⇕
Symulator Pojazdów Szynowych MaSzyna
Witamy,
Gość
.
Zaloguj się
lub
zarejestruj
.
1 Godzina
1 Dzień
1 Tydzień
1 Miesiąc
Zawsze
Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Strona Główna Forum
Pomoc
Szukaj
Zaloguj się
Rejestracja
- Symulator MaSzyna -
»
Symulator EU07 (i nie tylko)
»
Na warsztacie
»
[tex]Projekt brutto PKPC
« poprzedni
następny »
Drukuj
Strony:
1
[
2
]
Do dołu
Autor
Wątek: [tex]Projekt brutto PKPC (Przeczytany 17343 razy)
0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Stele
Zasłużony dla Symulatora
Wiadomości: 10133
Otrzymane polubienia: 2610
Odp: [tex]Projekt brutto PKPC
«
Odpowiedź #30 dnia:
01 Kwietnia 2018, 23:05:56 »
Ładna, ale ten środek jest taki prześwietlony na teksturze?
Zapisane
Mój kanał
youtube
defiler
Zasłużony dla Symulatora
Wiadomości: 1094
Otrzymane polubienia: 81
Odp: [tex]Projekt brutto PKPC
«
Odpowiedź #31 dnia:
01 Kwietnia 2018, 23:11:58 »
Póki co, niestety tak. Nie tyle środek (bo 156 miała bardzo jasny kolor) co same talbice PKP/ET22-156.
«
Ostatnia zmiana: 01 Kwietnia 2018, 23:13:55 wysłana przez defiler
»
Zapisane
MR6
Zasłużony dla Symulatora
Wiadomości: 1954
Tak - to jest tekst osobisty.
Otrzymane polubienia: 754
Odp: [tex]Projekt brutto PKPC
«
Odpowiedź #32 dnia:
01 Kwietnia 2018, 23:14:38 »
Zrób również wersję na et22_v3.
Zapisane
"jeśli jest coś niemożliwe do zrobienia, to przyjdzie ktoś kto o tym nie wie i to zrobi".
Prace nad dodatkami
.
Deweloper, webmaster i redaktor maszyny na facebooku
=^-^=
defiler
Zasłużony dla Symulatora
Wiadomości: 1094
Otrzymane polubienia: 81
Odp: [tex]Projekt brutto PKPC
«
Odpowiedź #33 dnia:
01 Kwietnia 2018, 23:16:00 »
Zrobię, jak tylko
szogun
udostępni wersję ostateczną ;)
Zapisane
defiler
Zasłużony dla Symulatora
Wiadomości: 1094
Otrzymane polubienia: 81
Odp: [tex]Projekt brutto PKPC
«
Odpowiedź #34 dnia:
02 Kwietnia 2018, 01:04:39 »
Wiem, że ET22-002 to był tzw. "belkowiec", ale model niestety tego nie uwzględnia.
[EDIT] Jakieś pomysły, jak poprawić wygląd tablic z oznaczeniami w ET22-156?
«
Ostatnia zmiana: 03 Kwietnia 2018, 20:20:36 wysłana przez defiler
»
Zapisane
DieselPower
Deweloper
Wiadomości: 1984
Otrzymane polubienia: 3821
Odp: [tex]Projekt brutto PKPC
«
Odpowiedź #35 dnia:
03 Kwietnia 2018, 21:03:50 »
Możesz uratować oryginalne numery bawiąc się krzywymi. Są dość przepalone, więc może być z tym ciężko.
Jeśli to nie pomoże, to ja bym to zrobił tak:
Poszukałbym numeru z jak największą liczbą potrzebnych cyfr.
Następnie poszukałbym brakujących cyfr z innych ET22.
Potem dopasowałbym cyfry, żeby pasowała wielkość i kolorystyka.
Wyciąłbym z zapasem dla lepszego wtopienia, a potem umieścił na teksturze i dopasował wielkość, kolory itp.
Przykład w załączniku.
«
Ostatnia zmiana: 03 Kwietnia 2018, 21:07:33 wysłana przez DieselPower
»
Zapisane
-
Oficjalna strona
-
-
Lista Projektów
-
defiler
Zasłużony dla Symulatora
Wiadomości: 1094
Otrzymane polubienia: 81
Odp: [tex]Projekt brutto PKPC
«
Odpowiedź #36 dnia:
03 Kwietnia 2018, 21:21:37 »
Popróbuję, dzięki. Chociaż już mam dość walki z tym.
Całe tablice są pożyczone z tekstury ET22-156 (rewizja 98). Jak udaje mi się w miarę dopasować kolor tablic do pudła to same numery są przepalone...
Zapisane
Drukuj
Strony:
1
[
2
]
Do góry
« poprzedni
następny »
- Symulator MaSzyna -
»
Symulator EU07 (i nie tylko)
»
Na warsztacie
»
[tex]Projekt brutto PKPC