze raz (przezyjmy to jescze raz)
« Odpowiedź #52 dnia: 27 Listopada 2017, 22:58:20 »
Habbilns juz w testach! Nastepny wagon to autokuszetka Lekqss 203z.


Offline MR6

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1954
  • Tak - to jest tekst osobisty.
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 754
Odp: QWagony jescze raz (przezyjmy to jescze raz)
« Odpowiedź #53 dnia: 27 Listopada 2017, 23:00:06 »
Może dorobisz wersje z ładunkiem na przykład jakieś samochody?
"jeśli jest coś niemożliwe do zrobienia, to przyjdzie ktoś kto o tym nie wie i to zrobi".
Prace nad dodatkami.
Deweloper, webmaster i redaktor maszyny na facebooku
=^-^=

Offline tmj

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3808
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2349
Odp: QWagony jescze raz (przezyjmy to jescze raz)
« Odpowiedź #54 dnia: 27 Listopada 2017, 23:05:15 »
No jak ladunek to chyba najlepiej jako osobny model ladunku, zeby mozna bylo dynamicznie zaladowac/rozladowac wedle zyczenia i/lub scenariusza.

Offline queuedEU

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1265
    • Zobacz profil
    • Celebrity Maszyna
  • Otrzymane polubienia: 33
Odp: QWagony jescze raz (przezyjmy to jescze raz)
« Odpowiedź #55 dnia: 27 Listopada 2017, 23:05:25 »
To jest temat do omowienia. Wagon byl uzywany dawno temu, wiec wozil  fury powiedzmy jakos do roku 2006. Nie wiem ile ich zostalo i jezeli juz, to na co jest przeznaczony.
Google ma zaledwie kilka zdjec w tym jedno wlasnie tego egzemlarza i wystepuje on na nim jako sklad patykow.

Offline tmj

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3808
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2349
Odp: QWagony jescze raz (przezyjmy to jescze raz)
« Odpowiedź #56 dnia: 27 Listopada 2017, 23:06:32 »
Maluchy 72 tri mozna na nim pousadzac :>

Offline queuedEU

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1265
    • Zobacz profil
    • Celebrity Maszyna
  • Otrzymane polubienia: 33
Odp: QWagony jescze raz (przezyjmy to jescze raz)
« Odpowiedź #57 dnia: 27 Listopada 2017, 23:16:13 »
Tak, i te wydmuszki poplyna promem do USA dla Toma Hanksa ;). Wolalbym bardziej reprezentacyjny model niz 72tris...

Offline defiler

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1094
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 81
Odp: QWagony jescze raz (przezyjmy to jescze raz)
« Odpowiedź #58 dnia: 27 Listopada 2017, 23:16:44 »
@Q: Kiedyś na Twojej stronie widziałem w DL nieaktywny link do ładnego Tadds'a, jego też będziesz wskrzeszał?

Offline queuedEU

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1265
    • Zobacz profil
    • Celebrity Maszyna
  • Otrzymane polubienia: 33
Odp: QWagony jescze raz (przezyjmy to jescze raz)
« Odpowiedź #59 dnia: 27 Listopada 2017, 23:20:09 »
Wszytskie beda i te rowniez, ktorych nie widziales :). Kolejnosc jest randomowa i/lub te ktore sa latwiejsze do optymalizacji/dokonczenia maja priorytet.