Autor Wątek:  [tex]Projekt brutto PKPC  (Przeczytany 15868 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Stele

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 10133
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 2602
Odp: [tex]Projekt brutto PKPC
« Odpowiedź #30 dnia: 01 Kwietnia 2018, 23:05:56 »
Ładna, ale ten środek jest taki prześwietlony na teksturze?
Mój kanał youtube

Offline defiler

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1094
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 81
Odp: [tex]Projekt brutto PKPC
« Odpowiedź #31 dnia: 01 Kwietnia 2018, 23:11:58 »
Póki co, niestety tak.  Nie tyle środek (bo 156 miała bardzo jasny kolor) co same talbice PKP/ET22-156.
« Ostatnia zmiana: 01 Kwietnia 2018, 23:13:55 wysłana przez defiler »

Offline MR6

  • Deweloper
  • Wiadomości: 1953
  • Tak - to jest tekst osobisty.
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 751
Odp: [tex]Projekt brutto PKPC
« Odpowiedź #32 dnia: 01 Kwietnia 2018, 23:14:38 »
Zrób również wersję na et22_v3.
"jeśli jest coś niemożliwe do zrobienia, to przyjdzie ktoś kto o tym nie wie i to zrobi".
Prace nad dodatkami.
Deweloper, webmaster i redaktor maszyny na facebooku
=^-^=

Offline defiler

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1094
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 81
Odp: [tex]Projekt brutto PKPC
« Odpowiedź #33 dnia: 01 Kwietnia 2018, 23:16:00 »
Zrobię, jak tylko szogun udostępni wersję ostateczną ;)

Offline defiler

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1094
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 81
Odp: [tex]Projekt brutto PKPC
« Odpowiedź #34 dnia: 02 Kwietnia 2018, 01:04:39 »
Wiem, że ET22-002 to był tzw. "belkowiec", ale model niestety tego nie uwzględnia.

[EDIT] Jakieś pomysły, jak poprawić wygląd tablic z oznaczeniami w ET22-156?
« Ostatnia zmiana: 03 Kwietnia 2018, 20:20:36 wysłana przez defiler »

Offline DieselPower

  • Deweloper
  • Wiadomości: 1923
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 3542
Odp: [tex]Projekt brutto PKPC
« Odpowiedź #35 dnia: 03 Kwietnia 2018, 21:03:50 »
Możesz uratować oryginalne numery bawiąc się krzywymi. Są dość przepalone, więc może być z tym ciężko.
Jeśli to nie pomoże, to ja bym to zrobił tak:

  • Poszukałbym numeru z jak największą liczbą potrzebnych cyfr.
  • Następnie poszukałbym brakujących cyfr z innych ET22.
  • Potem dopasowałbym cyfry, żeby pasowała wielkość i kolorystyka.
  • Wyciąłbym z zapasem dla lepszego wtopienia, a potem umieścił na teksturze i dopasował wielkość, kolory itp.

Przykład w załączniku.
« Ostatnia zmiana: 03 Kwietnia 2018, 21:07:33 wysłana przez DieselPower »

Offline defiler

  • Zasłużony dla Symulatora
  • Wiadomości: 1094
    • Zobacz profil
  • Otrzymane polubienia: 81
Odp: [tex]Projekt brutto PKPC
« Odpowiedź #36 dnia: 03 Kwietnia 2018, 21:21:37 »
Popróbuję, dzięki. Chociaż już mam dość walki z tym.
Całe tablice są pożyczone z tekstury ET22-156 (rewizja 98). Jak udaje mi się w miarę dopasować kolor tablic do pudła to same numery są przepalone...