Autor Wątek:  Tekstury 112a do dopracowania  (Przeczytany 7402 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Stele

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 10133
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2609
Tekstury 112a do dopracowania
« dnia: 08 Października 2017, 12:14:47 »
Paczka tekstur r4techa (chyba wszystkie jego) wygrzebana na dysku MK1991 z czasow gdy tylko Floyd zrobil pierwotny uklad i zaraz mialo wyjsc. Trzeba doszlifowac, dodac zmiany, nowe elementy, wymazac okna itd.
http://eu07.pl/userfiles/23180/bugs-r4tech_112a.7z

Kto sie czuje na silach, moze pojedynczo wykanczac i dawac do testow. Postaram sie przygotowac cztery warianty wnetrz do 112a by do wszystkiego cos pasowalo.

ab9nou010-5 @Piotr93
ab9nou009-7 @Joachimowicz
a9ouy173-3  @Piotr93
a9ou182-4 @Joachimowicz
a9nouz686-6 @DieselPower
a9nou646-0 @DieselPower
« Ostatnia zmiana: 12 Października 2017, 16:54:38 wysłana przez Stele »
Mój kanał youtube

Offline Piotr93

  • Deweloper
  • Wiadomości: 1650
  • stonko majster
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1053
Odp: Tekstury 112a do dopracowania
« Odpowiedź #1 dnia: 08 Października 2017, 12:28:49 »
Z chęcią na dniach skleję ab9nou010-5 oraz multimedialny a9ouy173-3.
« Ostatnia zmiana: 08 Października 2017, 19:44:12 wysłana przez Piotr93 »

Offline Joachimowicz

  • ZbanowanyZbanowany
  • Wiadomości: 1701
  • Nazywam się N'Avoie
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 1950
Odp: Tekstury 112a do dopracowania
« Odpowiedź #2 dnia: 08 Października 2017, 12:33:25 »
Jeśli można, to przygarnąłbym AB9nou009-7 i A9ou182-4
« Ostatnia zmiana: 12 Października 2017, 04:31:48 wysłana przez Joachimowicz »
| Z maszyną od 20 Kwietnia 2010! |

Offline DieselPower

  • Deweloper
  • Wiadomości: 1968
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 3740
Odp: Tekstury 112a do dopracowania
« Odpowiedź #3 dnia: 12 Października 2017, 16:53:24 »
To w takim razie wezmę te dwie pozostałe.

Offline Stele

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 10133
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2609
Odp: Tekstury 112a do dopracowania
« Odpowiedź #4 dnia: 12 Października 2017, 17:05:44 »
Trzymajcie jakies wnetrze do 112a. Nawiewka z niskimi oknami i bugami. Lapcie i nie chce slyszec wymowek, ze okna niewymazane, bo nie mam wnetrza na 9 przedzialow. ;) Jakby ktos byl tak mily i spreparowal warstwe farbujaca wszystkie listwy itp. na teksturze pod rozne repainty, bylbym bardzo wdzieczny.
http://eu07.pl/userfiles/23180/bugs-112a_niedorobiony.7z
Mój kanał youtube

Offline DieselPower

  • Deweloper
  • Wiadomości: 1968
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 3740
Odp: Tekstury 112a do dopracowania
« Odpowiedź #5 dnia: 12 Października 2017, 17:50:37 »
Dopiszę małą, ale ważną informację dotyczącą "moich" wagonów. a9nouz686-6 i a9nou646-0 to typ 112Am; nawiew, 4 haki, 1 wywietrznik i inne detale sugerują, że to są spoty.

BTW Jak już wszystko będzie gotowe to proponuję zrobić nową kategorię 112A (i przy okazji podmienić wagony na sceneriach) a AD wyrzucić.
« Ostatnia zmiana: 12 Października 2017, 17:52:29 wysłana przez DieselPower »

Offline Stele

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 10133
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2609
Odp: Tekstury 112a do dopracowania
« Odpowiedź #6 dnia: 14 Października 2017, 15:11:13 »
http://eu07.pl/userfiles/23180/bugs-112a_int_niskie_okna.7z
Dwa wnetrza do 112a z prostokatnymi, niskimi oknami pod oba typy ogrzewania.
Mój kanał youtube