- Symulator MaSzyna -

Symulator EU07 (i nie tylko) => Pomoc w tworzeniu => Wątek zaczęty przez: Stele w 08 Października 2017, 12:14:47

Tytuł: Tekstury 112a do dopracowania
Wiadomość wysłana przez: Stele w 08 Października 2017, 12:14:47
Paczka tekstur r4techa (chyba wszystkie jego) wygrzebana na dysku MK1991 z czasow gdy tylko Floyd zrobil pierwotny uklad i zaraz mialo wyjsc. Trzeba doszlifowac, dodac zmiany, nowe elementy, wymazac okna itd.
http://eu07.pl/userfiles/23180/bugs-r4tech_112a.7z

Kto sie czuje na silach, moze pojedynczo wykanczac i dawac do testow. Postaram sie przygotowac cztery warianty wnetrz do 112a by do wszystkiego cos pasowalo.

ab9nou010-5 @Piotr93
ab9nou009-7 @Joachimowicz
a9ouy173-3  @Piotr93
a9ou182-4 @Joachimowicz
a9nouz686-6 @DieselPower
a9nou646-0 @DieselPower
Tytuł: Odp: Tekstury 112a do dopracowania
Wiadomość wysłana przez: Piotr93 w 08 Października 2017, 12:28:49
Z chęcią na dniach skleję ab9nou010-5 oraz multimedialny a9ouy173-3.
Tytuł: Odp: Tekstury 112a do dopracowania
Wiadomość wysłana przez: Joachimowicz w 08 Października 2017, 12:33:25
Jeśli można, to przygarnąłbym AB9nou009-7 i A9ou182-4
Tytuł: Odp: Tekstury 112a do dopracowania
Wiadomość wysłana przez: DieselPower w 12 Października 2017, 16:53:24
To w takim razie wezmę te dwie pozostałe.
Tytuł: Odp: Tekstury 112a do dopracowania
Wiadomość wysłana przez: Stele w 12 Października 2017, 17:05:44
Trzymajcie jakies wnetrze do 112a. Nawiewka z niskimi oknami i bugami. Lapcie i nie chce slyszec wymowek, ze okna niewymazane, bo nie mam wnetrza na 9 przedzialow. ;) Jakby ktos byl tak mily i spreparowal warstwe farbujaca wszystkie listwy itp. na teksturze pod rozne repainty, bylbym bardzo wdzieczny.
http://eu07.pl/userfiles/23180/bugs-112a_niedorobiony.7z
Tytuł: Odp: Tekstury 112a do dopracowania
Wiadomość wysłana przez: DieselPower w 12 Października 2017, 17:50:37
Dopiszę małą, ale ważną informację dotyczącą "moich" wagonów. a9nouz686-6 i a9nou646-0 to typ 112Am; nawiew, 4 haki, 1 wywietrznik i inne detale sugerują, że to są spoty.

BTW Jak już wszystko będzie gotowe to proponuję zrobić nową kategorię 112A (i przy okazji podmienić wagony na sceneriach) a AD wyrzucić.
Tytuł: Odp: Tekstury 112a do dopracowania
Wiadomość wysłana przez: Stele w 14 Października 2017, 15:11:13
http://eu07.pl/userfiles/23180/bugs-112a_int_niskie_okna.7z
Dwa wnetrza do 112a z prostokatnymi, niskimi oknami pod oba typy ogrzewania.