Autor Wątek:  QWagony jescze raz (przezyjmy to jescze raz)  (Przeczytany 33726 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline queuedEU

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1265
    • Zobacz profil
    • Celebrity Maszyna
  • Otrzymane polubienia: 33
QWagony jescze raz (przezyjmy to jescze raz)
« dnia: 17 Listopada 2017, 12:23:37 »
Bon dia a tots!

Jak pewnie 'wszyscy' zauwazyli, od jakiegos czasu moja aktywnosc na forum spadla. Stalo sie to tak, poniewaz komus sie spodobalo ze jednym strzalem niszcze maszynowy system, to mnie awansowali i zaczeli zapraszac na polowania. Teraz po tym prawie roku od momentu przeportowania symulatora na nowe srodowisko ciezko mi wrocic do tego - nowa wersja jezyka oraz potezne zmiany w zrodlach, ktore mysle ze dzieki nowej ekipie (tmj, Milek7, SKP, takze inni) ida w dobrym kierunku i na razie niech tak zostanie.
Na te chwile kompletnie nie czuje sie na silach coby proponowac jakies ficzery, wiec na teraz jescze poczekam, popatrze, zrozumiem wiecej - wtedy wreszcie sam tez wlacze sie do akcji. Kilka dni temu forumowy kolega, ktoremu kilka lat temu zdalem model akumulatorowej wywciagarki halowej ASF a takze autokuszetke typu 203Z (S) do dokonczenia (no i on w tym czasie ja konczy :D), namowil mnie coby wagony z ex eu07.es dac oficjalnie do paczki. Mysle ze teraz, gdy bede mial nieco wolnego czasu (w styczniu prawdopodobnie przeprowadzam sie do Wielkiej Wsi), a ktory glownie poswiecony zostane nauce obslugi silnika graficznego UNITY - jest wlasnie ten moment gdy powinienem przecwiczyc preparowanie i optymalizacje modeli pod ten silnik.Tak wiec dzis nie poraz pierwszy staje mi... yyy, przychodzi mi stawac przed Wami z pewnym wspolnym wielkim celem do realizacji, jakim jest wrzucenie do oficjalnej paczki kilkunastu wagonow za jednym rzutem.
Poniewaz czasu jest niewiele to pasowalo by mi dostac od Was wolna reke w kwestiach standardow wykonania tych modeli. Generalnie mialy by one miec aplikowana optymalizacje pod wzgledem elemetow skladowych tak, aby pozostawaly tylko te, ktore przeznaczone sa do animacji i/lub do ukrywaina w celu tworzenia np. wybrakowanej wersji pojazdu. W zadne cienie na plaszczyznie pod pudlem nie widze sie bawic jak i rowniez w nowe ficzery jak np. najnowsze mapy refleksyjne (przynajmniej nie w wagonach towarowych) - to zostanie 'na kiedys'.

Jako ze widze ze pojawia sie opcja platnych modeli to akcja jest taka zebys dal piataka, a naleznosc to potem, po calym cyklu, moze byc razem, ryczaltem z zalegla rata (, w naturze?) - pieniadze nie sa az takie istotne. Reasumujac - lecimy z koksem od dzisiaj, a przewodnim mottem przyswiecajacym 'takiej akcji' bedzie...

"Jeden tydzien - dwa wagony"

Enjoy!


subs: ilosc submodeli przed opt.
tris - ilosc trojkatow przed optymalizacja (wagon bez wozkow)
anim - elementy przewidziane do animacji lub ukrywania
len - dlugosc wagonu
foto - autor zdjec na tekstury
date - data rozpoczecia poprawek


Zaczynamu od wagonu serii Haiis
tris: 30886
subs: 154
anim: 91
len: 16.47m
foto: Podlesky@PTT
date: 17.11.17





Wagon Nr. 2 - Zabytkowy wagon organizacji UNRRA (United Nations Relief and Rehabilitation Administration)
tris: 25703 -> 30216
subs: 129 -> 47
anim: 0
len: 0
foto: Q424
date: 17.11.24




Wagon Nr. 3 - Habbilns-135
tris: 59382 -> 55538
subs: 412 -> 89
anim: 0
len: 23.32m
foto: Q424
date: 17.11.26





Wagon Nr. 4 - Lekqss 203z
tris: 28982 -> 24780
subs: 644 -> 80
anim: 0
len: 16.10m
foto: EU07-483
date: 17.11.26




Wagon Nr. 5 - Xas 73
tris: 24486 -> 41102
subs: 145 -> 60
anim: 0
len: 15.50m
foto: google
date: 17.11.30




Wagon Nr. 6 - 622Za
tris: 80117 -> 79545
subs: 292 -> 57
anim: 0
len: 16.36m
foto: google
date: 17.12.03




Wagon Nr. 7 - 601w
tris: 77710 ->
subs: 254 ->
anim: 0
len: 16.36m
foto: google
date: 17.12.04





Wagon Nr. 8 - 4L
tris: 47641 -> 46107
subs: 376 ->  77
anim: 0
len: 11.80m
foto: google, matek123
date: 17.12.05





Wagon Nr. 9 -Tadds
tris: 78677 ->
subs: 436 ->
anim: 0
len: 19.90m
foto: google, queuedEU, Podlesky
date: 17.12.09



« Ostatnia zmiana: 09 Grudnia 2017, 13:59:07 wysłana przez queuedEU »

Offline matek123

  • Moderator
  • Wiadomości: 6287
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2211
Odp: QWagony jescze raz (przezyjmy to jescze raz)
« Odpowiedź #1 dnia: 17 Listopada 2017, 13:07:19 »
Nie dostałem nigdy od Ciebie modelu ASF. Robiłeś mi wagę wagonową. Ale do symka ktoś inny kończy, bo mój komputer nie wyrabia.
« Ostatnia zmiana: 17 Listopada 2017, 13:15:19 wysłana przez Stele »
Poszukuję zdjęć na tekstury pociągów sieciowych. Szczególnie platform z pomostami.

Offline tmj

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3808
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2349
Odp: QWagony jescze raz (przezyjmy to jescze raz)
« Odpowiedź #2 dnia: 17 Listopada 2017, 15:03:26 »
A propos modeli to ktos sie jeszcze na czacie o push-pullach rozmarzyl, ze moze tez wydasz ;>

Offline MR6

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1954
  • Tak - to jest tekst osobisty.
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 754
Odp: QWagony jescze raz (przezyjmy to jescze raz)
« Odpowiedź #3 dnia: 17 Listopada 2017, 15:14:32 »
Nie każdemu taki standart się spodoba( już widzę reakcje sawiego...), no ale cieszę się że wróciłeś bo każda osoba tworząca do symka jest ważna. Pusz pulle fajnie by było ruszyć znowu.
"jeśli jest coś niemożliwe do zrobienia, to przyjdzie ktoś kto o tym nie wie i to zrobi".
Prace nad dodatkami.
Deweloper, webmaster i redaktor maszyny na facebooku
=^-^=

Offline queuedEU

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1265
    • Zobacz profil
    • Celebrity Maszyna
  • Otrzymane polubienia: 33
Odp: QWagony jescze raz (przezyjmy to jescze raz)
« Odpowiedź #4 dnia: 17 Listopada 2017, 15:47:55 »
Beda i push-pulle. Nie ma co ubolewac nad tym ze komus sie cos nie spodoba - zawsze bedzie mogl popisac sie lepszym modelem, albo zadowolic sie niczym :d. Mnie tez wiele modeli sie nie podoba ale juz nie bede wymienial. Ja daje pewna oferte i jezeli ktos nie ma lepszej, czy nie ma czasu na stworzenie lepszej oferty - niech zadawala sie tym co jest. Wagonowy maraton bedzie czyms w rodzaju zamkniecia pewnego rozdzialu mojej egzystencji tutaj. Egzemplarze ktore nie przejda testu prawdopodobnie juz nie beda mialy kolejnej proby przepchniecia, a wtedy byc moze pojda do innego symulatora :). To tyle na razie a wieczorem info od czego zaczynamy.
« Ostatnia zmiana: 17 Listopada 2017, 15:51:40 wysłana przez queuedEU »

Offline Sawi

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 9228
  • O.M.D - Electricity, O.M.D - Enola Gay. 01.09.2012
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 751
Odp: QWagony jescze raz (przezyjmy to jescze raz)
« Odpowiedź #5 dnia: 17 Listopada 2017, 16:25:18 »
Nie każdemu taki standart się spodoba( już widzę reakcje sawiego...)
Akurat tak się składa, że nie mam tyle czasu jak dawniej zatem jest jak jest. Poza tym robienie tekstur a tworzenie modeli to dwie inne bajki. Może kiedyś sam spróbujesz, to po czasie zrozumiesz.
Życie jest bardzo kruche i w najmniej oczekiwanym momencie tracisz bliskich. Nie widzisz kogoś lata i nagle już tej osoby nie ma :(. Jedynie co tobie zostaje, to wspomnienia http://www.youtube.com/watch?v=Rk_sAHh9s08 "Co mnie nie zabije, to mnie wzmocni".

Offline matek123

  • Moderator
  • Wiadomości: 6287
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2211
Odp: QWagony jescze raz (przezyjmy to jescze raz)
« Odpowiedź #6 dnia: 17 Listopada 2017, 17:51:52 »
a wtedy byc moze pojda do innego symulatora :).
Nie widzę przeszkód, żebyś te modele co tu pojawią się oficjalnie, tu i tam. ;)
Poszukuję zdjęć na tekstury pociągów sieciowych. Szczególnie platform z pomostami.

Offline tmj

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 3808
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2349
Odp: QWagony jescze raz (przezyjmy to jescze raz)
« Odpowiedź #7 dnia: 17 Listopada 2017, 17:58:21 »
No moze warto wziac pod uwage ze cos, co nie przejdzie testow tutaj w innym symulatorze tez raczej szalu nie zrobi. Jesli bryla i/lub tekstury sa z bledami lub slabej jakosci, to Unity tego nie przykryje. A rozumiem ze nowo tworzony symulator ma demonstrowac jakosc wlasnie, nie jej brak.

Offline matek123

  • Moderator
  • Wiadomości: 6287
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2211
Odp: QWagony jescze raz (przezyjmy to jescze raz)
« Odpowiedź #8 dnia: 17 Listopada 2017, 18:08:07 »
Ewentualnie jak coś nie przejdzie testów, to dać wolną drogę do poprawek.
Poszukuję zdjęć na tekstury pociągów sieciowych. Szczególnie platform z pomostami.

Offline Sawi

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 9228
  • O.M.D - Electricity, O.M.D - Enola Gay. 01.09.2012
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 751
Odp: QWagony jescze raz (przezyjmy to jescze raz)
« Odpowiedź #9 dnia: 17 Listopada 2017, 18:09:32 »
Tu nie chodzi tyle co o jakość co bardziej o ilość submodeli. Swego czasu zabrałem się za odchudzanie tego pp, ale po jakmś czasie widząc iż to tylko wierzchołek góry lodowej przeszła mi ochota na dalsze odchudzanie. Sorry, ale  ponad 600 submodeli na model to bądź co bądź za dużo mimo wszystko.
Życie jest bardzo kruche i w najmniej oczekiwanym momencie tracisz bliskich. Nie widzisz kogoś lata i nagle już tej osoby nie ma :(. Jedynie co tobie zostaje, to wspomnienia http://www.youtube.com/watch?v=Rk_sAHh9s08 "Co mnie nie zabije, to mnie wzmocni".

Offline queuedEU

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1265
    • Zobacz profil
    • Celebrity Maszyna
  • Otrzymane polubienia: 33
Odp: QWagony jescze raz (przezyjmy to jescze raz)
« Odpowiedź #10 dnia: 17 Listopada 2017, 18:11:02 »
Ej Sawi, ale to nie bylo nic osobistego a nawet Ciebie nie wymienilem w poscie a zasugerowales sie trescia postu MR6 i pomyslales ze to jakis atak na Ciebie- nie nie, nic z tych rzeczy. Raczej mialem na mysli ogol betatesterow, bo tak czy inaczej tutaj bedzie info o tym cobedzie optymalizowane, poprawiane, jakies screeny a nastepnie do dzialu testow tak czy inaczej. Ja nie wymagam zeby to przeszlo jakos bez testowania :). Ok, odsapne chwile i biore sie na przeglad tego co za kilkanascie chwil pojdzie na pierwszy rzut. Nie zaczynajmy kolejnej gownoburzy :d.
« Ostatnia zmiana: 17 Listopada 2017, 18:13:38 wysłana przez queuedEU »

Offline Sawi

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 9228
  • O.M.D - Electricity, O.M.D - Enola Gay. 01.09.2012
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 751
Odp: QWagony jescze raz (przezyjmy to jescze raz)
« Odpowiedź #11 dnia: 17 Listopada 2017, 18:14:42 »
Spokojnie Igor nie potraktowałem tak tego bo przecież sobie wyjaśniliśmy większość na żywo. Zatem luz. Jestem jak najbardziej za. @MR6 nie pierwszy raz świadomie bądź i nie próbuje nakręcić kolejną spinę. Kiedyś może i by to przeszło, ale tym razem bogatszy o doświadczenie nie mam zamiaru brać w tym udziału. Zdystansowałem się do wielu spraw, bo serio są ważniejsze rzeczy do roboty niż kolejne nikomu niepotrzebne afery i aferki.
« Ostatnia zmiana: 17 Listopada 2017, 18:21:50 wysłana przez Sawi »
Życie jest bardzo kruche i w najmniej oczekiwanym momencie tracisz bliskich. Nie widzisz kogoś lata i nagle już tej osoby nie ma :(. Jedynie co tobie zostaje, to wspomnienia http://www.youtube.com/watch?v=Rk_sAHh9s08 "Co mnie nie zabije, to mnie wzmocni".

Offline hanys

  • Deweloper
  • Wiadomości: 2479
    • Zobacz profil
    • Trainz Download Center
  • Otrzymane polubienia: 1094
Odp: QWagony jescze raz (przezyjmy to jescze raz)
« Odpowiedź #12 dnia: 17 Listopada 2017, 18:19:08 »
Rób Igor swoje, wrzuć do testów albo najpierw podeślij do nas (przykładowo Matek, Sawi, Diesel?, i itp). Co się da to się naciągnie i tyle. Fajnie było by zrobić tego Push&Pulla KMów, wtedy Traxx się w końcu przyda do czegoś. :_)

Offline queuedEU

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1265
    • Zobacz profil
    • Celebrity Maszyna
  • Otrzymane polubienia: 33
Odp: QWagony jescze raz (przezyjmy to jescze raz)
« Odpowiedź #13 dnia: 17 Listopada 2017, 18:22:10 »
Spoko. Moze pierw pytanie techniczne. Czy aktualna MaSzyna obsluguje konfiguracje wizualna modeli za pomoca np jakiegos pliku tekstowego? Np. eu07-424.txt gdzie mozna zdefiniowac elementy do ukrycia? Tak czy ianczej beda one przygotowywane pod tym wzgledem, czyli np. zderzaki, porecze, barierki inne jakies drobne, ktore mozna ukrasc/usunac z pojazdu na hali remontowej/itd beda jako
elementy przeznaczone do animacji. Jezeli tego nie ma jescze spece od exe mogli by miec co do myslenia. Na razie wiecej pytan nie widze - wyslucham sugestii, informacji jakie nowe ficzery dostaly pojazdy, ktore bym mogl wprowadzac pod warunkiem ze nie beda zbyt skomplikowane.

Offline MR6

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1954
  • Tak - to jest tekst osobisty.
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 754
Odp: QWagony jescze raz (przezyjmy to jescze raz)
« Odpowiedź #14 dnia: 17 Listopada 2017, 18:25:52 »
Ja liczę że zostaniesz z nami jak najdłużej bo ta część której już nie ma w twoim pierwszym poście o zamknięciu rozdziałów, tak jakby tylko wchodziło w gre wydanie wagonów i papa. Debatowaliśmy troche o tym na fb więc warto byś się do tego odniósł. Życzę również powodzenia w dalszych pracach.
"jeśli jest coś niemożliwe do zrobienia, to przyjdzie ktoś kto o tym nie wie i to zrobi".
Prace nad dodatkami.
Deweloper, webmaster i redaktor maszyny na facebooku
=^-^=

Offline Sawi

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 9228
  • O.M.D - Electricity, O.M.D - Enola Gay. 01.09.2012
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 751
Odp: QWagony jescze raz (przezyjmy to jescze raz)
« Odpowiedź #15 dnia: 17 Listopada 2017, 18:27:31 »
Q za pomocą include możesz dodawać np różne elementy do głównego modelu. To pomysł Seby, który świetnie się sprawdza.
Życie jest bardzo kruche i w najmniej oczekiwanym momencie tracisz bliskich. Nie widzisz kogoś lata i nagle już tej osoby nie ma :(. Jedynie co tobie zostaje, to wspomnienia http://www.youtube.com/watch?v=Rk_sAHh9s08 "Co mnie nie zabije, to mnie wzmocni".

Offline queuedEU

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1265
    • Zobacz profil
    • Celebrity Maszyna
  • Otrzymane polubienia: 33
Odp: QWagony jescze raz (przezyjmy to jescze raz)
« Odpowiedź #16 dnia: 17 Listopada 2017, 18:28:37 »
Raczej mialem na mysli oficjalne wydanie tych wagonow. Zostac zostaje.

Offline queuedEU

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1265
    • Zobacz profil
    • Celebrity Maszyna
  • Otrzymane polubienia: 33
Odp: QWagony jescze raz (przezyjmy to jescze raz)
« Odpowiedź #17 dnia: 17 Listopada 2017, 18:30:00 »
Q za pomocą include możesz dodawać np różne elementy do głównego modelu. To pomysł Seby, który świetnie się sprawdza.
Ale to jest jescze cos innego, bo tu dodaje sie modele np wyposarzenie kabiny, czy jakies inne zewnetrzne. Mnie chodzi o mozliwosc ukrywania elementow w ramach jednego modelu.

Offline Stele

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 10133
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2611
Odp: QWagony jescze raz (przezyjmy to jescze raz)
« Odpowiedź #18 dnia: 17 Listopada 2017, 18:31:10 »
Póki co ukrywania nie ma. Rób detale alternatywne w osobnych t3d. W wagonach zrobiłem tak, że jest jeden t3d z samymi includami klocków. Jest to potem kompilowane do jednej binarki, ale dla deva, zmiana detali to prosta edycja pliku tekstowego.
Mój kanał youtube

Offline queuedEU

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1265
    • Zobacz profil
    • Celebrity Maszyna
  • Otrzymane polubienia: 33
Odp: QWagony jescze raz (przezyjmy to jescze raz)
« Odpowiedź #19 dnia: 17 Listopada 2017, 18:34:49 »
A to nie obcioza bardziej renderingu? Wydaje mi sie ze dodanie kilkunastu modeli poreczy, wozki, zderzaki - renderowanie ich jako dodatkowe modele bardziej obciazy niz 'submodele'.
A wlasnie... wozki. Standardem juz jest ze daje sie je oddzielnie?

Offline EP08_015

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 4397
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 335
Odp: QWagony jescze raz (przezyjmy to jescze raz)
« Odpowiedź #20 dnia: 17 Listopada 2017, 18:36:36 »
Mi obiecal plug odsniezny..... nie zapomnij o tym tez.
Koniec tworczosci unoffowej i prywatnej.
http://chomikuj.pl/EP08-015

Offline matek123

  • Moderator
  • Wiadomości: 6287
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2211
Odp: QWagony jescze raz (przezyjmy to jescze raz)
« Odpowiedź #21 dnia: 17 Listopada 2017, 18:37:37 »
To jest praktyczne, bo mamy klocki które możemy w dowolnych kombinacjach układać, przy eksporcie do e3d zlepią się nam w jeden.

Pług 411S robi Seba (ja zacząłem, on kończy).
Poszukuję zdjęć na tekstury pociągów sieciowych. Szczególnie platform z pomostami.

Offline queuedEU

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1265
    • Zobacz profil
    • Celebrity Maszyna
  • Otrzymane polubienia: 33
Odp: QWagony jescze raz (przezyjmy to jescze raz)
« Odpowiedź #22 dnia: 17 Listopada 2017, 18:38:16 »
Mi obiecal plug odsniezny..... nie zapomnij o tym tez.

No i Rulzowi :D

Offline Stele

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 10133
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2611
Odp: QWagony jescze raz (przezyjmy to jescze raz)
« Odpowiedź #23 dnia: 17 Listopada 2017, 18:43:05 »
Po wygenerowaniu binarki jest to jako submodele jednego modelu i tak. Jedyne uproszczenie dla deva, że zmienia jeden wers, a nie cały blok geometrii. Z tego co exemastry mówiły, dla renderera nie ma wielkiej różnicy, czy osobny model czy submodel. Trzba teksturę dobrać i siatkę wysłać i tak.
Wózki to kolejne uproszczenie. Dev nie musi się martwić, tylko ustawia pivoty czopów skrętu i dokleja potrzebne wózki. Dla renderera jedna macierz więcej na stosie.
Główny atut to ewentualne poprawki. Poprawiasz klocek raz i wszystkie używającego go modele sobie zaczerpną. Jak wyjdzie potrzeba wydzielenia kolejnego klocka do osobnego modelu, to wystarczy go dopisać includa do modeli, których był integralną częścią.
Mój kanał youtube

Offline queuedEU

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1265
    • Zobacz profil
    • Celebrity Maszyna
  • Otrzymane polubienia: 33
Odp: QWagony jescze raz (przezyjmy to jescze raz)
« Odpowiedź #24 dnia: 17 Listopada 2017, 18:46:35 »
Czyli modele wozka oddzielnie i maja byc przesuniete 'w maxie' na miejsce czopu, czy pozycje konfiguruje sie w plikach?

Offline Stele

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 10133
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2611
Odp: QWagony jescze raz (przezyjmy to jescze raz)
« Odpowiedź #25 dnia: 17 Listopada 2017, 18:50:10 »
Wtedy by to nie miało sensu, bo do każdego wagonu byś innych potrzebował. Wózek z originem w czopie skrętu na główce szyny robisz. Parentujesz do "wózka" kluczowanego w mmd, który jest pustą geometrią-macierzą przesunięcia w modelu pudła do dedykowanego czopu skrętu. Tak jest u Kermita robione.
Mój kanał youtube

Offline queuedEU

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1265
    • Zobacz profil
    • Celebrity Maszyna
  • Otrzymane polubienia: 33
Odp: QWagony jescze raz (przezyjmy to jescze raz)
« Odpowiedź #26 dnia: 17 Listopada 2017, 19:21:37 »
Zaczynamy od wagonu Haiis, ktoremu nie wiele brakuje do koncowej optymalizacji. Renderki beda w pierwszym poscie.

Offline queuedEU

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1265
    • Zobacz profil
    • Celebrity Maszyna
  • Otrzymane polubienia: 33
Odp: QWagony jescze raz (przezyjmy to jescze raz)
« Odpowiedź #27 dnia: 17 Listopada 2017, 20:29:51 »
Do testow bede dawal wagon bez wozkow. Ktos kto na tym sie zna je podstawi wpisami w plikach i podesle przykaldowe pliki konfiguracyjne. Ok?

Offline MR6

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1954
  • Tak - to jest tekst osobisty.
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 754
Odp: QWagony jescze raz (przezyjmy to jescze raz)
« Odpowiedź #28 dnia: 17 Listopada 2017, 20:32:43 »
Polecam kermita do tego, on w te klocki się bawi.
"jeśli jest coś niemożliwe do zrobienia, to przyjdzie ktoś kto o tym nie wie i to zrobi".
Prace nad dodatkami.
Deweloper, webmaster i redaktor maszyny na facebooku
=^-^=

Offline queuedEU

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1265
    • Zobacz profil
    • Celebrity Maszyna
  • Otrzymane polubienia: 33
Odp: QWagony jescze raz (przezyjmy to jescze raz)
« Odpowiedź #29 dnia: 17 Listopada 2017, 20:53:43 »
Sprzegi jakies nowe sie pojawily czy moga byc te starsze? Stare skrypty do eksportu czy cos nowego?

Tam zaktualizowalem sposob podawania ilosci trojkatow wagonu - beda podawane bez wozkow.
Tak sobie mysle, ze troche nie wygodne by bylo to wydzielanie elementow ktore mialyby byc dolaczane do modelu (wpisy + dodatkowe pliki). Raczej poczekam z tym az bedzie mozliwosc ukrywania submodeli :).
« Ostatnia zmiana: 17 Listopada 2017, 21:13:05 wysłana przez queuedEU »